Ik heb nog een tv uit 2009.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog zo'n oude tv
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone Baby Gone - VS 2007 16 1:54 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Wanneer een vierjarig meisje verdwijnt uit een ruige buurt in Boston en de politie weinig hulp biedt, huurt haar familie twee privédetectives in om antwoorden te vinden.
Good Will Hunting - VS 1997 12 2:06 uur | Drama
Als docenten ontdekken dat een doelloze conciërge ook een wiskundig genie blijkt te zijn, helpt een therapeut de jongeman zijn belemmerende problemen te overwinnen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog zo'n oude tv
quote:
Okay okay, I stand correctedquote:
domme tv's met slimme randapparatuurquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Okay okay, I stand corrected
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:15 schreef Ama het volgende:
Ik kan het niet helpen maar de timing met het liedje op het einde van leave the world is behind is misschien wel beetje matige timing voor Julia Roberts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivant - Japan S01 2023 16 | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Een onhandige zakenman wordt meegesleept in een episch avontuur van wereldwijde proporties wanneer hij een totaal verkeerde geldtransfer onderzoekt.When the student is ready, the teacher will appear.
Jezus ik dacht eerst dat in die thumb 'the Ne Pece' stondquote:
Nee: The Nep Ece ....quote:Op zondag 17 december 2023 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jezus ik dacht eerst dat in die thumb 'the Ne Pece' stond!
quote:Op zondag 17 december 2023 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jezus ik dacht eerst dat in die thumb 'the Ne Pece' stond!
quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:15 schreef Ama het volgende:
Ik kan het niet helpen maar de timing met het liedje op het einde van leave the world is behind is misschien wel beetje matige timing voor Julia Roberts.Wel heel vergezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Carry You with Me - VS 2021 12 1:51 uur | Drama, Romantisch
Deze mix van drama en documentaire vertelt het pakkende liefdesverhaal van geprezen restaurateurs Iván García en Gerardo Zabaleta, die elkaar in de jaren 90 in Mexico ontmoetten.
The Rope Curse 3 - Taiwan 2023 16 1:49 uur - Netflix Original | Horror
Een getalenteerde jongeman uit een exorcistenfamilie probeert een parkour-influencer te worden, maar raakt betrokken bij een reeks gebeurtenissen in een griezelig hotel.When the student is ready, the teacher will appear.
Deed me denken aan wat die gast wat met miljoenen strooit op Youtube al eens heeft gedaan…. Was weinig vernieuwend daarom.quote:Op maandag 18 december 2023 07:19 schreef onlogisch het volgende:
Dit weekend Squid game the challenge gezien. Tof gemaakt. Leuke show!
Mrbeastgenot. Volgens mij is Netflix met hem in gesprek om spelshows te gaan ontwikkelen. Ben benieuwd want MrBeast heeft altijd wel toffe content vind ik.quote:Op maandag 18 december 2023 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed me denken aan wat die gast wat met miljoenen strooit op Youtube al eens heeft gedaan…. Was weinig vernieuwend daarom.
Jup inderdaad die ja.quote:Op maandag 18 december 2023 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mrbeastgenot. Volgens mij is Netflix met hem in gesprek om spelshows te gaan ontwikkelen. Ben benieuwd want MrBeast heeft altijd wel toffe content vind ik.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Boy in the Striped Pyjamas - VK 2008 12 1:34 uur | Boek, Drama, Duister
Het zoontje van een nazi-concentratiekampcommandant raakt bevriend met een jongen die achter prikkeldraad leeft, niet wetende dat hij een gevangene is.
See No Evil, Hear No Evil - VS 1989 12 1:42 uur | Comedy
Wally is blind en Dave is doof. Wanneer een man wordt vermoord naast de kiosk waar ze werken, vat de politie het onwaarschijnlijke duo in de kraag.
Trevor Noah: Where Was I - VS 2023 AL 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Trevor Noah grapt over volksliederen, het verstoren van een Duitse stadswandeling en afgekamd worden in Parijs in deze comedyspecial over zijn wereldreizen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Casamento às Cegas Brasil: Depois do Altar | Love Is Blind: Brazil - Brazilië S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Drama, afsluiting en opnieuw oplaaiende liefde botsen wanneer de castleden uit voorgaande seizoenen van 'Casamento às Cegas: Brasil' samenkomen in deze speciale reünieaflevering.
Cindy la Regia: La serie - Mexico S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Tiener Cindy heeft grote plannen: de wereld veroveren. Maar eerst moet ze de middelbare school en de high society in haar thuisstad San Pedro zien te overleven.
Like Flowers in Sand - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een voormalig worsteltalent zit op een dood spoor en staat op het punt te stoppen. Maar dan ontmoet hij een oude vriend en vlamt zijn passie weer op.
Maestro - VS 2023 16 2:11 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Dit indrukwekkende, onverschrokken liefdesverhaal gaat over de levenslange relatie tussen dirigent-componist Leonard Bernstein en Felicia Montealegre Cohn Bernstein.
Poskromienie złośnicy 2 | The Taming of the Shrewd 2 - Polen 2023 6 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
De relatie tussen Kaśka en Patryk wordt op de proef gesteld wanneer ze elkaar verdenken van vreemdgaan. De buren bemoeien zich ook steeds met hen, wat het alleen maar erger maakt.
Random Hearts - VS 1999 12 2:12 uur | Boek, Drama, Romantisch
De echtgenoten van Dutch en Kay komen om bij een vliegtuigongeluk. Dutch zoekt antwoorden en ontdekt dat zijn vrouw en Kays man meer gemeen hadden dan alleen het wrak.
Volume - VS S01 2023 12 | Drama
Een getalenteerde jongeman van eenvoudige komaf raakt betrokken bij dubieuze zaken terwijl hij zijn droom najaagt om de kost te verdienen met zijn muziek.When the student is ready, the teacher will appear.
Ben benieuwd hoe het nu over komt met Otis van Sex Education in gedachte.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:33 schreef Sorella het volgende:
The boy in the striped pyama.
Jaren terug gezien, ik viel er halverwege in en ben tot het eind blijven kijken met tranen in de ogen.
P.s. ik hou helemaal niet van oorlogsfilms maar deze blijft hangen.
In dit mooie interview veel interessante stukken over het proces van het maken van Maestro.quote:Maestro - VS 2023 16 2:11 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Dit indrukwekkende, onverschrokken liefdesverhaal gaat over de levenslange relatie tussen dirigent-componist Leonard Bernstein en Felicia Montealegre Cohn Bernstein.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 08:07 schreef Aether het volgende:
Poeh die eerste ga ik weer eens kijken. Erg goed gedaan.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Boy in the Striped Pyjamas - VK 2008 12 1:34 uur | Boek, Drama, Duister
Het zoontje van een nazi-concentratiekampcommandant raakt bevriend met een jongen die achter prikkeldraad leeft, niet wetende dat hij een gevangene is.
See No Evil, Hear No Evil - VS 1989 12 1:42 uur | Comedy
Wally is blind en Dave is doof. Wanneer een man wordt vermoord naast de kiosk waar ze werken, vat de politie het onwaarschijnlijke duo in de kraag.
Trevor Noah: Where Was I - VS 2023 AL 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Trevor Noah grapt over volksliederen, het verstoren van een Duitse stadswandeling en afgekamd worden in Parijs in deze comedyspecial over zijn wereldreizen.Your beauty never ever scared me.
Serieus?quote:Op maandag 18 december 2023 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mrbeastgenot. Volgens mij is Netflix met hem in gesprek om spelshows te gaan ontwikkelen. Ben benieuwd want MrBeast heeft altijd wel toffe content vind ik.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supa Team 4 - Zuid-Afrika S02 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Vier tieners met een heel gewoon leven op de middelbare school worden door een voormalige spion gevraagd voor een superheldenteam. Hun opdracht? De wereld redden.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |