Goed(e) punt(en).quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog een groter probleem is dat dit hele nummer niets is. Gewoon een cover van een bestaand nummer in een dialect. Ik ben ook niet de grootste fan van Neet Oet Lottum of Ede Staal, maar dat zijn in elk geval originele platen. Dit is net zo nutteloos als dat Alles Hef Ene Reden.
Op deze manier staat Bohemian Rhapsody er over 10 jaar in 20 verschillende dialecten in
Misschien moet er vanuit Amsterdam een politiek incorrecte bijdrage geleverd worden…quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:21 schreef pipster het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ering-in-de-top-2000 Pfff, hoeft het even niet, er staat al teveel dialect gedoe in de top2000.
Stukje wc-eend:quote:“Ik heb nog gezegd: zet Ede Staal dan op 634 en draai ‘m ’s nachts om half drie”, zegt Snijders.
quote:“Bij andere zenders is de lijst vaak al klaar voordat de stembussen sluiten. De Top 2000 is wel echt een optelsom van alle stemmen.”
Hij geeft juist toch ruiterlijk toe dat dat nooit zo was? Volgens mij is hij nu niet meer actief, dus niet echt meer wij van WC eend.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:27 schreef Tussle266 het volgende:
“Bij andere zenders is de lijst vaak al klaar voordat de stembussen sluiten. De Top 2000 is wel echt een optelsom van alle stemmen.”
Dat de Mol4000 en de 1003 niet gestemd worden lijkt mij ook wel. Overigens dacht ik dat hij nog altijd in de Blokhuis-club zat, maar ik vergiste me want hij zit natuurlijk ergens op een uurtje bij Veronica weggestopt. Dan vind ik het nog steeds grappig dat hij zo benadrukt hoe zuiver de tent bij 2 is, nu. Maar dat zal ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij geeft juist toch ruiterlijk toe dat dat nooit zo was? Volgens mij is hij nu niet meer actief, dus niet echt meer wij van WC eend.
De Mol 4000 wordt in ieder geval nog steeds gestoken en ik geloof die 3fm lijsten van dit jaar toch zeker ook
Ik denk dat er bij die lijsten wel een beetje naar stemmen gekeken wordt maar dat die niet leidend zijn.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat de Mol4000 en de 1003 niet gestemd worden lijkt mij ook wel. Overigens dacht ik dat hij nog altijd in de Blokhuis-club zat, maar ik vergiste me want hij zit natuurlijk ergens op een uurtje bij Veronica weggestopt. Dan vind ik het nog steeds grappig dat hij zo benadrukt hoe zuiver de tent bij 2 is, nu. Maar dat zal ook wel zo zijn.
Nee ik verwarde hem met Vlakveld. Dat klinkt natuurlijk ook bijna hetzelfde als Snijders.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snijders in de Blokhuis-club? Daar heeft 'ie nooit echt gezeten.
Eentje wel. Ik maak er dit jaar eentje meer gericht op de bovenste 2000 en eentje op de onderste 500. Die tweede vul ik met uitvallers van de afgelopen 5 jaar.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Over twee dagen stemmen![]()
Hebben jullie je lijstje al klaar liggen?
Nee. Heb mijn lijstje sinds de laatste x alweer voor 1/7 deel aangepastquote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Klinkt goedquote:Op woensdag 29 november 2023 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eentje wel. Ik maak er dit jaar eentje meer gericht op de bovenste 2000 en eentje op de onderste 500. Die tweede vul ik met uitvallers van de afgelopen 5 jaar.
Ik heb dat probleem nu ook alquote:Op woensdag 29 november 2023 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee. Heb mijn lijstje sinds de laatste x alweer voor 1/7 deel aangepast
Nee en ik overweeg zelfs om er geen te maken.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Pak alvast mijn bijgehouden lijstje van afgelopen editie erbij:quote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Al jaren…quote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Mijn lijstje van vorig jaar is altijd de basis. Ik ga nog wel even kijken of mijn smaak het afgelopen jaar wellicht toch iets veranderd is (smaken kunnen veranderen, niet waar) waardoor ik vind dat een nummer er toch in hoort in plaats van een ander. En natuurlijk kun je een nummer ontdekken dat er toch echt in moet, zoals bij mij het geval was, ik meen voor het eerst vorig jaar, bij In-a-gadda-da-vida van Iron Butterfly en Nightwish' Ghost love score.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Top 2500!quote:Op woensdag 29 november 2023 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zometeen Top 2000 itempje bij Khalid & Sophie
Sorry, ff wennenquote:
Marco Schuitmaker!quote:Op woensdag 29 november 2023 19:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Moet ik het Uitzending Gemisten of niets gemist?
Misschien als je wilt weten waarom het café niet opengaat vanwege het onstaan van een nieuwe Covid-epidemiequote:Op woensdag 29 november 2023 19:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Moet ik het Uitzending Gemisten of niets gemist?
quote:Op woensdag 29 november 2023 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee en ik overweeg zelfs om er geen te maken.![]()
Goedemiddag allen!
Top lijstje alquote:Op woensdag 29 november 2023 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pak alvast mijn bijgehouden lijstje van afgelopen editie erbij:
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Ventura Highway
MGMT
Make me smile- Steve Harley & Cockney Rebel
Driver's Seat
Bird of Paradise
Farewell to the Fairground
Bojangles
Tori Amos
God Only Knows
Billy Idol
Verzopen vleugeldier van Boudewijn
right next door robert cray
Iron butterfly is altijd goedquote:Op woensdag 29 november 2023 18:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mijn lijstje van vorig jaar is altijd de basis. Ik ga nog wel even kijken of mijn smaak het afgelopen jaar wellicht toch iets veranderd is (smaken kunnen veranderen, niet waar) waardoor ik vind dat een nummer er toch in hoort in plaats van een ander. En natuurlijk kun je een nummer ontdekken dat er toch echt in moet, zoals bij mij het geval was, ik meen voor het eerst vorig jaar, bij In-a-gadda-da-vida van Iron Butterfly en Nightwish' Ghost love score.
Even een TVP want ik weet nog wel dat ik me behoorlijk kan vinden in deze lijstquote:Op woensdag 29 november 2023 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Herman van Veen
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Ventura Highway
MGMT
Driver's Seat
Bird of Paradise
Bojangles
Tori Amos
God Only Knows
Billy Idol
Dus Queen staat nu ongeveer bovenaan?quote:Op donderdag 30 november 2023 09:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over 24 uur kunnen we al een kwartier stemmen..
Nu ongeveer nog wel jaquote:Op donderdag 30 november 2023 09:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus Queen staat nu ongeveer bovenaan?
Muv Fast Car en het feit dan van Zappa altijd het verkeerde nummer in de lijst staat zou ik dit zonder mijn regeltjes prima kunnen stemmen. Fast Car ben ik helemaal zal door de zoveelste cover.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Herman van Veen
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Ventura Highway
MGMT
Driver's Seat
Bird of Paradise
Bojangles
Tori Amos
God Only Knows
Billy Idol
Platte productiepop a la Ed Sheeran wat mij betreft, maar het zal wel goed scoren ja. Ik vind het niet echt een vervelend nummer, maar het doet me ook niet heel veel.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:52 schreef PzKpfw het volgende:
Nothing But Thieves - Overcome zal ik ook op mijn lijstje zetten. Beste plaat van het afgelopen jaar.
'Kijk mij eens een lekker tegendraadse mening hebben'quote:Op donderdag 30 november 2023 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Platte productiepop a la Ed Sheeran wat mij betreft, maar het zal wel goed scoren ja. Ik vind het niet echt een vervelend nummer, maar het doet me ook niet heel veel.
Ik zou zeggen nog precies een maand. Ergens rond 500 zou ik anders je radio even uitzetten.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken dat nummer niet en ik zal dat ook nog even zo houden.
Met name "Airport" en "True Faith" moeten dringend (weer cq. eens) die lijst in.quote:Op maandag 12 december 2022 16:28 schreef DJ11 het volgende:
Nummers die ik een zetje had willen geven, (terug) de lijst in:
Dusty Springfield - In Private
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
The Motors - Airport
New Order - True Faith
A-ha - The Sun Always Shines On TV
Pet Shop Boys - Suburbia
Procol Harum - A Salty Dog
Hurts - Wonderful Life
Steve Winwood - While You See A Chance
Wax - Bridge To Your Heart
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Gilbert O'Sullivan - Alone Again (Naturally)
Freiheit - Keeping the Dream Alive
The KLF - Last Train To Trancentral
en dit is nog niet eens alles
Het was weer een doorslaand succes...
Volgens mij is wat ik zeg best een populaire mening. Ik ken meer mensen die dit zeggen in ieder geval.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'Kijk mij eens een lekker tegendraadse mening hebben'
Als je de Extra 500 meerekent zie ik Airport wel een goede kans maken. True Faith lijkt me (helaas) zelfs dan wat lastig. A-ha en The KLF geef ik daarentegen juist weer wel een kans dankzij de expansie.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga m'n stemlijst gewoon weer hier op baseren:
[..]
Met name "Airport" en "True Faith" moeten dringend (weer cq. eens) die lijst in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |