Zat ik ook al aan te denkenquote:
Eigenlijk best ernstig dat we dit weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Just like my country I'm young, scrappy and hungry and I'm not gonna waste my shot
Keiino begint nuquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het ondertussen in Noorwegen en Litouwen?
Het is wel even schakelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Sableheart het volgende:
Van de 13 nummers die ik tot nu toe op 3 zenders heb gehoord, is er geen enkele die in Ierland niet zou winnen.
zoals gezegd, alles beter dan Ierland.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het ondertussen in Noorwegen en Litouwen?
Nee hoor, topshowquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk best ernstig dat we dit weten.
Dat lijkt me goed nieuws!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Barcelona heeft een groot probleem @:strani
Ivo Niehe presenteerde ooit bij ons het NSF, dus het had in Nederland ook zo gekund.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het wel knap hoe die presentatrice tussen 3 talen schakelt.
Ze is nu aan haar afscheidstournee bezig (komt ook in Belgiė) en gaat daarna kookboeken schrijven.quote:
Een aanname van het niveau Tommie Beugelsdijk, dat wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
Wacht sorry dat was een absolute aanname dat zij de zangeres zou zijn
Wat ben je toch weer seksistischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
Wacht sorry dat was een absolute aanname dat zij de zangeres zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |