quote:PSV doet weer volop mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule. Vanavond treft het in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is.
PSV doet weer helemaal mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen RC Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule.
Sevilla vs. PSV
Vanavond treft PSV in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is. Dat bleek wel in het heenduel in Eindhoven op 7 oktober. PSV leek te gaan verliezen, maar verdediger Jordan Teze maakte diep in de blessuretijd de 2-2. Het was het slotstuk van een knotsgekke wedstrijd.
Niet lang na dat duel werd bij de Spanjaarden trainer José Luis Mendilibar ontslagen. Sindsdien gaat het nog niet veel beter: onder zijn opvolger, de Uruguayaan Diego Alonso, wist de ploeg in de competitie en de Champions League nog niet te winnen. In de poule heeft Sevilla twee punten, bij winst gaat het over PSV heen.
Wanneer is Sevilla vs. PSV in strijd om de Champions League op televisie te zien?
Zit maar gauw klaar, want op woensdag 29 november is deze wedstrijd vanaf 18:45 uur te zien op RTL7 & Ziggo Sport
Alweerquote:
Jij juicht ivm NO GOALquote:
Typetje Dokters van Leeuwen.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die laat zijn gezicht niet meer zien.
Woestquote:Op woensdag 29 november 2023 19:26 schreef T3hTommay het volgende:
Lozano, ontzettend dom teringmens.
Als Lang nou fit was..quote:
Lozano kan er niks van.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Lozano en Lang geblesseerd zou ik niet heel erg vinden.
Goh wat nietszeggend zou dat zijn 🤣quote:Op woensdag 29 november 2023 19:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Hahaha echt een nietszeggend seizoen word dit
Voor psv, kampioen worden met 20 punten voorsprong maar voor de winter klaar in Europa 😂
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Lozano en Lang geblesseerd zou ik niet heel erg vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@de_boswachter
[ Bericht 9% gewijzigd door Coco op 29-11-2023 19:29:26 ]
Ajax klaarquote:Op woensdag 29 november 2023 19:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Hahaha echt een nietszeggend seizoen word dit
Voor psv, kampioen worden met 20 punten voorsprong maar voor de winter klaar in Europa 😂
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lozano durft niet naar De Kuip
Die derde CL plek kunnen we wel vergeten ja.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax klaar
PSV klaar
Az klaar
Feyenoord mag nog een ronde aanmodderen en flikkert er dan ook uit
Coëfficiëntengenot
Dit was zo dom he.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOW TO BECOME CHAMPION !!
De goal van Jan-Arie van der Heijden.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De situatie bij FC Volendam gaat hem aan het hart.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Veerman zakt er ook weer helemaal doorheen
Hoe gaat het met die jongen?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De goal van Jan-Arie van der Heijden.
Lijkt een eeuwigheid geleden
Teze - Ramalho - Boscagli - Destquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze - Ramalho - Boscagli - Dest
Genetisch afval dat hart.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De situatie bij FC Volendam gaat hem aan het hart.
Ik zag deze goal ergens op de tweede ring van het Vicente Calderon vlak voor Atletico-Barcaquote:Op woensdag 29 november 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest gniffelenquote:Op woensdag 29 november 2023 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze - Ramalho - Boscagli - Dest
Was je nog net op tijd daar.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag deze goal ergens op de tweede ring van het Vicente Calderon vlak voor Atletico-Barca
Wat oudjes om me heen keken wat raar op toen ik juichend opsprong
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie altijd @:ggmm een DM sturen
Dit leest als een KlaasGod post.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag deze goal ergens op de tweede ring van het Vicente Calderon vlak voor Atletico-Barca
Wat oudjes om me heen keken wat raar op toen ik juichend opsprong
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie altijd @:ggmm een DM sturen
PSV maakt geen kansen.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:34 schreef leolinedance het volgende:
Gelijkmaker vlak voor de rust zou lekker zijn.
Jaquote:
In de belangrijkste Europese pot 'voorzorg' lijkt me mokerdomquote:
Been of Boskamp ?quote:
Van den Herik ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lozano durft niet naar De Kuip
U bent een kenner?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lozano is wel de speler met meeste kansen bij PSV. Gaat toch wel gemis worden, zeker tov Vertessen
Nog mazzel dat Bakayoko geen tweede geel kreeg.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lozano is wel de speler met meeste kansen bij PSV. Gaat toch wel gemis worden, zeker tov Vertessen
Des te pijnlijker dat ze in de Eredivisie alles nog hebben gewonnen.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
PSV met een beetje tegenstand lijkt wel een amateurclub
Waarom zouden ze je nog verder moeten helpen als je lijn het al doet?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sta al bijna 10 minuten in de wacht bij KPN. En dat terwijl ik al iemand heb gesproken.
Gala - United is op Ziggy.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:53 schreef GGMM het volgende:
Nou ik kan weer wat anders gaan doen.
Wat een parodie is PSV toch
Het is echt lachwekkend aan het worden. En maar lachen om Ajax dat een tijdelijk dipje heeft.quote:
rustgevende thee gedronkenquote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over en uit.
Wat hebben ze daar in vredesnaam gedaan in de rust?
Meestal kwartiertje zitten, wat drinken, banaantje.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over en uit.
Wat hebben ze daar in vredesnaam gedaan in de rust?
Een parodie op wat ?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:53 schreef GGMM het volgende:
Nou ik kan weer wat anders gaan doen.
Wat een parodie is PSV toch
Laat die mensen met rust.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sta al bijna 10 minuten in de wacht bij KPN. En dat terwijl ik al iemand heb gesproken.
Jep.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Des te pijnlijker dat ze in de Eredivisie alles nog hebben gewonnen.
Met meer dan 3 doelpunten gemiddeldquote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Des te pijnlijker dat ze in de Eredivisie alles nog hebben gewonnen.
Dan denk je ook nog dat Feyenoord en PSV daadwerkelijk wat voorstellen dus!quote:Op woensdag 29 november 2023 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggy en eerlijk gezegd kijk ik alleen nederlands voetbal, de rest boeit me niks
Had je maar Nederlandse les gevolgd.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggy en eerlijk gezegd kijk ik alleen nederlands voetbal, de rest boeit me niks
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan denk je ook nog dat Feyenoord en PSV daadwerkelijk wat voorstellen dus!
Wordt het geen tijd voor je dutje?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je maar Nederlandse les gevolgd.
Deze is dest slecht. Zeg maar PSV-niveau.quote:
Zou je willen. Ik raad het je aan. I.p.v. me steeds aan te vallen als ik leg. Heb al een zooi TR's gemaakt aan jouw adres. Helaas moet je ze zelf behandelen. Soort Wilders, maar dan oprecht verdekt.quote:
Gaan we genieten van de wederopstanding van Ajax.quote:
Ajax krijgt echtquote:Op woensdag 29 november 2023 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we genieten van de wederopstanding van Ajax.
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou je willen. Ik raad het je aan. I.p.v. me steeds aan te vallen als ik leg. Heb al een zooi TR's gemaakt aan jouw adres. Helaas moet je ze zelf behandelen. Soort Wilders, maar dan oprecht verdekt.
Geef eens voorbeelden.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:tong80 vliegt weer ernstig uit de bocht.
Zo dan.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ajax krijgt echtmorgen.
'Echt' nog wel. Zit ik hier te kutten met nep-kanker.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ajax krijgt echtmorgen.
Ach is het weer zo verquote:Op woensdag 29 november 2023 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou je willen. Ik raad het je aan. I.p.v. me steeds aan te vallen als ik leg. Heb al een zooi TR's gemaakt aan jouw adres. Helaas moet je ze zelf behandelen. Soort Wilders, maar dan oprecht verdekt.
Nog nooit sfeer gezien bij Spaanse teams.quote:
Om die laatste plaats van Ajax, Ajax2 en Ajax Cape Town tegelijkertijd kunnen we nog tot zeker het einde van de eeuw lachen.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt lachwekkend aan het worden. En maar lachen om Ajax dat een tijdelijk dipje heeft.
Dit is de CL.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Tering wat is de Eredivisie slecht…
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog nooit sfeer gezien bij Spaanse teams.
Die klap van Ajax Cape Town ben ik nog niet te boven inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om die laatste plaats van Ajax, Ajax2 en Ajax Cape Town tegelijkertijd kunnen we nog tot zeker het einde van de eeuw lachen.
Lekker cynisch weer. Ik zet niet voor niets TR's om dit soort reacties te vermijden.quote:
We nemen het mee naar achter.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker cynisch weer. Ik zet niet voor niets TR's om dit soort reacties te vermijden.
Alcohol vrij biertjes zijn ook best lekker hoorquote:Op woensdag 29 november 2023 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
2-0 of 8-0 maakt niet meer uitquote:
Momenteel idd. Ben als positivus bang dat het nu echt niet meer goed komt.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Jij doet toch bijdehand.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker cynisch weer. Ik zet niet voor niets TR's om dit soort reacties te vermijden.
Ik je moeder, maar dan alleen.quote:
ben je onder de indruk van psvquote:Op woensdag 29 november 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een aardige meid van KPN aan de lijn
Heb je haar aan de haak geslagen?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een aardige meid van KPN aan de lijn
wist niet dat smoopy (ofzo) je moeder wasquote:Op woensdag 29 november 2023 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig doet karma zijn werk al.
Kan Feyenoord nog 2e worden als Lens wint?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:08 schreef onlogisch het volgende:
Straks juichen we voor Lens @:Zipportal @:Scrummie @:Wereldgozer
Niemand lacht.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist niet dat smoopy (ofzo) je moeder was
Stop hier maar meequote:Op woensdag 29 november 2023 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is geen Eredivisie wedstrijd hè...quote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Dit dus.quote:
3-4.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:09 schreef Zipportal het volgende:
AZ moet het morgen weer doen voor Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben benieuwd naar het slotoffensief van PSV.
Retteketet.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:09 schreef Zipportal het volgende:
AZ moet het morgen weer doen voor Nederland.
Wow, dit is toevallig.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Circus Onana met zijn tweede blunder van de avond
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland
(gala- united)Ook daar is er geen niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland
(gala- united)Wel godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nog steeds. En ofzo is m'n vader.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie beweert dat?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee.
Maar PSV is sowieso niet zo goed als we in Nederland allemaal beweren.
Gay.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey das de verkeerde met rood er af
Kom kom, stuur ook die ander ff naar de kleedkamer.
Ik troost ze wel allebei alles beter dan dit afkijken
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey das de verkeerde met rood er af
Kom kom, stuur ook die ander ff naar de kleedkamer.
Ik troost ze wel allebei alles beter dan dit afkijken
I dont carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anschlusspfiffquote:
Ik vind het nog steeds een hoog 'als het draait' gehalte.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saibari heeft wel stappen gezet dit seizoen.
Goed achter de spoiler gezet allen.quote:
Ruudje heeft dat wel een beetje verkeerd gezien door hem constant op de vleugel te zetten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saibari heeft wel stappen gezet dit seizoen.
Maar vorig seizoen draaide het eigenlijk nooit wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een hoog 'als het draait' gehalte.
Heeft wel potentie die jongenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ruudje heeft dat wel een beetje verkeerd gezien door hem constant op de vleugel te zetten.
In een draaideur hoef je geen stappen te zetten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een hoog 'als het draait' gehalte.
Oh ja straks word ik weer aangevallen door een ouwe dwaas.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Let op je interpunctie.
Dat geldt wel voor meer PSV spelers die 'als het draait'. Zoals Bakayoko.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen draaide het eigenlijk nooit wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |