Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, mag je zowel in de 1e en 2e Kamer zitten? Dacht dat er wat mensen op beide lijsten hebben gestaan...
Waarom zou dat moeten. Het is de PVV.quote:Op maandag 27 november 2023 13:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
Niet alleen daarom. Wilders zit al krap in de mensen, als die knuppel veroordeeld wordt is de kans dat hij moet opstappen in de 1e Kamer aanzienlijk.
op even dagen en de andere op de onevendagen misschienquote:
Als je Wilders tweets leest, gaat hij ervan uit dat hij premier wordt.quote:Op maandag 27 november 2023 13:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is denk ik de reden. De andere NAVO-leiders zullen not amused zijn als ze door Mark zijn toedoen met stoorzender Geert opgescheept raken.
Ik denk dat de VVD probeert uit te komen op een coalitie met de PVV maar Geert Wilders niet als MP.
nou knuppel hij was n bestuur van de UU en senator in de eerste kamer , en goed bespraaktquote:Op maandag 27 november 2023 13:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
Niet alleen daarom. Wilders zit al krap in de mensen, als die knuppel veroordeeld wordt is de kans dat hij moet opstappen in de 1e Kamer aanzienlijk.
Nou ja, afgezien van het moddergegooi vooraf, en ongetwijfeld ook achteraf:quote:Op maandag 27 november 2023 13:32 schreef Vis1980 het volgende:
Ah Nederland, dat blijft toch genieten. De VVD was het absolute kwaad, willen je dood hebben, onderdeel van het WEF en een paar weken later moeten ze Wilders toch gaan helpen, want anders kan ie niet regeren.
Een ruggengraat van niets.
men gaat het rekken tot Rutte baas vande NAVO is gewordenquote:Op maandag 27 november 2023 13:45 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nou ja, afgezien van het moddergegooi vooraf, en ongetwijfeld ook achteraf:
Er is m.i. geen werkbare coalitie te vormen zonder VVD én PVV, en voor allebei zal dit uiteindelijk tot verlies gaan leiden. Dus best begrijpelijk dat ze een beetje moeilijk doen
Dan kan je dus zeggen dat Rutte de VVD in een houdgreep houdt?quote:Op maandag 27 november 2023 13:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men gaat het rekken tot Rutte baas vande NAVO is geworden
Nee, natuurlijk niet. 1e Kamer controleert in feite de 2e Kamer. Dan zou je je eigen werk controleren.quote:Op maandag 27 november 2023 13:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, mag je zowel in de 1e en 2e Kamer zitten? Dacht dat er wat mensen op beide lijsten hebben gestaan...
houdgreep houdt.quote:Op maandag 27 november 2023 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je dus zeggen dat Rutte de VVD in een houtgreep houd?
Nee, dat mag niet. Maar je mag wel op de lijst staan als kamerlid, dat komt elke verkiezing voor. Bikker ging ook van fractievoorzitter Eerste Kamer naar Tweede Kamer lid.quote:Op maandag 27 november 2023 13:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, maar soms zijn er van die muizengaatjes die niet gedicht zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. 1e Kamer controleert in feite de 2e Kamer. Dan zou je je eigen werk controleren.
quote:Op maandag 27 november 2023 13:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, maar soms zijn er van die muizengaatjes die niet gedicht zijn.
Dit is wel een vrij basaal iets natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2023 13:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, maar soms zijn er van die muizengaatjes die niet gedicht zijn.
Kijk hoe Wilders in zijn eentje een partij oprichtte via een omweg.quote:Op maandag 27 november 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Zullen ze vast niet over na hebben gedacht.
Nijpels altijd al een redelijke vent gevonden. Voor een VVD'er.quote:Op maandag 27 november 2023 13:58 schreef capricia het volgende:
Er zijn er best wat bij de VVD, die de PVV niet zien zitten.
[ twitter ]
samenwerking is samenwerking , wilders heeft nergens een meerderheid , niet in TK en niet in coalitie, dus moet gewoon zich aanpassen aan de mening in de coalitiequote:Op maandag 27 november 2023 13:58 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Zegt Ed Nijpels nu dat Omtzigt links is?quote:Op maandag 27 november 2023 13:58 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar willen ze dat bij de VVD nog niet geloven.quote:Op maandag 27 november 2023 14:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als er nieuwe verkiezingen komen dan gaat PVV naar 42 zetels en VVD naar 12, dan zijn de rapen gaar
Ik ook.quote:Op maandag 27 november 2023 14:01 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nijpels altijd al een redelijke vent gevonden. Voor een VVD'er.
Ga ervan uit dat hij lid is van de VVD en ook stemrecht zal hebbenquote:Op maandag 27 november 2023 14:06 schreef westwoodblvd het volgende:
Waar bemoeit zo'n Nijpels zich eigenlijk mee. Dat denk ik altijd bij die "coryfeeëen". Als je weg bent ben je weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |