Dat mag.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik trouwens wat vinden van het insturen van tweede lijstjes en lijstjes vd kat de hond en de buurvrouw?:@
Dat mag sowieso. Het zal niet veel uithalen, maar een mening hebben is altijd prima.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik trouwens wat vinden van het insturen van tweede lijstjes en lijstjes vd kat de hond en de buurvrouw?:@
Goede lijstquote:Op zondag 3 december 2023 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Voor de lijstenverzamelaars, deze is van Mevrouw Pippen:
The Church - Under The Milky Way
Black Pumas - Colors
The Boxer Rebellion - Diamonds
Curtis Mayfield - Move On Up
Monaco - What Do You Want From Me?
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Editors - Munich
Elbow - One Day Like This
Jim Croce - Time In A Bottle
Traveling Wilburys - Handle With Care
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
Muse - Starlight
Bill Withers - Harlem
The The - Uncertain Smile
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
Duran Duran - Ordinary World
Echo & The Bunnymen - Killing Moon
Charles Aznavour - La Bohème
White Lies - Time To Give
Police - So Lonely
The Cure - A Forest
XTC - Making Plans For Nigel
Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Talk Talk - Life's What You Make It
Paul Weller - You Do Something To Me
Depeche Mode - Precious
David Bowie - Starman
Mecano - Hijo De La Luna
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
BAP - Kristalnaach
R.E.M. - Man On The Moon
Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up
Killing Joke - Love Like Blood
Tears For Fears - Mad World
Zeker. Mevrouw Pippen is uiteraard echt en heeft een eigen mening en wordt in geen enkele manier door mij beïnvloed.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dat wilde ik zeker niet suggereren. Maar ik denk dat 35 plaatjes al vrij veel is. Tis mooi om gedwongen te worden echt t beste/mooiste voor jou te selecteren. Meerdere lijstjes namens jezelf doet daar voor mij wat aan af maar moet eenieder natuurlijk zelf weten.quote:Op zondag 3 december 2023 18:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker. Mevrouw Pippen is uiteraard echt en heeft een eigen mening en wordt in geen enkele manier door mij beïnvloed.
Ik ben er zelf mee begonnen door die reddingsboeilijstjes. Dat deed ik 1jaar ipv een gewoon lijstje. Sindsdien doe ik er van allebei 1. Beetje tegenwicht aan de fanclubs die dit net zo goed als wij doen.quote:Op zondag 3 december 2023 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh dat wilde ik zeker niet suggereren. Maar ik denk dat 35 plaatjes al vrij veel is. Tis mooi om gedwongen te worden echt t beste/mooiste voor jou te selecteren. Meerdere lijstjes namens jezelf doet daar voor mij wat aan af maar moet eenieder natuurlijk zelf weten.
Cassa: verwacht jij nog nieuwe toevoegingen trouwens morgen na n weekendje stemmen?
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 3 december 2023 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben pas begonnen, dus loop nog 20 minuten of zo achter. Weet niet meer of er een aparte reeks voor is.quote:Op zondag 3 december 2023 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kijken er nog mensen de quiz of is daar nog weer een andere reeks voor?
Ook mooi gepromoot in de quiz.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die op Curtis Mayfield - Move On Up stemmen
Ik ook. En nu naar de Top 4000 Quiz.quote:Op zondag 3 december 2023 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Quiz gekeken![]()
Blijft toch leuk. RATM in de top 10 en Curtis Mayfield op oudjaarsdag
Yepquote:
Doe maar niet. September Morn lijkt me een betere ND keuzequote:Op zondag 3 december 2023 23:41 schreef TLC het volgende:
Als het aan Caroline van der Plas ligt, komt het nummer Sweet Caroline van Neil Diamond dit jaar in de top 10 van de Top 2000 op NPO Radio 2.
You don't bring me flowers ookquote:Op maandag 4 december 2023 10:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doe maar niet. September Morn lijkt me een betere ND keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |