abonnement Unibet Coolblue
pi_211445159


Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211446111
Ik keek En Helt Vanlig Familj en dat was best aardig, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Spellchecker maandag 27 november 2023 @ 17:39:14 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211446378
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik keek En Helt Vanlig Familj en dat was best aardig, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op mijn lijst, ben benieuwd ...
pi_211447102
The Killer vond ik tegenvallen.
pi_211447159
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
The Killer vond ik tegenvallen.
Buiten de eerste 5-10 minuten vond ik hem wel prima.
SOONY
pi_211447633
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:41 schreef DKUp het volgende:

[..]
Buiten de eerste 5-10 minuten vond ik hem wel prima.
Omdat openingsscene saai/langdradig was? Althans dat vond ik.

Daarna vond ik het verhaal best aardig maar vanaf het gedeelte in het restaurant kon het mij niet zoveel meer boeien.
pi_211451607
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
57 Seconds - VS 2023 16 1:39 uur | Boek, Sci-Fi, Thriller
Nadat hij op een apparaat is gestuit waarmee hij de tijd snel kan resetten, gebruikt een journalist zijn nieuwe kracht om een rekening te vereffenen met een meedogenloos bedrijf.

Comedy Royale - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Competitieve reality
Twintig van Korea's beste comedians nemen het tegen elkaar op voor een kans om een Netflix-serie te hosten. En dat levert non-stop, onwijs veel hilariteit op.

Go Dog Go - VS S04 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De handige en vindingrijke pup Pluck zoekt het avontuur op met haar beste vriend Roef. Ondertussen lost ze problemen op en helpt ze de inwoners van Woefburg.

LEGO Friends: Een Nieuw Hoofdstuk - VS S01 2023 6 | Kinderserie
Terug naar school! De sympathieke leerlingen van Heartlake High gaan een jaar vol leuke avonturen en spannende uitdagingen tegemoet die hen dichter bij elkaar brengen.

Love Like a K-Drama - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
Vier Japanse actrices verhuizen naar Zuid-Korea om auditie te doen voor rollen in een reeks liefdesverhalen en samen met Koreaanse acteurs te spelen. Zal er echte romantiek ontstaan?

Onmyoji - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Fantasy, Mystery, Sci-Fi, Thriller
In de vergulde enclave van het keizerlijke hof raakt Minamoto Hiromasa bevriend met mysticus Abe Seimei. Ze lossen moeilijke zaken op die afkomstig zijn uit het demonische rijk.

Verified Stand-Up - VS 2023 AL - Netflix Original | Standup-comedy
Tien comedians. Tien dynamische decors. Twee afleveringen. Ontdek je nieuwe favoriete stand-up wanneer deze topartiesten optreden in de Webster Hall in New York.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 november 2023 @ 08:35:58 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211451614
Dat ze eens opschieten met het online zetten van het nieuwe seizoen Archer :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211451618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Dat ze eens opschieten met het online zetten van het nieuwe seizoen Archer :(
14 december
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211457455
Ik kan de miniserie Bodies aanbevelen.
Wat het plot is, wordt niet onthuld in de eerste afleveringen.
Het blijft intrigerend
pi_211459843
Als je n leuke familiefilm zoekt kan ik Leo erg aanbevelen :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211460040
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Omdat openingsscene saai/langdradig was? Althans dat vond ik.

Daarna vond ik het verhaal best aardig maar vanaf het gedeelte in het restaurant kon het mij niet zoveel meer boeien.
Dat was wel enorm low paced en slaap verwekkend.
Op een gegeven moment was het wel klaar inderdaad.
SOONY
pi_211461632
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Symphony - VS 2023 9 1:43 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze uiterst persoonlijke documentaire probeert muzikant Jon Batiste een symfonie te componeren terwijl zijn vrouw, schrijfster Suleika Jaouad, wordt behandeld voor kanker.

Bad Surgeon: Love Under the Knife - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Dr. Paolo Macchiarini is wereldberoemd vanwege zijn revolutionaire luchtpijptransplantaties met stamcellen. Er is echter één probleem: zijn patiënten blijven sterven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211471949
Aflevering 6 t/m 9 van Squid Game staan online. Ik vind het steeds beter worden maar zit me steeds meer te irriteren aan sommige gasten daar, maar dat maakt dit soort shows wel lekker om te kijken. Die zoon met die moeder zijn de smaakmakers, je kunt ook wel zien dat die veel airtime hebben in deze serie. Overigens worden er ook wat spelen uit de serie niet gespeeld, en gebeuren er vooral veel 'testen' waar een eliminatie uit volgt in de slaapzaal. Dat was in de serie toch niet.
Die Nederlandse deelnemer is er tijdens Green Light, Red Light al uit gegaan volgens mij want die heb ik nog niet gezien.
Hopelijk een season 2, dan heeft Netflix zijn eerste reality Game Show. Zou mooi zijn als Big Brother naar Netflix komt, maar wel met live streams.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211472422
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Bad Guys en de foute feestdag - VS 2023 6 0:25 uur - Netflix Original | Kinderfilm
Meneer Wolf en zijn bende criminele dieren moeten snel de kerstsfeer in de stad terugbrengen, om zo hun jaarlijkse Feestdagen-Overvalspektakel in stand te houden!

Family Switch - VS 2023 6 1:41 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als twee ouders na een zeldzame kosmische gebeurtenis vlak voor kerst van lichaam wisselen met hun tienerkinderen, breekt er chaos uit in het gezin.

Hard Days - Japan 2023 16 1:58 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Als een wanhopige agent wegvlucht voor een hoop problemen, veroorzaakt hij een ongeluk en rijdt door. Hij denkt ermee weg te komen, maar een getuige heeft zijn nummer.

Margaux - VS 2022 16 1:44 uur | Horror, Thriller
Een groep studievrienden huurt een luxueuze, slimme woning voor hun voorjaarsvakantie. Maar als al die hightech zich tegen hen keert, moeten ze de AI te slim af zijn.

Obliterated - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Actie, Comedy
Een team van speciale troepen verijdelt een complot in Sin City en bouwt een feestje. Maar als de ware dreiging opduikt, moeten ze snel nuchter worden om Las Vegas te redden.

Virgin River - VS S05/B 2023 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.

Wifelike - VS 2022 16 1:45 uur | Sci-Fi, Thriller
Een rechercheur rouwt om zijn vrouw en vindt troost bij een kunstmatig mens dat haar evenbeeld heeft. Maar een schimmige groep denkt dat zijn metgezel een ander doel heeft.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211474495
quote:
Bad Surgeon: Love Under the Knife - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Dr. Paolo Macchiarini is wereldberoemd vanwege zijn revolutionaire luchtpijptransplantaties met stamcellen. Er is echter één probleem: zijn patiënten blijven sterven.
Deze gezien, bizarre docu.
Aanrader.
pi_211482670
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Fast 2 Furious - VS 2003 12 1:47 uur | Actie, Misdaad
Brian O'Conner wordt gearresteerd in Miami en accepteert een deal met de FBI om undercover te gaan als kartelchauffeur. Hij roept de hulp in van een oude vriend in LA.

A Brush with Christmas - VS 2022 AL 1:24 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een chef-kok met een passie voor kunst krijgt een kans op ware liefde als haar geweigerde schilderij de aandacht trekt van een beroemde illustrator die de feestdagen komt vieren.

A Merry Christmas Wish - Canada 2022 AL 1:25 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een marketingmanager uit New York is vastbesloten om samen met een knappe boer de laatste wens van haar oudoom te vervullen en het vakantiefestival in hun dorp te redden.

B&B Merry - VS 2022 AL 1:22 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een blogger komt tijdens de kerstdagen naar een klein stadje om een B&B te beoordelen, maar schiet de worstelende eigenaren te hulp en wordt verliefd op hun zoon.

Catering Christmas - VS 2022 AL 1:25 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een in moeilijkheden verkerende cateraar gaat koken voor het kerstgala van de lokale stichting en krijgt een onverwachte band met de knappe neef van de gastvrouw.

Christmas at the Drive-In - VS 2022 AL 1:27 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Het plan van een advocaat om nog voor de feestdagen een historisch theater te redden wordt ingewikkeld als ze een oude vlam ontmoet: de man die het probeert te verkopen.

Fall Into Winter - VS 2023 AL 1:23 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Als haar jeugdliefde onverwacht geld in de snoepwinkel van haar familie steekt, staat een vrouw niet te popelen om met hem samen te werken. Zal daar verandering in komen?

Fast & Furious - VS 2009 12 1:46 uur | Actie, Misdaad
De voortvluchtige Dom Toretto neemt het samen met zijn aartsvijand Brian O'Conner op tegen een gemeenschappelijke vijand in dit deel van de supersnelle racefilms.

Fast & Furious 6 - VS 2013 12 2:10 uur | Actie, Boek, Misdaad
Straatracer Dominic Toretto en zijn team doen een beroep op hun rijvaardigheid voor een grote overval die hen door Europese straten zal jagen.

Fast & Furious 7 - VS 2015 12 2:17 uur | Actie, Misdaad
Een bende illegale straatracers heeft voor een normaler leven gekozen, maar hun rust wordt verstoord door iemand die wraak zoekt.

The Fast and the Furious - VS 2001 12 1:46 uur | Actie, Misdaad
Een undercovermissie stelt de loyaliteit van een LAPD-agent op de proef als hij een bende straatracers moet onderzoeken die verdacht worden van het organiseren van roofovervallen.

The Fast and the Furious: Tokyo Drift - VS 2006 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een Amerikaanse tiener wordt opgepakt wegens straatracen en naar Tokio gestuurd. Daar probeert hij een nieuwe rijstijl te perfectioneren om een gevaarlijke rivaal uit te dagen.

Fast Five - VS 2011 12 2:10 uur | Actie, Misdaad
Dominic Toretto en zijn team racen naar Brazilië en proberen 100 miljoen dollar te stelen voor hun vrijheid terwijl ze worden achtervolgd door een drugsbaron en een FBI-agent.

The Fate of the Furious - VS 2017 12 2:16 uur | Actie, Misdaad
Een meedogenloze cyberterroriste dwingt Dom zich tegen Letty en de crew te keren. Alles wat ze hebben opgebouwd, komt in gevaar. Maar ze laten hem niet zomaar gaan.

I'm Glad It's Christmas - Canada 2022 AL 1:27 uur | Comedy, Romantisch
Een vrouw die al heel lang op Broadway wil doorbreken, gaat spelen in een lokale kerstvoorstelling. Maar is ze klaar om de roep van de liefde te beantwoorden?

The Rookie - VS S01-S04 2018 12 | Actie, Drama, Misdaad
Na een ingrijpend incident jaagt een 45-jarige man zijn droom na om politieagent te worden. Nu moet hij aan zichzelf en zijn superieuren van de LAPD bewijzen dat hij het aankan.

Spider-Man: Across the Spider-Verse - VS 2023 9 2:20 uur | Actie, Sci-Fi
Tiener Miles Morales gaat samen met Gwen Stacy op een nieuw avontuur en neemt het op tegen de sinistere vijand The Spot en een groot legioen parallelle helden in het multiversum.

Sweet Home - Zuid-Korea S02 2020 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Horror, Thriller
Terwijl mensen in woeste monsters veranderen en terreur zaaien, vechten een gekwelde tiener en zijn buren voor hun leven — en om hun menselijkheid te behouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aether op 02-12-2023 14:24:18 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 1 december 2023 @ 06:53:38 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211482704
Kun je de Fast films in volgorde van release zetten @Aether
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211482753
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 december 2023 06:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je de Fast films in volgorde van release zetten @:aether
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Fast and the Furious - VS 2001 12 1:46 uur | Actie, Misdaad
Een undercovermissie stelt de loyaliteit van een LAPD-agent op de proef als hij een bende straatracers moet onderzoeken die verdacht worden van het organiseren van roofovervallen.

2 Fast 2 Furious - VS 2003 12 1:47 uur | Actie, Misdaad
Brian O'Conner wordt gearresteerd in Miami en accepteert een deal met de FBI om undercover te gaan als kartelchauffeur. Hij roept de hulp in van een oude vriend in LA.

The Fast and the Furious: Tokyo Drift - VS 2006 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een Amerikaanse tiener wordt opgepakt wegens straatracen en naar Tokio gestuurd. Daar probeert hij een nieuwe rijstijl te perfectioneren om een gevaarlijke rivaal uit te dagen.

Fast & Furious - VS 2009 12 1:46 uur | Actie, Misdaad
De voortvluchtige Dom Toretto neemt het samen met zijn aartsvijand Brian O'Conner op tegen een gemeenschappelijke vijand in dit deel van de supersnelle racefilms.

Fast Five - VS 2011 12 2:10 uur | Actie, Misdaad
Dominic Toretto en zijn team racen naar Brazilië en proberen 100 miljoen dollar te stelen voor hun vrijheid terwijl ze worden achtervolgd door een drugsbaron en een FBI-agent.

Fast & Furious 6 - VS 2013 12 2:10 uur | Actie, Boek, Misdaad
Straatracer Dominic Toretto en zijn team doen een beroep op hun rijvaardigheid voor een grote overval die hen door Europese straten zal jagen.

Fast & Furious 7 - VS 2015 12 2:17 uur | Actie, Misdaad
Een bende illegale straatracers heeft voor een normaler leven gekozen, maar hun rust wordt verstoord door iemand die wraak zoekt.

The Fate of the Furious | Fast & Furious 8 - VS 2017 12 2:16 uur | Actie, Misdaad
Een meedogenloze cyberterroriste dwingt Dom zich tegen Letty en de crew te keren. Alles wat ze hebben opgebouwd, komt in gevaar. Maar ze laten hem niet zomaar gaan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 1 december 2023 @ 08:16:07 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211482944
_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211483081
Laatste maanden weinig tot geen goede crime docu's meer op Netflix. Overweeg het abonnement stop te zetten. Wel hulde voor Aether steeds voor de updates hier.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 1 december 2023 @ 11:11:05 #22
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_211484532
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2023 06:39 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spider-Man: Across the Spider-Verse - VS 2023 9 2:20 uur | Actie, Sci-Fi
Tiener Miles Morales gaat samen met Gwen Stacy op een nieuw avontuur en neemt het op tegen de sinistere vijand The Spot en een groot legioen parallelle helden in het multiversum.

Beste film die ik tot nu toe gezien heb dit jaar. Aanrader!
pi_211486403
Wat goed geproduceerd dat Squid Game The Challenge, Netflix heeft de eerste reality gameshow TV hit hiermee en smaakt absoluut naar meer! Denk dat Talpa (EJVLJ, Utopia, De Bondgenoten) en ook Endemol (Big Brother) hier nog wat van kunnen leren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211486700
Ik vind de reality versie van Squad game ook wel erg tof! Zitten wel wat leuke twists in, zoals de deuren (wat een kneus btw) en de telefoon.

Ik weet alleen niet of een tweede deel net zo leuk gaat worden. Dat ligt aan het tweede seizoen van de echte serie denk ik.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_211487473
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211487493
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 december 2023 07:17 schreef Aether het volgende:

[..]
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Fast and the Furious - VS 2001 12 1:46 uur | Actie, Misdaad
Een undercovermissie stelt de loyaliteit van een LAPD-agent op de proef als hij een bende straatracers moet onderzoeken die verdacht worden van het organiseren van roofovervallen.

2 Fast 2 Furious - VS 2003 12 1:47 uur | Actie, Misdaad
Brian O'Conner wordt gearresteerd in Miami en accepteert een deal met de FBI om undercover te gaan als kartelchauffeur. Hij roept de hulp in van een oude vriend in LA.

The Fast and the Furious: Tokyo Drift - VS 2006 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een Amerikaanse tiener wordt opgepakt wegens straatracen en naar Tokio gestuurd. Daar probeert hij een nieuwe rijstijl te perfectioneren om een gevaarlijke rivaal uit te dagen.

Fast & Furious - VS 2009 12 1:46 uur | Actie, Misdaad
De voortvluchtige Dom Toretto neemt het samen met zijn aartsvijand Brian O'Conner op tegen een gemeenschappelijke vijand in dit deel van de supersnelle racefilms.

Fast Five - VS 2011 12 2:10 uur | Actie, Misdaad
Dominic Toretto en zijn team racen naar Brazilië en proberen 100 miljoen dollar te stelen voor hun vrijheid terwijl ze worden achtervolgd door een drugsbaron en een FBI-agent.

Fast & Furious 6 - VS 2013 12 2:10 uur | Actie, Boek, Misdaad
Straatracer Dominic Toretto en zijn team doen een beroep op hun rijvaardigheid voor een grote overval die hen door Europese straten zal jagen.

Fast & Furious 7 - VS 2015 12 2:17 uur | Actie, Misdaad
Een bende illegale straatracers heeft voor een normaler leven gekozen, maar hun rust wordt verstoord door iemand die wraak zoekt.

The Fate of the Furious | Fast & Furious 8 - VS 2017 12 2:16 uur | Actie, Misdaad
Een meedogenloze cyberterroriste dwingt Dom zich tegen Letty en de crew te keren. Alles wat ze hebben opgebouwd, komt in gevaar. Maar ze laten hem niet zomaar gaan.
ach skyshowtime :')

dit hadden ze toch daar gewoon exclusief moeten hebbben.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_211488166
Fast X komt 4 december op SkyShowtime. Ze denken dus slim te zijn door al de oudere hoofddelen op Netflix te dumpen en mensen naar SkyShowtime te lokken voor het laatste deel :+

F9 en Hobbs and Shaw zijn ondertussen nergens te streamen zonder te kopen of huren :')
SkyShowtimeGODEN

Ach rond deel 6/7 was het wel klaar. Daarna gewoon echt slecht.
SOONY
pi_211488819
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:04 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind de reality versie van Squad game ook wel erg tof! Zitten wel wat leuke twists in, zoals de deuren (wat een kneus btw) en de telefoon.

Ik weet alleen niet of een tweede deel net zo leuk gaat worden. Dat ligt aan het tweede seizoen van de echte serie denk ik.
Zeker, maar dat bonden van de vrouwen in deel 2 is echt zwaar irritant met al die deug/woke gleuven. Die zoon met die moeder zijn de smaakmakers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211493294
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to Samdal-ri - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een fotografe valt uit de gratie en keert terug naar haar geboorteplaats. Daar komt ze haar jeugdvriend tegen en wordt hun liefde opnieuw aangewakkerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211493828
quote:
Welcome to Samdal-ri - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een fotografe valt uit de gratie en keert terug naar haar geboorteplaats. Daar komt ze haar jeugdvriend tegen en wordt hun liefde opnieuw aangewakkerd.
Een Zuid-Koreaanse Hallmark film?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211501403
Aflevering 7 en 8, The Glass Bridge. Het leukste spel uit Squid Game wat mij betreft, maar de uitslag van 1 deelnemer beviel me niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211501430
Squid Game

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211503296
Ja er zit wel wat verschil in tussen de serie en de gameshow.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211503334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 19:16 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zeker, maar dat bonden van de vrouwen in deel 2 is echt zwaar irritant met al die deug/woke gleuven. Die zoon met die moeder zijn de smaakmakers.
Idd, Als blanke hetero man heb je niks te zoeken in het spel :')
pi_211503535
Begonnen aan de Killer.
Bijna afgezet :D g kijkt niet meer, ik kijk m vanmiddag even af.. tot nu toe een 6-je.
pi_211510643
Prachtige aflevering 9. Donderdag de season finale van Squid Game The Challenge, bestel dat nieuwe seizoen maar heurrr!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211511707
Wat ik me afvraag, hoe komen ze bij Netflix aan de kandidaten voor Squid Game ? staat er dan ergens een advertentie of zo waar je je kunt aanmelden ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211511818
Zal me niets verwonderen dat ze een oproep ergens hebben geplaatst via de socials van Netflix.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211511894
Season 2 is bijna bevestigd lees ik, 'groen licht/rood licht' moet echter nog door Netflix worden gegeven, maar gezien het wereldwijde succes moet dat geen probleem meer zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211513447
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aller/Retour - België 2023 12 1:25 uur | Comedy, Drama, Feelgood
De reis van vrachtwagenchauffeur Erika neemt een onverwachte wending als ze een vluchteling ontdekt die in haar truck verstopt zit die op zoek is naar een betere toekomst.

Dauwdruppeldagboeken - VS S02 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Drie feeën in opleiding houden ervan om voor kinderen te zorgen terwijl ze hun vleugels aan het verdienen zijn: van het terugvinden van verloren dingen tot het opruimen van troep.

Mission Raniganj: The Great Bharat Rescue - India 2023 9 2:15 uur | Drama
Na een overstroming zitten tientallen arbeiders vast in een kolenmijn. Een ingenieur zet een gewaagde reddingsmissie op touw. Geïnspireerd op waargebeurde gebeurtenissen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211517534
Voor wie nog niet genoeg streamingdiensten heeft: F&S / [CANAL+] Nieuwe streamingdienst
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211519566
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 23:46 schreef TLC het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe komen ze bij Netflix aan de kandidaten voor Squid Game ? staat er dan ergens een advertentie of zo waar je je kunt aanmelden ?
https://www.squidgamecasting.com
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211531455
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pax Massilia | Blood Coast - Frankrijk S01 2023 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Terwijl een wrede drugsdealer Marseille probeert te veroveren, verwelkomen een opstandige politiechef en zijn onverschrokken team een nieuwe rekruut met een eigen agenda.

Så var det jul igjen | Christmas as Usual - Noorwegen 2023 12 1:29 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Thea neemt Jashan mee naar huis om hun verloving te vieren, maar zijn Indiase roots en de Noorse tradities van haar familie botsen tijdens een chaotische kerst.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211536105
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Season 2 is bijna bevestigd lees ik, 'groen licht/rood licht' moet echter nog door Netflix worden gegeven, maar gezien het wereldwijde succes moet dat geen probleem meer zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze woensdag 6 december 2023 @ 17:29:27 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211536198
Nou welke FOK!kers melden zich aan.
Your beauty never ever scared me.
pi_211539121
Obliterated zitten kijken. Vond het best goed voor een Netflix-serie.
pi_211541043
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Analog Squad - Thailand S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Een slinkse man van middelbare leeftijd verneemt dat zijn vader, die hij lang niet heeft gezien, ziek is. Hij stelt een nepfamilie samen om hem een laatste bezoek te brengen.

The Archies - India 2023 6 2:23 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm, Feelgood
India, 1960. Archie en zijn vrienden navigeren tussen romantiek, vriendschap en de toekomst van Riverdale als ontwikkelaars een populair park dreigen af te breken.

Fermat’s Cuisine - Japan S01 2023 12 | Drama, Manga
Gaku geeft de hoop op om wiskundige te worden en voelt zich verloren, totdat de sterrenkok Kai hem in zijn restaurant aanneemt en een nieuwe wereld voor hem opent.

Hilda - VS S03 2020 6 - Netflix Original | Kinderserie
De onverschrokken, onafhankelijke Hilda ontmoet nieuwe vrienden en magische wezens wanneer ze haar betoverde bos verlaat en een avontuurlijke reis naar de stad maakt.

Insidious: Chapter 3 - VS 2015 16 1:37 uur | Horror
Als de helderziende Elise Rainier met tegenzin een tiener helpt contact te zoeken met haar overleden moeder, laat ze onbedoeld een demon vrijkomen die het meisje kwelt.

Insidious: The Last Key - VS 2018 16 1:43 uur | Horror
Helderziende Elise Rainier wordt geplaagd door herinneringen. Ze keert terug naar haar ouderlijk huis om het verleden te begraven en opent de deur naar duistere geheimen.

My Life With the Walter Boys - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Wanneer een tragedie het leven van een tiener overhoop haalt, gaat ze bij het grote gezin van haar voogd in een klein dorp wonen. Daar leert ze over liefde, hoop en vriendschap.

NAGA - Saoedi-Arabië 2023 16 1:53 uur - Netflix Original | Offbeat, Provocerend, Thriller
Een jonge vrouw strandt na een geheim feest in de woestijn en moet langs een wraakzuchtige kameel en nog meer ellendigs zien te komen om op tijd weer thuis te zijn.

Odio il Natale | I Hate Christmas - Italië S02 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een alleenstaande verpleegkundige liegt tegen haar familie door te zeggen dat ze een vriendje heeft. Ze heeft 24 dagen tot Kerstmis om er echt eentje te vinden.

World War II: From the Frontlines - VK Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie brengt WO II op unieke wijze tot leven met behulp van verlevendigd archiefmateriaal en stemmen van alle zijden van het conflict.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211544244
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 05:33 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Analog Squad - Thailand S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Een slinkse man van middelbare leeftijd verneemt dat zijn vader, die hij lang niet heeft gezien, ziek is. Hij stelt een nepfamilie samen om hem een laatste bezoek te brengen.

The Archies - India 2023 6 2:23 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm, Feelgood
India, 1960. Archie en zijn vrienden navigeren tussen romantiek, vriendschap en de toekomst van Riverdale als ontwikkelaars een populair park dreigen af te breken.

Fermat’s Cuisine - Japan S01 2023 12 | Drama, Manga
Gaku geeft de hoop op om wiskundige te worden en voelt zich verloren, totdat de sterrenkok Kai hem in zijn restaurant aanneemt en een nieuwe wereld voor hem opent.

Hilda - VS S03 2020 6 - Netflix Original | Kinderserie
De onverschrokken, onafhankelijke Hilda ontmoet nieuwe vrienden en magische wezens wanneer ze haar betoverde bos verlaat en een avontuurlijke reis naar de stad maakt.

Insidious: Chapter 3 - VS 2015 16 1:37 uur | Horror
Als de helderziende Elise Rainier met tegenzin een tiener helpt contact te zoeken met haar overleden moeder, laat ze onbedoeld een demon vrijkomen die het meisje kwelt.

Insidious: The Last Key - VS 2018 16 1:43 uur | Horror
Helderziende Elise Rainier wordt geplaagd door herinneringen. Ze keert terug naar haar ouderlijk huis om het verleden te begraven en opent de deur naar duistere geheimen.

My Life With the Walter Boys - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Wanneer een tragedie het leven van een tiener overhoop haalt, gaat ze bij het grote gezin van haar voogd in een klein dorp wonen. Daar leert ze over liefde, hoop en vriendschap.

NAGA - Saoedi-Arabië 2023 16 1:53 uur - Netflix Original | Offbeat, Provocerend, Thriller
Een jonge vrouw strandt na een geheim feest in de woestijn en moet langs een wraakzuchtige kameel en nog meer ellendigs zien te komen om op tijd weer thuis te zijn.

Odio il Natale | I Hate Christmas - Italië S02 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een alleenstaande verpleegkundige liegt tegen haar familie door te zeggen dat ze een vriendje heeft. Ze heeft 24 dagen tot Kerstmis om er echt eentje te vinden.

World War II: From the Frontlines - VK Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie brengt WO II op unieke wijze tot leven met behulp van verlevendigd archiefmateriaal en stemmen van alle zijden van het conflict.
Wat een triestheid
pi_211544606
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 15:47:50 #50
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_211544949
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:29 schreef Ama het volgende:
Nou welke FOK!kers melden zich aan.
Player #450 you are really fantastic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')