Hier was dus ook al bang voor. Het nummer zelf is gewoon primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Is denk ik ook de leeftijd, net 16 jaar
Ja ik heb het nu al 2.5 liedjes volgehoudenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:32 schreef MMF93 het volgende:
Ik tune ook even in. Wat een verschil met gisterenavond, nu al
Woest deel van het land, dat Groningenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb herten in de koplampen gehad die minder bang waren.
Sinds Luke Littler is de leeftijd geen excuus meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef usagi414 het volgende:
Ze is zo zenuwachtig. Maar wel goed gedaan voor een 16-jarige.
Wakker In Grunn had in Ierland ook gewonnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Woest deel van het land, dat Groningen
@NailQueen gaat regelmatig naar Zweden om daar op volle snelheid in haar Subaru op herten te jagen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Woest deel van het land, dat Groningen
Ik juichte voor die goal tegen Argentinië van Dennis Bergkamp.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
'Wat deed jij op je 16de?' Ik zat op Habbo Hotel.
Ierland had niet eens een aparte stream met Engels commentaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:34 schreef Em31 het volgende:
Mooie beelden
Goed geluid
Engels commentaar
Engelse ondertiteling
LuxemburgGoden
Zat ik ook al aan te denkenquote:
Eigenlijk best ernstig dat we dit weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Just like my country I'm young, scrappy and hungry and I'm not gonna waste my shot
Keiino begint nuquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het ondertussen in Noorwegen en Litouwen?
Het is wel even schakelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Sableheart het volgende:
Van de 13 nummers die ik tot nu toe op 3 zenders heb gehoord, is er geen enkele die in Ierland niet zou winnen.
zoals gezegd, alles beter dan Ierland.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het ondertussen in Noorwegen en Litouwen?
Nee hoor, topshowquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk best ernstig dat we dit weten.
Dat lijkt me goed nieuws!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Barcelona heeft een groot probleem @:strani
Ivo Niehe presenteerde ooit bij ons het NSF, dus het had in Nederland ook zo gekund.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het wel knap hoe die presentatrice tussen 3 talen schakelt.
Ze is nu aan haar afscheidstournee bezig (komt ook in België) en gaat daarna kookboeken schrijven.quote:
Een aanname van het niveau Tommie Beugelsdijk, dat wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
Wacht sorry dat was een absolute aanname dat zij de zangeres zou zijn
Wat ben je toch weer seksistischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
Wacht sorry dat was een absolute aanname dat zij de zangeres zou zijn
Ja, ik had helemaal niet bedacht dat een man ook zo goed zou kunnen zingenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer seksistisch
Het begint leuk maar daarna kabbelt het wat voort.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:46 schreef Em31 het volgende:
Dit is nogal saai, maar wordt alsnog wel goed gebracht. Maar nee next
Maar dit dus, te braaf om écht impact te maken.quote:
En toch harder dan Di-Rect van tegenwoordigquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
Krick was de favoriet vooraf, toch??
Alika ging inderdaad ook maar net door.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:49 schreef Em31 het volgende:
Vrees een beetje voor dit nummer in een semi zonder jury
Ja maar Andreas Stone Johansson is een Zweed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Yep Elsie Bays team zit hier achter , ook zelf bijna 2 keer voor Noorwegen naar ESF gegaan.
Eens, maar ik schrijf dit nog niet met pen op voor de finale hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:49 schreef Sableheart het volgende:
Dit zou een finale waardige inzending zijn. Zeker met de relatief grote hoeveelheid shownummers dit jaar.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Andreas Stone Johansson is een Zweed.
Ja, ik geloof dat dit weleens de juryfavoriet kan worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:51 schreef usagi414 het volgende:
Ik geloof dat @:NailQueen de vergelijking maakte met Alika (Estland) van vorig jaar.
Dit nummer is inderdaad net zo goed. Go Krick
Nee, wacht. Geen piano. Dat lijkt teveel op Alikaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:51 schreef NailQueen het volgende:
De staging is nog een beetje leeg. Een piano of een beetje regen kan een verschil maken. Maar Krick kan het brengen
Ja dat hij een smaakloos persoon is komt niet als een verrassingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Strani vindt het wel leuk geloof ik.
Ja. Saaie melodie, slecht gezongen, weinig uitstraling, povere staging. Ik genietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Strani vindt het wel leuk geloof ik.
Hier wordt stevig uitgedeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat hij een smaakloos persoon is komt niet als een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |