quote:Op woensdag 29 november 2023 19:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Hahaha echt een nietszeggend seizoen word dit
Voor psv, kampioen worden met 20 punten voorsprong maar voor de winter klaar in Europa 😂
Ajax heeft al bewezen dat geld geen garantie is voor succes. Met 200 miljoen euro op de bank presteert Ajax het al vier seizoenen op rij om een selectie te formeren dat slechter is dan die van PSV (ook al zijn we ondanks dat wel twee keer kampioen geworden).quote:Op woensdag 29 november 2023 20:50 schreef leolinedance het volgende:
Eur 2.8 miljoen erbij ook door deze overwinning. Lekker hoor!
Ik las ook dat Feyenoord meer kans maakt op het kampioenschap. Maar dat is allemaal onzin. PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie, dat hadden voorgaande jaren ook maar elke keer hadden ze een matige trainer.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:16 schreef Zorro het volgende:
Toch nog gewonnen
En dat nadat ik na een paar wedstrijden toch las dat Feyenoord toch echt veel meer kans had om door te gaan dan PSV.
Dat was na de eerste paar wedstrijden ook gewoon toch?quote:Op donderdag 30 november 2023 00:16 schreef Zorro het volgende:
Toch nog gewonnen
En dat nadat ik na een paar wedstrijden toch las dat Feyenoord toch echt veel meer kans had om door te gaan dan PSV.
Drie wedstrijden geleden moesten er nog drie wedstridjen komen.quote:Op donderdag 30 november 2023 06:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat was na de eerste paar wedstrijden ook gewoon toch?
3 CL wedstrijden geleden had ik echt niet de illusie dat psv wel even zou overwinteren in de CL
Als je door wil dan zou ik Real daar ook bij zetten, tegen die 3 ben je echt volledig kansloos.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerlijk. Bayern en City ontwijken.
Zeur jij ook wel eens niet?quote:Op donderdag 30 november 2023 00:16 schreef Zorro het volgende:
Toch nog gewonnen
Wat moet ik hier anders doen danquote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben Ajacied maar heb beide avonden gejuicht om de einduitslag.
Tegen City, Real en Bayern ben je volstrekt kansloos.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je door wil dan zou ik Real daar ook bij zetten, tegen die 3 ben je echt volledig kansloos.
Tegen de andere 4 ben je gewoon kansloos, maar je weet het nooit.
Je speelt sowieso eerst thuis toch als je tweede in de groep wordt. Dortmund lijkt me lastiger dan Inter/Atletico.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen City, Real en Bayern ben je volstrekt kansloos.
Barca / Inter / Atleti wordt heel lastig maar is een stuntje altijd mogelijk, zeker als je de 2e wedstrijd in eigen huis speelt.
Dortmund / Sociedad kan je wel hebben. 50/50 potjes
Atlético zou ik met alle respect in het rijtje 'onmogelijk' plaatsen.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen City, Real en Bayern ben je volstrekt kansloos.
Barca / Inter / Atleti wordt heel lastig maar is een stuntje altijd mogelijk, zeker als je de 2e wedstrijd in eigen huis speelt.
Dortmund / Sociedad kan je wel hebben. 50/50 potjes
Dortmund doet het wel goed in de 'poule des doods'. Maar misschien zijn die minder goed tegen zwakkere tegenstand?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Atlético zou ik met alle respect in het rijtje 'onmogelijk' plaatsen.
Borussia Dortmund en Real Sociedad, daar kan je het halen.
Dortmund is ook goed in choken natuurlijk. Daar kun je van winnen, maar makkelijk zal het natuurlijk ook weer niet zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund doet het wel goed in de 'poule des doods'. Maar misschien zijn die minder goed tegen zwakkere tegenstand?
Dacht nog even terug aan de 8e finale van 15-16 waar PSV pas werd uitgeschakeld na de penaltyreeks. Maar zie Bosz niet 220 min de boel dichtmetselen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Atlético zou ik met alle respect in het rijtje 'onmogelijk' plaatsen.
Borussia Dortmund en Real Sociedad, daar kan je het halen.
Hoe wil je iets van acht jaar geleden gaan vergelijkenquote:Op donderdag 30 november 2023 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dacht nog even terug aan de 8e finale van 15-16 waar PSV pas werd uitgeschakeld na de penaltyreeks. Maar zie Bosz niet 220 min de boel dichtmetselen.
Je quote @PSVCLquote:Op donderdag 30 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe wil je iets van acht jaar geleden gaan vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |