Ripselsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:01 schreef MadMaster het volgende:
En dat was Aerosmith…
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:16 schreef Dagoduck het volgende:
Het staat op privé-Facebook dus ik zal geen screenshot delen, maar Greg Ginn heeft Gary Arce gebroekzakbeld
Op een verder instrumentaal album?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het leven van een muzikant
Kunnen we nu een outro met een voicemailtje verwachten op de nieuwe yawningman?
#35007quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op een verder instrumentaal album?
Dit lijkt me een prima plek er is ook nog een ambient topic geloof ik even zoekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:53 schreef Geluiden het volgende:
Ik wist niet zo goed waar ik dit het best kon posten, maar het viel me op dat de catalogus van The Caretaker eindelijk op Spotify staat.
Edit: dit is kennelijk al een tijdje zo, maar toch hoera!
Zo slecht is hij toch niet?quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:44 schreef Modus het volgende:
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
-De Dots
-Lori Spee in het midden staand?
-Daarnaast Forrest?
-Imagination er tussendoor
-Willem Ruis
-die zit naast wie?
-die meiden in wit zijn alleen danseressen denk ik?
Na nogmaals bekijken is dat wellicht niet https://nl.wikipedia.org/wiki/Maribelle_(zangeres) ?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
De dames met de witte petten zijn van het Penny de Jager Showballet. Penny zit er zelf ook bij.
De dame naast Willem Ruis is de assistente van de show, waarvan ik de naam niet meer weet.
De enige die ik niet herken/kan plaatsen is de dame rechts van Forrest…
Even gezocht met dit als resultaat:quote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Na nogmaals bekijken is dat wellicht niet https://nl.wikipedia.org/wiki/Maribelle_(zangeres) ?
En die naast Willem, is dat niet Leonie Sazias?
De presentatrice is dus Amanda Cuthbert van het Engelse Sky Channel en de dame naast Forrest is de mij onbekende zangeres Suzanne Michaels…quote:Nederlands: Uitzending commerciële zender Sky Channel vanuit Hilton Hotel Amsterdam. Presentatoren Willem Ruis en Amanda Cuthbert. Met achter hen (vlnr meidengroep Dolly Dots, zangeres Lori Spee, Forrest, Suzanne Michaels, popgroep Imagination en de Sky Channel girls (showballet Penney de Jager)
Dolly Dots vlnr: Anita Heilker, Esther Oosterbeek, Patty Zomer, Angela Kramers, Ria Brieffies en Angela Groothuisen. Tussen Esther Oosterbeek en Patty Zomer de bassist van de groep Imagination. Voor Angela (Sjeel) Kramers staat nog een jong meisje.
Ken dit volgens mij ook nietquote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gezocht met dit als resultaat:
[..]
De presentatrice is dus Amanda Cuthbert van het Engelse Sky Channel en de dame naast Forrest is de mij onbekende zangeres Suzanne Michaels…
Mocht je meer willen weten over de achtergronden van de albums N.E.W.S. en CUT dan kan je daarvoor naar het theater, waar Rinus Gerritsen er over vertelt:quote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef Modus het volgende:
Dit hoor je toch bijna nooit meer maar imo minstens net zo goed als Twilight zone en When the lady smiles, beetje zelfde soort vibe.
Een hele laid back feel maar wel met een soort van beklemmende spanning er heel subtiel in verwerkt.
Middag tong80quote:
Op Facebook iets over Paul Simonon gepost. 'The only band that matters.' FF alles terugluisteren van The Clash.quote:
En daarna alle films met Montgomery clift?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Facebook iets over Paul Simonon gepost. 'The only band that matters.' FF alles terugluisteren van The Clash.
Oh dat is best eens geinig, van die achtergrondverhalen door muzikanten. Lijkt me ook wel een goede verteller, Rinus als Hagenees. Zal eens kijken wat er in de buurt komt en wat zoiets kost.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je meer willen weten over de achtergronden van de albums N.E.W.S. en CUT dan kan je daarvoor naar het theater, waar Rinus Gerritsen er over vertelt:
https://golden-earring.nl(...)-w-s-de-theaters-in/
Ik heb de eerdere versie over Moontan bijgewoond en vond het zeer interessant om te horen wat er allemaal voor verhalen en anekdotes achter de songs schuil gaan…
Ha ha ha. Honey. Door de Clash hem gaan checken. Tragisch leven/eind.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En daarna alle films met Montgomery clift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |