Het zou wel heel vet zijn als Porcupine Tree eindelijk in de lijst komt. Heb wel een beetje spijt nu dat ik juist een keer voor Anesthetize ben gegaan ipv Arriving Somewhere But Not Here. Ik vind ze ongeveer gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
Er zitten in de top 2000 facebook groep inderdaad een aantal die elkaar aan het aansteken zijn om ook op Porcupine Tree te stemmen. Vorig jaar eindigde het nummer nog onder de 200 in het overzicht, plaats 34 is wel erg hoog. Maar ik zie het nummer ook regelmatig op Twitter voorbijkomen. En ik denk dat je gelijk hebt dat het niet eens op de voorkeuzelijst staat.
Een van de problemen bij dit nummer is de schrijfwijze, het nummer wordt op veel manieren opgeschreven en ondanks Radio 2 beweert wel de typfouten te verbeteren denk ik stiekem dat dit een van de redenen kan zijn waarom het nummer nog niet op de radar van radio 2 verschenen is.
Neem nou het nieuwe nummer van de Rolling Stones, Sweet sounds of heaven. Staat niet op de voorkeuzelijst omdat het dit jaar uitkwam. Dat wordt ook op tig verschillende manieren geschreven. Zo staat er soms lady gaga bij de artiesten vermeld, en soms stevie wonder. Soms wordt sounds als enkelvoud opgeschreven. Maar tot nu toe heeft het in mijn 'steekproef' ongeveer dubbel zoveel stemmen als Angry, als je de typfouten corrigeert. Het zou mij dus echt niet verbazen als Sweet Sounds Of Heaven in zijn geheel niet gaat binnenkomen in de lijst, juist omdat dit nummer op zoveel manieren geschreven wordt. En Angry zal wel binnenkomen.
Vorig jaar zal namelijk hetzelfde gebeurd zijn met vader abraham.
Sweet Sounds of Heaven staat op de helft van de stemlijstjes van de Radio 2 DJ's. Die gaan we gewoon horen in week 53 hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef bakkiestro het volgende:
Sweet Sounds Of Heaven in zijn geheel niet gaat binnenkomen in de lijst, juist omdat dit nummer op zoveel manieren geschreven wordt. En Angry zal wel binnenkomen.
Uitstekende Bowie ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
Prince & The Revolution - Purple Rain (Albumversie)
Spandau Ballet - Gold
Cranberries - Zombie
Il Volo - Si me falta tu mirada
Herman van Veen - Toveren
Andra Day - Rise Up
Maneskin - Supermodel
Tino Martin - Doe wat je wilt
Golden Earring - Radar Love (Albumversie)
George Michael - Freedom! '90
David Bowie - China Girl
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Albumversie)
Rob de Nijs - Banger Hart
Wim Sonneveld - Het Dorp
P!nk - I Am Here
Robbie Williams - Mr. Bojangles
Counting Crows - Mr. Jones
Elvis Presley - Burning Love
UB40 - Maybe Tomorrow
Stef Bos - Is Dit Nu Later
No Doubt - Don't Speak
2Pac ft. Dr. Dre - California Love
Chris Stapleton - Tennessee Whiskey
Joe Dolan - Good looking woman
Calvin Harris ft. Sam Smith - Promises
Shania Twain - Man I Feel Like A Woman
Duncan Laurence - Arcade
The Black Eyed Peas - Shut Up
David Guetta & Sia - Titanium
Sia - Cheap Thrills
Radiohead - Creep
Elton John - Nikita
En als die klaar is, kun je overschakelen naar de Top 4000 quizquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 08:56 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kad (lees; mijn guilty pleasures) stemde ook nog
DJ Paul Elstak- Life Is Like A Dance
Nakatomi- Children Of The Night
Critical Mass- Burnin' Love
Flamman & Abraxas ft. MC Remsy- Good To Go
LL Cool J- Doin' It
Charly Lownoise & Mental Theo-Wonderfull Days
Captain Jack- Drill Instructor
Outhere Brothers- Don't Stop (Wiggle, Wiggle)
Backstreet Boys- Get Down (You're The One for Me)
Luniz- I Got 5 On it
DJ Kool- Let Me Clear My Throat
Jovanotti- L'Ombelico Del Mondo
Kosheen- Catch
Missy Elliot- Get Ur Freak On
Dune- Can't Stop Raving
Scooter- Move Your Ass
DJ Bobo- Everybody
Gala- Freed From Desire
E-rotic- Max Don't Have Sex With Your Ex
Party Animals-Hava Naquila
Tokyo Ghetto Pussy- I Kiss Your Lips
Twenty 4 Seven -Slave To The Music
Salt 'n' Pepa- Push It
Montell Jordan- This Is How We Do It
Vanilla Ice- Ice Ice Baby
Ginuwine- Pony
Linda, Roos en Jessica- Alles Of Niets
2Pac ft. Dr. Dre-California Love
Blackstreet ft. Dr Dre- No Diggity
Next- Too Close
Another Level- Freak Me
Keith Sweat- Twisted
Busta Rhymes- Woo-Hah!! Got You All In Check
Dr. Alban- It's My Life
Underdog Project & Sunclub- Summer Jam 2003
Bij een evt nieuwe banner lijkt het me duidelijk wie erin moetquote:Op zondag 3 december 2023 09:32 schreef Tussle266 het volgende:
Onze throwback uit de jaren 50 lijkt plek 937 uit 1999 wel te gaan overtreffen, hè?
John Lennon?quote:Op zondag 3 december 2023 09:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij een evt nieuwe banner lijkt het me duidelijk wie erin moet
Volgens mij heb ik in eerdere jaren op de albumversie gestemdquote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef Homdeck het volgende:
Is het voor het eerst dat er albumversie staat bij You Can't Always Get What You Want? Kan me niet herinneren dat ik het koortje ooit gehoord heb in de top 2000.
In ieder geval in 2022 ook al albumversie, daarvoor weet ik niet.quote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef Homdeck het volgende:
Is het voor het eerst dat er albumversie staat bij You Can't Always Get What You Want? Kan me niet herinneren dat ik het koortje ooit gehoord heb in de top 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |