Ik heb het niet gezien, wel van allerlei anderenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Is de reactie van GGMM nog te lezen?
Omgeving gelderlandplein is de beste. Veel japanners daar Taradoquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.
[ afbeelding ]
En sowieso Leidseplein is voor boeren en buitenlui.
KBR maatquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tja, dat soort figuren heb je in tokkiewijken er wel tussen zitten.quote:Op maandag 27 november 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn handen gaan hiervan jeuken. Wat een eikel.
@:jojoortje
@:max23
Graag mening.
pasta tomatensaus en Caesar saladquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Handig om met de auto boodschappen te doen maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omgeving gelderlandplein is de beste. Veel japanners daar Tarado
Cc: @:karina
Ik vind het echt superlelijk en dan vooral de kleur. Als het nog dat lichtbruine was dan ging het nog wel.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.
[ afbeelding ]
En sowieso Leidseplein is voor boeren en buitenlui.
@De_Kraamquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Won Yip sambal bei werkt tenminste voor zijn kk geld.
Geef mensen even de ruimte om die tent te bezoeken KingRolo, jeetje mina.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:35 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:caland @:fetx @:dombohetolifantje1 ik wacht nog op jullie xian delicious food review
Rottiedam?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Overigens besloten dat ik die Surinamer ga uitproberen in Rotterdam.
Dit is geil.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Overigens besloten dat ik die Surinamer ga uitproberen in Rotterdam.
En hordetranenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend drinken we alleen nog maar mage water maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |