Doet Soros niet meer mee tegenwoordig?quote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof me, dit soort fantasieverhalen van linkse partijen als de VVD, daar trappen we niet in.
Dit land is verloren door links, Brussel, WEF en Klaus Schwab.
quote:
Vertel jij dat aan de meeste PVV'ers die met deze rare retoriek komen?quote:Op maandag 27 november 2023 15:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
naar de kiezer
volk klinkt denigrerend
Gelukkig komt Geert ons nu redden.quote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof me, dit soort fantasieverhalen van linkse partijen als de VVD, daar trappen we niet in.
Dit land is verloren door links, Brussel, WEF en Klaus Schwab.
de tot dusver opgekochte landerijen hebben hebben geen zak met stikstof te maken, mazr sluiten wel perfect aan op de natte droom van links om een ecologosche hoofdstructuur te maken voor konikpaardenquote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stikstof is een verzonnen fantasie uit de Brusselse immigratielobby. Die spook zal straks niet meer bestaan!
Bah. Geen goed idee. Heeft ook ronduit een hekel aan GL en ontkent de schadelijke gevolgen van het teveel aan stikstof voor de Nederlandse natuur.quote:Op maandag 27 november 2023 15:40 schreef StephanL het volgende:
Plasterk beoogd verkenner
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erk-nieuwe-verkenner
De natte droom van linksch!!!1quote:Op maandag 27 november 2023 15:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de tot dusver opgekochte landerijen hebben hebben geen zak met stikstof te maken, mazr sluiten wel perfect aan op de natte droom van links om een ecologosche hoofdstructuur te maken voor konikpaarden
Een verkenner heeft weinig tot geen invloed op de inhoud. Ze zouden dit dan ook eigenlijk gewoon prima door de griffier kunnen laten doen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bah. Geen goed idee. Heeft ook ronduit een hekel aan GL en ontkent de schadelijke gevolgen van het teveel aan stikstof voor de Nederlandse natuur.
Toch een beetje buiten de PVV zoeken als je wil voorkomen dat er telkens gedoe is over misdrijven en andere smetjes op het blazoen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:45 schreef Hanca het volgende:
Dat Plasterk inmiddels PVV stemt was al wel duidelijk, maar dat Wilders daadwerkelijk bij hem uit komt vind ik wel opmerkelijk.
Nah. Ik neem aan dat de verkenner ook (politieke) vragen gaat stellen dus iemand die nooit iets met partijpolitiek te maken heeft gehad zal ik het niet laten doen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een verkenner heeft weinig tot geen invloed op de inhoud. Ze zouden dit dan ook eigenlijk gewoon prima door de griffier kunnen laten doen.
Dus helemaal in de lijn met de ideeën van de PVV. Het volk heeft gesproken! Weg met het milieu!quote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bah. Geen goed idee. Heeft ook ronduit een hekel aan GL en ontkent de schadelijke gevolgen van het teveel aan stikstof voor de Nederlandse natuur.
Het doet echter wel wat voor de beeldvorming.quote:Op maandag 27 november 2023 15:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een verkenner heeft weinig tot geen invloed op de inhoud. Ze zouden dit dan ook eigenlijk gewoon prima door de griffier kunnen laten doen.
Alle linkse hobbies ons land uit.quote:Op maandag 27 november 2023 15:48 schreef Buendia het volgende:
[..]
Dus helemaal in de lijn met de ideeën van de PVV. Het volk heeft gesproken! Weg met het milieu!
Gouden zet, lol. Daar gaat een verkenner niet over, slimmen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Plasterk heeft afgelopen weekend in zijn column nog aangegeven dat hij zelf absoluut een kneiterrechts kabinet wil.In dat opzicht een gouden zet.
Henk, Ingrid en Pietje.quote:Op maandag 27 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
De Henk en Ingrids van deze wereld maken de rol van de verkenner buitensporig groot
Well played, Geert.
Partij A gaf aan dit belangrijk te vinden, hoe staat u daar tegenover?quote:Op maandag 27 november 2023 15:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nah. Ik neem aan dat de verkenner ook (politieke) vragen gaat stellen dus iemand die nooit iets met partijpolitiek te maken heeft gehad zal ik het niet laten doen.
Gewoon links compleet verbieden, net als de EU, islam, klimaat en buut'nlanders.quote:
Kan nu anders zijn hequote:Op maandag 27 november 2023 15:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Partij A gaf aan dit belangrijk te vinden, hoe staat u daar tegenover?
Veel meer is het meestal niet. De rest komt pas bij de informatieronde.
Die stemt echt geen PVV maar is wel ontzettend rechts geworden inderdaad. Ik vind het een uitstekende keuze eigenlijk. Zou niet weten hoe je hier kritisch op kunt zijn. (In vergelijking met andere rommel die voorhanden is)quote:Op maandag 27 november 2023 15:45 schreef Hanca het volgende:
Dat Plasterk inmiddels PVV stemt was al wel duidelijk, maar dat Wilders daadwerkelijk bij hem uit komt vind ik wel opmerkelijk.
Plasterk is wat mij betreft 1 van de slechtste ministers die Nederland ooit heeft gehad, maar de PVV heeft inderdaad zeker niks beter.quote:Op maandag 27 november 2023 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die stemt echt geen PVV maar is wel ontzettend rechts geworden inderdaad. Ik vind het een uitstekende keuze eigenlijk. Zou niet weten hoe je hier kritisch op kunt zijn. (In vergelijking met andere rommel die voorhanden is)
Politiek gewicht had Plasterk zelfs als minister van een leeg ministerie niet. Dat ministerie was volledig uitgekleed om tijd te hebben voor de vorming van de superprovincies, maar dat plan lag in een paar dagen in de prullenbak.quote:Op maandag 27 november 2023 15:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan nu anders zijn heIk denk juist vooral nu dat iemand met wat politiek gewicht goed kan zijn
Ik denk niet dat je dat als een harde feit kan bestempelen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politiek gewicht had Plasterk zelfs als minister van een leeg ministerie niet.
Slechter dan Opstelten?quote:Op maandag 27 november 2023 15:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk is wat mij betreft 1 van de slechtste ministers die Nederland ooit heeft gehad, maar de PVV heeft inderdaad zeker niks beter.
Is toch gewoon een vrij intelligente man, van dat ministerschap kan ik me weinig meer herinneren.quote:Op maandag 27 november 2023 15:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk is wat mij betreft 1 van de slechtste ministers die Nederland ooit heeft gehad, maar de PVV heeft inderdaad zeker niks beter.
Hij had niks te doen. Ministerie was leeggehaald om superprovincies te vormen, maar dat plan lag al heel snel in de prullenbak en dus had hij niks te doen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch gewoon een vrij intelligente man, van dat ministerschap kan ik me weinig meer herinneren.
Het leenstelsel was onder zijn bewind ingevoerd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch gewoon een vrij intelligente man, van dat ministerschap kan ik me weinig meer herinneren.
Op basis waarvan concludeer jij dat hij ontzettend rechts is (geworden)?quote:Op maandag 27 november 2023 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die stemt echt geen PVV maar is wel ontzettend rechts geworden inderdaad. Ik vind het een uitstekende keuze eigenlijk. Zou niet weten hoe je hier kritisch op kunt zijn. (In vergelijking met andere rommel die voorhanden is)
Ik ga wel ervan uit nadat de meerderheid voor wasquote:Op maandag 27 november 2023 15:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het leenstelsel was onder zijn bewind ingevoerd.
Al zijn columns.quote:Op maandag 27 november 2023 15:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer jij dat hij ontzettend rechts is (geworden)?
Al zijn belachelijke columns in de kranten?quote:Op maandag 27 november 2023 15:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kon ie het ook niet fout doenquote:Op maandag 27 november 2023 15:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij had niks te doen. Ministerie was leeggehaald om superprovincies te vormen, maar dat plan lag al heel snel in de prullenbak en dus had hij niks te doen.
Lees 3 van zijn Telegraaf-columns en je weet genoeg.quote:Op maandag 27 november 2023 15:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nouja als het misgaat kun je toch nog links de schuld geven/quote:Op maandag 27 november 2023 15:45 schreef Hanca het volgende:
Kan hij weer een paar jaar niets voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:50 schreef westwoodblvd het volgende:
Zou Plasterk een ministerspost beloofd zijn? Die man kwijnt al jaren weg in irrelevantie.
Daar vat je de prestaties van Plasterk als minister erg goed samen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
van dat ministerschap kan ik me weinig meer herinneren.
Ik lees ze niet elke week moet ik toegeven maar hij schijnt het vaak over klimaat te hebben. Is dat een voorwaarde die aangevinkt moet worden om links of rechts bestempeld te worden?quote:
timmermans gaat straks zijn biomassa houtkachel ff flink opstoken thuisquote:Op maandag 27 november 2023 15:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ben benieuwd of Timmermans ( en de hele linkse blok) hiermee eens is![]()
Niet dat het zoveel uitmaakt maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |