Zoals ik al zei, misschien moeten de Geertstemmers dan eens tegen hun leidsman gaan vertellen dat hij zich wat constructiever opstelt en bijvoorbeeld niet zoals vanochtend Omtzigt af gaan zitten zeiken op Twitter. Neem verder ook aan dat Yeşilgöz nog niet vergeten is wat voor drek Greet over haar uit heeft gekotst. Da's misschien leuk voor zijn achterban, maar zulke dingen kunnen nog wel eens als een boomerang terugkomen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
NL stemt voor rechtse politiek, krijgt links beleid.
Wil je nog hardere frustratie in de NLse samenleving hebben?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Maar als straks blijkt dat het gewoon niet werkt met Wilders, wat dan? Is dat dan een links complot? Weer stemmen. Wilders 45 zetels. Weer niet het vermogen om coalitie te vormen. Weer niet inschikken. Hoever wil je gaan.
Je kan je wel afvragen of de gemiddelde PVV'er ooit het vermogen gaat krijgen dat het ook weleens aan de grote leider zou kunnen liggen.
quote:Op donderdag 30 november 2023 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat standpunten van de PVV waaruit "links beleid" uit voortvloeit, mochten ze deze punten ten uitvoer mogen brengen. Ik hoop dat de PVV-stemmer zich hiervan bewust is?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Links beleid als in vluchtelingen en absurd dure klimaatmaatregelen met een onevenredig hard effect op de samenleving uit utopie en wensdenken.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat standpunten van de PVV waaruit "links beleid" uit voortvloeit, mochten ze deze punten ten uitvoer mogen brengen. Ik hoop dat de PVV-stemmer zich hiervan bewust is?
Doe eens wat argumenten dan?quote:
Denk dat een heel groot deel dat ook zal willen. Ik denk dat het grootste deel meer welvaart en minder asielzoekers wilt en dat ze ook nog wel voor zijn voor hogere belastingen voor bedrijven als ze als particulieren zelf er maar van profiteren ( waar ik dan wel weer voor benquote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat standpunten van de PVV waaruit "links beleid" uit voortvloeit, mochten ze deze punten ten uitvoer mogen brengen. Ik hoop dat de PVV-stemmer zich hiervan bewust is?
Hij stelt zich al minder opquote:Op donderdag 30 november 2023 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, misschien moeten de Geertstemmers dan eens tegen hun leidsman gaan vertellen dat hij zich wat constructiever opstelt en bijvoorbeeld niet zoals vanochtend Omtzigt af gaan zitten zeiken op Twitter. Neem verder ook aan dat Yeşilgöz nog niet vergeten is wat voor drek Greet over haar uit heeft gekotst. Da's misschien leuk voor zijn achterban, maar zulke dingen kunnen nog wel eens als een boomerang terugkomen.
Nope.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Maar als straks blijkt dat het gewoon niet werkt met Wilders, wat dan? Is dat dan een links complot? Weer stemmen. Wilders 45 zetels. Weer niet het vermogen om coalitie te vormen. Weer niet inschikken. Hoever wil je gaan.
Je kan je wel afvragen of de gemiddelde PVV'er ooit het vermogen gaat krijgen dat het ook weleens aan de grote leider zou kunnen liggen.
Tjah, 20 jaar schreeuwen is niet met een uurtje koffie opgelost.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
K had wel begrepen dat Omtzigt een uur met Wilders heeft gesproken. Blijkbaar is het er niet beter op geworden...
Hoe bedoel je Nope? Waar reageer je op?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope.
En de kloof wordt alleen maar groter in dit land.
Onzin.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Links beleid als in vluchtelingen en absurd dure klimaatmaatregelen met een onevenredig hard effect op de samenleving uit utopie en wensdenken.
Dat pvv economisch/sociaal links is, dat kan je ook lezen in mijn postgeschiedenis. Ze staan niet ver af van de sp.
In een uur kan je natuurlijk best al wat aan elkaar ophelderen toch?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Tjah, 20 jaar schreeuwen is niet met een uurtje koffie opgelost.
Het is dan wel een beetje een puntje dat Greet in zulke kwesties gewoon met de VVD meestemde en er geen sociaaleconomisch links alternatief tegenover stelde.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Links beleid als in vluchtelingen en absurd dure klimaatmaatregelen met een onevenredig hard effect op de samenleving uit utopie en wensdenken.
Dat pvv economisch/sociaal links is, dat kan je ook lezen in mijn postgeschiedenis. Ze staan niet ver af van de sp.
Tuurlijk. Maar je hebt geen idee wat dat allemaal waard is, aangezien de 20 jaar ervoor bestond uit getrol en geschreeuw en de tweets een half uur na de koffie meer lijken op dat getroll en geschreeuw dan op iets "Milders".quote:Op donderdag 30 november 2023 14:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In een uur kan je natuurlijk best al wat aan elkaar ophelderen toch?
Men heeft twee decennia voor midden-rechts gestemd, en dat ook gekregen. Maar omdat er soms midden-linkse partijen in de coalitie zaten, zijn er door de jaren heen inderdaad enkele partijpunten van die partijen werkelijkheid geworden. Zoals inderdaad klimaat. Geruild voor het typisch rechtse neo-liberale economische beleid wat nu al zeker 20 jaar alles overheerst.quote:
We zijn een week verder.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:36 schreef Fok-it het volgende:
Als Wilders er zo graag voor alle Nederlanders wilt zijn moet hij vooral het land niet al te lang plat laten liggen.
Vanwege jouw vraag of Wilders enkele programmapunten niet meent en dat wat er ook gebeurt de andere partijen moeten doen wat de PVV wil.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:24 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja zeker (toevallig een van de weinige die ik echt gelezen heb).
Vanwaar je vraag?
Maar geen van de partijen heeft standpunten die onvereenigbaar zijn met onze grondwet, westerse manier leven etc.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Vanwege jouw vraag of Wilders enkele programmapunten niet meent en dat wat er ook gebeurt de andere partijen moeten doen wat de PVV wil.
Men kan feitelijk ook een andere partij invullen op de plaats van de PVV invullen. Want niet alleen de PVV heeft die starre houding. Of niet soms?
Het is niet 'doen wat de PVV wilt', er zal een coalitie gevormd moeten worden en dus zullen er compromissen gesloten moeten worden. Dat kan ook zonder herverkiezingen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Met wat is er mis mee, als meer mensen op de PVV gaan stemmen, dan staan meer mensen er achter. Want links om of rechts om de uitkomst is toch het zelfde, doen wat PVV wil?
Of kan wilders aangeven welke stukken hij niet meent?
Jij valt dus over het feit dat Wilders heeft gezegd dat Nederland geen islamitisch land is?quote:Op donderdag 30 november 2023 15:16 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar geen van de partijen heeft standpunten die onvereenigbaar zijn met onze grondwet, westerse manier leven etc.
Wilders heeft dit wel, dus vandaar mijn vraag en Wilders in aanzet, niemand anders. Want alle partijen hebben de vrijheid om zelf te besluiten of ze het zien zitten om met de PVV in een regering te stappen.
PLUS
PVV wil met hun regeren!!! Dus PVV zal iets moeten doen, de politiek veranderd gelijk als de bal echt bij jou ligt. dus Wilders moet iets doen om andere oP de brug te helpen of zelf over de brug te stappen
Het heeft wel de laatste jaren beheerst. Klimaatmaatregelen en asielzoekers. Hoe dat is ingebracht in de samenleving is niets rechts aan. En laat dat nu net de belangrijkste issues zijn van de laatste jaren. Buiten corona om dan.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Men heeft twee decennia voor midden-rechts gestemd, en dat ook gekregen. Maar omdat er soms midden-linkse partijen in de coalitie zaten, zijn er door de jaren heen inderdaad enkele partijpunten van die partijen werkelijkheid geworden. Zoals inderdaad klimaat. Geruild voor het typisch rechtse neo-liberale economische beleid wat nu al zeker 20 jaar alles overheerst.
Maar om daarmee het gehele beleid als links te betitelen is echt simplistische bullshit.
Ik krijg echter meer het idee dat omdat niet 100% van het beleid knetter-rechts was, jij het al wegzet als links.
Kan je weinig mee. Een statistiek geeft niet het hele verhaal he.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Onzin.
https://www.partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |