+1 maand. Het is pas "eind 2023"quote:Op donderdag 30 november 2023 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Babyboom dus over 9 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
+1 maand. Het is pas "eind 2023"
Gezel.
Kom je meedoen?Ik heb wel leuke bordspellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Leuk!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke bordspellen
Mini-twister?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke bordspellen
Hm, is dat een bord-spel dan?quote:
Ticket To Ride!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ticket To Ride!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh - haha! ken ik nietquote:Op donderdag 30 november 2023 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
De mini-versie wel
Die past op tafel
Maar passen wij dan ook op tafel?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
De mini-versie wel
Die past op tafel
Als je eraf valt ben je meteen afquote:Op donderdag 30 november 2023 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar passen wij dan ook op tafel?
Dankje touwtrekKoninginquote:Op donderdag 30 november 2023 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh jee
...
Kan nog even duren
Ik wens je veel geduld![]()
En beterschap!
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ticket To Ride!TICKET TO RIDE IS ZOOO LEUKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dan heb ik geen gps, telefoon meer. Schokkend.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zonnestorm, alle sattelieten vallen uit!
Kan ik ook niet werkenquote:Op donderdag 30 november 2023 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Kans op wekenlang geen internet eind 2023
Dan gaan alle providers failliet denk ik
Wel sims?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus dan heb ik geen gps, telefoon meer. Schokkend.
Ja en pinnen zal misschien ook moeilijker gaanquote:Op donderdag 30 november 2023 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus dan heb ik geen gps, telefoon meer. Schokkend.
Uiteraard wel Sims en boeken en creatieve uitspattingenquote:
Goed voor de bankrekening wel.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja en pinnen zal misschien ook moeilijker gaan
Die is dan opeens kwijt door de graaibanken. Cash pinnen dus nu het nog kan!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed voor de bankrekening wel.
Ik wens ze er veel plezier mee. Is mijn studieschuld bij DUO dan ook verdwenen?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:31 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Die is dan opeens kwijt door de graaibanken. Cash pinnen dus nu het nog kan!
Nee die niet, en hypotheken vergeten ze ook nietquote:Op donderdag 30 november 2023 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wens ze er veel plezier mee. Is mijn studieschuld bij DUO dan ook verdwenen?
Zeker.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker.
Niemand meer op zijn telefoon.
Gezellig op bezoek bij elkaar.
Aandacht voor elkaar. Iedereen ziet zijn kinderen ineens weer.
Jij snapt hetquote:
Ik ben zo groot dat ik over de tafel heen valquote:Op donderdag 30 november 2023 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Als je eraf valt ben je meteen af
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:33 schreef maily het volgende:
Moet iedereen weer alles zelf doen ipv "he google/siri".
Genoeg boeken gehamsterd?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vermaak mij wel zonder mensen
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vermaak mij wel zonder mensen
Kijk, hier hebben we met een verstandig mens te maken. In de volksmond ook wel 'een man' genoemdquote:Op donderdag 30 november 2023 12:37 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb gelukkig alle smartapparaten lokaal draaien, ben niet afhankelijk van de cloud
Oké boomerquote:Op donderdag 30 november 2023 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon geen smartapparaten hebben.
De Ikea/HUe hubs heb ik uit huis geflikkerdquote:Op donderdag 30 november 2023 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb smart verlichting hoor
Ik vind het wel verdomd makkelijkquote:Op donderdag 30 november 2023 12:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
De Ikea/HUe hubs heb ik uit huis geflikkerd
Ik heb mijn eigen HUb die niets naar IKEA of Philips stuurtquote:Op donderdag 30 november 2023 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdomd makkelijk
Die stuurt de webcambeelden vanuit de badkamer als je schoonzus komt douchen meteen door naar je privé server?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:47 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen HUb die niets naar IKEA of Philips stuurt
Nu al stress vanquote:Op donderdag 30 november 2023 12:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zonnestorm, alle sattelieten vallen uit!
Goed idee! Kun je ook meteen bluetooth en belminuten gaan hordenquote:
Indiefolk!quote:
Ah ik zocht al wat voor genre de muziek was..quote:Op donderdag 30 november 2023 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Indiefolk!![]()
Die luister ik ook vaak op werk, gewoon relaxt achtergrond muziekje
Gaat lukkenquote:
Lang weekend naar Limburg, even een paar dagen lekker niksquote:
Zijn hele playlists van op Youtube en Spotifyquote:Op donderdag 30 november 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik zocht al wat voor genre de muziek was..
Ja ik vind t wel heerlijk muziek..
Geniet ervanquote:Op donderdag 30 november 2023 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen lekker lang weekend
Thanks Sallykequote:
Ah dat klinkt wel fijnquote:Op donderdag 30 november 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lang weekend naar Limburg, even een paar dagen lekker niks
Ga zo even zoeken thnx..quote:Op donderdag 30 november 2023 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Zijn hele playlists van op Youtube en SpotifyIndie Folk
Zeker welquote:
Ik vind het kanaal van Alexrainbird altijd wel prettig, gewoon 3 uurtjes achter elkaar liedjesquote:
jaja... lekker niks...quote:
Op Youtube?quote:Op donderdag 30 november 2023 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het kanaal van Alexrainbird altijd wel prettig, gewoon 3 uurtjes achter elkaar liedjes
Jaquote:
Hee Lovely. De werkdag zit erop. Lekker genieten van de avond...quote:
Drukke dag gehad?quote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Lovely. De werkdag zit erop. Lekker genieten van de avond...
Ik heb nog 2 uurtjes te werken - late shift vandaag.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Lovely. De werkdag zit erop. Lekker genieten van de avond...
2 uurtjes is nog af te zien...quote:Op donderdag 30 november 2023 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 uurtjes te werken - late shift vandaag.
Ah dat is wel fijn, redelijk rustig ben even centrum in geweest en boodschappen gedaanquote:Op donderdag 30 november 2023 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar wel meters kunnen maken. Hoe was jouw dag?
Zit lekker al de hele dag relaxt thuisquote:Op donderdag 30 november 2023 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 uurtjes is nog af te zien...
Klinkt goed. Je was vast niet de enige de stad in - allemaal mensen die sinterklaasinkopen doen. Oh dat wordt dit weekend nog wat - het zal wel megadruk worden...quote:Op donderdag 30 november 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn, redelijk rustig ben even centrum in geweest en boodschappen gedaan
Beter. Af en toe wat FOK!ken, goeie koffie en als het klaar is, de laptop dicht en in de hoek kieperen...quote:Op donderdag 30 november 2023 18:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit lekker al de hele dag relaxt thuis![]()
Eindemaand-administratie, want di. 5 dec zou eigenlijk iets te laat zijn om naar de boekhouder te gaan. Dus ik heb voorgesteld om vandaag dan tot laat te werken (en laat beginnen) - maar wel lekker thuis
Viel hier gelukkig mee, maar ik denk idd zaterdag wel een gekkenhuis wordt hahaquote:Op donderdag 30 november 2023 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klinkt goed. Je was vast niet de enige de stad in - allemaal mensen die sinterklaasinkopen doen. Oh dat wordt dit weekend nog wat - het zal wel megadruk worden...
Haha - ik heb 2 laptops naast elkaarquote:Op donderdag 30 november 2023 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter. Af en toe wat FOK!ken, goeie koffie en als het klaar is, de laptop dicht en in de hoek kieperen...
En niet in de files naar huis hoeven...
Kijk deze dame is een eckte prof zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - ik heb 2 laptops naast elkaar![]()
Whahahaquote:Op donderdag 30 november 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk deze dame is een eckte prof zijn
Ja, meerdere schermen is wel handig.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel echt een kamer willen hebben met 3 pc schermen en een dikke pc kast enz
Ssst Niemand die het zietquote:Op donderdag 30 november 2023 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Whahaha
Edit: de ene is niet van mij hoor![]()
Gewoon zo’n curved scherm kopen waar je 3 tabbladen naast elkaar kunt openenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel echt een kamer willen hebben met 3 pc schermen en een dikke pc kast enz
GGquote:Op donderdag 30 november 2023 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, meerdere schermen is wel handig.
Nou ik heb het op zich niet nodig maar is wel vet zeg maar om het te hebbenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, meerdere schermen is wel handig.
Ja dat is eigenlijk nog beter en mooier..quote:Op donderdag 30 november 2023 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon zo’n curved scherm kopen waar je 3 tabbladen naast elkaar kunt openen
Ziet er wel cool uit jaquote:Op donderdag 30 november 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk nog beter en mooier..
Datacenter Lovely.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk nog beter en mooier..
Klinkt wel als een top ideequote:
Take your proteine pills and put your helmet onquote:Op donderdag 30 november 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lang weekend naar Limburg, even een paar dagen lekker niks
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gevonden.. heerlijk muziek voor in bed ook wel
Koffie staat klaarquote:Op donderdag 30 november 2023 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker.
Niemand meer op zijn telefoon.
Gezellig op bezoek bij elkaar.
Aandacht voor elkaar. Iedereen ziet zijn kinderen ineens weer.
FOK! meet bij Greys!quote:
Even adres uit DM halenquote:
Ben er al.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Stig rijdt er in elk geval supersnel naartoe.
Haha - jij hebt haar adres, hè?quote:Op donderdag 30 november 2023 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even adres uit DM halen
In Limburg...?quote:
Et giet aaaaan!!quote:Op donderdag 30 november 2023 22:12 schreef Sally het volgende:
Oeh! In Winterswijk zijn ze al bezig om de natuurijsbaan te prepareren![]()
Pak de schaatsen maar vastquote:Op donderdag 30 november 2023 22:12 schreef Sally het volgende:
Oeh! In Winterswijk zijn ze al bezig om de natuurijsbaan te prepareren![]()
beetje ver weg nogquote:
Hey Moonquote:
Morguh GGquote:
Ik hou daar wel van, beter als regen regen en regenquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot. Een kouwe boel buiten.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, beter als regen regen en regen
Ik kwam gisterenavond van een bijeenkomst en vond het heerlijk in de vorstlucht naar huis te gaan.
Heb dat altijd fijn gevonden, zeker als de zon er ook nog bij schijnt.quote:
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat altijd fijn gevonden, zeker als de zon er ook nog bij schijnt.
Die droge vorst lucht is heerlijk voor de longen.
Toch pas met de zonnestralen Zonnestormen en uitgevallen internet...?quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Gover
3 koffie die koud is
Appeltaart die koud is
Waar blijven jullie nu !
Owwwquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch pas met de zonnestralen en uitgevallen internet...?
Eh. Stomme Autocorrectie...quote:
Even opwarmen in de pingquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Gover
3 koffie die koud is
Appeltaart die koud is
Waar blijven jullie nu !
quote:
Dank je Sallykequote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Gover
3 koffie die koud is
Appeltaart die koud is
Waar blijven jullie nu !
Je bent dan de eerste die de ijzers weer onderbindt?quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:25 schreef Lovely het volgende:
Zou wel leuk, als er weer geschaatst kan worden
Nee heb geen schaatsenquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent dan de eerste die de ijzers weer onderbindt?
Nou zo ben ik niet hé, maar is wel mooi als het weer kan.. vorig jaar geloof ik wel.. begin dit jaar niet toch?quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat voor de sfeer en gezelligheid. Kijken naar anderen, stiekem hopen dat er iemand uitglijdt...
Dat weet ik niet meer, of er de vorige winter ook geschaatst kon worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo ben ik niet hé, maar is wel mooi als het weer kan.. vorig jaar geloof ik wel.. begin dit jaar niet toch?
Werkelijk alles is op internet op te zoeken.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:02 schreef Lovely het volgende:
https://www.natuurijswijzer.nl/winter-2022-2023/
Soms wel handig hahaquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkelijk alles is op internet op te zoeken.
Sta je je daar te verslikken in je koek en zopiequote:Op vrijdag 1 december 2023 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat voor de sfeer en gezelligheid. Kijken naar anderen, stiekem hopen dat er iemand uitglijdt...
quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
Ja met een beetje sneeuw in de morgen en avond
Even de foon checken....quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
Buienradar geeft niks aan, mijn weer app wel op de laptop
Nee ook onder de deken, anders wordt die ook koudquote:Op vrijdag 1 december 2023 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Dat alleen je neus onder de dekens uitsteekt...
Ja of maandagquote:
Ah.. ik moet nog kerstboompje halen of twee en wat dingetjesquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja of maandag
Dochter wilde graag meehelpen
En die is druk in het weekend
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
Sow
Een klein deel van de kerst versiering hangt
Pfff
Wat een werk hè? Neem je een echte boom in huis, of pak je gewoon de plastic kerstboom van zolder? Uitklappen, stekker in het stopcontact en die staat! Knipperende leds enzo....quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
Sow
Een klein deel van de kerst versiering hangt
Pfff
Ik heb wel een nep boomquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een werk hè? Neem je een echte boom in huis, is pak je gewoon de plastic kerstboom van zolder? Uitklappen, stekker in het stopcontact en die staat! Knipperende leds enzo....
Petje af, al die moeite!quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wel een nep boom
Maar kerststukken en versiering maak ik zelf
quote:
guirlwatte? Even googlen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou wel van de gefreubel met kransen en guirlandes
Op de een of andere manier vind ik het best rustgevendquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ooh, zulke dingen. Prutsels en frutsels... Super als je dat allemaal doet, ik heb daar totaal het geduld niet voor.
Ja, dat geloof ik ook wel. En natuurlijk eer van je werk als het hangt en het fleurt de boel wat op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik het best rustgevend
En het ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook wel. En natuurlijk eer van je werk als het hangt en het fleurt de boel wat op.
Wat mooi, Greysquote:
Zat eraan te komen hoorde ik van de week.quote:
Stuk warmer dan hierquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Zat eraan te komen hoorde ik van de week.
Wel een gezellig haardvuurtje zo
(op een afstandje)
Fwoosh.quote:
Yum!quote:
Waarmee maak jij je shmores in Nederlandquote:
Verrassendquote:Op zaterdag 2 december 2023 01:35 schreef Sally het volgende:
Marathon op natuurijs gaat niet door (iig niet in Winterswijk)![]()
Niet hard genoeg gevroren afgelopen nacht...
Ach jaaaaa, als het gaat om natuurijs - en de allereerste marathon schaatsen van Nederland.....quote:
Dat is leukquote:Op zaterdag 2 december 2023 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jaaaaa, als het gaat om natuurijs - en de allereerste marathon schaatsen van Nederland.....
Dan gaat het keihard voor de eer
Nu gaat de baan wel open voor recreanten dit weekend.
https://www.myamericansho(...)es-cream-snow-globesquote:Op zaterdag 2 december 2023 01:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarmee maak jij je shmores in Nederland
Grappige naam..quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.volgdekruimel(...)utraal%20van%20smaak.
Volg de kruimels@:HappyCharly
Naar lekkere koekjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappige naam..
Waar leiden de Kruimels heen..
Moet @TheStigsDutchCousin dokken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jou heb ik nodig!
Heb net motor gekeken. De kawasaki z900 trekt mij wel
Kijk ik vanavond even, ben nu op vakantiequote:Op zaterdag 2 december 2023 11:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jou heb ik nodig!
Heb net motor gekeken. De kawasaki z900 trekt mij wel
Jaquote:
Waar ben je?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk ik vanavond even, ben nu op vakantie
Je betaalt maar lekker zelf, goudgraverquote:
Ow dan weet ik wel iemand die je koffie kan doenquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je betaalt maar lekker zelf, goudgraver
Limburg
Ja ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dan weet ik wel iemand die je koffie kan doen
Hier dus waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen gaat het op meer plekken sneeuwen.
En anders maar naar de oosterburen.
Ja een heel pakquote:
Het probleem zijn de koekjes...quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.myamericansho(...)es-cream-snow-globes
Het is 2023
Veel kun je online wel bestellen
Nee hoor #224quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het probleem zijn de koekjes...
quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja een heel pak
Waar je doorheen moet ploeteren
Moet je wel.hebben dan ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden voor de slee en gaaaaan
Ik heb beeld...quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je wel.hebben dan ...
Kunnen jouw honden aangespannen voor een slee?
En dan rennen? Als huskies?
Ik heb net gereden op de yamaha r6quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je betaalt maar lekker zelf, goudgraver
Limburg
Het was niet te koud?quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb net gereden op de yamaha r6
Lekkere fiets welquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb net gereden op de yamaha r6
Moest een quote van greys inquote:
Wie dan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest een quote van greys in
Stiggs drinkt geen koffie, weet je nog?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ohw. Bende ziek?quote:
Iets anders kan ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggs drinkt geen koffie, weet je nog?
Laat m maar niet horen
quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Bende ziek?
Of zó afwezig dat je niet zag dat er koffie staat?
quote:
Niks mis mee, lekker gestroomlijnd!quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind het niets. Zit veel te ver naar voren. Hij is wel super snel
Ik heb deze gezienquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis mee, lekker gestroomlijnd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ze bedoelt geluidsapparatuur (zie link)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb deze gezienMeh, te prominente voorvork.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Maar vind de mt07 of mt09 ook wel tofquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meh, te prominente voorvork.
Gewoon zelf kiezen hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar vind de mt07 of mt09 ook wel tof
Ja maar stig moet 'm betalenquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon zelf kiezen hoor
Jij moet erop rijden![]()
Vast wel met een hengel en een biefstukquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je wel.hebben dan ...
Kunnen jouw honden aangespannen voor een slee?
En dan rennen? Als huskies?
quote:
In d'r/je dromen jaquote:
Hij gaat dus nooit suiker lenenquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggs drinkt geen koffie, weet je nog?
Laat m maar niet horen
Voor zn thee?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat dus nooit suiker lenen
Kopje koffie drinken bij de buuv zit er dan niet inquote:
Dan gaatie op de theequote:Op zaterdag 2 december 2023 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kopje koffie drinken bij de buuv zit er dan niet in
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
"Kopje koffiie, glazenwasser...............?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
"Kopje koffiie, glazenwasser...............?"Koud he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het koud he?
NEEquote:
Misschienquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |