quote:PSV doet weer volop mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule. Vanavond treft het in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is.
PSV doet weer helemaal mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen RC Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule.
Sevilla vs. PSV
Vanavond treft PSV in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is. Dat bleek wel in het heenduel in Eindhoven op 7 oktober. PSV leek te gaan verliezen, maar verdediger Jordan Teze maakte diep in de blessuretijd de 2-2. Het was het slotstuk van een knotsgekke wedstrijd.
Niet lang na dat duel werd bij de Spanjaarden trainer José Luis Mendilibar ontslagen. Sindsdien gaat het nog niet veel beter: onder zijn opvolger, de Uruguayaan Diego Alonso, wist de ploeg in de competitie en de Champions League nog niet te winnen. In de poule heeft Sevilla twee punten, bij winst gaat het over PSV heen.
Wanneer is Sevilla vs. PSV in strijd om de Champions League op televisie te zien?
Zit maar gauw klaar, want op woensdag 29 november is deze wedstrijd vanaf 18:45 uur te zien op RTL7 & Ziggo Sport
Ja het is immers geen rolstoelbasketbal hequote:Op woensdag 29 november 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende: Saibari heeft wel stappen gezet dit seizoen.
Hey dat gaat over mijquote:
Ja de eerst telde immers niet, want die was lelijkquote:
Wat dat betreft wel nieuwsgierig als hij een reeks mag maken.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen draaide het eigenlijk nooit wat mij betreft.
Ik denk dat PSV heel blij mag zijn als dit 2-2 wordt.quote:
heel blijquote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV heel blij mag zijn als dit 2-2 wordt.
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na moderator Onlogisch gaat nu ook FA GGMM viesnat.
Gelukkig heeft GGMM wel ruggengraat en vertrekt hij niet na een blunder van het podium zoals moderator onlogisch dat doet.
De slappe zak.
Sowquote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na moderator Onlogisch gaat nu ook FA GGMM viesnat.
Gelukkig heeft GGMM wel ruggengraat en vertrekt hij niet na een blunder van het podium zoals moderator onlogisch dat doet.
De slappe zak.
Kun je morgen bij Ajax vanaf minuut 1 inschakelen?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef Erasmus het volgende:
Ik schakel net voor de 2-1 in, post net mee en opeens is alles weer optimistisch.
Graag gedaan!
Al besproken.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow
Maar hier wordt niet geroddeld
@:onlogisch
Wat heeft Union gedaan?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef Erasmus het volgende:
Ik schakel net voor de 2-1 in, post net mee en opeens is alles weer optimistisch.
Graag gedaan!
Moeten die tegen AEK of tegen OM?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je morgen bij Ajax vanaf minuut 1 inschakelen?
(zou het wat uitmaken?)
Roze ? Blijft een familie die PSVers.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:19 schreef GGMM het volgende:
Dit heeft potentie om een knotsgekke wedstrijd te worden.
Jaquote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten die tegen AEK of tegen OM?
OM uit.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt weer 6-3 ofzo.quote:
Nee joh die gasten zijn het helemaal kwijt + 10 man...quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV heel blij mag zijn als dit 2-2 wordt.
Zijn er ook harde zakken ?quote:
Ik schakel morgen wel vanaf de derde helft in.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je morgen bij Ajax vanaf minuut 1 inschakelen?
(zou het wat uitmaken?)
Een opstelling gepostquote:
Danny ontvangt vast subsidie voor hem.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator Onlogisch wordt door zijn collega en door zijn meerdere zonder pardon direct onder de bus gegooid.
Angsthaas Wereldgozer juicht nietquote:Op woensdag 29 november 2023 20:08 schreef onlogisch het volgende:
Straks juichen we voor Lens @:Zipportal @:Scrummie @:Wereldgozer
Tsja er zijn geen uren meer te spelen hequote:Op woensdag 29 november 2023 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh die gasten zijn het helemaal kwijt + 10 man...
Imca Marina.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je niet minimaal gelijk maakt moet je je doodschamenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja er zijn geen uren meer te spelen he
Sowieso wel heel matig als je niet doorgaat in deze pretpoule.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet minimaal gelijk maakt moet je je doodschamen
En niks anders.
Niet verklappen dat ik daar wel ben voor Tousart en Trimmelquote:Op woensdag 29 november 2023 20:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot hun kleedkamer man
Wauw.quote:
Ook niks aan vertessenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:23 schreef Tjacka het volgende:
In dit soort wedstrijden heb je echt niks aan Luukinho
Beter zou-ie mentale steun krijgen momenteel. (serieus)quote:Op woensdag 29 november 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danny ontvangt vast subsidie voor hem.
Ali Miniumfolie.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je zijn naam heel snel uitspreekt, weet je genoeg.
Maar PSV is ook wel erg gehaast en rommelig. Bij Sevilla echter is het alarmfase 1quote:Op woensdag 29 november 2023 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Sevilla is het echt helemaal kwijt ja. Snel scoren en je wint nog.
Dilan is een Turk.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je zijn naam heel snel uitspreekt, weet je genoeg.
Die is al voorbij.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom mensen, ik had wel een beetje Powerplay verwacht na die rode kaart van die acteur
EK21 never forget.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:27 schreef leolinedance het volgende:
Aanholt kan er echt geen kut van
De beste kopper van Europaquote:
Briljante spelerquote:Op woensdag 29 november 2023 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar heb je in geen enkele wedstrijd iets aan
Hij is voor het Nederlands voetbal.quote:
Die 11de man blijft er uit hequote:
Kleine club mentaliteitquote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is voor het Nederlands voetbal.
In tegenstelling tot een aantal andere feyenoord users. Ik hoef geen namen te noemen.
Door naast te koppen?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
Vertessen snoert het hele topic de mond.
Dat mag.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
Voor dit doelpunt 30 negatieve posts plus één aanmoediging van Tong
Nu er op en erover. Als ik zo vrij mag zijn.
Ja maar dat snapt PSV niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die 11de man blijft er uit he
Het is niet zoals bij ijshockey dattie er weer in mag he
90+4 Own Goal Ramalho kan gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef GGMM het volgende:
PSV doet wat Feyenoord niet lukte: zichzelf niet volkomen voor aap zetten
shmoopy fanbang.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
Is er een specifieke reden dat je dit vraagt?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef PicoMMP het volgende:
@:coco hoe zit het met de tussenstand van de toto?
Dat zal het laatste zetje gegeven hebben ja.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
Dit dus. Ik zei toch maak er iets legendarisch van. Was Oost-Duitsland-Nederland EK-80 vergeten enquote:
Verdiendquote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het verdiend? Tsja nee maar het is wel heel fijn
ik wacht op de rode kaart voor Ramosquote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef PirE het volgende:
Staat Ramos er nog in?
Ramos 90+8 vs De Jong 90+8 hoe werkt dat?
Dat gaat sowieso niet gebeuren de komende jaren.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben voor team “ik heb geen zin dat we de tweede vaste CL-plek gaan verliezen”.
Had Feijenoord ook. Zongen er nog over.quote:
Leg deze eens uit. We spelen nog 10 minuten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef GGMM het volgende:
PSV doet wat Feyenoord niet lukte: zichzelf niet volkomen voor aap zetten
Tegen wie moet Ajax vanavond ?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had Feijenoord ook. Zongen er nog over.
Zo slecht ja.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja telefoneer het nog meer Dest
Maak er maar een week vanquote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Kutzooi. PSV gelijk.
Ik laat mij niet meer zien de rest van de avond
Was het KPN probleem opgelost?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maak er maar een week van
quote:Op woensdag 29 november 2023 14:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Sevilla - PSV | RTL7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente 1-2
@:Sked 0-0
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP 2-2
@:Scrummie 6-1
@:onlogisch 3-0
@:tong80 0-1
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 2-1
@:klaasweetalles
@:3rr0r 2-2
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland 1-0
@:DombohetOlifantje1 1-1
Geen winnaar gisteren
Jaquote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Is er een specifieke reden dat je dit vraagt?
Vertessen is snel, verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Die Vertessen kan eigenlijk gewoon niet voetballen toch ?
PlayStation dan maar?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Niet echt boeiende potjes helaas de rest van de avond, zelfs de Switch sla ik over denk ik.
Heeft zich ingekocht.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Die Vertessen kan eigenlijk gewoon niet voetballen toch ?
De coëfficiëntenpolonaise is helaas al een tijdje over en zo groot is de buffer niet meer.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren de komende jaren.
Vitesse betekent snelheidquote:Op woensdag 29 november 2023 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vertessen is snel, verder weet ik het ook niet.
Wat ga je dan spelen?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Niet echt boeiende potjes helaas de rest van de avond, zelfs de Switch sla ik over denk ik.
Op Real Sociedad na ook weer een voorspelbare poulefase.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
FF geen gevat antwoord. Neem even een andere moeder.quote:
Heeft gisteren van Bommel vs Milan gekekenquote:
Gaan op twee gedachten hinkelen nu, niet helemaal onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet PSV dat er nog maar 5 minuten te spelen is?
Neenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet PSV dat er nog maar 5 minuten te spelen is?
super kutquote:Op woensdag 29 november 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die megafoonmongool klinkt alsof iemand zich tot Mekka richt.
Het is dan ook nog 6 minutenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook nog 6 minuten
Stukje Al-Andalus.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had met nog een andere FOK!er PSV op winst gepould bij Coco Cola. Dus het is geen opportunisme.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal het laatste zetje gegeven hebben ja.
Alle geluk van de wereld door die domme kaart, daarvoor had 3 of 4-0 niet raar geweest.
Hoewel ik het PSV en mijn PSV makkers het uiteraard gun!
In Andalusie is dat niet uitgeslotenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een mislukt project van Philips.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef PirE het volgende:
Staat Ramos er nog in?
Ramos 90+8 vs De Jong 90+8 hoe werkt dat?
Leuke.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:37 schreef Adames het volgende:
[..]
In Andalusie is dat niet uitgesloten
Ik moest er net aan denkenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:38 schreef Adames het volgende:
PSV wedstrijden zijn altijd saai @:caland
Abonnementquote:Op woensdag 29 november 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook logisch, Sevilla hoort in de Europa League.
Maar dat gaat ze niet lukken?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook logisch, Sevilla hoort in de Europa League.
Kijk,quote:Op woensdag 29 november 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Wat een sfeerloos kutpubliek zeg.
Real Betis is de club van Sevilla.
Laatste pot van Lens winnen, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad.quote:
Streampje van Drizzt?quote:
Nog een keer?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog even Schulting.gif @:Coco
Oh ja die lastige route kan nog wel, ik maakte de domme fout om deze T mongool te geloven;quote:Op woensdag 29 november 2023 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste pot van Lens winnen, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die lastige route kan nog wel, ik maakte de domme fout om deze T mongool te geloven;
[ twitter ]
Als Lens overigens niet verliest vanavond is het wel klaar voor Sevilla. Als ze nu niet scoren natuurlijkquote:Op woensdag 29 november 2023 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die lastige route kan nog wel, ik maakte de domme fout om deze T mongool te geloven;
[ twitter ]
Yes ik zag het, al denk ik dat Azzenal thuis wel wint.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Lens overigens niet verliest vanavond is het wel klaar voor Sevilla. Als ze nu niet scoren natuurlijk
Haha jaloersquote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer tegen 10 man.
Goed hoor.
Woedend.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer tegen 10 man.
Goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |