abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211410069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Misschien moeten we de verkiezingen maar gewoon afschaffen. Er komt toch niet uit wat we willen.
Ik zat er wel aan te denken ja om bij de volgende snelle 2e kamer verkiezing op Libertaire Partij te stemmen ja, lang leve de nachtwakerstaat :D
pi_211410070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
De leden van CDA waren/zijn ook een stuk gematigder/meer naar t centrum kijkende dan VVD
Dat zal best maar het CDA is die flater ook nooit meer te boven gekomen.
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:34:46 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211410075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Gekke gedachte maar is de VVD fractie mischien gewoon beducht voor het persoonlijke afbreuk risico?

Als er op je CV staat "Minister of staatssecretaris Wilders 1" dan is dat volgens mij toch wel een andere vibe dan zeg "Rutte 3".
En als je samen hebt gewerkt met die idioot en het land nog verder naar de klote hebt geholpen blijft dat ook wel jaren aan je plakken als partij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211410080
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
En als je samen hebt gewerkt met die idioot en het land nog verder naar de klote hebt geholpen blijft dat ook wel jaren aan je plakken als partij.
Ik denk dat dit meer een gevalletje optics is dan gevolgen van beleid, om eerlijk te zijn.
pi_211410092
Ben trouwens wel benieuwd wat Omtzigt nu gaat zeggen tegen de verkenner. Best kans dat hij een extraparlementair zakenkabinet sowieso als eerste optie om te verkennen ziet, wat de uitslag ook was geweest en wat de andere partijen ook vinden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:37:10 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211410093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik zat er wel aan te denken ja om bij de volgende snelle 2e kamer verkiezing op Libertaire Partij te stemmen ja, lang leve de nachtwakerstaat :D
Is er ook een partij voor aan aristocratie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211410096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je verdraait mijn woorden en je trekt stupide en onzinnige conclusies, geen van de partijen die jou noemt heeft een veroordeelde haatzaaier als lijsttrekker noch heeft een van die partijen hele bevolkingsgroepen tot tweederangs burgers verklaart.
Ook gooien die partijen de rechtstaat or rechters of zelfs het Parlement niet in de kliko als het uitkomt.

Kortom, vrijwel je hele post is onzin.
Nee? Wat zijn de PVV'ers dan die al jaren uitgesloten worden? Die al jaren verketterd worden of weggezet als dom en racistisch? De mensen die PVV stemmen zijn het zat om als tweederangs burgers behandeld te worden, betalen en bek houden. We zagen die linkse partijtjes zelfs de democratie en de uitslag van de verkiezingen niet respecteren, zo'n speech had een Wilders of Trump eens moeten geven na een verlies, was de wereld te klein geweest, nu wachtende op een nieuwe Volkert met dat haat zaaien van ze. De "democratie" beschermen noemen ze het, schouder aan schouder staan, hadden ze dat maar gedaan vanaf 7 oktober toen hier mensen, inclusief bruinlinks, de straten opging op onschuldige Joodse Europeanen te belagen terwijl de haatslogans je om de oren vlogen.

Feit dat mensen zoals jou dit niet zien of weigeren te zien is precies de reden waarom zoveel mensen PVV stemmen. Maar blijf aub uitsluiten, ga vooral door op dezelfde voet, overal borrelt het in Europa, en vroeg of laat komen de huidige wegkijkers en bruinlinkse mensen op de koffie.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:39:02 #133
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211410107
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat we vooral de kiezer niet heel serieus moeten nemen. De gemiddelde kiezer is zo labiel als wat
In veel landen nemen ze verkiezingen niet serieus en wint de zittende president gewoon ieder jaar met 98%

kiezers zijn toch dom en democratie is ook onzin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:39:10 #134
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211410108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:36 schreef Hanca het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat Omtzigt nu gaat zeggen tegen de verkenner. Best kans dat hij een extraparlementair zakenkabinet sowieso als eerste optie om te verkennen ziet, wat de uitslag ook was geweest en wat de andere partijen ook vinden.
Misschien kan ie voorstellen dat Thierry Baudet de nieuwe MP moet worden. Staan ze weer quitte.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211410112
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat we vooral de kiezer niet heel serieus moeten nemen. De gemiddelde kiezer is zo labiel als wat
Kim Jong-un en Putin zijn het helemaal met je eens!

De uitslag sluit weer eens niet aan bij de mening van de schreeuwende minderheid en de schreeuwende minderheid klaagt alweer over de democratie, en iedereen die niet hetzelfde stemt is natuurlijk dom, typisch. Ga door, ga vooral door, ook dit gedrag is wat de PVV zo groot maakt en de afkeer op links zo groot.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:40:45 #136
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211410121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:36 schreef Hanca het volgende:
Maar wilders hoort in het Torentje wat er ook gebeurd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211410122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee? Wat zijn de PVV'ers dan die al jaren uitgesloten worden? Die al jaren verketterd worden of weggezet als dom en racistisch? De mensen die PVV stemmen zijn het zat om als tweederangs burgers behandeld te worden, betalen en bek houden. We zagen die linkse partijtjes zelfs de democratie en de uitslag van de verkiezingen niet respecteren, zo'n speech had een Wilders of Trump eens moeten geven na een verlies, was de wereld te klein geweest, nu wachtende op een nieuwe Volkert met dat haat zaaien van ze. De "democratie" beschermen noemen ze het, schouder aan schouder staan, hadden ze dat maar gedaan vanaf 7 oktober toen hier mensen, inclusief bruinlinks, de straten opging op onschuldige Joodse Europeanen te belagen terwijl de haatslogans je om de oren vlogen.

Feit dat mensen zoals jou dit niet zien of weigeren te zien is precies de reden waarom zoveel mensen PVV stemmen. Maar blijf aub uitsluiten, ga vooral door op dezelfde voet, overal borrelt het in Europa, en vroeg of laat komen de huidige wegkijkers en bruinlinkse mensen op de koffie.
PVV sluit toch ook Moslims, D66, PvdA etc uit.

Niet met iemand eens zijn is niet het zelfde als iemand uitsluiten. Als wilders nu in zijn partij programma had geschreven wij willen er zijn voor alle Nederlanders, wij gaan geen koran verbieden etc.....

Tja dan hadden ze nu niet in deze spagaat gezeten.
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:40:58 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211410125
quote:

[..]\Die al jaren verketterd worden of weggezet als dom en racistisch?

Als je niet dom en racistisch genoemd wilt worden moet je geen domme racistische dingen gaan roepen. Of achter mensen aanlopen die dat doen.
pi_211410129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je verdraait mijn woorden en je trekt stupide en onzinnige conclusies, geen van de partijen die jij noemt heeft een veroordeelde haatzaaier als lijsttrekker noch heeft een van die partijen hele bevolkingsgroepen tot tweederangs burgers verklaart.
Ook gooien die partijen de rechtstaat or rechters of zelfs het Parlement niet in de kliko als het uitkomt.

Kortom, vrijwel je hele post is onzin.
Kerona. :X
pi_211410130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Onzin, we verkiezen geen premier.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211410132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als hij 76 zetels had wel ja
pi_211410138
quote:

[..]

Uitsluiting:

quote:
Wilders sluit samenwerking met Rutte uit

Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. Dat twittert PVV-leider Wilders. In de laatste peiling van Maurice de Hond, die vandaag werd gepubliceerd, staat de PVV op 41 zetels.

https://nos.nl/artikel/20(...)erking-met-rutte-uit
De rest van je onzin ga ik niet op reageren, het is weer de gebruikelijke bruine drek.
pi_211410150
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kerona. :X
Niet vergelijkbaar maar leuk geprobeerd.

De regering accepteerde ook dat het door de rechter teruggefloten in bepaalde gevallen werd terwijl Wilders de rechtspraak probeerde te ondermijnen.
pi_211410220
quote:

[..]
Nee? Wat zijn de PVV'ers dan die al jaren uitgesloten worden?
A ja want dan is uitsluiten opeens gevaarlijk :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:57:42 #145
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211410297
En daar ging mijn koffie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211410306
twitter

VVD-raadslid in Putten @Hanca
Dit houdt Dilan niet droog.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 13:58:32 #147
5428 crew  miss_sly
pi_211410311
quote:

[..]

Wat draag je weer ontzettend door :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211410320
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat draag je weer ontzettend door :')
Een man vol emotie miss_sly, moet je toch inmiddels wel duidelijk zijn. :)

Maar we laten het voor vandaag maar, niet goed dit, wens iedereen toch een fijne vrijdag en weekend.
pi_211410327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
VVD-raadslid in Putten @:hanca
Dat slaat toch ook nergens op? Een stem op de VVD is altijd een stem voor meeregeren? Wat een onzin.
pi_211410336
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
VVD-raadslid in Putten @:hanca
Nee, dit was zeer voorspelbaar. Yeşilgöz zou teruggefloten worden en dat wist ze zelf denk ik ook wel toen ze dat zei (en anders heeft ze nog slechtere politieke voelsprieten dan ik dacht).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')