Ik heb een mental coach nog nooit zien scoren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
Echt ongekend hoe het mentaal gesteld is met dit elftal. Zelden vertoond.
Ik word er nu al zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:10 schreef thedeedster het volgende:
Wat een missers. Dat moet je tegen Atletico niet doen.
wat heeft dit met mentaal te maken?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
Echt ongekend hoe het mentaal gesteld is met dit elftal. Zelden vertoond.
Alireza scoort wel eens hoorquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een mental coach nog nooit zien scoren.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza scoort wel eens hoor
Dit soort kansen missen is voor 99% mentaal.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat heeft dit met mentaal te maken?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort kansen missen is voor 99% mentaal.
oh okequote:Op zaterdag 25 november 2023 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vechten tegen de bierkaai met mijn mentaliteits-riedeltje hoor. Hopelijk gaan sommigen hier het ook ooit inzien.quote:
#stunningandbravequote:Op zaterdag 25 november 2023 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vechten tegen de bierkaai met mijn mentaliteits-riedeltje hoor. Hopelijk gaan sommigen hier het ook ooit inzien.
ik ga erwtensoep etenquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word hier mentaal ook niet goed van
Ben het er grotendeels mee eens. Gewoon rustig blijven. Je hoeft zo’n bal alleen maar te raken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb juist dit soort kansen heel vaak gemist. Niet alleen op het voetbalveld, dus ik maak mij zorgen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word hier mentaal ook niet goed van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |