SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ze spelen echt prima.quote:
Leuk, maar kopen we niks voor zolang het 1-1 blijft.quote:
bedankt hansquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leuk, maar kopen we niks voor zolang het 1-1 blijft.
Ik heb een mental coach nog nooit zien scoren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
Echt ongekend hoe het mentaal gesteld is met dit elftal. Zelden vertoond.
Ik word er nu al zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:10 schreef thedeedster het volgende:
Wat een missers. Dat moet je tegen Atletico niet doen.
wat heeft dit met mentaal te maken?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
Echt ongekend hoe het mentaal gesteld is met dit elftal. Zelden vertoond.
Alireza scoort wel eens hoorquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een mental coach nog nooit zien scoren.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza scoort wel eens hoor
Dit soort kansen missen is voor 99% mentaal.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat heeft dit met mentaal te maken?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort kansen missen is voor 99% mentaal.
oh okequote:Op zaterdag 25 november 2023 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vechten tegen de bierkaai met mijn mentaliteits-riedeltje hoor. Hopelijk gaan sommigen hier het ook ooit inzien.quote:
#stunningandbravequote:Op zaterdag 25 november 2023 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vechten tegen de bierkaai met mijn mentaliteits-riedeltje hoor. Hopelijk gaan sommigen hier het ook ooit inzien.
ik ga erwtensoep etenquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word hier mentaal ook niet goed van
Ben het er grotendeels mee eens. Gewoon rustig blijven. Je hoeft zo’n bal alleen maar te raken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb juist dit soort kansen heel vaak gemist. Niet alleen op het voetbalveld, dus ik maak mij zorgen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word hier mentaal ook niet goed van
we vrezen vooral onszelfquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit komt wel goed. We hebben niks te vrezen van Excelsior.
Wat drink je?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel in, pak drinken en kom terug met 1-1.
Jij wil zeggen dat ze een zuiperd is?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een uur geleden Coco.
Dat doe jij.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat ze een zuiperd is?
Jij zegt dus dat het al op is en ze een zuiperd is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat doe jij.
Ik wil zeggen dat het op is en dus de vraagstelling verkeerd is.
Nou nou nou... Jij doet hier de aanname dat het om een behoorlijke hoeveelheid vloeistof gaatquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat het al op is en ze een zuiperd is.
Stop met deze framing.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat het al op is en ze een zuiperd is.
Komt goed, is nog tijd zat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:48 schreef snabbi het volgende:
pfff kommop zeg, wat een gekut allemaal
soms moet je gewoon een ultimatum stellenquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt goed, is nog tijd zat.
Behalve volgens dombo dan.
Cola.quote:
Nee, waarom mag je niet 1 uur over een drankje doen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nou nou nou... Jij doet hier de aanname dat het om een behoorlijke hoeveelheid vloeistof gaat
quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt goed, is nog tijd zat.
Behalve volgens dombo dan.
STOP MET DEZE FRAMINGquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit komt wel goed. We hebben niks te vrezen van Excelsior.
Uiteraard, maar jij beweerde dat Dombo beweerd dat Pisces een zuiperd zou zijn omdat het drankje al op zou zijn binnen dat uur. Daarmee impliceer jij dat ze een, naar jouw mening, behoorlijke hoeveelheid heeft gedronken, danwel behoorlijk snel heeft gedronken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, waarom mag je niet 1 uur over een drankje doen?
Dat is de implicatie die jij maakt, niet ik.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jij beweerde dat Dombo beweerd dat Pisces een zuiperd zou zijn omdat het drankje al op zou zijn binnen dat uur. Daarmee impliceer jij dat ze een, naar jouw mening, behoorlijke hoeveelheid heeft gedronken, danwel behoorlijk snel heeft gedronken.
Jij was degene die het nodig vond om Dombo (al dan niet terecht) te framen door het woord "zuiperd" te gebruiken. Ik, noch Dombo, deden dat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is de implicatie die jij maakt, niet ik.
U vraagt, zij draaienquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:55 schreef snabbi het volgende:
gaan we straks nog onder druk gezet worden door excelsior![]()
moet niet gekker worden... gewoon ff die 1-3 er in knallen nu
Ik geloof niet dat Tiamat veel interesse heeft in voetbal, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een goal dankzij God
@:KingRoland
quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mod @:Coco komt een vuurtje stoken en meteen vliegen de goals erin.
Vermoeiende act is dat ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit dinsdag ook even kan?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |