abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211410340
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat slaat toch ook nergens op? Een stem op de VVD is altijd een stem voor meeregeren? Wat een onzin.
Dit is de partij die te pas en te onpas iedereen de maat neemt op “verantwoordelijkheid nemen”. En het nu laat afweten nadat een rampzalige campagne van een rampzalige leider het hele land in chaos stort.
zie email 27 oktober
pi_211410346
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
VVD moet gewoon meeregeren. Elk ander kabinet wordt er sowieso niet stabieler op. En wat denk jij van de achterbannen van alle partij als na deze verkiezingsuitslag een coalitie met VVD/PvdA/GL wordt gevormd?
Bij de PVV-achtigen een hoop gehuil. De rest van Nederland zal het prima vinden.
  vrijdag 24 november 2023 @ 14:02:30 #153
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211410351
quote:

[..]
Dat slaat toch ook nergens op? Een stem op de VVD is altijd een stem voor meeregeren? Wat een onzin.
De VVD heeft de door God gegeven plek in de regering overgenomen van het CDA kennelijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211410353
quote:

[..]
Geen onzin, de VVD staat niet bekend om zijn verantwoordelijkheidsvakanties. Werd bij het CDA toen ook heel slecht op gereageerd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211410355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]Maar nee, uitsluiten is geen probleem zolang het de PVV is, aldus de schreeuwende minderheid die boos is dat de PVV mensen uitsluit omdat ze de islam aan willen pakken.
Een partij 'uitsluiten', i.e. we willen er niet mee regeren want we voelen niks voor hun standpunten gelijk trekken aan het 'uitsluiten' i.e. verbannen van Nederlanders op basis van hun religie gelijk trekken, je moet het maar kunnen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_211410363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit is de partij die te pas en te onpas iedereen de maat neemt op “verantwoordelijkheid nemen”. En het nu laat afweten nadat een rampzalige campagne van een rampzalige leider het hele land in chaos stort.
Mwah, ik zou toch eerder zeggen dat de kiezer de chaos heeft veroorzaakt en dat de VVD EINDELIJK eens een keer afgestraft word voor hun dubbele tong.
pi_211410364
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
De VVD heeft de door God gegeven plek in de regering overgenomen van het CDA kennelijk.
Dat staat er niet, er staat dat de VVD altijd bereid moet zijn mee te regeren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 14:03:48 #158
5428 crew  miss_sly
pi_211410369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
VVD-raadslid in Putten @:hanca
Dit houdt Dilan niet droog.
Wat hier voorgesteld wordt, is toch ook niet correct? En PVV gaat zich daar natuurlijk nooit voor lenen. Ik ben gen PVV-stemmer, maar ik kan Wilders geen ongelijk geven als hij met zo'n constructie niet instemt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 14:05:03 #159
5428 crew  miss_sly
pi_211410383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:59 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Een man vol emotie miss_sly, moet je toch inmiddels wel duidelijk zijn. :)

Maar we laten het voor vandaag maar, niet goed dit, wens iedereen toch een fijne vrijdag en weekend.
Misschien moet je eens proberen je emoties een beetje onder controle te houden en niet telkens weer een groot deel van de mensen, ook users hier, uitmaken voor bruinlinks en weet ik het allemaal omdat ze anders denken dan jij.

Jij zegt te ageren tegen het feit dat andersdenkenden worden verketterd en verkettert er zelf vrolijk op los.

Wat gij niet wil dat u geschiedt....
  vrijdag 24 november 2023 @ 14:05:09 #160
346939 Janneke141
pi_211410385
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er staat dat de VVD kennelijk het voortouw heeft in de formatie.
pi_211410387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Is onderhandeling spel...... Nooit als eerste aan de beurt willen zijn....... Lekker even achteruit leunen, hard to get spelen, en begin februari eens aan tafel plaatsnemen......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_211410392
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Daar ben ik het niet mee eens, persoonlijk, maar dat mag de VVD letterlijk intern uitzoeken. Het is natuurlijk wel makkelijk om vanuit een positie waar je niet hoeft plaats te nemen of verantwoording te nemen voor zo'n kabinet zo te reageren.

Ik snap overigens niet dat dit via een publiek kanaal gaat, daar zijn toch intern wel betere kanalen voor?
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 14:05:50 #163
5428 crew  miss_sly
pi_211410393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, dit was zeer voorspelbaar. Yeşilgöz zou teruggefloten worden en dat wist ze zelf denk ik ook wel toen ze dat zei (en anders heeft ze nog slechtere politieke voelsprieten dan ik dacht).
Wat ze vanochtend heeft gezegd, heeft ze toch niet zelf en alleen bedacht, besloten en bekend gemaakt?
pi_211410394
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:05 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Is onderhandeling spel...... Nooit als eerste aan de beurt willen zijn....... Lekker even achteruit leunen, hard to get spelen, en begin februari eens aan tafel plaatsnemen......
Wel een heel dom spel dan.
zie email 27 oktober
pi_211410396
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Bij de PVV-achtigen een hoop gehuil. De rest van Nederland zal het prima vinden.
Ik ben zeer zeker geen PVV-achtige, maar ik zou zeer tegen een kabinet zonder PVV zijn als het niet eens met de PVV is geprobeerd. Ik heb namelijk niet zo'n behoefte aan een PVV met 50+ zetels of rellen op straat. En een nog veel groter wantrouwen in de politiek.
pi_211410403
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ben zeer zeker geen PVV-achtige, maar ik zou zeer tegen een kabinet zonder PVV zijn als het niet eens met de PVV is geprobeerd. Ik heb namelijk niet zo'n behoefte aan een PVV met 50+ zetels of rellen op straat. En een nog veel groter wantrouwen in de politiek.
De informateur komt van de PVV.
pi_211410408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mwah, ik zou toch eerder zeggen dat de kiezer de chaos heeft veroorzaakt en dat de VVD EINDELIJK eens een keer afgestraft word voor hun dubbele tong.
Nou ja, laten we ook wel wezen. Wanneer een regeringspartij verliest dan staan oppositiepartijen niet zelden op de banken te verkondigen dat het nu tijd is om pas op de plaats te maken. Probleem is nu alleen dat de grote winnaar op een plek in het politieke spectrum staat die ervoor zorgt dat ze de VVD gewoon hard nodig hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211410418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, laten we ook wel wezen. Wanneer een regeringspartij verliest dan staan oppositiepartijen niet zelden op de banken te verkondigen dat het nu tijd is om pas op de plaats te maken. Probleem is nu alleen dat de grote winnaar op een plek in het politieke spectrum staat die ervoor zorgt dat ze de VVD gewoon hard nodig hebben.
Yup. Niemand die roept dat D66 het voortouw maar moet nemen, volgens mij.
  vrijdag 24 november 2023 @ 14:08:31 #169
319979 Fok-it
All is well
pi_211410420
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat gaat wel verder dan een hoop gehuil dat kan ik je nu al op een presenteerblaadje geven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211410426
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, en? Dat zegt niks. Er moet met de PVV onderhandeld gaan worden. Als het dan klapt, dan kan dat gebeuren, maar niet gaan onderhandelen is gewoon geen optie. Dan krijg je rellen en dat zou nog terecht zijn ook.
pi_211410440
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Alleen ze maken geen pas op de plaats. Want ze weten dat ze voor elke realistisch mogelijkheid nodig zijn. Ze proberen met cynische trucage een betere uitgangspositie oor zichzelf te creëren. Zo kennen we de vvd weer? Fuck het landsbelang, lang leve het partijbelang.
zie email 27 oktober
pi_211410448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, en? Dat zegt niks. Er moet met de PVV onderhandeld gaan worden. Als het dan klapt, dan kan dat gebeuren, maar niet gaan onderhandelen is gewoon geen optie. Dan krijg je rellen en dat zou nog terecht zijn ook.
Nogmaals, de informateur is van de PVV en dus heeft de PVV het heft in handen qua onderhandelingen.

Als de PVV buiten de boot valt is dat omdat er op democratische wijze geen akkoord bereikt is, als je rellen dan ok vind dan ben je verkeerd bezig.
  vrijdag 24 november 2023 @ 14:10:22 #173
346939 Janneke141
pi_211410454
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als je het zo zegt, dan snap ik ineens waarom dit kwalificeert als 'afstand tot de politiek'.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 14:10:59 #174
5428 crew  miss_sly
pi_211410463
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Rellen zijn nooit terecht, maar dat men het er niet mee eens zou zijn, zou wel terecht zijn. Het moet op zijn minst geprobeerd worden.
pi_211410468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Alleen ze maken geen pas op de plaats. Want ze weten dat ze voor elke realistisch mogelijkheid nodig zijn. Ze proberen met cynische trucage een betere uitgangspositie oor zichzelf te creëren. Zo kennen we de vvd weer? Fuck het landsbelang, lang leve het partijbelang.
Ja, gelukkig lijkt dit maar van korte duur te worden, ik denk echt dat ze maandag al haar woorden weer in gaat slikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')