Ik mis er is dit seizoen geen God save the King volkslied ter gehore gebrachtquote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Gejat van Reddit: een overzicht van alle records die Verstappen dit seizoen heeft gebroken.
· Most wins in a season (19)
· Highest win percentage (86%)
· Most wins from pole (12)
· Longest win streak (10 races)
· Most sprint race wins in a season (4)
· Highest number of points (575)
· Largest gap to second in the championship (290, 50.4%)
· Most podiums in a season (21)
· Most hat-tricks in a season - Pole position + Grand Prix win + Fastest Lap (6)
· First driver to lead 1,000 racing laps
· Most laps led in a season (1,003)
· Highest percentage of laps led in a season (75.7%)
· Only driver to win 3 races in the same country in a single season (Miami, Austin & Las Vegas )
· Most consecutive races as championship leader (40 - May 2022 to present)
· Most consecutive points scored (1,004)
· Most consecutive top-two finishes in a season (15 - shared with Michael Schumacher)
· Most pitstops by a winning driver in a race (6 - shared with Jenson Button)
Er viel ook weinig te savenquote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mis er is dit seizoen geen God save the King volkslied ter gehore gebracht
Das niet Max zijn recordquote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is een evenaring van het record uit de jaren 50.quote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Perez gezegd heeft maar het lijkt me sterk dat hij explicieter was dan Vettel tegen Whiting was.quote:Op zondag 26 november 2023 19:07 schreef Nizno het volgende:
teams hebben allemaal uitleg gekregen over het belang van oogbescherming
[ afbeelding ]
Uitleg bij de waarschuwing van Perez
[ afbeelding ]
Dat was al eerder het geval. Begin jaren '50quote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez zei dat de stewards F1-onwaardig zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Perez gezegd heeft maar het lijkt me sterk dat hij explicieter was dan Vettel tegen Whiting was.
quote:Op zondag 26 november 2023 19:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinds vandaag heeft hij ook het hoogste gemiddelde puntenaantal per gestarte race (13,98 vs 13,97 van HAM)
quote:Upon finishing the race, Perez lashed out at the stewards. Over team radio, he said: "The stewards are a joke, man. I cannot believe it.
"They have been very bad this year, but this is a joke. That was really a joke."
As such, Perez has been summoned by the FIA stewards for an alleged breach of the International Sporting Code.
Heeft dat uberhaupt al een keer gespeeld? Of is de laatste overwinning van het Elisiabethiaanse tijdperk? Als je het zo mag zeggen...quote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, het heeft dit jaar een keer geklonken, namelijk voor de race in GBquote:Op zondag 26 november 2023 19:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft dat uberhaupt al een keer gespeeld? Of is de laatste overwinning van het Elisiabethiaanse tijdperk? Als je het zo mag zeggen...
Iets wat niet is uitgezonden???quote:
yup voor Russelquote:Op zondag 26 november 2023 19:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft dat uberhaupt al een keer gespeeld? Of is de laatste overwinning van het Elisiabethiaanse tijdperk? Als je het zo mag zeggen...
Zege van Russell was in ieder geval na het overlijden van Elizabethquote:Op zondag 26 november 2023 19:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah okquote:Op zondag 26 november 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was na de race, dan doen ze vaak enkel de winnaar, geloof ik
Maar niet als winnaar voor constructeur en/of winnaar tijdens een race, spintweekenden uitgezonderdquote:Op zondag 26 november 2023 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, het heeft dit jaar een keer geklonken, namelijk voor de race in GB
2 en 3 ook nog wel... maar idd de nummer 4 niet.quote:Op zondag 26 november 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was na de race, dan doen ze vaak enkel de winnaar, geloof ik
Great crowd.quote:Op zondag 26 november 2023 19:41 schreef Rianne84 het volgende:
Dit jaar moet Hamilton zich weer vertonen op het FIA gala (wat overigens in Baku wordt georganiseerd) aangezien hij als derde is geëindigd. Dat zal hij vast leuk vinden
“Haai hep alleen een goeduh auwtoooh daarom is haai nummer één!”quote:Op zondag 26 november 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
de donut in beeld. Hoe netjes kun je uit komen precies op de goede plek
[ twitter ]
Voor Max toch nog een reden om volgend jaar aan de start te verschijnen.quote:48 – Lewis Hamilton (Britain 2018 – Bahrain 2020)
41* – Max Verstappen (Emilia Romagna 2022 – ongoing)
En hier staan de team records dus nog niet eens tussen. En naast hoogste aantal punten, mss ook nog het hoogste % van het absoluut haalbare?quote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Gejat van Reddit: een overzicht van alle records die Verstappen dit seizoen heeft gebroken.
· Most hat-tricks in a season - Pole position + Grand Prix win + Fastest Lap (6)
· Only driver to win 3 races in the same country in a single season (Miami, Austin & Las Vegas )
· Most consecutive top-two finishes in a season (15 - shared with Michael Schumacher)
Heeft vanaf begin mei maar 1 race niet gewonnen. Niet normaal.quote:Op zondag 26 november 2023 19:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hier staan de team records dus nog niet eens tussen. En naast hoogste aantal punten, mss ook nog het hoogste % van het absoluut haalbare?
W.T.F... niet normaal.
In plaats van Bohemian Rhapsody gewoon het Nederlands en Oostenrijks volkslied luisteren op 31 december 23:59quote:
1st driver to win the constructors championship not needing a teammatequote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
God Save the Que...eh King voor mij. Ik mag dit tranendal tijdelijk verwisselen voor het Britse tranendal voor de feestdagenquote:Op zondag 26 november 2023 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In plaats van Bohemian Rhapsody gewoon het Nederlands en Oostenrijks volkslied luisteren op 31 december 23:59
quote:Op zondag 26 november 2023 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
1st driver to win the constructors championship not needing a teammate
Nope je vergeet 1972… Lotus won toen de constructeurs kampioenschap, Fittipaldi scoorde al de punten , Rene Wisell scoorde niks…quote:Op zondag 26 november 2023 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
1st driver to win the constructors championship not needing a teammate
damnquote:Op zondag 26 november 2023 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nope je vergeet 1972… Lotus won toen de constructeurs kampioenschap, Fittipaldi scoorde al de punten , Rene Wisell scoorde niks…
Dat is toch best knapquote:Op zondag 26 november 2023 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nope je vergeet 1972… Lotus won toen de constructeurs kampioenschap, Fittipaldi scoorde al de punten , Rene Wisell scoorde niks…
hij heeft er toen toch nooit straf voor gekregen?quote:Op zondag 26 november 2023 19:41 schreef Rianne84 het volgende:
Dit jaar moet Hamilton zich weer vertonen op het FIA gala (wat overigens in Baku wordt georganiseerd) aangezien hij als derde is geëindigd. Dat zal hij vast leuk vinden
Een geldboete dacht ik.quote:Op zondag 26 november 2023 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft er toen toch nooit straf voor gekregen?
Toen hij niet op kwam dagen kostte hem dat 50.000 euro geloof ik.quote:Op zondag 26 november 2023 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft er toen toch nooit straf voor gekregen?
quote:
In dit tranendal hebben we ook een kingquote:Op zondag 26 november 2023 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God Save the Que...eh King voor mij. Ik mag dit tranendal tijdelijk verwisselen voor het Britse tranendal voor de feestdagen
Die had het al op.quote:
Dit is waar. Ik ben afgelopen week begonnen met het seizoen terugkijken (inmiddels t/m Zandvoort gevorderd) en tot nu toe zou ik alleen Canada bestempelen als een saaie race.quote:Op zondag 26 november 2023 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fantastische races gezien dit seizoen ondanks de dominantie van Max (en dat soirt races zag ik amper in de dominante Mercedesjaren).
Wat is die Alonso toch een toffe peer.quote:
Of etentje met het team, wat ik persoonlijk goed kan begrijpen.quote:Op zondag 26 november 2023 22:59 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hij en Checo zullen als onderdeel van de WCC wel andere verplichtingen gehad hebben
Kinderarbeidquote:
Maxquote:Op maandag 27 november 2023 07:58 schreef schommelstoel het volgende:
Nieuwe sticker actie bij redbull![]()
Volgens mij moest Toto in de race persoonlijk tegen Hamilton zeggen dat hij de snelste op de baan was (op dat moment).quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef Jane het volgende:
#CultLH WOEST omdat Toto blijkbaar George uitgebreid bedankt heeft voor de P2 en Lewis niet (genoeg).
[ twitter ]
Je blijft lachen met die lui. Ze weten elke race wel weer iets te vinden om volledig van over de zeik te gaan.
De mooiste is nog wel die bij George, netjes in het middenquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
de donut in beeld. Hoe netjes kun je uit komen precies op de goede plek
[ twitter ]
Met een naam als Wee is het ook gewoon een zeikstraal.quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef Jane het volgende:
#CultLH WOEST omdat Toto blijkbaar George uitgebreid bedankt heeft voor de P2 en Lewis niet (genoeg).
[ twitter ]
Je blijft lachen met die lui. Ze weten elke race wel weer iets te vinden om volledig van over de zeik te gaan.
Zo ontzettend kinderachtig en van een dermate laag niveau dat het leuk isquote:
Slecht van Perez. Die knauw die hij kreeg toen Max bij hem wegreed was niet goed voor hem. Dus laat maar zien wat je kan volgend seizoen Checo!quote:Op maandag 27 november 2023 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Maar 9 podiums met die RB19 is óf mokerslecht van Perez óf die bak is toch niet zo goed als we denken en Verstappen is nog een stukje beter zelfs
Meermaals.quote:Op maandag 27 november 2023 08:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Volgens mij moest Toto in de race persoonlijk tegen Hamilton zeggen dat hij de snelste op de baan was (op dat moment).
Ik denk dat Perez de snelheid er niet uit haalt, grappig wat Albon erover zegt, al was dat wel een andere auto.quote:Op maandag 27 november 2023 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Maar 9 podiums met die RB19 is óf mokerslecht van Perez óf die bak is toch niet zo goed als we denken en Verstappen is nog een stukje beter zelfs
Meerdere keren en alle keren was het nog jokken ook.quote:Op maandag 27 november 2023 08:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Volgens mij moest Toto in de race persoonlijk tegen Hamilton zeggen dat hij de snelste op de baan was (op dat moment).
Ik mis Jake rondom het F1 circus.quote:Op maandag 27 november 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Perez de snelheid er niet uit haalt, grappig wat Albon erover zegt, al was dat wel een andere auto.
[ twitter ]
Hij doet meen ik wel wat rond F1 als producer/eigenaar met Whisper waar oa Coulthart en Webber voor werken.quote:Op maandag 27 november 2023 11:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mis Jake rondom het F1 circus.![]()
Had F1TV hem niet op kunnen pikken? De niets toevoegende Lawrence Baretto eruit, Will "ADHD" Buxton lekker de gridwalk, pitlane en interviews laten doen en Jake host van de hoofduitzending.
Volledig RBR-feest verderquote:Op zondag 26 november 2023 19:41 schreef Rianne84 het volgende:
Vrij genant dat je als dikbetaalde coureur en zelfverklaarde goat een motivational speech van je baas nodig hebt om gewoon je werk te doen. Ik vroeg me ook af waar Bono was in dit verhaal. Ging het van:quote:Op maandag 27 november 2023 08:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
#TeamLH44 is er niet zo van gediend als je maar 1 race noemt terwijl je naar het hele seizoen moet kijken, dat hebben ze geleerd in 2021.quote:Op maandag 27 november 2023 13:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Vrij genant dat je als dikbetaalde coureur en zelfverklaarde goat een motivational speech van je baas nodig hebt om gewoon je werk te doen. Ik vroeg me ook af waar Bono was in dit verhaal. Ging het van:
Bono: "Toto, kan jij niet wat tegen hem zeggen, want hij dreigt het bijltje er weer bij neer te gooien"
Toto: "Oke, ik probeer hem wel weer te motiveren"
Of:
Toto: "Bono, zeg gewoon dat hij de snelste is. Dat is de enige manier om hem te motiveren."
Bono: "Ik ga niet zitten liegen tegen Lewis"![]()
Toto: "Oke, dan doe ik het zelf wel"
Maar goed, waar z'n fans nu boos over zijn is dat Toto blijkbaar dit tegen George heeft gezegd (en niet tegen Lewis):
[ twitter ]
Is beter inmiddels.quote:Op maandag 27 november 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
#TeamCultLH44 is er niet zo van gediend als je maar 1 race noemt terwijl je naar het hele seizoen moet kijken, dat hebben ze geleerd in 2021.
Dat was hij op dat moment ook.quote:Op maandag 27 november 2023 08:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Perez zette de snelste raceronde neer op het moment dat hij het zei. het is geen moment waar geweest, de snelste raceronde waren ten alle tijden in handen van of Max of Perez.quote:
Op dat momentquote:Op maandag 27 november 2023 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Perez zette de snelste raceronde neer op het moment dat hij het zei. het is geen moment waar geweest, de snelste raceronde waren ten alle tijden in handen van of Max of Perez.
Ik heb een keer gehoord "you're the second fastest" en toen zag ik er zo al drie sneller.quote:
Ik ga het niet voor je screenshotten, maar op het moment dat Toto "fastest car on track, now" roept (lap 26 volgens mij), heeft Hammie de snelste rondetijd (op dat moment, dus niet de fastest lap)quote:
Ik had Williams echt wel hoger verwacht.quote:
Bijna 1,5 seconde is toch heel veel?quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had Williams echt wel hoger verwacht.
Ja, maar ze waren IMO echt wel sneller dan Haas.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijna 1,5 seconde is toch heel veel?
Het is een vergelijking met de auto van AD 2022.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren IMO echt wel sneller dan Haas.
Ohw dan las ik het verkeerdquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een vergelijking met de auto van AD 2022.
Frappanter vind ik Ferrari en Mercedes, die dus niets van hun achterstand op Red Bull hebben ingelopen, sterker nog Red Bull is uitgelopen.
Het is een momentopname van een specifiek circuit dus het zegt niet alles over de ontwikkeling maar toch wel opmerkelijk en dan te weten dat Red Bull vorig jaar na september? en dit jaar na de zomer niets meer aan ontwikkeling gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw dan las ik het verkeerd
Red Bull doet waar zij goed in zijn, en dat doen Ferrari en Mercedes ook
Hadden ze dat wel gedaan dan hadden zie iedereen op een minuut gereden. Ik ben nu al zo benieuwd naar 2024.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een momentopname van een specifiek circuit dus het zegt niet alles over de ontwikkeling maar toch wel opmerkelijk en dan te weten dat Red Bull vorig jaar na september? en dit jaar na de zomer niets meer aan ontwikkeling gedaan heeft.
Een aantal van deze records heeft ook wel een hoog "playstation-achievement-gehalte"quote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Lewis Hamilton?quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:06 schreef DjVero het volgende:
Wie zijn die andere twee dan? Schumacher waarschijnlijk. En verder?
Dit. Misschien dat ze deze winter wat inlopen met extra windtunnel tijd, maar gezien de enorme verschillen aan de vloer die te zien waren in Monaco, weten we wel dat ze mijlenver achter liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een vergelijking met de auto van AD 2022.
Frappanter vind ik Ferrari en Mercedes, die dus niets van hun achterstand op Red Bull hebben ingelopen, sterker nog Red Bull is uitgelopen.
Die extra windtunneltijd hadden ze dit jaar ook, meer zelfs dan normaal vanwege die straf beperking voor Red Bull.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dit. Misschien dat ze deze winter wat inlopen met extra windtunnel tijd, maar gezien de enorme verschillen aan de vloer die te zien waren in Monaco, weten we wel dat ze mijlenver achter liggen.
Yes. En inderdaad Schumacher.quote:
En dan zit RB op dit moment nog met een hele oude windtunnel ook. Benieuwd of ze stappen maken als de nieuwe windtunnel klaar is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die extra windtunneltijd hadden ze dit jaar ook, meer zelfs dan normaal vanwege die straf beperking voor Red Bull.
Dus eigenlijks is Max 1 van de GOAT'squote:Op dinsdag 28 november 2023 15:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Yes. En inderdaad Schumacher.
Hé hé, eindelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks is Max 1 van de GOAT's
Hoeveel moet hij er nog tot platinum?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Een aantal van deze records heeft ook wel een hoog "playstation-achievement-gehalte"
"Be the greatest! ~ Secure an eight world title."quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoeveel moet hij er nog tot platinum?
Zocht een goede PlayStation trophy unlocked gif.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Be the greatest! ~ Secure an eight world title."
Is geen concern, dat is Neweyquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Nog even en Max stapt op/in Newey en zal met twee vingers in de neus na de eerste race al kampioen zijnquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is geen concern, dat is Newey
Grappig, daar hoorde ik hem nooit over klagen toen hij titels won en Mercedes aan de auto van het volgende jaar ging werken op de helft van het seizoenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is geen concern, dat is Newey
elke ronde finishen..... joh dan heeft ie veel gewonnen met 1000 laps aan kop gereden te hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:59 schreef Tarado het volgende:
En deze staat er nog niet eens bij
[ twitter ]
mag die nog blij zijn dat ze gegaan zijn voor de ontwikkeling voor volgend jaar... anders had hij nog meer sec voorsprong gehadquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Aldus de man die wdc's aanelkaar reeg met een motor die jaren lang teruggeschroefd was om gezeur met de FIA te voorkomenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
behalve de qualifying buttonquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:34 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Aldus de man de wdc's aanelkaar reeg met een motor die jaren lang teruggeschroefd was om gezeur met de FIA te voorkomen
Ochja dat ook nog.. dacht je in Q1 en Q2 dat het wel weer eens spannend zou kunnen wordenquote:
Mja die werd gewoon vol opengeschroefd voor die ene racequote:Op woensdag 29 november 2023 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die raketmotor die ze in Brazilië 2021 ineens hadden was ook wel verdacht.
nee, was gewoon ingecalculeerd dat hij maar een race mee moest gaan, dus vol open gedraaid.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De échte meesterzet in 2021 was natuurlijk de pitstop van Max tijdens de safety-car in Abu Dhabiquote:Op woensdag 29 november 2023 09:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, was gewoon ingecalculeerd dat hij maar een race mee moest gaan, dus vol open gedraaid.
meesterzet van Toto
Radiogesprek tussen Masi en Wolff blijft toch legendarisch. Genieten elke keer weer.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De échte meesterzet in 2021 was natuurlijk de pitstop van Max tijdens de safety-car in Abu Dhabi
Perez die het allemaal mogelijk maaktequote:Op woensdag 29 november 2023 09:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De échte meesterzet in 2021 was natuurlijk de pitstop van Max tijdens de safety-car in Abu Dhabi
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Radiogesprek tussen Masi en Wolff blijft toch legendarisch. Genieten elke keer weer.
tja als je bottas 7 motoren laat testen......quote:Op woensdag 29 november 2023 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat ze voor pole gingen, rijder nr44 heeft nou eenmaal moeite om zonder schades andere rijders te passerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |