+1 maand. Het is pas "eind 2023"quote:Op donderdag 30 november 2023 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Babyboom dus over 9 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
+1 maand. Het is pas "eind 2023"
Gezel.
Kom je meedoen?Ik heb wel leuke bordspellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Leuk!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke bordspellen
Mini-twister?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke bordspellen
Hm, is dat een bord-spel dan?quote:
Ticket To Ride!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ticket To Ride!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh - haha! ken ik nietquote:Op donderdag 30 november 2023 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
De mini-versie wel
Die past op tafel
Maar passen wij dan ook op tafel?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
De mini-versie wel
Die past op tafel
Als je eraf valt ben je meteen afquote:Op donderdag 30 november 2023 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar passen wij dan ook op tafel?
Dankje touwtrekKoninginquote:Op donderdag 30 november 2023 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh jee
...
Kan nog even duren
Ik wens je veel geduld![]()
En beterschap!
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ticket To Ride!TICKET TO RIDE IS ZOOO LEUKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dan heb ik geen gps, telefoon meer. Schokkend.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zonnestorm, alle sattelieten vallen uit!
Kan ik ook niet werkenquote:Op donderdag 30 november 2023 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Kans op wekenlang geen internet eind 2023
Dan gaan alle providers failliet denk ik
Wel sims?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus dan heb ik geen gps, telefoon meer. Schokkend.
Ja en pinnen zal misschien ook moeilijker gaanquote:Op donderdag 30 november 2023 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus dan heb ik geen gps, telefoon meer. Schokkend.
Uiteraard wel Sims en boeken en creatieve uitspattingenquote:
Goed voor de bankrekening wel.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja en pinnen zal misschien ook moeilijker gaan
Die is dan opeens kwijt door de graaibanken. Cash pinnen dus nu het nog kan!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed voor de bankrekening wel.
Ik wens ze er veel plezier mee. Is mijn studieschuld bij DUO dan ook verdwenen?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:31 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Die is dan opeens kwijt door de graaibanken. Cash pinnen dus nu het nog kan!
Nee die niet, en hypotheken vergeten ze ook nietquote:Op donderdag 30 november 2023 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wens ze er veel plezier mee. Is mijn studieschuld bij DUO dan ook verdwenen?
Zeker.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker.
Niemand meer op zijn telefoon.
Gezellig op bezoek bij elkaar.
Aandacht voor elkaar. Iedereen ziet zijn kinderen ineens weer.
Jij snapt hetquote:
Ik ben zo groot dat ik over de tafel heen valquote:Op donderdag 30 november 2023 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Als je eraf valt ben je meteen af
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:33 schreef maily het volgende:
Moet iedereen weer alles zelf doen ipv "he google/siri".
Genoeg boeken gehamsterd?quote:Op donderdag 30 november 2023 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vermaak mij wel zonder mensen
quote:Op donderdag 30 november 2023 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vermaak mij wel zonder mensen
Kijk, hier hebben we met een verstandig mens te maken. In de volksmond ook wel 'een man' genoemdquote:Op donderdag 30 november 2023 12:37 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb gelukkig alle smartapparaten lokaal draaien, ben niet afhankelijk van de cloud
Oké boomerquote:Op donderdag 30 november 2023 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon geen smartapparaten hebben.
De Ikea/HUe hubs heb ik uit huis geflikkerdquote:Op donderdag 30 november 2023 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb smart verlichting hoor
Ik vind het wel verdomd makkelijkquote:Op donderdag 30 november 2023 12:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
De Ikea/HUe hubs heb ik uit huis geflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |