quote:Op vrijdag 8 december 2023 06:12 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leave the world behind net gekeken.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Vessel - Nigeria 2023 16 1:59 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Zes mensen ontvluchten een stad die is vervuild door olie, komen elkaar per toeval tegen. Ze verstoppen zich op een mysterieus schip zonder te weten wat voor gevaar hen wacht.
Leave the World Behind - VS 2023 12 2:21 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Het familie-uitje naar een luxueus huurhuis neemt een onheilspellende wending wanneer een cyberaanval al hun apparaten uitschakelt en twee vreemden aan de deur verschijnen.
Wat een kuteinde. Dat maakt de rest van de film ook gewoon kut![]()
How It Ends had ik dat enorm bij. De film had zoveel potentie en dan dat eindequote:Op zondag 10 december 2023 00:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Leave the world behind net gekeken.
Wat een kuteinde. Dat maakt de rest van de film ook gewoon kut
I'll be there for youquote:Op zondag 10 december 2023 00:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Leave the world behind net gekeken.
Wat een kuteinde. Dat maakt de rest van de film ook gewoon kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2023 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stevige Lost vibes bij Leave The World Behind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Novitiate - VS 2017 12 2:03 uur | Drama
Als het Vaticaan II-tijdperk begint, wordt het geloof van een novice getest nu de idealen van de kerk veranderen en de lijnen tussen devotie en verlangen vervagen.
Terminator Salvation - VS 2009 12 1:54 uur | Actie, Sci-Fi
In de nasleep van de dag des oordeels vecht verzetsleider John Connor om de mensheid te redden tegen Skynet en diens praktisch onstuitbare moordmachines.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Volgens mij was het een vrij trouwe verfilming van de gelijknamige roman.quote:Op maandag 11 december 2023 22:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Heb bij Leave the world behind 2,5 uur me afgevraagd wanneer komt dit nou op gang? Veel te traag en naar mijn idee hadden ze hier echt veel meer van kunnen maken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kevin Hart & Chris Rock: Headliners Only - VS 2023 6 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
Kevin Hart en Chris Rock bieden een ongeëvenaarde blik achter de schermen van hun vriendschap en carričre, van vroeger tot nu.
Love Again - VS 2023 6 1:44 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een artiest is nog steeds verdrietig over de dood van haar verloofde. Ze sms't haar diepste gedachten naar zijn telefoon en schept een band met de man die ze toevallig ontvangt.
Single’s Inferno - Zuid-Korea S03 2022 6 - Netflix Original | Reality
Op een verlaten eiland zoeken flirtende singles naar de liefde, want alleen als stelletje kunnen ze het eiland verlaten voor een romantische date in het paradijs.
Under Pressure: The U.S. Women's World Cup Team - VS 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie deelt de beproevingen en overwinningen van het Amerikaanse vrouwenelftal tijdens het FIFA wereldkampioenschap 2023, op weg naar hun derde opeenvolgende titel.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Bij squidgame had ik ook niet zoveel met de slachtoffers, ik vond het nogal tegenvallend en redelijk voorspelbaar.quote:Op zondag 10 december 2023 18:31 schreef Sorella het volgende:
Ik heb de squidgame challenge ook gezien maar ik vond er niet zoveel aan.
Ik miste de spanning, het meeleven met de slachtoffers wat ik met squidgame wel erg had.
Kan wel, je kan via het menu filteren op films en serie, en dan naar je lijst.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:07 schreef Managarm het volgende:
Ik heb weer een paar maanden Netflix (na drie jaar niet), wat me opvalt, is dat je playlist niet te organiseren is. Bij Prime kan nog filteren tussen series en films.
Maar ja, voorlopig vermaak ik me wel met You en Manifest.
[..]
Bij squidgame had ik ook niet zoveel met de slachtoffers, ik vond het nogal tegenvallend en redelijk voorspelbaar.
Ik zie het niet, niet via de browser en niet via de pc app. Ik kan voor Movies of series kiezen en dan zie ik daaronder een scrollbar met mijn series.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan wel, je kan via het menu filteren op films en serie, en dan naar je lijst.
Ik had er nooit van gehoord maar ben er een tijdje terug ook aan begonnen nav een post hier.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:34 schreef lily het volgende:
Ik heb het vroeger nooit gekeken dus de afgelopen weken voor het eerst alle 5 seizoenen van Six Feet Under gebinged. Vandaag de laatste aflevering gezien.
Prachtige serie.
netflix heeft de aankondiging van S2 op de socials, dus dat lijkt me wel een zekerheidjequote:Op dinsdag 12 december 2023 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Knokke Off krijgt een tweede seizoen op de Vlaamse buis. Lijkt me dat dat seizoen met de tijd ook wel op Netflix te zien zal zijn.
Lang geduurd deze eigenlijk, meer dan 2 jaar na seizoen 2. Als ze alle 8 boeken willen verfilmen zijn ze nog wel even bezig.quote:
Komt door de SAG-AFTRA stakingen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lang geduurd deze eigenlijk, meer dan 2 jaar na seizoen 2. Als ze alle 8 boeken willen verfilmen zijn ze nog wel even bezig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |