Ja, staat sinds een paar jaar inderdaad op de keuzelijst.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Hurts is echt een hele goeie, die staat ook op de keuzelijst toch? Ik vergeet daar altijd op te stemmen.
Ik vind Better Than Love echt geweldig, maar daarna vond ik Wonderful Life echt een anticlimax. Ik mis energie in dat nummer. Better Than Love staat zeker niet op de keuzelijst?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Hurts is echt een hele goeie, die staat ook op de keuzelijst toch? Ik vergeet daar altijd op te stemmen.
Wonderful Life is dan ook geen nummer dat om energie draait...quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Better Than Love echt geweldig, maar daarna vond ik Wonderful Life echt een anticlimax. Ik mis energie in dat nummer. Better Than Love staat zeker niet op de keuzelijst?
Ja, tis gewoon een ballad natuurlijk. Waar de kracht in Better Than Love dus in die energie lag. Wonderful Life is bij mij helaas nooit gevallen, ik vind het niet meer dan een 'aardige ballad', waarbij ik ook het gevoel heb dat het nummer al vaker op ongeveer dezelfde manier is gemaakt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:58 schreef DJ11 het volgende:
Wonderful Life is dan ook geen nummer dat om energie draait...
Persoonlijk vind ik het (met een BPM van 120) ook geen ballad, maar dat kan iedereen anders ervaren natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis gewoon een ballad natuurlijk. Waar de kracht in Better Than Love dus in die energie lag. Wonderful Life is bij mij helaas nooit gevallen, ik vind het niet meer dan een 'aardige ballad', waarbij ik ook het gevoel heb dat het nummer al vaker op ongeveer dezelfde manier is gemaakt.
heel erg fijn dat je daar rekening mee houdt!quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Nu dan officieel, voor de administratie:
Zo erg is het toch allemaal niet? Alleen de bovenste is een strafpunt, de rest ziet eruit als een gemiddelde middag op het Chinese spionagenetwerk. Dus dat lijkt me prima passen bij iemand van 14.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:57 schreef peaceman het volgende:
Onze zoon (14) heeft voor het eerst zelf een volledig lijstje ingevuld. Die wil ik jullie niet onthouden.
Er is zoals jullie kunnen lezen nog een hoop werk te verrichten, maar ik zie al sprankjes hoop![]()
Suzan en Freek - Slapeloosheid
Goldband - De Langste Nacht
Goldband - Noodgeval
Maan x Goldband - Stiekem
Avicii - Hey Brother
Avicii - Levels
Avicii ft. Aloe Blacc - Wake Me Up
Avicii - Waiting For Love
Avicii ft. Sandro Cavazza - Without You
Imagine Dragons - Bad Liar
Imagine Dragons - Bones
Imagine Dragons - Demons
Imagine Dragons - Enemy
Redbone - Come And Get Your Love
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Kesha - Tik Tok
Tiesto & Ava Max - The Motto
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
Rupert Holmes - Escape (The Pina Colada Song)
Jackson 5 - I Want You Back
Flemming - Paracetamollen
Flemming - Automatisch
Flemming - Amsterdam
Flemming - Zij Wil Mij
Claude - Ladada (Mon Dernier Mot)
Survivor - Eye Of The Tiger
Shakira ft. Freshlyground - Waka Waka (This Time For Africa)
Ava Max - Kings & Queens
Tate McRae - You Broke Me First
Bruno Mars - Grenade
Adele - Set Fire To The Rain
Taylor Swift - Anti-hero
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
Ronde - Bright Eyes
Ronde - Love Myself
In de Mol4000 wel. Maar dat is wel de Mol4000.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:26 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd of er ook een Bananarama bonus komt vanwege het huidige succes van Cruel Summer.
Het is niet heel dramatisch, maar had op iets beter gehooptquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch allemaal niet? Alleen de bovenste is een strafpunt, de rest ziet eruit als een gemiddelde middag op het Chinese spionagenetwerk. Dus dat lijkt me prima passen bij iemand van 14.
Och 14 jaar.... dat komt vast nog wel goedquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is niet heel dramatisch, maar had op iets beter gehoopt![]()
Aan de andere kant, ben ik al blij dat hij er inmiddels wat interesse voor heeft.
(de invloed van Guardians of the galaxy filmreeks is wel goed te zien trouwens)
Goed lijstje, ouwe pik. Wist wel dat je deugde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:24 schreef Hamlapjes het volgende:
De afgelopen jaren telkens (ongeveer) een decennium langsgegaan voor een stemlijstje en dit jaar maken we het rondje af: allemaal nummers van 2010 en later!
Arcade Fire - Reflektor
Arctic Monkeys - R U Mine?
The Beatles - Now and Then
Billie Eilish - Happier Than Ever
The Black Keys - Little Black Submarines
boygenius - Not Strong Enough
CHVRCHES - How Not To Drown
Daft Punk ft. Pharell Williams - Get Lucky
Dua Lipa - Dance The Night
Elbow - Lippy Kids
Foals - Mountain At My Gates
Foo Fighters - Under You
Foster the People - Pumped Up Kicks
Froukje - Niets Tussen
Hozier - Someone New
Jonathan Jeremiah - Happiness
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Muse - Psycho
The National - Bloodbuzz Ohio
Nothing But Thieves - Amsterdam
Paolo Nutini - Iron Sky
Peter Gabriel - Panopticom
Queens of the Stone Age - Paper Machete
Rammstein - Deutschland
Royal Blood - Figure It Out
Sam Fender - Seventeen Going Under
Son Mieux - Multicolor
De Staat - Witch Doctor
Stromae - Papaoutai
Tame Impala - Let It Happen
Tom Odell - Another Love
Tool - Fear Inoculum
War on Drugs - Under The Pressure
White Lies - Time To Give
Destijds mocht je op maximaal 20 nummers stemmen waarvan maximaal 5 vrije keuzes dus. Ik tel in totaal 5 nummers waar ik nu nog steeds op stem, waaronder eerdergenoemde 'eeuwige wildcard' Komodo; Stan, die tegenwoordig geen vrije keuze meer nodig heeft; Bat out of Hell, Viva la Vida, en Un Emozione Per Sempre.quote:Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Alphaville - Big in Japan
2 Anouk - Nobody’s wife
3 Celine Dion - My heart will go on
4 Coldplay - Viva la vida
5 Elton John - Can you feel the love tonight
6 Eros Ramazzotti - Un emozione per sempre
7 Europe - The final countdown
8 Frans Halsema - Voor haar
9 Marco Borsato - Dochters
10 Meat Loaf - Bat out of hell
11 Meat loaf - I'd lie for you (and that's the truth)
12 No Doubt - It's my life
13 Phil Collins - Two hearts
14 Robert Long - Flink zijn
15 Toto - Africa
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Meat Loaf - For Crying Out Loud
2 Within Temptation - Angels
3 Eminem ft. Dido - Stan
4 Babylon Zoo - Spaceman
5 Mauro Picotto - Komodo
Ik moet best lachen om Eros en Mauro op dit lijstje. Vasthoudendheid krijgt een hele nieuwe betekenis hierdoor.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was door die stemlijstjes van kinderen van Fok!kers wel nieuwsgierig waar ik zelf vroeger precies op stemde, maar de oudste die ik terug kan vinden is van 2009, toen was ik 17. Bij mijn beste weten stem ik sinds 2003 of 2004. Maar goed, ik deel hem toch even (noot, deze dus niet meetellen, is een oude stemlijst):
[..]
Destijds mocht je op maximaal 20 nummers stemmen waarvan maximaal 5 vrije keuzes dus. Ik tel in totaal 5 nummers waar ik nu nog steeds op stem, waaronder eerdergenoemde 'eeuwige wildcard' Komodo; Stan, die tegenwoordig geen vrije keuze meer nodig heeft; Bat out of Hell, Viva la Vida, en Un Emozione Per Sempre.
Waar ik nu zeker niet meer op zou stemmen: Celine Dion, Marco Borsato (sowieso niet dat nummer), en in mindere mate Robert Long. Afgezien daarvan kan ik me er nog wel redelijk in vinden, al is mijn smaak wel iets verfijnder geworden
Un'Emozione Per Sempre stond destijds standaard genoteerd, ergens in de middenmoot. Rond 2015 is-ie eruit gezakt. Net als bij Silenced By The Night en David's Song is de hoop gevestigd op die extra 500.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik moet best lachen om Eros en Mauro op dit lijstje. Vasthoudendheid krijgt een hele nieuwe betekenis hierdoor.
Er zitten in de top 2000 facebook groep inderdaad een aantal die elkaar aan het aansteken zijn om ook op Porcupine Tree te stemmen. Vorig jaar eindigde het nummer nog onder de 200 in het overzicht, plaats 34 is wel erg hoog. Maar ik zie het nummer ook regelmatig op Twitter voorbijkomen. En ik denk dat je gelijk hebt dat het niet eens op de voorkeuzelijst staat.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:17 schreef ReibRekkel het volgende:
34.(37x) Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Heb je de lijsten van de Porcupine Tree forums? Deze staat (gek genoeg) niet eens in de keuzelijst toch?
Het zou wel heel vet zijn als Porcupine Tree eindelijk in de lijst komt. Heb wel een beetje spijt nu dat ik juist een keer voor Anesthetize ben gegaan ipv Arriving Somewhere But Not Here. Ik vind ze ongeveer gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
Er zitten in de top 2000 facebook groep inderdaad een aantal die elkaar aan het aansteken zijn om ook op Porcupine Tree te stemmen. Vorig jaar eindigde het nummer nog onder de 200 in het overzicht, plaats 34 is wel erg hoog. Maar ik zie het nummer ook regelmatig op Twitter voorbijkomen. En ik denk dat je gelijk hebt dat het niet eens op de voorkeuzelijst staat.
Een van de problemen bij dit nummer is de schrijfwijze, het nummer wordt op veel manieren opgeschreven en ondanks Radio 2 beweert wel de typfouten te verbeteren denk ik stiekem dat dit een van de redenen kan zijn waarom het nummer nog niet op de radar van radio 2 verschenen is.
Neem nou het nieuwe nummer van de Rolling Stones, Sweet sounds of heaven. Staat niet op de voorkeuzelijst omdat het dit jaar uitkwam. Dat wordt ook op tig verschillende manieren geschreven. Zo staat er soms lady gaga bij de artiesten vermeld, en soms stevie wonder. Soms wordt sounds als enkelvoud opgeschreven. Maar tot nu toe heeft het in mijn 'steekproef' ongeveer dubbel zoveel stemmen als Angry, als je de typfouten corrigeert. Het zou mij dus echt niet verbazen als Sweet Sounds Of Heaven in zijn geheel niet gaat binnenkomen in de lijst, juist omdat dit nummer op zoveel manieren geschreven wordt. En Angry zal wel binnenkomen.
Vorig jaar zal namelijk hetzelfde gebeurd zijn met vader abraham.
Sweet Sounds of Heaven staat op de helft van de stemlijstjes van de Radio 2 DJ's. Die gaan we gewoon horen in week 53 hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef bakkiestro het volgende:
Sweet Sounds Of Heaven in zijn geheel niet gaat binnenkomen in de lijst, juist omdat dit nummer op zoveel manieren geschreven wordt. En Angry zal wel binnenkomen.
Uitstekende Bowie ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
Prince & The Revolution - Purple Rain (Albumversie)
Spandau Ballet - Gold
Cranberries - Zombie
Il Volo - Si me falta tu mirada
Herman van Veen - Toveren
Andra Day - Rise Up
Maneskin - Supermodel
Tino Martin - Doe wat je wilt
Golden Earring - Radar Love (Albumversie)
George Michael - Freedom! '90
David Bowie - China Girl
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Albumversie)
Rob de Nijs - Banger Hart
Wim Sonneveld - Het Dorp
P!nk - I Am Here
Robbie Williams - Mr. Bojangles
Counting Crows - Mr. Jones
Elvis Presley - Burning Love
UB40 - Maybe Tomorrow
Stef Bos - Is Dit Nu Later
No Doubt - Don't Speak
2Pac ft. Dr. Dre - California Love
Chris Stapleton - Tennessee Whiskey
Joe Dolan - Good looking woman
Calvin Harris ft. Sam Smith - Promises
Shania Twain - Man I Feel Like A Woman
Duncan Laurence - Arcade
The Black Eyed Peas - Shut Up
David Guetta & Sia - Titanium
Sia - Cheap Thrills
Radiohead - Creep
Elton John - Nikita
En als die klaar is, kun je overschakelen naar de Top 4000 quizquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 08:56 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kad (lees; mijn guilty pleasures) stemde ook nog
DJ Paul Elstak- Life Is Like A Dance
Nakatomi- Children Of The Night
Critical Mass- Burnin' Love
Flamman & Abraxas ft. MC Remsy- Good To Go
LL Cool J- Doin' It
Charly Lownoise & Mental Theo-Wonderfull Days
Captain Jack- Drill Instructor
Outhere Brothers- Don't Stop (Wiggle, Wiggle)
Backstreet Boys- Get Down (You're The One for Me)
Luniz- I Got 5 On it
DJ Kool- Let Me Clear My Throat
Jovanotti- L'Ombelico Del Mondo
Kosheen- Catch
Missy Elliot- Get Ur Freak On
Dune- Can't Stop Raving
Scooter- Move Your Ass
DJ Bobo- Everybody
Gala- Freed From Desire
E-rotic- Max Don't Have Sex With Your Ex
Party Animals-Hava Naquila
Tokyo Ghetto Pussy- I Kiss Your Lips
Twenty 4 Seven -Slave To The Music
Salt 'n' Pepa- Push It
Montell Jordan- This Is How We Do It
Vanilla Ice- Ice Ice Baby
Ginuwine- Pony
Linda, Roos en Jessica- Alles Of Niets
2Pac ft. Dr. Dre-California Love
Blackstreet ft. Dr Dre- No Diggity
Next- Too Close
Another Level- Freak Me
Keith Sweat- Twisted
Busta Rhymes- Woo-Hah!! Got You All In Check
Dr. Alban- It's My Life
Underdog Project & Sunclub- Summer Jam 2003
Bij een evt nieuwe banner lijkt het me duidelijk wie erin moetquote:Op zondag 3 december 2023 09:32 schreef Tussle266 het volgende:
Onze throwback uit de jaren 50 lijkt plek 937 uit 1999 wel te gaan overtreffen, hè?
John Lennon?quote:Op zondag 3 december 2023 09:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij een evt nieuwe banner lijkt het me duidelijk wie erin moet
Volgens mij heb ik in eerdere jaren op de albumversie gestemdquote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef Homdeck het volgende:
Is het voor het eerst dat er albumversie staat bij You Can't Always Get What You Want? Kan me niet herinneren dat ik het koortje ooit gehoord heb in de top 2000.
In ieder geval in 2022 ook al albumversie, daarvoor weet ik niet.quote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef Homdeck het volgende:
Is het voor het eerst dat er albumversie staat bij You Can't Always Get What You Want? Kan me niet herinneren dat ik het koortje ooit gehoord heb in de top 2000.
quote:Op zondag 3 december 2023 11:21 schreef Zorro het volgende:
Een van de katten wilde ook graag zijn lijste posten, dus hierbij
ABBA – Eagle
Cat Stevens - Father And Son
Cat Stevens - Morning Has Broken
Cat Stevens - Wild World
David Bowie - Cat People
Eagles - Desperado
Eagles - Hotel California
Eagles - Life In The Fast Lane
Elton John - Honkey Cat
Fish - A Gentleman's Excuse Me
Fish - Vigil
Heart - Barracuda
Herman Brood - Sleepin' Bird
Little River Band - Curiosity Killed The Cat
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Marillion - Sugar Mice
Mud - The Cat Crept In
Poison - Look What The Cat Dragged In
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Pussycat - Mississippi
Snowy White - Bird Of Paradise
Steve Miller Band - Fly Like An Eagle
Stray Cats - Rock This Town
Stray Cats - Runaway Boys
Stray Cats - Sexy And 17
Stray Cats - Stray Cat Strut
Ted Nugent - Cat Scratch Fever
The Beatles - Blackbird
The Byrds - Mr. Tambourine Man
The Cats - Lea
The Cats - One Way Wind
The Rolling Stones - Stray Cat Blues
Tom Jones - What's New Pussycat
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
Whitesnake - Kittens Got Claws
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:56 schreef Felagund het volgende:
Lijstje voor dit jaar:
Curtis Mayfield - Move On Up
Curtis Mayfield - Pusherman
Eels - Novocaine For The Soul
Duke Ellington & John Coltrane - In A Sentimental Mood
Bruce Springsteen - Thunder Road
Nina Simone - I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free
David Bowie - Sound And Vision
Portishead - Sour Times
Feist - The Limit To Your Love
Talk Talk - Living In Another World
Pixies - Monkey Gone To Heaven
Flaming Lips - She Don't Use Jelly
The Killers - All These Things That I've Done
Editors - The Racing Rats
Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
Lou Reed - Satellite Of Love
Skik - 't Giet Zoals 't Giet
Moby - Natural Blues
Talking Heads - Psycho Killer
Iggy Pop - Lust For Life
Supergrass - Alright
Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilda)
Billy Joel - Scenes From An Italian Restaurant
Smiths - Bigmouth Strikes Again
Smashing Pumpkins - 1979
Beck - Loser
The Prodigy - Breathe
Red Hot Chili Peppers - Californication
Paolo Conte - Max
Jacques Brel - Voir Un Ami Pleurer
R.E.M. - Man On The Moon
The The - Uncertain Smile
Echo & The Bunnymen - Killing Moon
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Klein Orkest - Over De Muur
Die zit ook vaak diep in de nacht natuurlijkquote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef Homdeck het volgende:
Ook in deze lijst gaat ze niet op 1 komen. Sneue vrouwquote:Op zondag 3 december 2023 12:53 schreef Olga het volgende:
https://www.ad.nl/show/ca(...)te-krijgen~a446fe7c/
En het liefst erg laag wmb. Vreselijk nummer.quote:Op zondag 3 december 2023 13:12 schreef Olga het volgende:
En het nummer hoort mi wel in de top2000 maar niet in associatie met politiek
Beide nietquote:Op zondag 3 december 2023 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, waarom Piano Man wel en Sweet Caroline niet
Ik heb dat met meerdere artiesten in de lijst wiens hoogste nummer ik erg overrated vind (kuch Creep kuch)quote:Op zondag 3 december 2023 13:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik vul normaal nooit motivaties in bij m'n Top 2000-stemlijst, maar deze keer heb ik dat bij Leningrad van Billy Joel wel gedaan. M'n letterlijke woorden weet ik niet meer, maar de strekking was dat mensen massaal voor Piano Man kiezen, terwijl Leningrad een zwaar ondergewaardeerd pareltjes is. En aangezien Rusland nu weer oorlog voert, is het helaas ook weer verrassend actueel.
Kan niet hoog genoeg in de Top 2000 staan, dat nummer:
@ReibRekkelquote:Op zaterdag 2 december 2023 08:35 schreef peaceman het volgende:
Even een reminder:
Als iedereen hier weer een een fok top lijst wil, dan graag zo hier op fok zetten:
Artiest - titel
En verder geen onnodige haakjes of jaartallen.
Dat scheelt mij uren werk.
Zou fijn zijn als je dat zou aanpassen.quote:Op zondag 3 december 2023 15:34 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Artiest -titel wel omgedraaid zie ik
Dat mag.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik trouwens wat vinden van het insturen van tweede lijstjes en lijstjes vd kat de hond en de buurvrouw?:@
Dat mag sowieso. Het zal niet veel uithalen, maar een mening hebben is altijd prima.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik trouwens wat vinden van het insturen van tweede lijstjes en lijstjes vd kat de hond en de buurvrouw?:@
Goede lijstquote:Op zondag 3 december 2023 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Voor de lijstenverzamelaars, deze is van Mevrouw Pippen:
The Church - Under The Milky Way
Black Pumas - Colors
The Boxer Rebellion - Diamonds
Curtis Mayfield - Move On Up
Monaco - What Do You Want From Me?
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Editors - Munich
Elbow - One Day Like This
Jim Croce - Time In A Bottle
Traveling Wilburys - Handle With Care
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
Muse - Starlight
Bill Withers - Harlem
The The - Uncertain Smile
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
Duran Duran - Ordinary World
Echo & The Bunnymen - Killing Moon
Charles Aznavour - La Bohème
White Lies - Time To Give
Police - So Lonely
The Cure - A Forest
XTC - Making Plans For Nigel
Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Talk Talk - Life's What You Make It
Paul Weller - You Do Something To Me
Depeche Mode - Precious
David Bowie - Starman
Mecano - Hijo De La Luna
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
BAP - Kristalnaach
R.E.M. - Man On The Moon
Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up
Killing Joke - Love Like Blood
Tears For Fears - Mad World
Zeker. Mevrouw Pippen is uiteraard echt en heeft een eigen mening en wordt in geen enkele manier door mij beïnvloed.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dat wilde ik zeker niet suggereren. Maar ik denk dat 35 plaatjes al vrij veel is. Tis mooi om gedwongen te worden echt t beste/mooiste voor jou te selecteren. Meerdere lijstjes namens jezelf doet daar voor mij wat aan af maar moet eenieder natuurlijk zelf weten.quote:Op zondag 3 december 2023 18:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker. Mevrouw Pippen is uiteraard echt en heeft een eigen mening en wordt in geen enkele manier door mij beïnvloed.
Ik ben er zelf mee begonnen door die reddingsboeilijstjes. Dat deed ik 1jaar ipv een gewoon lijstje. Sindsdien doe ik er van allebei 1. Beetje tegenwicht aan de fanclubs die dit net zo goed als wij doen.quote:Op zondag 3 december 2023 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh dat wilde ik zeker niet suggereren. Maar ik denk dat 35 plaatjes al vrij veel is. Tis mooi om gedwongen te worden echt t beste/mooiste voor jou te selecteren. Meerdere lijstjes namens jezelf doet daar voor mij wat aan af maar moet eenieder natuurlijk zelf weten.
Cassa: verwacht jij nog nieuwe toevoegingen trouwens morgen na n weekendje stemmen?
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben pas begonnen, dus loop nog 20 minuten of zo achter. Weet niet meer of er een aparte reeks voor is.quote:Op zondag 3 december 2023 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kijken er nog mensen de quiz of is daar nog weer een andere reeks voor?
Ook mooi gepromoot in de quiz.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die op Curtis Mayfield - Move On Up stemmen
Ik ook. En nu naar de Top 4000 Quiz.quote:Op zondag 3 december 2023 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Quiz gekeken![]()
Blijft toch leuk. RATM in de top 10 en Curtis Mayfield op oudjaarsdag
Yepquote:
Doe maar niet. September Morn lijkt me een betere ND keuzequote:Op zondag 3 december 2023 23:41 schreef TLC het volgende:
Als het aan Caroline van der Plas ligt, komt het nummer Sweet Caroline van Neil Diamond dit jaar in de top 10 van de Top 2000 op NPO Radio 2.
You don't bring me flowers ookquote:Op maandag 4 december 2023 10:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doe maar niet. September Morn lijkt me een betere ND keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |