Ik ben Mushanga71 niet naar gebruik zelf Candesartan 8mg. Daar werd ik in het begin vooral heel moe van en zweet s'nachts wat meer maar ze doen wat ze moeten doen zonder noemenswaardige problemen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:46 schreef livelink het volgende:
@:Mushanga71, jij had toch medicijnen tegen hoge bloeddruk en last van bijwerkingen? Wat voor een soort bijwerkingen als ik het mag vragen?
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben Mushanga71 niet naar gebruik zelf Candesartan 8mg. Daar werd ik in het begin vooral heel moe van en zweet s'nachts wat meer maar ze doen wat ze moeten doen zonder noemenswaardige problemen.
Nog 5 uurquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:40 schreef exode het volgende:
Kleine klusjes, grote klusjes, gooi ze in de wasmachine.
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de foto's van de prachtige creaties van de dochter van @:Vicky.
We zijn onderweg naar studiekeuzebeurs en jongste lijkt dat interessant te vinden. Ik heb al aardig wat bankjes doorgescrollt, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er goede zoekskills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 25-11-2023 10:26:28 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat is ook precies waarom ik het doequote:Op zaterdag 25 november 2023 09:57 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is man van het klussen, ik help wel vaak mee hoor. Maar hij kan lastig dingen uit handen gevenals er een gaatje geboord moet worden wil hij dat doen, omdat hij dan zeker weet dat het goed gebeurt. Vast wel dat ik het zal kunnen, maar ik doe dat dus nooit om die reden.
Succes op de studiekeuzebeurs. Mijn grootste nachtmerrie. Mijn zoon en dochter zijn er allebei heen voor de zoveelste keer. Beiden zijn zoekende naar een opleiding die bij hun past. Gelukkig hoefde ik dit keer niet meequote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de foto's van de prachtige creaties van de dochter van @:Vicky.
We zijn onderweg naar studiekeuzebeurs en jongste lijkt dat interessant te vinden. Ik heb al aardig wat bankjes doorgescrollt, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er goede zoekskills
A wilde eerst iets anders doen maar vanwege allergieën enzo kon dat niet. Bakken vond ze altijd geweldig. Profielwerkstuk ging over brood en banket geloof ik. Ze ging een interview doen op de school waar ze nu zit. Vanwege corona waren er fysieke opendagen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
Super! Dank je wel!
We lopen er vooral aan dat hij vindt dat hij niets kan (ja duh, daarom ga je ergens voor leren).
En in dit soort dingen maken (nouja koekjes en taart bakken enzo) heeft hij altijd veel plezier, dus ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Bij de eerste waar ik zo misselijk van werd, belde ik de apotheek. Die zei dat de misselijkheid twee weken kon aanhouden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.
Precies. Ik was zo vaak 4 dagen niet en dat heb ik dan in een middag wel bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef SQ het volgende:
Ik begrijp dat geen wasmachine hebben lastig is, maar als na 4 dagen je was al tot het plafond is vraag ik me wel serieus af hoe dan. Of lag die berg er al voordat de machine stuk ging?
Ja, ik heb ook al contact gehad met de huisarts. Juist omdat de bijwerkingen heftig kunnen zijn. Maar moeheid is zo'n lastig iets. Dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En misschien wel dezelfde oorzaak voor mijn veel te hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Bij de eerste waar ik zo misselijk van werd, belde ik de apotheek. Die zei dat de misselijkheid twee weken kon aanhouden.
Dan vind ik drie weken klachten best lang. Je zou de apotheek kunnen bellen?
Gister heel de dag kleinzoon thuis gehad. De vooruitgang blijft zo leukBen wel gesloopt
Het is echt prachtig @:Vicky en het ziet er zo heerlijk uitLiet het zoon zien, die vindt haar een prof
![]()
Aangepast (ik heb ook gereedschapquote:
Omdat ik het helaas ook niet benquote:Op zaterdag 25 november 2023 06:14 schreef Vanyel het volgende: [..] Waarom zorg je niet dat je zelf handig bent?
![]()
Dat kan ik uitleggenquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef SQ het volgende:
Ik begrijp dat geen wasmachine hebben lastig is, maar als na 4 dagen je was al tot het plafond is vraag ik me wel serieus af hoe dan. Of lag die berg er al voordat de machine stuk ging?
Ik kom ook echt wel op meer dan gemiddeld 1 was per dag.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:16 schreef Loj het volgende:
Ik zit trouwens even terug te lezen, maar dan lijkt 1 was per dag gemiddeld wel veel in vergelijking met jullie!
Nu gebruik ik handdoeken slechts 1 keer, kinderen en ik hebben dagelijks een schoon shirt aan en de broeken/leggings van de jongste twee moeten ook bijna dagelijks in de was.
Dan nog sportkleding, van de oudste en de jongste na iedere keer in de was, de middelste na ongeveer twee keer en natuurlijk ondergoed.
Ik draai er op woensdag meestal 3, do t/m zo meestal 1 per dag.
De was doen is trouwens ook mijn favoriete huishoudelijke klus
Raising boys?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:06 schreef Budabuddumbam het volgende:
vraagje, het ging echt x jaar geleden en vast ook wel recenter over een boek en hoe de hormonale situatie bij jongens werkt en welke verandering er wanneer in het lichaam etc etc . Wie weet nog welk boek dat was
Welke? Ik heb er een paar onder de knop atm want moet echt heel nodig een nieuwe.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
Onze nieuwe droger valt ook wat tegen, ben er nog niet achter waar het aan ligt.
Samsung DV90TA240AEquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welke? Ik heb er een paar onder de knop atm want moet echt heel nodig een nieuwe.
En dan ook nog eentje apart voor je haar.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef SQ het volgende:
Handdoeken slechts 1 keer gebruiken kan eigenlijk ook echt niet meer. Tenzij je je kont er na het poepen ook mee afveegt.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Komt eraanIk vind dit serieus zo knap als iemand dat zelf kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg spontaan trek in taart
![]()
![]()
Het smaakt ook echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:01 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus zo knap als iemand dat zelf kan makenIk krijg spontaan trek in taart
![]()
Merciquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:22 schreef BE het volgende:
[..]
Samsung DV90TA240AE
Het is vaak net niet helemaal droog ofzo.
Hahaha ik had idd overwogen om je te taggen omdat ik in mijn hoofd had dat jij het wist!quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
Onze nieuwe droger valt ook wat tegen, ben er nog niet achter waar het aan ligt.
[..]
Raising boys?
Of de vertaling ervan.
Warmtepompdroger?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
[..]
Raising boys?
Of de vertaling ervan.
Geloof het wel ja, ik was er niet toen hij geleverd werd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Warmtepompdroger?
De witgoedmeneer waar ik de mijne kocht (zelfstandige, soort van kleine "showroom" bij huis, maar wel een officiele leverancier) heeft mijn warmtepompdroger gelijk iets anders ingesteld omdat de ervaring hem geleerd had dat de standaard instellingen net een beetje te krap waren om de boel zo droog te krijgen als gewenst.
Jongens hoe voed je ze op ?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef BE het volgende:
[..]
Raising boys?
Of de vertaling ervan.
Reptielen en insecten. Hij is heeeeel erg bang voor wespen en hij vindt muggen echt vreselijk. Maar verder, ja, reuze interessant.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:25 schreef Nijna het volgende:
@:exode, is jouw B zo van de insecten? (een spin is trouwens geen insect)
Hier staan allemaal potjes met dode insecten op tafel, plan was/is om ze op een speldje te prikken en te bewaren, maar dat is vooralsnog een plan, de uitvoering (door de 16 jarige) laat nog even op zich wachten.
Voortvarend, lekker!quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, de schoolsutprise is al af![]()
Wat is een toestel?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:05 schreef Clubsoda het volgende:
We zouden het hele weekend bezoek krijgen maar kerona, dus opeens vrije tijd. Naast de surprise moet er ook nog een boekenbeurt en een toestel voorbereid worden, huiswerk en de sint-dingen met de familie, dus het was best welkom.
Die meltdown hadden we vanochtend ookdie heb ik meteen maat weer even in de kiem gesmoord en toen ging het soepel.
Hier sinds 9 weken aan de ene bloeddrukverlager en sinds bijna 4 weken aan de andere (erbij dus). Bij elke opstart ervaarde ik een hele rits aan bijwerkingen (in mijn geval veel hoofdpijn, veel vermoeidheid en een zekere dufheid, alsof ik een voortdurende kater had.. ik heb echt op werk de moeilijkere dingen moeten uitbesteden omdat ik niet scherp genoeg was) waarbij de arts elke keer zei dat het zo'n twee weken duurde voordat je ingesteld stond. Mijn ervaring bij beide keren is dat het - bij mij - wel 3 weken duurde voordat de bijwerkingen weg trokken. Belangrijke tip (die je wellicht al kent): zorg echt dat je genoeg drinkt bij bloeddrukmedicatie, is heel belangrijk voor die vaten. Maakte het hier wel iets lichter inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.
Ja, ik vind het ook lastig op werk op het moment. Waar het dan ook nog hardstikke druk is. Qua planning komt het allemaal erg slecht uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:58 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Hier sinds 9 weken aan de ene bloeddrukverlager en sinds bijna 4 weken aan de andere (erbij dus). Bij elke opstart ervaarde ik een hele rits aan bijwerkingen (in mijn geval veel hoofdpijn, veel vermoeidheid en een zekere dufheid, alsof ik een voortdurende kater had.. ik heb echt op werk de moeilijkere dingen moeten uitbesteden omdat ik niet scherp genoeg was) waarbij de arts elke keer zei dat het zo'n twee weken duurde voordat je ingesteld stond. Mijn ervaring bij beide keren is dat het - bij mij - wel 3 weken duurde voordat de bijwerkingen weg trokken. Belangrijke tip (die je wellicht al kent): zorg echt dat je genoeg drinkt bij bloeddrukmedicatie, is heel belangrijk voor die vaten. Maakte het hier wel iets lichter inderdaad.
Goed dat je al contact met ha hebt gehad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al contact gehad met de huisarts. Juist omdat de bijwerkingen heftig kunnen zijn. Maar moeheid is zo'n lastig iets. Dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En misschien wel dezelfde oorzaak voor mijn veel te hoge bloeddruk.
Wasmachines gaan tegenwoordig gemiddeld nog maar 5 jaar mee. Vroeger was alles beter en zulks.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
@:Vicky Als ik zoek op chocolatier bij mij in de buurt krijg ik meerdere hits, maar dat zijn van die winkels die alleen aangeleverde chocolade lijken te verkopen. Van die Leonidas zaken waarbij je niets zelf hoeft te kunnen. Maar fijn dat er ook nog echte vakwinkels kunnen bestaan. En als ze daar al stage loopt dan heeft ze ook gelijk een goede ingang!
@:Loj welk merk wasmachine hadden jullie dan? 1100 wasbeurten is ook wel erg weinig voor een gloednieuwe wasmachine imo. Bij een merk-apparaat zou ik dat in ieder geval teleurstellend vinden.
Ach, wat jammer Hupje.quote:Op zondag 26 november 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
Hoi. Ik heb keronaDaar gaat mijn rol in de organisatie van de Sinterklaas intocht van vandaag.
Mijn man had laatst alle klachten en testte negatief. Hij is er nu ongeveer vanaf (alleen nog hoesten) en dan heb ik het welHet is oneerlijk.
![]()
Dat is een slechte timing! Hopelijk niet teveel last.quote:Op zondag 26 november 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
Hoi. Ik heb keronaDaar gaat mijn rol in de organisatie van de Sinterklaas intocht van vandaag.
Mijn man had laatst alle klachten en testte negatief. Hij is er nu ongeveer vanaf (alleen nog hoesten) en dan heb ik het welHet is oneerlijk.
![]()
Ik gebruik handdoeken 2 keer. Behalve in een hotel, want meestal maar 1 nacht daar, dus dan lukt een 2e keer niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef SQ het volgende:
Handdoeken slechts 1 keer gebruiken kan eigenlijk ook echt niet meer. Tenzij je je kont er na het poepen ook mee afveegt.
De ideale gebruiksduur is 3 dagen (uit hygienisch oogpunt gezien).quote:
Ik hang ze altijd goed uit na gebruik, dan kan het best langer. En ik douche niet dagelijks.quote:Op zondag 26 november 2023 13:05 schreef Troel het volgende:
[..]
De ideale gebruiksduur is 3 dagen (uit hygienisch oogpunt gezien).
Dan snap ik het inderdaad. Ik heb niet echt een heel goede uithangmogelijkheid en douche soms 2 keer op een dag (nu het sporten wat minder is overigens nietquote:Op zondag 26 november 2023 13:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik hang ze altijd goed uit na gebruik, dan kan het best langer. En ik douche niet dagelijks.
Per ongeluk? Je doet dat, of je laat het aan de lucht drogen toch?quote:Op zondag 26 november 2023 13:07 schreef amaranta het volgende:
Wij flikkeren alle handdoeken over de bandrand. En als er niks meer in de kast zit gooi ik ze in de wasmachine.
Heb laatst wel vier verschillende kleuren gekocht bij de ah.
Want bij ons is er dus wel iemand die bij het afdrogen weleens (per ongeluk) de bilnaad doet. En dat is smerig.
Niet als je die bilnaad goed hebt gewassen tochquote:Op zondag 26 november 2023 13:07 schreef amaranta het volgende:
Wij flikkeren alle handdoeken over de bandrand. En als er niks meer in de kast zit gooi ik ze in de wasmachine.
Heb laatst wel vier verschillende kleuren gekocht bij de ah.
Want bij ons is er dus wel iemand die bij het afdrogen weleens (per ongeluk) de bilnaad doet. En dat is smerig.
Ja, het zijn geen hele remsporen. Maar heb geen zin om lukraak een handdoek te pakken om mn gezicht te drogen, en dat tegen te komen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Niet als je die bilnaad goed hebt gewassen toch![]()
Ik ben de enige die waarde hecht aan een eigen handdoek hier. Dus ik heb een eigen rekje![]()
Ja, het mistte een vraagteken. Lijkt mij ook dat je dat met opzet doet.quote:Op zondag 26 november 2023 13:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Per ongeluk? Je doet dat, of je laat het aan de lucht drogen toch?
Ja snap ik. Vierkleurensysteem is wel een goede.quote:Op zondag 26 november 2023 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, het zijn geen hele remsporen. Maar heb geen zin om lukraak een handdoek te pakken om mn gezicht te drogen, en dat tegen te komen.
70x140 maar ik heb liever nog een slag groter eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Welk formaat handdoek gebruiken jullie?? Ik hou wel van grote handdoeken voor mijn lijf.
Ik heb gewoon de Walra van de AH gekocht. Was laatst 1 +2 gratisquote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vierkleurensysteem is wel een goede.
Moet ik wel vijf kleuren vinden die bij mijn badkamer passen...
Zo groot dat ze net op het handdoekenrekje aan de verwarming passenquote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Welk formaat handdoek gebruiken jullie?? Ik hou wel van grote handdoeken voor mijn lijf.
Ja maar dat kan allemaal niet in mijn badkamerquote:Op zondag 26 november 2023 13:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de Walra van de AH gekocht. Was laatst 2+1
(Grijs, mint, roze en blauw)
Een grote voor lijf, een kleine voor mijn haar.quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Vergrijst donkergroen erbij? Dat heb ik. Donkergroen, vergrijst donkergroen en oudroze.quote:Op zondag 26 november 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan allemaal niet in mijn badkamer
Bespreekbare kleuren: zwart, antraciet, donkergroen en goudgeel.
Weer een reden om geen derde kind te moeten willen.
Nee ik kan echt helemaal niks met vergrijsde kleuren.quote:Op zondag 26 november 2023 13:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Vergrijst donkergroen erbij? Dat heb ik. Donkergroen, vergrijst donkergroen en oudroze.
En 1 oranje.
Ja dit was ook niet mijn bedoeling maar kreeg de verkeerde. Maar t stond best leuk.quote:Op zondag 26 november 2023 13:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee ik kan echt helemaal niks met vergrijsde kleuren.
Dat is best lastig gezien de huidige woontrends kan ik je zeggen.
Deze kleuren zijn wellicht makkelijker te vinden als hydrofiel.quote:Op zondag 26 november 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan allemaal niet in mijn badkamer
Bespreekbare kleuren: zwart, antraciet, donkergroen en goudgeel.
Weer een reden om geen derde kind te moeten willen.
Ik gebruik 50 bij 100 (maar dan de ene voor lijf, de ander voor mijn haar wat dan de keer erop lijf is). De jongens gebruiken 70 bij 140.quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Groot! 140*70 denk ik?quote:Op zondag 26 november 2023 13:13 schreef amaranta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |