Ik mis er is dit seizoen geen God save the King volkslied ter gehore gebrachtquote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Gejat van Reddit: een overzicht van alle records die Verstappen dit seizoen heeft gebroken.
· Most wins in a season (19)
· Highest win percentage (86%)
· Most wins from pole (12)
· Longest win streak (10 races)
· Most sprint race wins in a season (4)
· Highest number of points (575)
· Largest gap to second in the championship (290, 50.4%)
· Most podiums in a season (21)
· Most hat-tricks in a season - Pole position + Grand Prix win + Fastest Lap (6)
· First driver to lead 1,000 racing laps
· Most laps led in a season (1,003)
· Highest percentage of laps led in a season (75.7%)
· Only driver to win 3 races in the same country in a single season (Miami, Austin & Las Vegas )
· Most consecutive races as championship leader (40 - May 2022 to present)
· Most consecutive points scored (1,004)
· Most consecutive top-two finishes in a season (15 - shared with Michael Schumacher)
· Most pitstops by a winning driver in a race (6 - shared with Jenson Button)
Er viel ook weinig te savenquote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mis er is dit seizoen geen God save the King volkslied ter gehore gebracht
Das niet Max zijn recordquote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is een evenaring van het record uit de jaren 50.quote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Perez gezegd heeft maar het lijkt me sterk dat hij explicieter was dan Vettel tegen Whiting was.quote:Op zondag 26 november 2023 19:07 schreef Nizno het volgende:
teams hebben allemaal uitleg gekregen over het belang van oogbescherming
[ afbeelding ]
Uitleg bij de waarschuwing van Perez
[ afbeelding ]
Dat was al eerder het geval. Begin jaren '50quote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez zei dat de stewards F1-onwaardig zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Perez gezegd heeft maar het lijkt me sterk dat hij explicieter was dan Vettel tegen Whiting was.
quote:Op zondag 26 november 2023 19:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinds vandaag heeft hij ook het hoogste gemiddelde puntenaantal per gestarte race (13,98 vs 13,97 van HAM)
quote:Upon finishing the race, Perez lashed out at the stewards. Over team radio, he said: "The stewards are a joke, man. I cannot believe it.
"They have been very bad this year, but this is a joke. That was really a joke."
As such, Perez has been summoned by the FIA stewards for an alleged breach of the International Sporting Code.
Heeft dat uberhaupt al een keer gespeeld? Of is de laatste overwinning van het Elisiabethiaanse tijdperk? Als je het zo mag zeggen...quote:Op zondag 26 november 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, het heeft dit jaar een keer geklonken, namelijk voor de race in GBquote:Op zondag 26 november 2023 19:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft dat uberhaupt al een keer gespeeld? Of is de laatste overwinning van het Elisiabethiaanse tijdperk? Als je het zo mag zeggen...
Iets wat niet is uitgezonden???quote:
yup voor Russelquote:Op zondag 26 november 2023 19:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft dat uberhaupt al een keer gespeeld? Of is de laatste overwinning van het Elisiabethiaanse tijdperk? Als je het zo mag zeggen...
Zege van Russell was in ieder geval na het overlijden van Elizabethquote:Op zondag 26 november 2023 19:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah okquote:Op zondag 26 november 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was na de race, dan doen ze vaak enkel de winnaar, geloof ik
Maar niet als winnaar voor constructeur en/of winnaar tijdens een race, spintweekenden uitgezonderdquote:Op zondag 26 november 2023 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, het heeft dit jaar een keer geklonken, namelijk voor de race in GB
2 en 3 ook nog wel... maar idd de nummer 4 niet.quote:Op zondag 26 november 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was na de race, dan doen ze vaak enkel de winnaar, geloof ik
Great crowd.quote:Op zondag 26 november 2023 19:41 schreef Rianne84 het volgende:
Dit jaar moet Hamilton zich weer vertonen op het FIA gala (wat overigens in Baku wordt georganiseerd) aangezien hij als derde is geëindigd. Dat zal hij vast leuk vinden
“Haai hep alleen een goeduh auwtoooh daarom is haai nummer één!”quote:Op zondag 26 november 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
de donut in beeld. Hoe netjes kun je uit komen precies op de goede plek
[ twitter ]
Voor Max toch nog een reden om volgend jaar aan de start te verschijnen.quote:48 – Lewis Hamilton (Britain 2018 – Bahrain 2020)
41* – Max Verstappen (Emilia Romagna 2022 – ongoing)
En hier staan de team records dus nog niet eens tussen. En naast hoogste aantal punten, mss ook nog het hoogste % van het absoluut haalbare?quote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Gejat van Reddit: een overzicht van alle records die Verstappen dit seizoen heeft gebroken.
· Most hat-tricks in a season - Pole position + Grand Prix win + Fastest Lap (6)
· Only driver to win 3 races in the same country in a single season (Miami, Austin & Las Vegas )
· Most consecutive top-two finishes in a season (15 - shared with Michael Schumacher)
Heeft vanaf begin mei maar 1 race niet gewonnen. Niet normaal.quote:Op zondag 26 november 2023 19:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hier staan de team records dus nog niet eens tussen. En naast hoogste aantal punten, mss ook nog het hoogste % van het absoluut haalbare?
W.T.F... niet normaal.
In plaats van Bohemian Rhapsody gewoon het Nederlands en Oostenrijks volkslied luisteren op 31 december 23:59quote:
1st driver to win the constructors championship not needing a teammatequote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
God Save the Que...eh King voor mij. Ik mag dit tranendal tijdelijk verwisselen voor het Britse tranendal voor de feestdagenquote:Op zondag 26 november 2023 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In plaats van Bohemian Rhapsody gewoon het Nederlands en Oostenrijks volkslied luisteren op 31 december 23:59
quote:Op zondag 26 november 2023 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
1st driver to win the constructors championship not needing a teammate
Nope je vergeet 1972… Lotus won toen de constructeurs kampioenschap, Fittipaldi scoorde al de punten , Rene Wisell scoorde niks…quote:Op zondag 26 november 2023 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
1st driver to win the constructors championship not needing a teammate
damnquote:Op zondag 26 november 2023 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nope je vergeet 1972… Lotus won toen de constructeurs kampioenschap, Fittipaldi scoorde al de punten , Rene Wisell scoorde niks…
Dat is toch best knapquote:Op zondag 26 november 2023 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nope je vergeet 1972… Lotus won toen de constructeurs kampioenschap, Fittipaldi scoorde al de punten , Rene Wisell scoorde niks…
hij heeft er toen toch nooit straf voor gekregen?quote:Op zondag 26 november 2023 19:41 schreef Rianne84 het volgende:
Dit jaar moet Hamilton zich weer vertonen op het FIA gala (wat overigens in Baku wordt georganiseerd) aangezien hij als derde is geëindigd. Dat zal hij vast leuk vinden
Een geldboete dacht ik.quote:Op zondag 26 november 2023 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft er toen toch nooit straf voor gekregen?
Toen hij niet op kwam dagen kostte hem dat 50.000 euro geloof ik.quote:Op zondag 26 november 2023 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft er toen toch nooit straf voor gekregen?
quote:
In dit tranendal hebben we ook een kingquote:Op zondag 26 november 2023 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God Save the Que...eh King voor mij. Ik mag dit tranendal tijdelijk verwisselen voor het Britse tranendal voor de feestdagen
Die had het al op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |