Als je in Utrecht kijkt, ook daar is Timmermans niet heel populair, maar 30% van de stemmen, de rest ging naar anderen op de lijst.quote:
Opvallend statistiekjes ja. Zegt wat. Tegelijkertijd met is het een blanke man van 62 op links. Ik zou dit dus met de nodige voorzichtigheid interpreteren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vorige post:
[..]
Als je in Utrecht kijkt, ook daar is Timmermans niet heel populair, maar 30% van de stemmen, de rest ging naar anderen op de lijst.
[ afbeelding ]
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik stem maar zelden op de lijsttrekker sowieso. Meestal zoek ik de meest lokale kandidaat, kijk ik daar even naar of het geen kut of lul is en dan stem ik daar op
NCO-NCW en het MKB en grote bedrijven hebben al van zich laten horen, ja.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:48 schreef Hexagon het volgende:
De ene rechtse kiezer is de andere niet natuurlijk. De werkgeverslobby zal vast niet heel blij met premier Geert zijn.
Dat kan. Het heeft ook niet heel erg veel zin. Maar ik vind het gewoon leuk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de lijsttrekker.
Consequenties voor wiens verdere carriere?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
Maar nogmaals, wie gaat er namens de VVD in een Wilders regering zitten? Of namens de NSC?
Wie denkt dat dit geen consequenties heeft voor een verdere carriere staat buiten de realiteit naar mijn mening.
Idem. Kandidaat waar ik op gestemd heb deze keer maakt geen enkele kans om in de kamer te komen geloof ik maar ik ben principieel voor zoveel mogelijk lokale vertegenwoordiging dus dan stem ik daar ook naar.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan. Het heeft ook niet heel erg veel zin. Maar ik vind het gewoon leuk.
In die hoek stemt toch iedereen 'bewust op een vrouw'. Zegt geen reet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Opvallend statistiekjes ja. Zegt wat. Tegelijkertijd met is het een blanke man van 62 op links. Ik zou dit dus met de nodige voorzichtigheid interpreteren.
Zegt veel over we leiding van die partijen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NCO-NCW en het MKB en grote bedrijven hebben al van zich laten horen, ja.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In die hoek stemt toch iedereen 'bewust op een vrouw'. Zegt geen reet.
Is ook niets mis mee, ik doe het vooral uit gewoonte.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die behartigen de belangen van hun leden, ja. En die zijn niet gebaat bij restricties op migratie. Zo moeilijk is dat niet, lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zegt veel over we leiding van die partijen.
Mwoah, ik heb op Westerveld gestemd vanwege haar werk in de kamer, niet vanwege 'stemmen op een vrouw'. Ben ook geen typische GL of PvdA stemmer, maar ik zat niet per se te wachten op weer een centrumrechts kabinet.quote:
Als ik zie dat het een sausage party dreigt te worden doe ik dat nog steeds idd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In die hoek stemt toch iedereen 'bewust op een vrouw'. Zegt geen reet.
Nou, DAAR hoef je iig niet bang voor te zijn want centrum rechts gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb op Westerveld gestemd vanwege haar werk in de kamer, niet vanwege 'stemmen op een vrouw'. Ben ook geen typische GL of PvdA stemmer, maar ik zat niet per se te wachten op weer een centrumrechts kabinet.
Wilders is tegen hoogopgeleide westerse kennis"migranten"?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die behartigen de belangen van hun leden, ja. En die zijn niet gebaat bij restricties op migratie. Zo moeilijk is dat niet, lijkt mij.
Philips, ASML en anderen ditto.
Ik ben mijn vertrouwen in de (landelijke) politiek al zo lang kwijt dat ik er vooral heel erg hard om moet lachen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Merk wel dat ik me dit gezeik allemaal veel te zwaar aantrek. Op persoonlijk niveau slaat dat eigenlijk nergens op.
Tja ieder zo zijn keuze. Ik vind het vrij belachelijk dat het zou moeten uitmaken wat er in iemands broek zit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zie dat het een sausage party dreigt te worden doe ik dat nog steeds idd.
Ik 'beloon' meestal een goed kamer- of raadslid. Dit keer heb ik bewust op de nr 5 gestemd, omdat ik het wel vervelend vond dat daar voor allemaal juristen en fiscalisten stonden. Nummer 5 kwam uit de zorg en is nu een hele goede wethouder, ik zie graag wat meer mensen met die achtergrond in de Kamer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |