abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2023 @ 12:35:22 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211553679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef GoldRushFrog het volgende:
Vond de Squid Game ''show'' toch wel sterk en enorm mooi gemaakt. Mijn complimenten. Had het niet verwacht.
Wel een hele suffe finale aflevering.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211553803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Tja, de meeste spellen waren wel een beetje geluksspelletjes. Hoort hier ook wel een beetje bij. De manier hoe de nummer 3 afviel vond ik wel matig inderdaad, maar dat finalespel vond ik nog wel leuk. Heel simpel spel, maar toch niet helemaal geluk. Terechte winnaar ook.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:02:30 #68
268260 Dr.Mikey
pi_211553937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:49 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Tja, de meeste spellen waren wel een beetje geluksspelletjes. Hoort hier ook wel een beetje bij. De manier hoe de nummer 3 afviel vond ik wel matig inderdaad, maar dat finalespel vond ik nog wel leuk. Heel simpel spel, maar toch niet helemaal geluk. Terechte winnaar ook.
Terechte winnaar uit deze drie vind ik ook wel.
Gelukkig maar nadeel aan het finale spel waren een beetje de sleutels best out of 5 ofzo had ik leuker gevonden.
R.I.P DTS.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:34:45 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211554240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja die vond ik ook wel minder spannend dan de rest van de show eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:36:56 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211554262
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Zal me niets verwonderen dat ze een oproep ergens hebben geplaatst via de socials van Netflix.
Aan het einde van de show zit een casting oproep voor seizoen 2.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211554894
Ja klopt, en ook bevestigd door Netflix: er komt een season 2.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211566578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:16 schreef TLC het volgende:
Als je n leuke familiefilm zoekt kan ik Leo erg aanbevelen :Y
Ik vond 'm geweldig! :)
Vooral die kleutertjes. _O-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_211567596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 17:57 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik vond 'm geweldig! :)
Vooral die kleutertjes. _O-
Ik vond die kleutertjes erg realistisch neergezet :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211567703
https://www.imdb.com/titl(...)0_tt_7_nm_1_q_retile
Voor iedereen die vanaf een mooie slowburner wil kijken op deze streamingdienst.
pi_211570237
Squid Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211570641
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 06:12 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Blood Vessel - Nigeria 2023 16 1:59 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Zes mensen ontvluchten een stad die is vervuild door olie, komen elkaar per toeval tegen. Ze verstoppen zich op een mysterieus schip zonder te weten wat voor gevaar hen wacht.

Leave the World Behind - VS 2023 12 2:21 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Het familie-uitje naar een luxueus huurhuis neemt een onheilspellende wending wanneer een cyberaanval al hun apparaten uitschakelt en twee vreemden aan de deur verschijnen.
Leave the world behind net gekeken.

Wat een kuteinde. Dat maakt de rest van de film ook gewoon kut :{
pi_211573141
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2023 00:23 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

How It Ends had ik dat enorm bij. De film had zoveel potentie en dan dat einde :') :+
SOONY
  zondag 10 december 2023 @ 15:59:55 #78
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211575689
Iemand Physical 100 gezien? Ook wel gaaf en interessant.

Honderd deelnemers in topconditie nemen het tegen elkaar op in een reeks slopende uitdagingen om de eer - en de geldprijs (6 miljoen dollar) - als laatste in de wacht te slepen.

Zo zwaar, je voelt het zelf in je spieren.
  Spellchecker zondag 10 december 2023 @ 16:01:42 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211575696
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2023 00:23 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

I'll be there for you :muziek:
Maar echt, ze hadden er veel meer in kunnen stoppen en andere dingen weglaten ....
pi_211576320
Ik heb de film Luther er ook opgezet.
Iemand die al bekeken?

Heb nog wat squid game tegoed nu.
SPOILER
pi_211576339
Door jullie begonnen aan die Squid Game challenge en wat is dat leuk! Ook leuk zonder doden dus :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211577002
Ik heb de squidgame challenge ook gezien maar ik vond er niet zoveel aan.
Ik miste de spanning, het meeleven met de slachtoffers wat ik met squidgame wel erg had.
pi_211577023
Het probleem is vooral dat er mensen meestal maar een paar afleveringen worden gevolgd. Je bouwt niks op met die mensen. Vooral bij de laatste afleveringen. Je hebt niks met die mensen opgebouwd en dan opeens de hoofdpersonen.
SOONY
pi_211579517
Stevige Lost vibes bij Leave The World Behind.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_211579939
quote:
8s.gif Op zondag 10 december 2023 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stevige Lost vibes bij Leave The World Behind.
SPOILER
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2023 @ 12:22:35 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_211583017
Zo, klaar met Obliterated. Echt genoten hoor, wat een serie _O_
pi_211583169
Novitiate - VS 2017 12 2:03 uur | Drama
Als het Vaticaan II-tijdperk begint, wordt het geloof van een novice getest nu de idealen van de kerk veranderen en de lijnen tussen devotie en verlangen vervagen.

Terminator Salvation - VS 2009 12 1:54 uur | Actie, Sci-Fi
In de nasleep van de dag des oordeels vecht verzetsleider John Connor om de mensheid te redden tegen Skynet en diens praktisch onstuitbare moordmachines.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211590055
Heb bij Leave the world behind 2,5 uur me afgevraagd wanneer komt dit nou op gang? Veel te traag en naar mijn idee hadden ze hier echt veel meer van kunnen maken.
  Moderator maandag 11 december 2023 @ 22:25:45 #89
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_211590179
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 22:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Heb bij Leave the world behind 2,5 uur me afgevraagd wanneer komt dit nou op gang? Veel te traag en naar mijn idee hadden ze hier echt veel meer van kunnen maken.
Volgens mij was het een vrij trouwe verfilming van de gelijknamige roman.

Ik heb er wel van genoten. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zitten te wachten op een compleet afgerond verhaal, maar de belangrijkste vraag was beantwoord en ik had er geen moeite mee dat er ook nog veel is dat we niet weten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_211591510
Kevin Hart & Chris Rock: Headliners Only - VS 2023 6 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
Kevin Hart en Chris Rock bieden een ongeëvenaarde blik achter de schermen van hun vriendschap en carrière, van vroeger tot nu.

Love Again - VS 2023 6 1:44 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een artiest is nog steeds verdrietig over de dood van haar verloofde. Ze sms't haar diepste gedachten naar zijn telefoon en schept een band met de man die ze toevallig ontvangt.

Single’s Inferno - Zuid-Korea S03 2022 6 - Netflix Original | Reality
Op een verlaten eiland zoeken flirtende singles naar de liefde, want alleen als stelletje kunnen ze het eiland verlaten voor een romantische date in het paradijs.

Under Pressure: The U.S. Women's World Cup Team - VS 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie deelt de beproevingen en overwinningen van het Amerikaanse vrouwenelftal tijdens het FIFA wereldkampioenschap 2023, op weg naar hun derde opeenvolgende titel.
pi_211591934
Ik heb weer een paar maanden Netflix (na drie jaar niet), wat me opvalt, is dat je playlist niet te organiseren is. Bij Prime kan nog filteren tussen series en films.

Maar ja, voorlopig vermaak ik me wel met You en Manifest.

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:31 schreef Sorella het volgende:
Ik heb de squidgame challenge ook gezien maar ik vond er niet zoveel aan.
Ik miste de spanning, het meeleven met de slachtoffers wat ik met squidgame wel erg had.
Bij squidgame had ik ook niet zoveel met de slachtoffers, ik vond het nogal tegenvallend en redelijk voorspelbaar.
  dinsdag 12 december 2023 @ 09:08:41 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211591952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 09:07 schreef Managarm het volgende:
Ik heb weer een paar maanden Netflix (na drie jaar niet), wat me opvalt, is dat je playlist niet te organiseren is. Bij Prime kan nog filteren tussen series en films.

Maar ja, voorlopig vermaak ik me wel met You en Manifest.
[..]
Bij squidgame had ik ook niet zoveel met de slachtoffers, ik vond het nogal tegenvallend en redelijk voorspelbaar.
Kan wel, je kan via het menu filteren op films en serie, en dan naar je lijst.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211592565
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 december 2023 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Kan wel, je kan via het menu filteren op films en serie, en dan naar je lijst.
Ik zie het niet, niet via de browser en niet via de pc app. Ik kan voor Movies of series kiezen en dan zie ik daaronder een scrollbar met mijn series.

Ah gevonden, het menu klapt uit als je er overheen gaat, niet echt handig dit. Dat werkt niet intuïtief. Ze kunnen beter het zoals Prime implementeren, dus een keuze voor All - Movies - Tv shows bovenaan op het scherm van je playlist.
pi_211594356
Ik heb het vroeger nooit gekeken dus de afgelopen weken voor het eerst alle 5 seizoenen van Six Feet Under gebinged. Vandaag de laatste aflevering gezien.
Prachtige serie.
  Spellchecker dinsdag 12 december 2023 @ 13:36:12 #95
197773 crew  maily
pi_211594381
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 13:34 schreef lily het volgende:
Ik heb het vroeger nooit gekeken dus de afgelopen weken voor het eerst alle 5 seizoenen van Six Feet Under gebinged. Vandaag de laatste aflevering gezien.
Prachtige serie.
Ik had er nooit van gehoord maar ben er een tijdje terug ook aan begonnen nav een post hier.
Kijk wel af en toe iets anders tussendoor.

Maar fijne serie :Y
pi_211594475
Knokke Off krijgt een tweede seizoen op de Vlaamse buis. Lijkt me dat dat seizoen met de tijd ook wel op Netflix te zien zal zijn.
pi_211594837
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Knokke Off krijgt een tweede seizoen op de Vlaamse buis. Lijkt me dat dat seizoen met de tijd ook wel op Netflix te zien zal zijn.
netflix heeft de aankondiging van S2 op de socials, dus dat lijkt me wel een zekerheidje
pi_211600065
pi_211601387
quote:
Lang geduurd deze eigenlijk, meer dan 2 jaar na seizoen 2. Als ze alle 8 boeken willen verfilmen zijn ze nog wel even bezig. :+
pi_211601486
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 07:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
Lang geduurd deze eigenlijk, meer dan 2 jaar na seizoen 2. Als ze alle 8 boeken willen verfilmen zijn ze nog wel even bezig. :+
Komt door de SAG-AFTRA stakingen waarschijnlijk. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211601550
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 07:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Komt door de SAG-AFTRA stakingen waarschijnlijk. :Y
Ohja, is ook zo. Lees net ook dat de schrijver van de boeken niet helemaal blij was met hoe serieus/dramatisch dit seizoen was geworden en dat ze delen opnieuw hebben gefilmd, al wordt dat ook weer ontkend. We gaan het zien. :Y
pi_211601629
1670 - Polen S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze satirische comedy kampt een maffe edelman met familievetes en boze boeren op zijn missie om de grootste beroemdheid van Polen te worden.

Car Masters: Rust to Riches - VS S05 2022 AL - Netflix Original | Reality
Het team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks die ze steeds inruilen om uiteindelijk een prachtauto te bouwen en voor veel geld te verkopen.

Dubai Bling - VAE S02 2022 9 - Netflix Original | Reality
Stap uit de privéjet en stap binnen in een zinderende sociale kring in Dubai. Overdadige feesten, verbluffende skylines en verbazingwekkende mode zijn hier de norm.

Glow Up - VK S05 2022 9 | Reality
In deze wedstrijd gaan aankomende make-upartiesten kleurrijke uitdagingen aan om een carrière in de schoonheidsindustrie te winnen.

Se Eu Fosse Luísa Sonza | If I Were Luísa Sonza - Brazilië S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
De meest polariserende zangeres uit Brazilië vertelt in deze docu openhartig over haar liefdesleven, carrière, de controversen rond haar persoon en het maken van een nieuw album.
pi_211604084
"Noise" wereldwijd meest bekeken Nederlandse film op Netflix januari-juni (749e plek van 18221 titels).

https://about.netflix.com(...)ix-engagement-report
https://assets.ctfassets.(...)ort_2023Jan-Jun.xlsx
  woensdag 13 december 2023 @ 13:27:22 #104
268260 Dr.Mikey
pi_211605000
Slechte zaak dat de winnaar van Squidgames nog steeds niet uitbetaald is.
R.I.P DTS.
  roze woensdag 13 december 2023 @ 13:35:51 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211605125
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slechte zaak dat de winnaar van Squidgames nog steeds niet uitbetaald is.
Ik las ergens dat in het contract stond dat het pas na een jaar zou zijn ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 13 december 2023 @ 13:42:24 #106
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_211605231
Ik vind die World War II: From the Frontlines echt top. Beelden zijn knap hersteld. Ook goed perspectief vanuit alle kanten met betrokkenen ook. Goed aandacht voor de schandalige bombardementen op Duitse steden en dus burgers door de geallieerden. Wel een aanrader.
  roze woensdag 13 december 2023 @ 14:43:04 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211606039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind die World War II: From the Frontlines echt top. Beelden zijn knap hersteld. Ook goed perspectief vanuit alle kanten met betrokkenen ook. Goed aandacht voor de schandalige bombardementen op Duitse steden en dus burgers door de geallieerden. Wel een aanrader.
Ja ik vind hem ook goed. _O_ Vandaag maar even verder kijken.
pi_211607175
pi_211607194
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 22:25 schreef Mike het volgende:

[..]
Volgens mij was het een vrij trouwe verfilming van de gelijknamige roman.

Ik heb er wel van genoten. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zitten te wachten op een compleet afgerond verhaal, maar de belangrijkste vraag was beantwoord en ik had er geen moeite mee dat er ook nog veel is dat we niet weten.
wat was voor jou de belangrijkste vraag?
Ik zit met zoveel vragen namelijk _O-
pi_211607313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 13 december 2023 @ 17:07:45 #111
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_211607575
quote:
17s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:32 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
wat was voor jou de belangrijkste vraag?
Ik zit met zoveel vragen namelijk _O-
SPOILER
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_211613604
The 👑 - VK S06/B 2022 16 - Netflix Original | Drama, Politiek
Op waargebeurde feiten gebaseerde fictieve dramaserie over het leven van koningin Elizabeth II en over de politieke en persoonlijke gebeurtenissen die haar bewind hebben gevormd.

Klub Kecanduan Mantan | Ex-Addicts Club - Indonesië S01 2023 6 - Netflix Original | Comedy
Vijf excentrieke vreemdelingen in een zelfhulpgroep proberen hun leven weer op te pakken nadat ze het hebben uitgemaakt met hun respectievelijke exen.

Kuş Uçuşu | As the Crow Flies - Turkije S02 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een jonge fan wurmt zich naar binnen bij de redactie van een ervaren presentator. Ze krijgt te maken met de donkere kant van ambitie, afgunst en gezien willen worden.

Operation Kandahar - VS 2023 16 1:59 uur | Actie, Spionage
Een CIA-agent is gestrand in Afghanistan en moet zichzelf en zijn tolk in veiligheid zien te brengen. Maar de vijand ligt overal op de loer.

Yu Yu Hakusho - Japan S01 2023 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Manga
Tienercrimineel Yusuke Urameshi komt om tijdens een onbaatzuchtige daad en wordt gekozen tot geestendetective. Nu moet hij zaken rond slechte yokai onderzoeken.
  donderdag 14 december 2023 @ 08:29:31 #113
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_211613748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')
Wat is er?
pi_211617892
pi_211619063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 17:07 schreef Mike het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_211624345
Archer - VS S14 2022 12 | Actie, Comedy
De bijdehante superspion Sterling Archer en zijn ontspoorde geheim agenten maken laten over heel de wereld gevaarlijke missies in de soep lopen.

Carol & The End of The World - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Nu een wereldwijde apocalyps dreigt, heeft een vrouw moeite met het chaotische einde der tijden. Ze zoekt naar betekenis in haar laatste maanden op aarde.

Chicken Run: Dawn of the Nugget - VK 2023 6 1:41 uur - Netflix Original | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een groep onbevreesde kippen werkt samen om alle pluimvee te redden van een onheilspellende, nieuwe dreiging: een nabijgelegen boerderij waar iets verdachts gebeurt.

Familia - Mexico 2023 14 1:44 uur - Netflix Original | Drama
Terwijl een familie tijdens een maaltijd de toekomst van een idyllische olijvenboomgaard bespreekt, worden de complexe relaties duidelijk door hoongelach en bekentenissen.

No me llame Ternera | Face to Face with ETA: Conversations with a Terrorist - Spanje 2023 12 1:42 uur - Netflix Original | Documentaire
Josu Urrutikoetxea, ook wel bekend als Josu Ternera, vertelt in een interview aan journalist Jordi Évole uitgebreid over zijn betrokkenheid bij de terreurgroep ETA.

Pulp Fiction - VS 1994 16 2:35 uur | Drama, Misdaad, Offbeat
Deze gestileerde misdaadfilm knoopt de verhalen samen van een huurmoordenaar, zijn filosofische partner en een afgetakelde bokser.

Shaolin Soccer - Hong Kong 2001 12 1:29 uur | Actie, Comedy
Een aan lager wal geraakte oud-voetballer vormt samen met een monnik een onwaarschijnlijk team om het China Super Cup-voetbaltoernooi te winnen.

Taken - VS 2008 16 1:33 uur | Actie, Misdaad
Als ex-geheimagent Bryan via een mobieltje getuige is van zijn dochters ontvoering, is er niet veel tijd om haar te bevrijden uit de handen van vrouwenhandelaren.

Taken 2 - VS 2012 16 1:38 uur | Actie, Misdaad
Bryan Mills draait de rollen om voor zijn kidnappers als zij wraak nemen vanwege de dood van de Albanese kidnappers van zijn dochter.

Taken 3 - Frankrijk 2014 16 1:55 uur | Actie
Voormalig geheim agent Bryan Mills wordt onterecht beschuldigd van moord en moet zijn vaardigheden gebruiken om in leven te blijven en zijn onschuld te bewijzen.

Yoh! Christmas - Zuid-Afrika S01 2023 14 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Omdat de 30-jarige Thando onder druk wordt gezet omdat ze geen vriend heeft, liegt ze tegen haar familie. Nu heeft ze 24 dagen om er een te vinden voor kerst. Zal het haar lukken?
pi_211624424
Archer ^O^
pi_211624998
Young Royals seizoen 3 komt volgend jaar maart.

https://www.instagram.com(...)Po-C2dN30I290UYLbNs0
pi_211628660
Netflix stopt met ondersteunen app op Sony-televisies uit 2011 tot 2013
https://tweakers.net/nieu(...)t-2011-tot-2013.html
  vrijdag 15 december 2023 @ 16:03:58 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211628821
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 december 2023 15:39 schreef Aether het volgende:
Netflix stopt met ondersteunen app op Sony-televisies uit 2011 tot 2013
https://tweakers.net/nieu(...)t-2011-tot-2013.html
Wie heeft er nou nog zo'n oude tv
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Spellchecker vrijdag 15 december 2023 @ 16:17:56 #121
197773 crew  maily
pi_211628979
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik heb nog een tv uit 2009. :+
pi_211636578
Gone Baby Gone - VS 2007 16 1:54 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Wanneer een vierjarig meisje verdwijnt uit een ruige buurt in Boston en de politie weinig hulp biedt, huurt haar familie twee privédetectives in om antwoorden te vinden.

Good Will Hunting - VS 1997 12 2:06 uur | Drama
Als docenten ontdekken dat een doelloze conciërge ook een wiskundig genie blijkt te zijn, helpt een therapeut de jongeman zijn belemmerende problemen te overwinnen.
pi_211636629
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik :D
Tap tap tap
  zaterdag 16 december 2023 @ 13:09:34 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211637139
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:17 schreef maily het volgende:

[..]
Ik heb nog een tv uit 2009. :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik :D
Okay okay, I stand corrected
pi_211637632
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
[..]
Okay okay, I stand corrected
domme tv's met slimme randapparatuur _O_
  roze zaterdag 16 december 2023 @ 17:15:37 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211639479
Ik kan het niet helpen maar de timing met het liedje op het einde van leave the world is behind is misschien wel beetje matige timing voor Julia Roberts.
SPOILER
pi_211639598
Het einde van Leave The World Behind is eigenlijk dat je wilt dat de film door zal gaan eigenlijk :') :+

Alleen vond ik Julia Roberts wel heel vervelend acteren. Alsof ze vaak in een andere films speelt dan de andere personages :+
SOONY
pi_211642685
De NPO heeft er ook een handje van om zijn app op je tv niet meer te laten werken, ook al is je tv spliksplinter nieuw.

:N
  Spellchecker zaterdag 16 december 2023 @ 23:09:55 #129
197773 crew  maily
pi_211642705
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:15 schreef Ama het volgende:
Ik kan het niet helpen maar de timing met het liedje op het einde van leave the world is behind is misschien wel beetje matige timing voor Julia Roberts.
SPOILER
SPOILER
pi_211644669
Vivant - Japan S01 2023 16 | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Een onhandige zakenman wordt meegesleept in een episch avontuur van wereldwijde proporties wanneer hij een totaal verkeerde geldtransfer onderzoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')