Ik ben Mushanga71 niet naar gebruik zelf Candesartan 8mg. Daar werd ik in het begin vooral heel moe van en zweet s'nachts wat meer maar ze doen wat ze moeten doen zonder noemenswaardige problemen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:46 schreef livelink het volgende:
@:Mushanga71, jij had toch medicijnen tegen hoge bloeddruk en last van bijwerkingen? Wat voor een soort bijwerkingen als ik het mag vragen?
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben Mushanga71 niet naar gebruik zelf Candesartan 8mg. Daar werd ik in het begin vooral heel moe van en zweet s'nachts wat meer maar ze doen wat ze moeten doen zonder noemenswaardige problemen.
Nog 5 uurquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:40 schreef exode het volgende:
Kleine klusjes, grote klusjes, gooi ze in de wasmachine.
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de foto's van de prachtige creaties van de dochter van @:Vicky.
We zijn onderweg naar studiekeuzebeurs en jongste lijkt dat interessant te vinden. Ik heb al aardig wat bankjes doorgescrollt, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er goede zoekskills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 25-11-2023 10:26:28 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat is ook precies waarom ik het doequote:Op zaterdag 25 november 2023 09:57 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is man van het klussen, ik help wel vaak mee hoor. Maar hij kan lastig dingen uit handen gevenals er een gaatje geboord moet worden wil hij dat doen, omdat hij dan zeker weet dat het goed gebeurt. Vast wel dat ik het zal kunnen, maar ik doe dat dus nooit om die reden.
Succes op de studiekeuzebeurs. Mijn grootste nachtmerrie. Mijn zoon en dochter zijn er allebei heen voor de zoveelste keer. Beiden zijn zoekende naar een opleiding die bij hun past. Gelukkig hoefde ik dit keer niet meequote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de foto's van de prachtige creaties van de dochter van @:Vicky.
We zijn onderweg naar studiekeuzebeurs en jongste lijkt dat interessant te vinden. Ik heb al aardig wat bankjes doorgescrollt, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er goede zoekskills
A wilde eerst iets anders doen maar vanwege allergieën enzo kon dat niet. Bakken vond ze altijd geweldig. Profielwerkstuk ging over brood en banket geloof ik. Ze ging een interview doen op de school waar ze nu zit. Vanwege corona waren er fysieke opendagen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
Super! Dank je wel!
We lopen er vooral aan dat hij vindt dat hij niets kan (ja duh, daarom ga je ergens voor leren).
En in dit soort dingen maken (nouja koekjes en taart bakken enzo) heeft hij altijd veel plezier, dus ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Bij de eerste waar ik zo misselijk van werd, belde ik de apotheek. Die zei dat de misselijkheid twee weken kon aanhouden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.
Precies. Ik was zo vaak 4 dagen niet en dat heb ik dan in een middag wel bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef SQ het volgende:
Ik begrijp dat geen wasmachine hebben lastig is, maar als na 4 dagen je was al tot het plafond is vraag ik me wel serieus af hoe dan. Of lag die berg er al voordat de machine stuk ging?
Ja, ik heb ook al contact gehad met de huisarts. Juist omdat de bijwerkingen heftig kunnen zijn. Maar moeheid is zo'n lastig iets. Dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En misschien wel dezelfde oorzaak voor mijn veel te hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Bij de eerste waar ik zo misselijk van werd, belde ik de apotheek. Die zei dat de misselijkheid twee weken kon aanhouden.
Dan vind ik drie weken klachten best lang. Je zou de apotheek kunnen bellen?
Gister heel de dag kleinzoon thuis gehad. De vooruitgang blijft zo leukBen wel gesloopt
Het is echt prachtig @:Vicky en het ziet er zo heerlijk uitLiet het zoon zien, die vindt haar een prof
![]()
Aangepast (ik heb ook gereedschapquote:
Omdat ik het helaas ook niet benquote:Op zaterdag 25 november 2023 06:14 schreef Vanyel het volgende: [..] Waarom zorg je niet dat je zelf handig bent?
![]()
Dat kan ik uitleggenquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef SQ het volgende:
Ik begrijp dat geen wasmachine hebben lastig is, maar als na 4 dagen je was al tot het plafond is vraag ik me wel serieus af hoe dan. Of lag die berg er al voordat de machine stuk ging?
Ik kom ook echt wel op meer dan gemiddeld 1 was per dag.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:16 schreef Loj het volgende:
Ik zit trouwens even terug te lezen, maar dan lijkt 1 was per dag gemiddeld wel veel in vergelijking met jullie!
Nu gebruik ik handdoeken slechts 1 keer, kinderen en ik hebben dagelijks een schoon shirt aan en de broeken/leggings van de jongste twee moeten ook bijna dagelijks in de was.
Dan nog sportkleding, van de oudste en de jongste na iedere keer in de was, de middelste na ongeveer twee keer en natuurlijk ondergoed.
Ik draai er op woensdag meestal 3, do t/m zo meestal 1 per dag.
De was doen is trouwens ook mijn favoriete huishoudelijke klus
Raising boys?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:06 schreef Budabuddumbam het volgende:
vraagje, het ging echt x jaar geleden en vast ook wel recenter over een boek en hoe de hormonale situatie bij jongens werkt en welke verandering er wanneer in het lichaam etc etc . Wie weet nog welk boek dat was
Welke? Ik heb er een paar onder de knop atm want moet echt heel nodig een nieuwe.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
Onze nieuwe droger valt ook wat tegen, ben er nog niet achter waar het aan ligt.
Samsung DV90TA240AEquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welke? Ik heb er een paar onder de knop atm want moet echt heel nodig een nieuwe.
En dan ook nog eentje apart voor je haar.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef SQ het volgende:
Handdoeken slechts 1 keer gebruiken kan eigenlijk ook echt niet meer. Tenzij je je kont er na het poepen ook mee afveegt.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Komt eraanIk vind dit serieus zo knap als iemand dat zelf kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg spontaan trek in taart
![]()
![]()
Het smaakt ook echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:01 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus zo knap als iemand dat zelf kan makenIk krijg spontaan trek in taart
![]()
Merciquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:22 schreef BE het volgende:
[..]
Samsung DV90TA240AE
Het is vaak net niet helemaal droog ofzo.
Hahaha ik had idd overwogen om je te taggen omdat ik in mijn hoofd had dat jij het wist!quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
Onze nieuwe droger valt ook wat tegen, ben er nog niet achter waar het aan ligt.
[..]
Raising boys?
Of de vertaling ervan.
Warmtepompdroger?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
[..]
Raising boys?
Of de vertaling ervan.
Geloof het wel ja, ik was er niet toen hij geleverd werd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Warmtepompdroger?
De witgoedmeneer waar ik de mijne kocht (zelfstandige, soort van kleine "showroom" bij huis, maar wel een officiele leverancier) heeft mijn warmtepompdroger gelijk iets anders ingesteld omdat de ervaring hem geleerd had dat de standaard instellingen net een beetje te krap waren om de boel zo droog te krijgen als gewenst.
Jongens hoe voed je ze op ?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
[..]
Raising boys?
Of de vertaling ervan.
Reptielen en insecten. Hij is heeeeel erg bang voor wespen en hij vindt muggen echt vreselijk. Maar verder, ja, reuze interessant.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:25 schreef Nijna het volgende:
@:exode, is jouw B zo van de insecten? (een spin is trouwens geen insect)
Hier staan allemaal potjes met dode insecten op tafel, plan was/is om ze op een speldje te prikken en te bewaren, maar dat is vooralsnog een plan, de uitvoering (door de 16 jarige) laat nog even op zich wachten.
Voortvarend, lekker!quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, de schoolsutprise is al af![]()
Wat is een toestel?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:05 schreef Clubsoda het volgende:
We zouden het hele weekend bezoek krijgen maar kerona, dus opeens vrije tijd. Naast de surprise moet er ook nog een boekenbeurt en een toestel voorbereid worden, huiswerk en de sint-dingen met de familie, dus het was best welkom.
Die meltdown hadden we vanochtend ookdie heb ik meteen maat weer even in de kiem gesmoord en toen ging het soepel.
Hier sinds 9 weken aan de ene bloeddrukverlager en sinds bijna 4 weken aan de andere (erbij dus). Bij elke opstart ervaarde ik een hele rits aan bijwerkingen (in mijn geval veel hoofdpijn, veel vermoeidheid en een zekere dufheid, alsof ik een voortdurende kater had.. ik heb echt op werk de moeilijkere dingen moeten uitbesteden omdat ik niet scherp genoeg was) waarbij de arts elke keer zei dat het zo'n twee weken duurde voordat je ingesteld stond. Mijn ervaring bij beide keren is dat het - bij mij - wel 3 weken duurde voordat de bijwerkingen weg trokken. Belangrijke tip (die je wellicht al kent): zorg echt dat je genoeg drinkt bij bloeddrukmedicatie, is heel belangrijk voor die vaten. Maakte het hier wel iets lichter inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.
Ja, ik vind het ook lastig op werk op het moment. Waar het dan ook nog hardstikke druk is. Qua planning komt het allemaal erg slecht uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:58 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Hier sinds 9 weken aan de ene bloeddrukverlager en sinds bijna 4 weken aan de andere (erbij dus). Bij elke opstart ervaarde ik een hele rits aan bijwerkingen (in mijn geval veel hoofdpijn, veel vermoeidheid en een zekere dufheid, alsof ik een voortdurende kater had.. ik heb echt op werk de moeilijkere dingen moeten uitbesteden omdat ik niet scherp genoeg was) waarbij de arts elke keer zei dat het zo'n twee weken duurde voordat je ingesteld stond. Mijn ervaring bij beide keren is dat het - bij mij - wel 3 weken duurde voordat de bijwerkingen weg trokken. Belangrijke tip (die je wellicht al kent): zorg echt dat je genoeg drinkt bij bloeddrukmedicatie, is heel belangrijk voor die vaten. Maakte het hier wel iets lichter inderdaad.
Goed dat je al contact met ha hebt gehad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al contact gehad met de huisarts. Juist omdat de bijwerkingen heftig kunnen zijn. Maar moeheid is zo'n lastig iets. Dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En misschien wel dezelfde oorzaak voor mijn veel te hoge bloeddruk.
Wasmachines gaan tegenwoordig gemiddeld nog maar 5 jaar mee. Vroeger was alles beter en zulks.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
@:Vicky Als ik zoek op chocolatier bij mij in de buurt krijg ik meerdere hits, maar dat zijn van die winkels die alleen aangeleverde chocolade lijken te verkopen. Van die Leonidas zaken waarbij je niets zelf hoeft te kunnen. Maar fijn dat er ook nog echte vakwinkels kunnen bestaan. En als ze daar al stage loopt dan heeft ze ook gelijk een goede ingang!
@:Loj welk merk wasmachine hadden jullie dan? 1100 wasbeurten is ook wel erg weinig voor een gloednieuwe wasmachine imo. Bij een merk-apparaat zou ik dat in ieder geval teleurstellend vinden.
Ach, wat jammer Hupje.quote:Op zondag 26 november 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
Hoi. Ik heb keronaDaar gaat mijn rol in de organisatie van de Sinterklaas intocht van vandaag.
Mijn man had laatst alle klachten en testte negatief. Hij is er nu ongeveer vanaf (alleen nog hoesten) en dan heb ik het welHet is oneerlijk.
![]()
Dat is een slechte timing! Hopelijk niet teveel last.quote:Op zondag 26 november 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
Hoi. Ik heb keronaDaar gaat mijn rol in de organisatie van de Sinterklaas intocht van vandaag.
Mijn man had laatst alle klachten en testte negatief. Hij is er nu ongeveer vanaf (alleen nog hoesten) en dan heb ik het welHet is oneerlijk.
![]()
Ik gebruik handdoeken 2 keer. Behalve in een hotel, want meestal maar 1 nacht daar, dus dan lukt een 2e keer niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef SQ het volgende:
Handdoeken slechts 1 keer gebruiken kan eigenlijk ook echt niet meer. Tenzij je je kont er na het poepen ook mee afveegt.
De ideale gebruiksduur is 3 dagen (uit hygienisch oogpunt gezien).quote:
Ik hang ze altijd goed uit na gebruik, dan kan het best langer. En ik douche niet dagelijks.quote:Op zondag 26 november 2023 13:05 schreef Troel het volgende:
[..]
De ideale gebruiksduur is 3 dagen (uit hygienisch oogpunt gezien).
Dan snap ik het inderdaad. Ik heb niet echt een heel goede uithangmogelijkheid en douche soms 2 keer op een dag (nu het sporten wat minder is overigens nietquote:Op zondag 26 november 2023 13:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik hang ze altijd goed uit na gebruik, dan kan het best langer. En ik douche niet dagelijks.
Per ongeluk? Je doet dat, of je laat het aan de lucht drogen toch?quote:Op zondag 26 november 2023 13:07 schreef amaranta het volgende:
Wij flikkeren alle handdoeken over de bandrand. En als er niks meer in de kast zit gooi ik ze in de wasmachine.
Heb laatst wel vier verschillende kleuren gekocht bij de ah.
Want bij ons is er dus wel iemand die bij het afdrogen weleens (per ongeluk) de bilnaad doet. En dat is smerig.
Niet als je die bilnaad goed hebt gewassen tochquote:Op zondag 26 november 2023 13:07 schreef amaranta het volgende:
Wij flikkeren alle handdoeken over de bandrand. En als er niks meer in de kast zit gooi ik ze in de wasmachine.
Want bij ons is er dus wel iemand die bij het afdrogen weleens (per ongeluk) de bilnaad doet. En dat is smerig.
Ja, het zijn geen hele remsporen. Maar heb geen zin om lukraak een handdoek te pakken om mn gezicht te drogen, en dat tegen te komen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Niet als je die bilnaad goed hebt gewassen toch![]()
Ik ben de enige die waarde hecht aan een eigen handdoek hier. Dus ik heb een eigen rekje![]()
Ja, het mistte een vraagteken. Lijkt mij ook dat je dat met opzet doet.quote:Op zondag 26 november 2023 13:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Per ongeluk? Je doet dat, of je laat het aan de lucht drogen toch?
Ja snap ik. Vierkleurensysteem is wel een goede.quote:Op zondag 26 november 2023 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, het zijn geen hele remsporen. Maar heb geen zin om lukraak een handdoek te pakken om mn gezicht te drogen, en dat tegen te komen.
70x140 maar ik heb liever nog een slag groter eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Welk formaat handdoek gebruiken jullie?? Ik hou wel van grote handdoeken voor mijn lijf.
Ik heb gewoon de Walra van de AH gekocht. Was laatst 1 +2 gratisquote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vierkleurensysteem is wel een goede.
Moet ik wel vijf kleuren vinden die bij mijn badkamer passen...
Zo groot dat ze net op het handdoekenrekje aan de verwarming passenquote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Welk formaat handdoek gebruiken jullie?? Ik hou wel van grote handdoeken voor mijn lijf.
Ja maar dat kan allemaal niet in mijn badkamerquote:Op zondag 26 november 2023 13:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de Walra van de AH gekocht. Was laatst 2+1
(Grijs, mint, roze en blauw)
Een grote voor lijf, een kleine voor mijn haar.quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Vergrijst donkergroen erbij? Dat heb ik. Donkergroen, vergrijst donkergroen en oudroze.quote:Op zondag 26 november 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan allemaal niet in mijn badkamer
Bespreekbare kleuren: zwart, antraciet, donkergroen en goudgeel.
Weer een reden om geen derde kind te moeten willen.
Nee ik kan echt helemaal niks met vergrijsde kleuren.quote:Op zondag 26 november 2023 13:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Vergrijst donkergroen erbij? Dat heb ik. Donkergroen, vergrijst donkergroen en oudroze.
En 1 oranje.
Ja dit was ook niet mijn bedoeling maar kreeg de verkeerde. Maar t stond best leuk.quote:Op zondag 26 november 2023 13:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee ik kan echt helemaal niks met vergrijsde kleuren.
Dat is best lastig gezien de huidige woontrends kan ik je zeggen.
Deze kleuren zijn wellicht makkelijker te vinden als hydrofiel.quote:Op zondag 26 november 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik gebruik 50 bij 100 (maar dan de ene voor lijf, de ander voor mijn haar wat dan de keer erop lijf is). De jongens gebruiken 70 bij 140.quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Groot! 140*70 denk ik?quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Daar heb ik de "gastendoekjes" van, die in de badkamer, WC en keuken als handdoek fungeren.quote:Op zondag 26 november 2023 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb deze
https://www.ikea.com/nl/n(...)-gemeleerd-00510488/
150x100 Droogt prima af.
Zoon heeft een badjas en man handdoeken van de Hema. Allemaal onze eigen.
Ook hier douchen zoon en ik niet dagelijks. Vind het niet nodig én het scheelt dagelijks een discussie om zoon eronder te krijgen
Daar kan ook heus olijf/mint tussen,, of nee, Petrol!quote:Op zondag 26 november 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Die lijken mij niet zo lekker drogen. Werkt het wel?quote:Op zondag 26 november 2023 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb deze
https://www.ikea.com/nl/n(...)-gemeleerd-00510488/
150x100 Droogt prima af.
Zoon heeft een badjas en man handdoeken van de Hema. Allemaal onze eigen.
Ook hier douchen zoon en ik niet dagelijks. Vind het niet nodig én het scheelt dagelijks een discussie om zoon eronder te krijgen
quote:Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef BE het volgende:
[..]
Die lijken mij niet zo lekker drogen. Werkt het wel?
Echt! Zie hier.quote:Op zondag 26 november 2023 13:58 schreef BE het volgende:
[..]
Foreskin? Echt?
Ik moet meteen denken aan een van de mooiste nummers die ik eens bij een uitvaart gebruikte. Lopend langs de bomenlaan naar het crematorium speelde dit uit een klein JBL boxje dat we op de loopkoets gezet hadden.
Echt kippevel van A tot Z, zo mooi!
Ja... zo kan ik mijn domme grapje natuurlijk niet verhullen.quote:
Ah, sorryquote:Op zondag 26 november 2023 14:04 schreef BE het volgende:
[..]
Ja... zo kan ik mijn domme grapje natuurlijk niet verhullen.![]()
Nog nooit van gehoord, nu wel.![]()
Wit niet?quote:Op zondag 26 november 2023 13:16 schreef SQ het volgende:
Misschien als ik de perfecte bruintint vind (walnoot) dat ik dat nog overweeg als vijfde
Witquote:Op zondag 26 november 2023 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wit niet?
Ik heb alleen maar witte badhanddoeken. Wit.
Bij T alleen in de brugklas.quote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef Kyara het volgende:
In het VO doen ze niet aan surprises toch. TOCH????
Wit.quote:Op zondag 26 november 2023 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wit niet?
Ik heb alleen maar witte badhanddoeken. Wit.
Deze https://www.amazon.nl/Jul(...)berend/dp/B08NSX4TNL ??quote:Op zondag 26 november 2023 13:16 schreef SQ het volgende:
Misschien als ik de perfecte bruintint vind (walnoot) dat ik dat nog overweeg als vijfde
Frisheid zit niet in een kleur voor mijquote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef Burdie het volgende:
Wat is er mis met wit?
Ons beddengoed is ook wit. Lekker fris.
Klopt, ik heb 't er ook niet op. Zeker kussenslopen zijn moelijk spierwit te houden.quote:Op zondag 26 november 2023 15:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Frisheid zit niet in een kleur voor mij.
Maar, op wit zie je alles. En als je een keer een muggenbult open krabt in je witte beddengoed heb je meteen voor altijd zo'n gore vlek.
En wit blijft nooit wit.
Verschillende formaten in plaats van 5 verschillende kleuren?quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vierkleurensysteem is wel een goede.
Moet ik wel vijf kleuren vinden die bij mijn badkamer passen...
Huuu ja zo'n enorm rood remspoor op je handdoekquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Troel het volgende:
Hier geen witte handdoeken en ook geen witte lakens meer. Ik vind het minstens net zo fris
(En ik vind witte handdoeken als je ongesteld bent echt gewoon zo vies en ranzig en blegh.)
Die zit er op een blauwe handdoek ook hoor, alleen dan wat minder opvallend. Die moet daarna even zo hard in de was.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Huuu ja zo'n enorm rood remspoor op je handdoek
Ja klopt, maar het valt niet zo op.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die zit er op een blauwe handdoek ook hoor, alleen dan wat minder opvallend. Die moet daarna even zo hard in de was.
Googlen op boho gilet?quote:Op zondag 26 november 2023 16:12 schreef Burdie het volgende:
Even wat anders, waar moet ik zijn voor een hippe bodywarmer? Dat zal tegenwoordig vast een andere naam hebben, ik bedoel zo'n boho-chique ding wat nu in de mode is.
Oja, dit is ook eigenlijk best wel een reden waarom ik blij ben met donkerblauw tegenwoordigquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef SQ het volgende:
Ik heb onbestemd bruin beddengoed met een printje. Kun je zelfs onbezorgd tony chocolonely in bed eten.
En dat vind ik prima. MAar zeker in een hotel vind ik dat echt gewoon zo ongeloof viesquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die zit er op een blauwe handdoek ook hoor, alleen dan wat minder opvallend. Die moet daarna even zo hard in de was.
Disney on Icequote:Op zondag 26 november 2023 16:40 schreef Kyara het volgende:
Even een andere vraag
Wat zijn nou leuke theater voorstellingen voor kinderen (groep 7 en 8). Is Checkpoint nog leuk op die leeftijd? Freek Vonk? Iemand nog tips? Het is jammer dat de Lion King al afgelopen is want ik zoek wel dit soort grote voorstellingen.
Hij heeft kortsluiting gemaakt (alleen die groep lag eruit, en verder was er niets stroomloos geweest) en dat viel me gisteren wel op toen ik de spullen erin zette, maar tot vanmorgen dacht ik dat alleen het vriesgedeelte het niet deedquote:Op zondag 26 november 2023 17:51 schreef Hupje het volgende:
Oh @:Leandra Wat balen, zeg. Wij hadden afgelopen week stroomstoring en ik hoopte maar dat het niet zo lang zou duren dat het me de inhoud van mijn koelkast en vriezer ging kosten. Gelukkig niet.
quote:Op zondag 26 november 2023 13:07 schreef amaranta het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2023 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er is dus ook iemand die de bilnaad niet wast?
Hebben wij, groot, van de Hema. Met ophanghaak, maar die gebruik ik alleen voor handdoeken waar niet mee gedoucht wordt.quote:Op zondag 26 november 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Geen idee, hij koelt niet, maar verlengde garantie dus morgen even bellen, ze komen het maar regelen.quote:Op zondag 26 november 2023 17:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ah wat zonde Leandra! Maar gelukkig was er gebak. Koelkast overleden of kan ‘ie nog gemaakt worden?
Lollig, ik heb maar 1 flanel maar die is niet geruit.quote:Op zondag 26 november 2023 17:52 schreef Leandra het volgende:
Flanellen dekbedhoes, en daarmee een ruitjespatroon dat niet bij het behang past, maar flanellen dekbedhoezen zijn nou eenmaal (vrijwel) altijd geruit
Witte matrashoezen, eens in de zoveel tijd op 90 graden in de wasmachine, de rest van de tijd op 60 graden.
Oh, dat wil ik ook, maar zonder instopstrook, haat aan instopstroken, wel graag knopen of een rist aan het voeteneind, zodat het dekbed erin blijft zitten.quote:Op zondag 26 november 2023 18:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lollig, ik heb maar 1 flanel maar die is niet geruit.
Ik zelf niet omdat mijn keizersnede ongepland was, maar in hindsight had ik dat best prima gevonden. Maar goed, ik ben ook al 42. Ik hoef écht niet meer.quote:Op zondag 26 november 2023 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens een super ongerelateerde vraag tussen de dekbeddenopsom door: heeft er hier iemand zich laten steriliseren en ben je er blij mee?Ik zit eraan te denken om mijn eileiders te laten verwijderen tijdens mijn keizersnede aangezien ik dan toch al open lig en ik realistisch gezien weet dat drie kinderen echt genoeg is voor ons maar ik vind het ook wel erg definitief en een raar idee dat ik dan niet meer vruchtbaar ben ofzo
.
Oh zo'n los flapje bovenaanquote:Op zondag 26 november 2023 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hier een soort bruin/taupe dekbedovertrek met een dekbed die niet matcht qua formaat (omdat er hier geen standaardmaten zijn voor dekbedden en dekbedovertrekken). Dekbed past dus nooit helemaal goed in de hoes en ik word er altijd een beetje agressief van als ik in bed lig en ik bovenin alleen overtrek heb en geen dekbed
![]()
.
Sinds wanneer ben jij al 42!? Jij bent begin 30 toch?quote:Op zondag 26 november 2023 18:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zelf niet omdat mijn keizersnede ongepland was, maar in hindsight had ik dat best prima gevonden. Maar goed, ik ben ook al 42. Ik hoef écht niet meer.
Wij hebben nooit zo heel erg veel gescheeld in leeftijdquote:Op zondag 26 november 2023 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij al 42!? Jij bent begin 30 toch?
Stop met zulke confronterende dingen te zeggen .
Blijkbaar niet nee 😅quote:Op zondag 26 november 2023 18:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Wij hebben nooit zo heel erg veel gescheeld in leeftijd
Qft!quote:Op zondag 26 november 2023 18:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh zo'n los flapje bovenaanben in staat om midden in de nacht mijn bed opnieuw op te maken als ik dat heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Instopstrookquote:Op zondag 26 november 2023 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook, maar zonder instopstrook, haat aan instopstroken, wel graag knopen of een rist aan het voeteneind, zodat het dekbed erin blijft zitten.
3 flanellen hoezen, allemaal geruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ha, ik speel met hetzelfde idee. Heb nog niet aan de gyn gevraagd of het überhaupt kan en alles, maar vind het wel een rustig idee dat we daar dan niet meer over na hoeven te denken.quote:Op zondag 26 november 2023 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens een super ongerelateerde vraag tussen de dekbeddenopsom door: heeft er hier iemand zich laten steriliseren en ben je er blij mee?Ik zit eraan te denken om mijn eileiders te laten verwijderen tijdens mijn keizersnede aangezien ik dan toch al open lig en ik realistisch gezien weet dat drie kinderen echt genoeg is voor ons maar ik vind het ook wel erg definitief en een raar idee dat ik dan niet meer vruchtbaar ben ofzo
.
Ik doe het ook. Ik ben ook nog eens gezegend met een echtgenoot die wel eens halverwege de nacht het dekbed zo draait dat de onderkant ineens aan mijn zijkant ligt (waarom? niemand weet het) en dan rest mij niets anders dan om 3.18 het dekbed weer goed in de hoes te schudden want anders wordt er niet meer geslapen. (door mij dan, hij slaapt als een roosje)quote:Op zondag 26 november 2023 18:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh zo'n los flapje bovenaanben in staat om midden in de nacht mijn bed opnieuw op te maken als ik dat heb
Je hebt vast gelijk en ik ben ook niet boos ofzo. Ze bedoelt het goed en heeft er tijd en moeite in gestopt en dat stel ik echt wel op prijs.quote:Op zondag 26 november 2023 20:04 schreef SQ het volgende:
Mijn kindertjes krijgen ook eigenlijk niks van hun lijstjes en dan ben ik nog wel de moeder![]()
![]()
Maar als ze blij zijn is het toch goed?
Tevens ben ik dol op de uitverkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Bij mij vroegen ze er tijdens mijn vorige zwangerschap al naar, of ik dat tijdens de keizersnede wilde laten doen. Toen wilde ik dat niet omdat we de wens hadden voor een derde, maar ik denk dat ik het nu wel laat doen. Als je daar dan toch al ligt kun je het net zo goed maar gehad hebben als je het wilquote:Op zondag 26 november 2023 20:08 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ha, ik speel met hetzelfde idee. Heb nog niet aan de gyn gevraagd of het überhaupt kan en alles, maar vind het wel een rustig idee dat we daar dan niet meer over na hoeven te denken.
Je kiest voor een ks begrijp ik? Ja dat was mijn idee ook, als toch al alles godvergeten veel pijn doet kan dit er ook bij.quote:Op zondag 26 november 2023 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze er tijdens mijn vorige zwangerschap al naar, of ik dat tijdens de keizersnede wilde laten doen. Toen wilde ik dat niet omdat we de wens hadden voor een derde, maar ik denk dat ik het nu wel laat doen. Als je daar dan toch al ligt kun je het net zo goed maar gehad hebben als je het wil.
als je je eileiders laat verwijderen kom je wel vervroegd in de overgang, toch? Dat zou ik niet zo fijn vinden. Kun je ze niet alleen laten afsluiten?quote:Op zondag 26 november 2023 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
.
Nee, de eileiders hebben geen hormonale functie. Jij bedoelt denk ik de eierstokken (ovaria). Daar blijven ze af bij een sterilisatie.quote:Op zondag 26 november 2023 20:28 schreef trui het volgende:
[..]
als je je eileiders laat verwijderen kom je wel vervroegd in de overgang, toch? Dat zou ik niet zo fijn vinden. Kun je ze niet alleen laten afsluiten?
ooh daar heb je gelijk in, dat bedoelde ik inderdaad. Ik vond 't al zo drastisch klinken!quote:Op zondag 26 november 2023 20:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Nee, de eileiders hebben geen hormonale functie. Jij bedoelt denk ik de eierstokken (ovaria). Daar blijven ze af bij een sterilisatie.
Zo'n man heb ik ook, knettergek word ik er van.quote:Op zondag 26 november 2023 20:12 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik doe het ook. Ik ben ook nog eens gezegend met een echtgenoot die wel eens halverwege de nacht het dekbed zo draait dat de onderkant ineens aan mijn zijkant ligt (waarom? niemand weet het) en dan rest mij niets anders dan om 3.18 het dekbed weer goed in de hoes te schudden want anders wordt er niet meer geslapen. (door mij dan, hij slaapt als een roosje)
quote:Op zondag 26 november 2023 20:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk en ik ben ook niet boos ofzo. Ze bedoelt het goed en heeft er tijd en moeite in gestopt en dat stel ik echt wel op prijs.ik snap wel wat je bedoelt hoor Tink. Dat 't tweedehands dingen of uitverkoopjes betreft lijkt me op zich juist heel goed, maar als de cadeaus eigenlijk echt niet aansluiten bij de kinderen is 't gewoon wat on-attent. Maar misschien heeft ze wel heel lang gezocht en was dit echt het maximale dat ze kon regelen. Je weet 't niet. En ergens ook wel goed voor kinderen als ze niet precies krijgen wat ze willen, even slikken maar past mooi in de levenslange cursus: omgaan met teleurstellingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vieren jullie het thuis ook nog een keer? Dan komt er vast nog wel iets van hun lijstjes bij.in de haak.
ja als het dekbed zo langzaam naar beneden zakt, en er bovenaan dus zo'n loze zone ontstaat. ON-UIT-STAAN-BAAR. (en mijn man snapt niet eens waar ik het over heb dan.quote:Op zondag 26 november 2023 21:56 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook haat aan dekbedhoezen die niet blijven zitten.
Spuit elfquote:Op zondag 26 november 2023 20:28 schreef trui het volgende:
[..]
als je je eileiders laat verwijderen kom je wel vervroegd in de overgang, toch? Dat zou ik niet zo fijn vinden. Kun je ze niet alleen laten afsluiten?
Joh, wees niet zo streng voor jezelf.quote:Op zondag 26 november 2023 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Ze heeft eerst een jaar of 2 alleen rolluiken gehad, toen heb ik de gordijnen gemaakt. Die hebben een half jaar veel te lang gehangen, toen twee maanden wel afgespeld, maar nog niet gestikt en sinds vanmiddag eindelijk ook netjes op lengte afgemaakt met loodjes erin enzo. Trots op het resultaat, maar baal wel van mezelf dat het zo lang geduurd heeft.
Om het genderwise even bij te stellen, mijn Mrs is jullie man.quote:Op zondag 26 november 2023 23:18 schreef trui het volgende:
[..]
ja als het dekbed zo langzaam naar beneden zakt, en er bovenaan dus zo'n loze zone ontstaat. ON-UIT-STAAN-BAAR. (en mijn man snapt niet eens waar ik het over heb dan.)
Jij bent dus ook zoquote:Op maandag 27 november 2023 07:01 schreef Lemijn het volgende:
Dan pak je het gewoon wat lager vast en trek je het lekker over je heen. In het donker voel je echt geen verschil. Oké, als ongeveer de helft eruit hangt dan kom ik ook wel in actie.
Ik ben opgegroeid met lakentje- dekentje. En in de winter 2 dekens.quote:Op maandag 27 november 2023 07:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben wel in staat geweest de niettang te pakken als er zo'n lege flap aan de bovenkant zat.
Heb het dekbed, mede daarom eruit gegooid. Dat plus warm. Heb nu een laken en een soort van sprei en bij erge kou, nog een sprei of dekentje. Laagjes
hahaha mijn hemel!quote:Op maandag 27 november 2023 08:18 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ooit een klasgenoot gehad die niet wist waar de instopstrook voor was. En die deed hem aan de bovenkant en dan helemaal met veiligheidsspelden netjes wegwerken
Ja. Pas toen ze verkering kreeg en bij haar vriend bleef slapen ontdekte ze dat het ook anders kon…quote:
Het materiaal van het dekbedovertrek maakt ook uit! Kind heeft sinds kort een hip Mario dekbed en die is van ander materiaal gemaakt. Daar zakt het dekbed veel sneller naar beneden.quote:Op maandag 27 november 2023 08:33 schreef trui het volgende:
ik maak 't bed toch ook heel zorgvuldig op (ook inclusief opschudden & goed wapperen zodat alle hoekjes echt in de hoekjes zitten, maar toch slagen wij er het dekbed naar beneden te laten zakken.)
nou ja, er zijn grotere problemen in de wereld.
Glibberig polyester?quote:Op maandag 27 november 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het materiaal van het dekbedovertrek maakt ook uit! Kind heeft sinds kort een hip Mario dekbed en die is van ander materiaal gemaakt. Daar zakt het dekbed veel sneller naar beneden.
Jup. Mijne vindt het wel 'lekker glad'. Maar elke ochtend kan ik dat dekbed weer goed doenquote:Op maandag 27 november 2023 08:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Glibberig polyester?Kind werd er agressief van, na 1 avond terug in de kast gelegd.
Klopt. Wij hebben een satijn achtig iets en die is super glad.quote:Op maandag 27 november 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het materiaal van het dekbedovertrek maakt ook uit! Kind heeft sinds kort een hip Mario dekbed en die is van ander materiaal gemaakt. Daar zakt het dekbed veel sneller naar beneden.
ja dat soort plannen smeed ik 's nachts ook, haha.quote:Op maandag 27 november 2023 09:02 schreef Roosje84 het volgende:
Hier ook echt een hekel aan lege dekbedhoezen aan de bovenkant.
Ik heb overwogen om gewoon op de hoeken en middenboven aan de binnenkant een kort lint met drukknoop te maken en dan aan het dekbed ook zodat hij nog maar max vijf cm kan zakken in de hoes, maar nog geen tijd gevonden om het ook echt uit te gaan voeren.
Je hebt nu dekbedden en overtrekhoezen in een. Dan stop je alles in de wasmachine misschien is dat nog iets voor je.quote:Op maandag 27 november 2023 09:02 schreef Roosje84 het volgende:
Hier ook echt een hekel aan lege dekbedhoezen aan de bovenkant.
Ik heb overwogen om gewoon op de hoeken en middenboven aan de binnenkant een kort lint met drukknoop te maken en dan aan het dekbed ook zodat hij nog maar max vijf cm kan zakken in de hoes, maar nog geen tijd gevonden om het ook echt uit te gaan voeren.
Dat duurt lang voordat dat droog isquote:Op maandag 27 november 2023 09:07 schreef F_r het volgende:
[..]
Je hebt nu dekbedden en overtrekhoezen in een. Dan stop je alles in de wasmachine misschien is dat nog iets voor je.
Aan de ene kant ben ik ontzettend jaloers, aan de andere kant wil ik daar echt niet in rijden, want dan denk ik dat ik nooit minder verliefd word op die auto. Hoe rijdt hij? Hoe is de instap? Beetje hoog? Welk kleurtje heb je en welke uitvoering (als je dat weet?)quote:Op maandag 27 november 2023 09:26 schreef BE het volgende:
Mijn auto moest vanmorgen naar de garage en ik had om een leenauto gevraagd.
Er was wat gedoe en commotie omdat iemand een huurauto besteld had daar, maar die stond ingebouwd en ze konden de sleutels niet vinden om ruimte te maken.
Dus ik hoor de medewerker hem op een gegeven moment vragen 'Wilt u evt ook een automaat?'.
Komt ze even later naar mij toe 'Wilt u misschien wel in een automaat rijden?'
Dus ik 'Ja hoor!'.
Krijg ik een superluxe Ford Mustang Mach-E mee!![]()
En die andere kerel rijdt nu in mijn leen-fiesta!
Nooit nee zeggen!![]()
(Sorry, velen zullen dit totaal oninteressant vinden, maar ik hou wel van mooie auto's.)
quote:Op maandag 27 november 2023 09:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik ontzettend jaloers, aan de andere kant wil ik daar echt niet in rijden, want dan denk ik dat ik nooit minder verliefd word op die auto. Hoe rijdt hij? Hoe is de instap? Beetje hoog? Welk kleurtje heb je en welke uitvoering (als je dat weet?)
Ik krijg nu steeds deze reclame..ook zoietsquote:Op maandag 27 november 2023 09:07 schreef F_r het volgende:
[..]
Je hebt nu dekbedden en overtrekhoezen in een. Dan stop je alles in de wasmachine misschien is dat nog iets voor je.
Ah, geen ruimte voor lange kinderen is wel shit. Daar heb ik er ook meer van. Nouja, gelukkig maarquote:Op maandag 27 november 2023 09:40 schreef BE het volgende:
[..]Hij rijdt zalig! Instap is lekker hoog.
Achterin zitten vond ik net wat tegenvallen. De bank is vrijlaag en als je dan hele lange benen hebt zit je wat ingeknikt zeg maar. Voor onze 2 lange heren zou hij niet echt geschikt zijn.
't is een zwarte en het is de Mach-E AWD staat er op de sleutel. (Dat zegt mij verder weer niks hoor).
Anyway, ik ga aan het werk!
(Ik zei ook al tegen F: goeie opvolger voor de Volvo?' Maar hij is achterin niet zo ruim en dan komt hij in de knel met al zijn duikshit.)
Nouja, ik rijd in een ford kuga en ben dus helemaal verliefd op die e-mach. Maar net als in de panda zit er in de kuga eigenlijk te weinig beenruimte voor mensen langer dan 170 ofzo (lengte is een schatting, ik ben zelf richting de 180 en alle pubers gaan daar al ver overheen). Ik vraag me af of er uberhaupt fatsoenlijke auto's te vinden zijn waar zowel voorin als achterin lange mensen kunnen zitten (met hoge instap en automaat)quote:Op maandag 27 november 2023 09:44 schreef amaranta het volgende:
Ik rij rond in een (lease)AygoX. En ik weet niet wie de achterdeur bedacht heeft, maar het is maar een halve deur en die gaat ook nog eens maar half open. Echt mega onhandig.
Moet zo met de hond naar de trimmer, maar die vindt het dus super moeilijk altijd om naar binnen te springen in deze auto.
Vriendlief rijdt in een volkwagen eos, kan het lager dan dat? Daar zit je op elke drempel zowat (ha en hij b lijft bijna vastzitten ind e kuilen in onze zandweg) (En daar past dus echt niemand achterin.)quote:Op maandag 27 november 2023 09:50 schreef exode het volgende:
In onze vorige wijk hadden we hoge drempels, 1 van mijn massageclienten had een Mustang, die moest ie altijd aan het begin van de wijk parkeren en verder lopen. Geen idee of alle Mustangs zo zijn, maar die was vrij laag.
Zo'n spierballen Mustang is eigenlijk de enige auto die ik uberhaupt mooi vind, verder zijn alle auto's vervoersmiddelen.
Die man woog bijna 150 kilo (ja dat weet ik omdat mijn massagetafel tot 150 kilo ging en ik hem die vervelende vraag moest stellen). Geen idee hoe hij die auto in en weer uit ging.quote:Op maandag 27 november 2023 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriendlief rijdt in een volkwagen eos, kan het lager dan dat? Daar zit je op elke drempel zowat (ha en hij b lijft bijna vastzitten ind e kuilen in onze zandweg) (En daar past dus echt niemand achterin.)
Leuk ding, de goedkoopste All Wheel Drive die ik kan samenstellen zit op ¤ 63.400quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 11:19 schreef exode het volgende:
Ik was net bij de longarts voor alle resultaten van mijn onderzoeken. Niets ernstigs maar toch in een spoiler vanwege het lange verhaal.Dus nog geen duidelijkheid, goed dat ze verder gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik belde met electrolux vanmorgen over mijn stofzuiger, werkt niet meer naar behoren, net iets meer dan een jaar oud. Of ik hem op wil sturen... dan ben ik dat ding een maand kwijt.
Nu heb ik ergens nog een oude staan, maar daar zit alleen een zuigmond bij voor harde vloeren, want die ander was stuk. Daarom kochten we een nieuwe...![]()
Misschien had ik beter gewoon een nieuwe zuigmond kunnen aanschaffen...? Dan ben ik vast weer sneller aan het stofzuigen. Aan de andere kant vind ik het ook wel erg snel als zo'n ding de geest geeft na net iets meer dan een jaar.Fake it till you make it...
Wij hadden hetzelfde. En uiteindelijk maar gewoon een zuigmond besteldquote:Op maandag 27 november 2023 14:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dus nog geen duidelijkheid, goed dat ze verder gaan kijken.
Ik belde met electrolux vanmorgen over mijn stofzuiger, werkt niet meer naar behoren, net iets meer dan een jaar oud. Of ik hem op wil sturen... dan ben ik dat ding een maand kwijt.
Nu heb ik ergens nog een oude staan, maar daar zit alleen een zuigmond bij voor harde vloeren, want die ander was stuk. Daarom kochten we een nieuwe...![]()
Misschien had ik beter gewoon een nieuwe zuigmond kunnen aanschaffen...? Dan ben ik vast weer sneller aan het stofzuigen. Aan de andere kant vind ik het ook wel erg snel als zo'n ding de geest geeft na net iets meer dan een jaar.
Mijn vorige auto was een Volkswagen Tiguanquote:Op maandag 27 november 2023 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik rijd in een ford kuga en ben dus helemaal verliefd op die e-mach. Maar net als in de panda zit er in de kuga eigenlijk te weinig beenruimte voor mensen langer dan 170 ofzo (lengte is een schatting, ik ben zelf richting de 180 en alle pubers gaan daar al ver overheen). Ik vraag me af of er uberhaupt fatsoenlijke auto's te vinden zijn waar zowel voorin als achterin lange mensen kunnen zitten (met hoge instap en automaat)
De handdoeken discussie was gisteren, maar misschien kun je een volgende keer je kind binnen laten knutselen ipv in de stromende regen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:58 schreef Hupje het volgende:
De surprise van kind is afNu alleen nog inpakken (als hij droog is) en het gedicht printen. Scheelt weer stress dit.
Uh... zuiden van Drenthe is net een beetje te ver op de fietsquote:Op maandag 27 november 2023 15:02 schreef Tink89 het volgende:
Als je in midden-limburg zit heb ik wel een stofzuiger te leen :-D
Corona-technisch is buiten knutselen juist wel aan te raden, dan is het risico op verspreiding minder.quote:Op maandag 27 november 2023 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
De handdoeken discussie was gisteren, maar misschien kun je een volgende keer je kind binnen laten knutselen ipv in de stromende regen.
Wel een steelstofzuiger, maar niet van aeg.quote:Op maandag 27 november 2023 16:56 schreef Nijna het volgende:
@:trui, ik denk dat ik inderdaad maar even ga rondvragen...
[..]
Uh... zuiden van Drenthe is net een beetje te ver op de fiets.
@:amaranta, toevallig ook een aeg steelstofzuiger? Ik zit ook te denken over een nieuwe zuigmond, als dat het probleem oplost dan heb ik wel veel sneller een oplossing dan wanneer ik een maand ga zitten wachten of ze iets kunnen vinden en dan misschien alsnog een zuigmond moet aanschaffen.
@:Hupje, oh dat is lekker als het mooi op tijd af is!
Cirque du Soleil komt volgend jaar ook weer naar Nederlandquote:Op zondag 26 november 2023 16:40 schreef Kyara het volgende:
Even een andere vraag
Wat zijn nou leuke theater voorstellingen voor kinderen (groep 7 en 8). Is Checkpoint nog leuk op die leeftijd? Freek Vonk? Iemand nog tips? Het is jammer dat de Lion King al afgelopen is want ik zoek wel dit soort grote voorstellingen.
Gerum!quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:52 schreef Ynske het volgende:
mn kind heeft geprobeerd om een paar omver te lopen... 1-0 voor de paal. En een enorm ei precies tussen de ogen en op t voorhoofd
Ha, meestal staat bij mij de boom pas op eerste adventquote:
Ah ja, ik heb totaal geen lampjes. Wonen in buitengebied en daar vind ik het extra licht eigenlijk enkel hinderlijkquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wél lampjes al!
Kerstboom gaan we dit jaar denk ik pas halen als ik vakantie heb. Ik heb namelijk 2 katten van 13 maanden oud en heel veel dure ballen. Dus ik moet dat een beetje kunnen monitoren
Mijn buurman is makelaar en die lichtbakken van hem aan de voorkant doen deze lampjes verbleken... vandaar ook een foto van de zijkant van ons huisquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb totaal geen lampjes. Wonen in buitengebied en daar vind ik het extra licht eigenlijk enkel hinderlijk
Ik zat eigenlijk mentaal nog in de zomer...quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben al nauwelijks toe aan Sinterklaas
Ow, dat is naar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn buurman is makelaar en die lichtbakken van hem aan de voorkant doen deze lampjes verbleken... vandaar ook een foto van de zijkant van ons huis![]()
Aan licht geen gebrek hier.
Ik moet vanavond in jouw straat zijn. Ik zal wel even beoordelen hoe het erbij hangt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wél lampjes al!
Kerstboom gaan we dit jaar denk ik pas halen als ik vakantie heb. Ik heb namelijk 2 katten van 13 maanden oud en heel veel dure ballen. Dus ik moet dat een beetje kunnen monitoren
Darnquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:52 schreef Ynske het volgende:
mn kind heeft geprobeerd om een paal omver te lopen... 1-0 voor de paal. En een enorm ei precies tussen de ogen en op t voorhoofd
Oeh, goeie tip, heb dat wel eens op tv gezien en lijkt me erg gaaf om een keer live te zien. Maar zou het vergeten te googelen wanneer dat in nl is. (Ik zie nl er niet tussen staan, België wel. Is ook goed te doen vanaf ons).quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Cirque du Soleil komt volgend jaar ook weer naar Nederland.
Er zijn voorstellingen van Dikkie Dik, Nijntje etc. die bedoeld zijn vanaf 2. En ook concerten voor baby’s/dreumesen enz.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf welke leeftijd zijn er eigenlijk theaterstukken voor kinderen? Ik wil met die van 2 gaan zodra dat kan, maar ik denk dat ze dat nu nog niet zou kunnen. Heb er ook nog niet echt naar gekeken, maar heb dus ook geen idee vanaf wanneer het kan.
Hm, toch maar eens naar kijken dan. Dan is ze als het goed is ook niet de enige peuter die er waarschijnlijk na 10 minuten al helemaal klaar mee isquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:21 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Er zijn voorstellingen van Dikkie Dik, Nijntje etc. die bedoeld zijn vanaf 2. En ook concerten voor baby’s/dreumesen enz.
Idem, maar die van ons heeft een knopje waar die borstel als een gek gaat ronddraaien en als je dat halverwege de zuigbeurt doet en aan het eind, dan ben je vaak het meeste haar kwijtquote:Op maandag 27 november 2023 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel een steelstofzuiger, maar niet van aeg.
Wij hebben voor paar 10tje dus nieuwe zuigmond besteld.
Overigens kan ik elke keer na gebruik mijn halve pruik uit de draaiborstels vissen
Op vanaf2.nl kan je een groot aanbod bekijken van artiesten en voorstellingen die speciaal spelen voor kleintjes.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, toch maar eens naar kijken dan. Dan is ze als het goed is ook niet de enige peuter die er waarschijnlijk na 10 minuten al helemaal klaar mee is
Ga eens kijken op de FB pagina of Instagram van De Dondersteen. Dat is een spellenwinkel die heel veel heeft en er is ook veel terug te vinden. Wellicht kun je daar het antwoord vinden of iets dat nog veel leuker isquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef Ynske het volgende:
Tip gevraagd, wat is leuker voor een 4 jarige bunny hop of knobbel knabbel knuistje?
Of betere tips,
Hij heeft nu heel veel lol aan een soort ganzenbord
Goede tip, thanks!quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op vanaf2.nl kan je een groot aanbod bekijken van artiesten en voorstellingen die speciaal spelen voor kleintjes.
Peuterfestival in de schouwburg! Jeugdtheaterbureau vanaf2quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf welke leeftijd zijn er eigenlijk theaterstukken voor kinderen? Ik wil met die van 2 gaan zodra dat kan, maar ik denk dat ze dat nu nog niet zou kunnen. Heb er ook nog niet echt naar gekeken, maar heb dus ook geen idee vanaf wanneer het kan.
Ik weet even niet meer uit welke regio jij komt, maar in Rotterdam heeft Maas vaak ook wel een voorstelling voor 2+, momenteel hebben ze Doe eens lief, volgens mij touren ze daar ook mee. En Hofpleintheater en theater zuidplein hebben ook wel eens 2+ voorstellingenquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer uit welke regio jij komt, maar in Rotterdam heeft Maas vaak ook wel een voorstelling voor 2+, momenteel hebben ze Doe eens lief, volgens mij touren ze daar ook mee. En Hofpleintheater en theater zuidplein hebben ook wel eens 2+ voorstellingen
Is natuurlijk anders dat zo'n dekbed van dons denk ik. Ze maken er momenteel volop reclame mee onlinequote:Op maandag 27 november 2023 09:17 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat duurt lang voordat dat droog isElke week je dekbed wassen...
Theater de Tuin in Leusden is ook een aanrader, die hebben regelmatig voorstellingen voor kleintjes, super leuk en goed betaalbaar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amersfoort![]()
Ik heb inmiddels kaartjes gekocht voor de voorstelling van Coco kan het!. Die is in mei in Amersfoort, dus duurt nog een half jaartje. Ben benieuwd
knibbel knabbel ligt hier al twee jaar in de la want de heks is te engquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef Ynske het volgende:
Tip gevraagd, wat is leuker voor een 4 jarige bunny hop of knobbel knabbel knuistje?
Of betere tips,
Bunny hop vond ik leuker dan die heks met dr koekies...quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef Ynske het volgende:
Of betere tips,
Wij hebben bunny hop het bewegingsspel, de niet bordspel variant zeg maar en die is bij mijn dochters van 5 en 7 al jaren en nog steeds een groot succes. Pluspunt is dat ze de hele kamer doorrennen dus meteen wat extra beweging krijgenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef Ynske het volgende:
Of betere tips,
Ik las giraffen spelletjes meneer 😂quote:Op woensdag 29 november 2023 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knibbel knabbel ligt hier al twee jaar in de la want de heks is te enghij moest en zou het hebben omdat hij het gezien had bij die grafirritante spelletjesmeneer op youtube.. maar toen we het hadden wilde hij het niet spelen
Ze zijn te nieuw om kapot te gaan, maar het is ook alleen maar omdat de heren een dubbeldeurs Amerikaanse koelkast wilden, ik dat om meerdere redenen niet wilde, en 2 koelkasten dan handiger vond, en toen heb ik ze allebei maar in een andere hoek van de keuken gezetquote:Op donderdag 30 november 2023 00:39 schreef trui het volgende:
Mensen die koelkasten en/of vriezers in meerdere windrichtingen hebben mogen niet klagen als er eens een kapot gaat hoor.
Hold on: jij hebt twee koelkasten in je keuken?!quote:Op donderdag 30 november 2023 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn te nieuw om kapot te gaan, maar het is ook alleen maar omdat de heren een dubbeldeurs Amerikaanse koelkast wilden, ik dat om meerdere redenen niet wilde, en 2 koelkasten dan handiger vond, en toen heb ik ze allebei maar in een andere hoek van de keuken gezet
Jaquote:Op donderdag 30 november 2023 02:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hold on: jij hebt twee koelkasten in je keuken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |