abonnement Unibet Coolblue
pi_211466246
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 16:53 schreef Momo het volgende:

Dat is de stem die sowieso ingezet zou moeten worden van persoon X. Dus neem aan dat persoon Y hem ook die eilandraad moet inzetten als die wint van persoon X.
Maar er waren maar 5 stemmen totaal ingezet, en 6 deelnemers.
pi_211472278
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Al die videoboodschappen. Ik heb er niks mee.
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Hotapnyc
pi_211472366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Mooie tv hè…
Sue Me
pi_211472974
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Stukje John Williams.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 09:22:43 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211472991
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 17:13 schreef Za het volgende:

[..]
Maar er waren maar 5 stemmen totaal ingezet, en 6 deelnemers.
Ok dan hoeft die extra gewonnen stem dus niet ingezet te worden dezelfde aflevering. Maar dan kan Ilse die dus meenemen naar een volgende eilandraad.
pi_211473062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 07:30 schreef Staaf het volgende:

[..]
Mooie tv hè…
prachtig
Hotapnyc
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 09:35:41 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211473074
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af, waarom dat wordt gezien als het allerbelangrijkste wat je zou kunnen krijgen (ook als je naar andere seizoenen kijkt). Mensen al helemaal emotioneel over het feit dat ze een videobericht krijgen of missen eventueel. Je weet dat je over zoveel dagen weer thuis bent of nog eerder. Is het gemis echt zo erg , denk je echt dat er misschien iets mis is, je ziet die mensen altijd oh fijn om te zien dat alles goed was. Als er echt iets niet goed zou zijn met je familie zal de mensen van het programma dat vast wel aan je laten weten. Of denk ik nou echt te makkelijk :D
  donderdag 30 november 2023 @ 09:52:48 #83
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211473184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af, waarom dat wordt gezien als het allerbelangrijkste wat je zou kunnen krijgen (ook als je naar andere seizoenen kijkt). Mensen al helemaal emotioneel over het feit dat ze een videobericht krijgen of missen eventueel. Je weet dat je over zoveel dagen weer thuis bent of nog eerder. Is het gemis echt zo erg , denk je echt dat er misschien iets mis is, je ziet die mensen altijd oh fijn om te zien dat alles goed was. Als er echt iets niet goed zou zijn met je familie zal de mensen van het programma dat vast wel aan je laten weten. Of denk ik nou echt te makkelijk :D
Vorig jaar was er toch een waarvan zn vader met kanker thuis zat en terminaal was, dan snap ik het wel als je dan breekt bij een boodschap van die gene.

Maar voor de rest, stel je niet aan, je ben na een week weer thuis
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 30 november 2023 @ 10:14:07 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211473376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Ik vraag me af of we dit kunnen beoordelen en hoe ik zou denken na tijden op zo'n eiland.
Maar zoals ik er zelf nu over denk, zou ik ook zeggen: Laat maar zitten, maakt t alleen moeilijker en we zijn er bijna!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211473444
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 14:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar heeft hij die tweede dan gepakt? Hij heeft er 1 op afvallerseiland gepakt, ander was voor Eva daar. Willem heeft samensmeltingproef gewonnen. Verder geen immuniteitsmunten in het spel.
In mijn herinnering had hij immuniteit ergens mee gewonnen nadat hij de 1ste munt had gevonden, maar kan het mis hebben hoor.
pi_211473455
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik kan mij dat niet herinneren. Ik weet dat zoiets wel eens bij WIDM gebeurd is (jokers gestolen door de Mol). Maar misschien dat het wel eens gebeurd is hoor, ik zal er eens verder over nadenken.
Klopt inderdaad, dat was in de Mol.
pi_211473491
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Wellicht hoopt hij minder snel weggestemd te worden door dit lieve gebaar voor de groep.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211473533
En misschien was het superstrategisch, want je ziet toch dat mensen aan het wankelen zijn gebracht door de boodschappen van thuis...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 10:33:29 #89
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211473538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
In mijn herinnering had hij immuniteit ergens mee gewonnen nadat hij de 1ste munt had gevonden, maar kan het mis hebben hoor.
Immuniteit voor de eilandraad ja als je een proef wint, ze geven nu niet elke keer immuniteitsmunten weg bij elke proef na samensmelting, dan zou bijna iedereen nu immuniteitsmunt hebben, enkel bij de samensmeltingsproef kon je een immuniteitsmunt winnen. En die 2 munten verstopt op afvallerseiland. En volgens mij helemaal in begin van Robinson waar je kokers kon pakken met eventueel dingen erin maar toen pakte enkel Roosmarijn die Paluwan munt
  donderdag 30 november 2023 @ 10:38:08 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211473582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wellicht hoopt hij minder snel weggestemd te worden door dit lieve gebaar voor de groep.
Ja ik zag t ook als een soort peace offering na de enorme tweesplijt van de eilandraad vorige keer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211476956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wellicht hoopt hij minder snel weggestemd te worden door dit lieve gebaar voor de groep.
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon in zijn aard zit. Denk niet dat er een dubbele bodem in zat.
pi_211477413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon in zijn aard zit. Denk niet dat er een dubbele bodem in zat.
Zou best kunnen, ja. Echt een sympathieke jongen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 30 november 2023 @ 18:38:10 #93
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211477614
Wat een jankkutten weer, paar weekjes weg boehoeeh en meteen gaan janken alsof ze jaren weg zijn geweest :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_211484102
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 22:51:18 #95
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211491711
Sorry jongens ik haal weer posts weg, geen zo maar spoilers of geruchten plaatsen over wie afvalt of wat er gebeurd. En als je dat wel doet, doe dat in een spoiler.
pi_211494788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:38 schreef Hogwarts het volgende:
Wat een jankkutten weer, paar weekjes weg boehoeeh en meteen gaan janken alsof ze jaren weg zijn geweest :')
Dat begrijp ik ook niet helemaal, je weet toch waar je aan begint en dat het enkele weken gaat duren als je er niet snel wordt uitgestemd? Misschien dat het gemis komt doordat je hongerig en koud of nat bent? Ik snap het in ieder geval niet. :N
pi_211494862
Ik zou de beloningstructuur wel willen weten.

Is er na de samensmelting nog wat te halen voor de niet-winnaars? Wellicht als ze zichzelf toch niet zien winnen is het helemaal niet aantrekkelijk te blijven, omdat het amper iets oplevert.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211496518
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou de beloningstructuur wel willen weten.

Is er na de samensmelting nog wat te halen voor de niet-winnaars? Wellicht als ze zichzelf toch niet zien winnen is het helemaal niet aantrekkelijk te blijven, omdat het amper iets oplevert.
hoe lang je gratis op TV bent hoe meer bekend je wordt en hoe eerder je gevraagd wordt voor betaalde diensten op TV. Daarom zijn er zoveel wanabee BNers bij dit programma, maar ook bij bv de verraders en WIDM.

Sinds ik dit programma volg, net zoals WIDM en de verraders hoe meer me dit opvalt dat ik elke keer deze mensen terug zie op TV nadat ze hebben deelgenomen aan dit soort programma's.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211509076
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211509299
Benieuwd wie de finalisten worden. w/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')