Zie vorige topicquote:
Beetje teruglezen is primaquote:
Ik heb geen geldquote:
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaidquote:
Je hebt geen tijd , maar wel geld?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaid
Weet niet wat er nu echt beter is trouwens.
euhm ja, komt het beetje op neer eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd , maar wel geld?
Dat is waardelozerquote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaid
Weet niet wat er nu echt beter is trouwens.
Ik heb de hele balans nog niet echt erin gevonden, maargoed eerst wel geld was meer prioriteit als meer vrije tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waardelozerKan je ook niks doen met je geld
Niks mis mee dan toch..quote:Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja, komt het beetje op neer eigenlijk wel.
Althans als ik het vergelijk dus met 2 jaar terug.
nee hoor, maar het is beetje zoeken voor mij nog om het lekker in balans te krijgen, het kost ff tijd om uit te vinden hoe dat lekker te laten werken trouwens.quote:
Ik heb het momenteel iets beter dan een paar jaar terug.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar het is beetje zoeken voor mij nog om het lekker in balans te krijgen, het kost ff tijd om uit te vinden hoe dat lekker te laten werken trouwens.
Het is makkelijk he als je geen cent hebt enzo en de kans wel hebt om alles goed te maken en financieel wat buffer op te bouwen, want had 0 he of min 0 eigenlijk.
Dus goed dat lukte en nu denk ik, heb helemaal niet al dat geld nodig eigenlijk en ben liever wat meer vrij gewoon om bv wat meer te werken aan muziek maken, gitaar spelen weet ik veel allerlei dingen die niks kosten enzo.
ik ook hoor, het is heel anders als 2 jaar terug. Maar ook dat roept allemaal weer nieuwe vragen op en "levensdingen" ideen enzo.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel iets beter dan een paar jaar terug.
Het is een dramaquote:Op donderdag 23 november 2023 23:23 schreef aloa het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de overwinning van de PVV
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor, het is heel anders als 2 jaar terug. Maar ook dat roept allemaal weer nieuwe vragen op en "levensdingen" ideen enzo.
ik zie de drama niet zo eigenlijk? Volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een dramawaren ook veel van mijn studenten redelijk over de zeik
of te wel, jij had gelijk, maar die werkgever kon het niet meer betalen dus..quote:Op donderdag 23 november 2023 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.
Van een kale kip kan je helaas niet plukken.
Gewoon de ingewanden er uit rukken en die kip op de BBQ.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.
Van een kale kip kan je helaas niet plukken.
Ja snap ik ja. Ik zag het wel enigszins aankomen, maar dit was wel enorm...quote:Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een dramawaren ook veel van mijn studenten redelijk over de zeik
Jep.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
of te wel, jij had gelijk, maar die werkgever kon het niet meer betalen dus..
Ja dat is wel zuur idd.
Ik heb een killerparkiet dus zeg het maar.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Ik zie hem heel af en toe nog wel en dan krijg ik moordneigingen
Nou ja de drama is het racistische tintje wat aan de PVV hangt.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie de drama niet zo eigenlijk? Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Ze vormen wel weer een nieuwe coalitie iedereen water bij de wijn en iig hebben we iets anders als wat er al was. Want daar was sowieso kwart Nederland het niet mee eens.
Kan handig zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een killerparkiet dus zeg het maar.
ja maar dat word wel wat gemengd met de coalitie besprekingen gok ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja de drama is het racistische tintje wat aan de PVV hangt.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat word wel wat gemengd met de coalitie besprekingen gok ik.
Ik denk ook dat dat het hele punt van de kiezer is. Proberen jullie het maar want wat we tot nu toe hebben gehad is ook n pot nat.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:35 schreef kree het volgende:
Ik snap serieus niet.... en de media maken het er erger op, van kan nooit met wilders en moeilijk dit moeilijk dat.
Vergeet niet, de vorige MP was een leugenaar en de hele partij erachter ook. En dat vergeet ineens iedereen wel.
Hoe erg kan het zijn?
Het is niet dat Wilders in zijn eentje ineens allerlei gekke wetten kan doorvoeren? er is nog de oppositie ook en voordat zoiets erdoor komt is het echt wel besproken en gedaan.
Nu eens op een andere manier, eigenlijk hoewel ik stemde er niet eens op, ik vind het geen slecht plan. Doe het maar eens anders als alle voorgaande jaren en zien we het vanzelf wel?
Zio'n succes was de regering nou ook weer niet de laatste 10 of meer jaar. wmb
Geen idee en mss wekt het ook totaal niet, maar ok zeker gezien aantal stemmers vind ik dat ie wel de kans moet krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Geen mens die wou praten jaren terug met de CD....maar het is Wilders gelukt en hij is geen haar beter dan wijlen Jan Maat.
ja, klopt. en dat is zeker te weten ook wat ik om me heen hoorde.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het hele punt van de kiezer is. Proberen jullie het maar want wat we tot nu toe hebben gehad is ook n pot nat.
Jan Maat ging toch wel een stapje verder.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Geen mens die wou praten jaren terug met de CD....maar het is Wilders gelukt en hij is geen haar beter dan wijlen Jan Maat.
Ik vind het vrij bizar wel...eng ook wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee en mss wekt het ook totaal niet, maar ok zeker gezien aantal stemmers vind ik dat ie wel de kans moet krijgen.
Dat is niet anders als bij een andere grote partij he die gekozen wordt?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:39 schreef pullup het volgende:
Volgens mij mag je wel in je handjes knijpen als je kan verwachten dat het voor jezelf niet heel veel uitmaakt, denk dat het voor een deel van de bevolking best heel beroerd kan gaan uitpakken
Wilders ging net zo ver hoor, meer binnen de lijntjes misschien.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jan Maat ging toch wel een stapje verder.
Het is niet te vergelijken want een hele andere tijd.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Wilders ging net zo ver hoor, meer binnen de lijntjes misschien.
Wilders is de wat modernere versie idd.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken want een hele andere tijd.
Wat vind jij zo positief aan hem?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:47 schreef kree het volgende:
wat staat jullie het meeste tegen aan Wilders eigenlijk?
Zijn probleem met de Islam en vluchtelingen. Ergens goed dat er eens kritisch naar gekeken wordt maar de wereld is niet zwart/wit.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:47 schreef kree het volgende:
Dat hij iets anders wil alsdan het zo is.quote:
Wat niet?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:47 schreef kree het volgende:
Klopt, en over islam en daar tegen. daar ben ik het dan weer niet mee eens met hem, want wmb vrijheid ervan.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn probleem met de Islam en vluchtelingen. Ergens goed dat er eens kritisch naar gekeken wordt maar de wereld is niet zwart/wit.
nee nee vriend, zo makkelijk kom je er niet mee weg met een linkje.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat niet?
En het erge is dat er teveel mensen intrappen. In een verhaal dat niet kan, dat niet bestaat.
https://decorrespondent.n(...)5c-3b06-9bee1b968d35
Racisme is nooit goed... in dit geval voelen heel veel Nederlanders zich gediscrimineerd.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hij iets anders wil alsdan het zo is.
Een sterke mening heeft over punten.
Meer voor de Nederlander zelf de jeugd en huisvesting.
En goed natuurlijk en snap het wel en dat is een moeilijk punt dat gaat ten koste van andere dingen.
Goed stukje ervan en ben niet eens pro voor hem, maar echt oneens kan ik het niet met hem zijn op die punten iig.
Nu jij dan?
Lees het linkje nou eens wel. Dit is gewoon een goed inhoudelijk verhaal dat er staat.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee vriend, zo makkelijk kom je er niet mee weg met een linkje.
Vertel het maar in eigen (jouw) woorden
Nouja het maakt mij ook niet uit, voorlopig is een hoop deel voor iig, En wmb is dat gewoon een eerlijk sociaal democratisch iets dus. ]quote:Op donderdag 23 november 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het linkje nou eens wel. Dit is gewoon een goed inhoudelijk verhaal dat er staat.
Ik ga verder weinig woorden verzieken aan dat peroxide blondje.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat we over een jaar of zo nieuwe verkiezingen hebben. Na een gefaalde formatie.
dat is de fout in het hele systeem dus.....quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat we over een jaar of zo nieuwe verkiezingen hebben. Na een gefaalde formatie.
Welk buitenland heb je het dan over?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
dat is de fout in het hele systeem dus.....
Er is gekozen en het buitenland snapt niks van dit systeem dus.
geen zin in om het na te zoeken.... was in het nieuws.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk buitenland heb je het dan over?
Dat hoop ik niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Lees die link, echt, daar staat een hoop zinnigs in.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in om het na te zoeken.... was in het nieuws.
Waarom zou het wel ok zijn als de VVD bv de grootste was geweest dan? Hadden we dan ook dit zelfde vraagstuk gehad?
Dikke lul, de kiezer heeft gekozen en nu mag de PVV zijn gang gaan.
En wmb ook MP.
Ik ook niet want zou een faal zijn en een klap in het gezicht van een kwart miljoen nederlanders.quote:
Nederland kiest niet voor haat, dat maken ze ervan, Nederland kiest voor iig iets anders als wat er al was.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees die link, echt, daar staat een hoop zinnigs in.
Het buitenland, vooral europa, snapt niet dat nederland gekozen heeft voor haat.
Het systeem dat we hier hebben snappen ze prima, meeste landen hebben hetzelfde.
De kiezer heeft inderdaad gekozen, 113 zetels zijn NIET naar hem gegaan.
Klopt ook die mensen die nu gaan demonstreren enzo tegen een verkiezingsuitslag kan eigenlijk niet slechte verliezers.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet want zou een faal zijn en een klap in het gezicht van een kwart miljoen nederlanders.
Nee, zo zit het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nederland kiest niet voor haat, dat maken ze ervan, Nederland kiest voor iig iets anders als wat er al was.
Nou je kunt de partijen eruit halen die anders wilden he? onder andere Omtzicht dus.
Die hebben de winsten gehaald. Het is de kiezer ziet geen andere keuze meer omdat de voorgaande bekende partijen het zo verprutst hebben om maar op die te stemmen die iig wat anders zeggen.
Zo zit het in elkaar.
Nou kan me er een beetje aan irriteren hoor?quote:
De tijd zal het leren, kunnen we het nu weer over het weer hebben?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kan me er een beetje aan irriteren hoor?
Het is nou niet dat hier de verkiezingen "rigged" zijn ofzo op wat voor manier dan ook.
Dit denken een hele hoop mensen.
En die willen het anders iig, dat vooral denk.
En ok, dat de gevestigde partijen dachten komt wel weer goed enzo hebben ze zich op verkeken?
Laat me duidelijk zeggen ik ben helemaal niet voor discriminatie enzo, maar denk ook niet dat dat zo zal gaan? Ook niet met wilders, komt allemaal wel weer goed.
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, kunnen we het nu weer over het weer hebben?
ik ben het met je eens, maargoed iedereen weet dit wel denk ook onderhand. laten we er maar ff over ophouden denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat mij irriteert die anti pieten groepen, ze hebben eigenlijk al gewonnen. Gaan ze naar plekken als urk. om daar nog te gaan demonstreren terwijl ze eigenlijk al lang gewonnen hebben zwarte piet zie je in geen winkel film etc meer zijn nu allemaal roetveeg pieten en dan wil zo een urk nog wel ouderwets vieren gaan ze daar ook weer staan demonstreren.
Wij moeten eens samen aan de bar gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, maargoed iedereen weet dit wel denk ook onderhand. laten we er maar ff over ophouden denk ik
ja het is een eindeloze discussie altijd.... helaas trouwens. Maar je zal dit altijd blijven houden. ook als het andersom was geweest trouwens.quote:
altijd goedquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij moeten eens samen aan de bar gaan zitten.
Het is allang geen discussie meer, in een discussie luister je naar een andermans argumenten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is een eindeloze discussie altijd.... helaas trouwens. Maar je zal dit altijd blijven houden. ook als het andersom was geweest trouwens.
haha ja we houden erover op, er is wel ff genoeg over gezegd denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is allang geen discussie meer, in een discussie luister naar een andermans argumenten.
En nu naar de bar.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
altijd goed. Doe dat nooit meer zoveel nu.
Maar waren altijd wel goeie discussies daar ja LOL
Morgen wird es schnee gebenquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, kunnen we het nu weer over het weer hebben?
Ach, beter een vinger in de schnee dan een schnee in de vinger.quote:
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallenquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, beter een vinger in de schnee dan een schnee in de vinger.
natte zooi als het er al is wssquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallen
Ik heb de weer topics niet gevolgd, maar schat zo in aan de kust..... weinig kans op iets wits.quote:
Ach ik ga morgen toch thuis werken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallen
Daar ga je wegwoeienquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de weer topics niet gevolgd, maar schat zo in aan de kust..... weinig kans op iets wits.
Bevalt het nog steeds?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik ga morgen toch thuis werken.
nu al trouwens hoor, flinke wind alquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ga je wegwoeien
Ik zit in het diepe zuiden.
niet werken dan morgen?quote:
Het is bijna kerst?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:16 schreef espri het volgende:
Ik kan niet slapen, vertel eens iets leuks?
hmmmmmm verhaaltje vertellen dan? waar hou je van?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:16 schreef espri het volgende:
Ik kan niet slapen, vertel eens iets leuks?
Van rode wijn…quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmm verhaaltje vertellen dan? waar hou je van?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja daar weet ik nou ook niet zo heel veel van weer. haha
Waarom vraag je hier om een leuk verhaaltje dan?quote:
Ja weet wel het smaakt fruitig, beetje aard smaak eraan, fruitig. hmmm ruikt lekkerquote:
Wil zaterdag een toertje met de trein gaan doen,quote:
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar benedenquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom vraag je hier om een leuk verhaaltje dan?
Pak die fles en leef je uit
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil zaterdag een toertje met de trein gaan doen,
alleen nog even uitzoeken waar ze nu weer aan het werk zijn
of waar er teveel sneeuw ligt
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar beneden
Jij wel dusquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Toevallig. Ik neem net een slokje van mij wijn
En dat is zo'n lange trap?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar beneden
Ojee, dat is laat, of vroeg..quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog maar net mijn avondeten op
Feli alvastquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:28 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, zoon viert zijn verjaardag dus daar gaan we heen.
Nou best wel.quote:
mannen... 🙄quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nou best wel.
En wordt manlief wakker en krijg ik het koud als ik er uit moet.
Oeffff heb gewoon een heeeeel zwaaaaaar levennnnnnn
Oostkant van de USA.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:31 schreef espri het volgende:
[..]
Oh je zit dus niet in ons kikkerlandje, waar zit je?
Yepquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
mannen... 🙄
Ik begrijp hem wel hoor. Er uit is gaan is meestal niet het probleem. De koude voeten tegen je aan als je partner later weer het bed in kruipt wel
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Jij gaat het bed niet uit, hij moet maar naar beneden lopen. Laat hem slapen en haal zelf wijnquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en graag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
Nouuuuuquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en vraag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
Mannen kunnen zo slecht luisteren/lezen,quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Jij gaat het bed niet uit, hij moet maar naar beneden lopen. Laat hem slapen en haal zelf wijn
ALS je hem wakker maakt. Dan gewoon niet doen en zelf je wijn gaan halen. Of gaan slapen, het is al 1:40 bij julliequote:Op vrijdag 24 november 2023 01:38 schreef espri het volgende:
[..]
Mannen kunnen zo slecht luisteren/lezen,
Ik zei, ALS
Ik maak hem niet wakkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
ALS je hem wakker maakt. Dan gewoon niet doen en zelf je wijn gaan halen. Of gaan slapen, het is al 1:40 bij jullie
En dan gewoon zelf een glaasje voor zichzelf in schenken. Slim. Naja, dat zou ik doenquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en vraag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan gewoon zelf een glaasje voor zichzelf in schenken. Slim. Naja, dat zou ik doen
Aardig van je. Maar misschien heeft hij ook wel trek in een glaasje wijn. Alleen weet hij het nog niet want hij slaaptquote:
Kan ook. Niemand die hoeft op te staanquote:
En zo zijn we weer precies waar we begonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardig van je. Maar misschien heeft hij ook wel trek in een glaasje wijn. Alleen weet hij het nog niet want hij slaapt
[..]
Kan ook. Niemand die hoeft op te staan
Maar we hebben elkaar toch een paar minuten bezig gehouden. Terwijl ik een stukje chocolade cake eetquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:46 schreef espri het volgende:
[..]
En zo zijn we weer precies waar we begonnen.
Zo is dat, en jaloers op je chocolade, zou kunnen proberen om manlief……..quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we hebben elkaar toch een paar minuten bezig gehouden. Terwijl ik een stukje chocolade cake eet![]()
Overigens aangenaam, ik ben devzero (beetje kinderlijke naam, maar ik had 20 jaar geleden weinig inspiratie bij aanmaken van dit account). Ik kom niet zo vaak meer in deze reeks
Volgens wikipediaquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:51 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat, en jaloers op je chocolade, zou kunnen proberen om manlief……..![]()
Wat betekent je naam of was het gewoon een verzinsel?
Aangenaam, espri of ook wel sprietje genaamd.
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.quote:/dev/zero is een begrip uit de computerwereld. In Unix-systemen is /dev/zero een virtueel uitvoerapparaat dat vergelijkbaar is met /dev/null. Als er naar geschreven wordt, werkt /dev/zero op dezelfde manier als /dev/null, want de data verdwijnen in het niets. Als er echter uit gelezen wordt, levert /dev/zero zoveel ASCII null-karakters[1] als in het leescommando opgevraagd wordt.
Grappig om te weten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia
[..]
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.
Ik doe dus iets met computers en het Unix/Linux operating system. Ik ben op FOK! gekomen via het tweakers forum, dus wel een logische keuze.quote:
Altijd leuk samen met je kind bakken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:56 schreef devzero het volgende:
Die chocoladetaart is iets wat mijn dochtertje wilde bakken en aangezien ik toch vrij was gisteren gemaakt (thanksgiving). Was een recept in de NY Times.
Klinkt wel aardig zoals je praat jahquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia
[..]
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.
Mijn dochtertje is 13. Ze vindt bakken leuk en ik had de meeste ingredinten wel in huis. Maar uiteindelijk doe ik 70% van het werk en 100% van het opruimenquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:00 schreef espri het volgende:
[..]
Altijd leuk samen met je kind bakken.
Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:00 schreef espri het volgende:
[..]
Altijd leuk samen met je kind bakken.
Yep, zoon wordt dinsdag 34 en daar gaan we zaterdag dus naar toe, zien we schone dochter en kleinzoon van bijna 8 ook weer even.quote:
Oma espriquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:07 schreef espri het volgende:
H
[..]
Yep, zoon wordt dinsdag 34 en daar gaan we zaterdag dus naar toe, zien we schone dochter en kleinzoon van bijna 8 ook weer even.
Je hebt de opa leeftijd dus nog niet?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Oma espri![]()
Ik hoop nog even geen kleinkinderen te verwelkomen
Ik was op mijn 26ste nog lang niet toe aan kinderen
Geen idee, ik ben al bijna 20 jaar 40 dus blijf hier lekker hangen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:11 schreef kree het volgende:
Ben ik de enige vrijgezel hier trouwens die net 40+ is
ik krijg een beetje soort midlife crisis ofzo? Voel me nl nog niet zo oud, maar zie steeds meer toch het verschil wel . hmmm..quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:12 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al bijna 20 jaar 40 dus blijf hier lekker hangen.
Ik ben wel vrijgezel hoor, maar niet "net 40+". Ik ben een jonge god van 18quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:11 schreef kree het volgende:
Ben ik de enige vrijgezel hier trouwens die net 40+ is
Iemand van 30 kan al opa worden, maar dat bedoel je nietquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:12 schreef espri het volgende:
[..]
Je hebt de opa leeftijd dus nog niet?
jajaquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel vrijgezel hoor, maar niet "net 40+". Ik ben een jonge god van 18
Ik voel me ook helemaal niet bijna 60, nouja soms lichamelijk wel maar in m’n hoofd niet hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik krijg een beetje soort midlife crisis ofzo? Voel me nl nog niet zo oud, maar zie steeds meer toch het verschil wel . hmmm..
quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel vrijgezel hoor, maar niet "net 40+". Ik ben een jonge god van 18
Je zit inderdaad wel in de leeftijd dat je dat gaat merken. Pas maar op hoor. Voor je het weet krijg je geen dates meer en is het leven overquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik krijg een beetje soort midlife crisis ofzo? Voel me nl nog niet zo oud, maar zie steeds meer toch het verschil wel . hmmm..
ja dat is raar toch? Ik heb dat ook, het is ook niet zo zeer nu in sociale dingen of met werk enzo dat die leeftijd speelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:15 schreef espri het volgende:
[..]
Ik voel me ook helemaal niet bijna 60, nouja soms lichamelijk wel maar in m’n hoofd niet hoor.
nou qua dates ging dat toch nooit zo snel en wil ik ook niet eens. maarja hequote:Op vrijdag 24 november 2023 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit inderdaad wel in de leeftijd dat je dat gaat merken. Pas maar op hoor. Voor je het weet krijg je geen dates meer en is het leven over
quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit inderdaad wel in de leeftijd dat je dat gaat merken. Pas maar op hoor. Voor je het weet krijg je geen dates meer en is het leven over
Het is ook maar wat voor je zou willen. Wil je wel een vrouw en kinderen? Voor sommigen is dat de holy grail, en sommigen willen het totaal niet. Wat wil jij?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is raar toch? Ik heb dat ook, het is ook niet zo zeer nu in sociale dingen of met werk enzo dat die leeftijd speelt.
Maar wel soms dat ik denk, wtf man het zou me niks boeie om een hele nacht in een kroeg te hangen bv.
Dat is een ding dus wel.
Maar ook en dat speelt veel meer mee, dat ik zie veel jonger als ik met vrouw en kinderen en huisje boompje beestje en gedoe met dat alles ermee.
Dat ik nog zit in het idee van lang leve de lol enzo. haha het strookt niet meer en zo is het ook wel lastig mensen te vinden dus van mijn generatie die voor dat soort dingen nog te porren zijn.
Ja hoor. Op ieder potje past wel een deksel. Ook op die van jou @kree Maar bedenk wat belangrijk is en wat niet. En soms moet je water bij de wijn doen. Naja, niet mijn wijn, want ik schenk zo nog een glaasje in. Maar eerst de afwas.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:22 schreef espri het volgende:
Welnee joh, positief kijken helpt de helft al.
euhm het willen is een groot woord?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook maar wat voor je zou willen. Wil je wel een vrouw en kinderen? Voor sommigen is dat de holy grail, en sommigen willen het totaal niet. Wat wil jij?
En ja, de eerste tekenen van een midlife crisis bij mannen is dat ze denken dat ze er een stuk jonger uit zien
Nooit van gehoord, moest ff Google opstarten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben koet werd ook laat vader inmiddels zijn het pubers.
Mannen hebben minder last van een tijdslimiet dan vrouwen, maar misschien wordt het toch eens tijd om na te denken wat je verder wil. Maar misschien wordt het eerst tijd om te denken of je een relatie wil of niet. Want een kind voed je niet alleen op, dat gaat het best in een relatie (of dat nou MM, VV, of MV is).quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
euhm het willen is een groot woord?
Ik zit een beetje in een twijfel geval nu van wil ik dat nu wel of niet?
Ben er nooit echt tegen geweest opzich, maar kom denk beetje op het punt dat ik denk dat nu nog kinderen krijgen en ze opvoeden en etc mss wat te laat is.
Weet ik veel, dit is echt een lastig punt voor me he. en zeg dit echt niet als grap. Maar heb daar wel eens moeite mee. Maar realistisch gezien is het nu iig in alle ideetjes niet handig nog steeds.
Of het zou kunnen en hoe ik denk of het zou kunnen is een ander verhaal, maar "far-shot" denk ik wel en denk niet echt. mss nog als ik iemand heel liefs ontmoet ofzo adoptie iets idee of wat ouder kinderen, maar nu fantaseer ik wel.
Vara's vuurwerk? Dat was Henk Westbroekquote:Op vrijdag 24 november 2023 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vuurwerk is hij ook bekend mee geworden.
het is dus heel lastig, voor nu, ik zie alles niet echt als optie, zeker neit met kinderen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen hebben minder last van een tijdslimiet dan vrouwen, maar misschien wordt het toch eens tijd om na te denken wat je verder wil. Maar misschien wordt het eerst tijd om te denken of je een relatie wil of niet. Want een kind voed je niet alleen op, dat gaat het best in een relatie (of dat nou MM, VV, of MV is).
En zelfs al zit je in een stabiele relatie en willen jullie beiden kinderen, dan "krijg" je ze niet zomaar. Misschien heb je geluk, misschien totaal niet. Is adoptie voor beiden een optie?
Denk er over na.
Slaap ze!quote:Op vrijdag 24 november 2023 03:11 schreef espri het volgende:
M’n iPad is bijna leeg, dan maar proberen te slapen 😴
Trusten beste mensen
Fascinerendquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
https://www.vpro.nl/progr(...)jn-bullshitbaan.html
Het is een heel duidelijk programmaquote:
Zal eens kijken..quote:Op vrijdag 24 november 2023 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een heel duidelijk programma
Ach het is een best goede analyse en het laat ruimte voor je eigen interpretatie. In ieder geval zet het aan het denkenquote:
Keer docu over gezienquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach het is een best goede analyse en het laat ruimte voor je eigen interpretatie. In ieder geval zet het aan het denken
Geen idee wat dat is dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Keer docu over gezien
Heb jij n bsb?
Rare vogelquote:
Een bullshitbaan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is dus ik denk het niet
Hey D.quote:
Ja ik zal er toch doorheen moeten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
En nu hagel.
Kleine buitjes zijn het.
Morguh heerquote:
Uurtje later weekeinde lijkt me toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:43 schreef StevenHyde het volgende:
Verslapen en later op kantoor. Uurtje eerder weekend dus. Goedemorgen
Zet wel een flex uur inquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Uurtje later weekeinde lijkt me toch?Of hoef je niet in te halen
Zou ik ook doen hoorquote:
Kijk zelf maarquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
En het regent nog maar eens.
Zou het waterpeil nu niet extreem hoog staan?
Ik ben een belg hequote:Op vrijdag 24 november 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zelf maar
https://waterinfo.rws.nl/#/publiek/waterhoogte
Ja ik slaap meestal erg weinig maar vannacht verveelde ik mequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was laat las ik... is je pad al weer op spanning?
Hard rennenquote:
Nu nog een lekker stukje muziek erbij.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:46 schreef espri het volgende:
1kat ligt in z’n mandje hier en de andere ligt heerlijk tegen me aan te kroelen.
Zo hou ik het weer ff uit.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu nog een lekker stukje muziek erbij.
Dat was al een paar weken geleden. Oud nieuwsquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:06 schreef pullup het volgende:
Noes!!![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Hopen dat we morgn nog halen
Waar varen jullie heen ?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ja, dit keer voor het eerst op MSC.
De allernieuwste, de Euribia.
Er was gewoon niet iets wat we wilden in deze periode zonder te vliegen, en we vieren onze verjaardagen dus vonden het dit keer ook niet zo spannend waar we heen zouden gaan.quote:
In Hamburg danquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:43 schreef espri het volgende:
[..]
Er was gewoon niet iets wat we wilden in deze periode zonder te vliegen, en we vieren onze verjaardagen dus vonden het dit keer ook niet zo spannend waar we heen zouden gaan.
We kunnen wel leuk naar de kerstmarkten in Duitsland.
quote:
Tuurlijk wel joh.quote:
Ja klinkt goed hoorquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:47 schreef espri het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh.
Wordt onze 14de cruise en nog nooit iets verkeerds meegemaakt gelukkig.
Weleens in zwaar weer, tsja, dan ben je een dagje misselijk en de volgende dag is het weer over.
3 weken hier ooit lang geleden , op een omgebouwde veeschuitquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klinkt goed hoor![]()
Wel relaxed. Ben nog nooit zo lang op een boot geweest,we eens richting Scandinavie, een dagje of zo
We houden er enorm van en gaan 2x per jaar.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klinkt goed hoor![]()
Wel relaxed. Ben nog nooit zo lang op een boot geweest,we eens richting Scandinavie, een dagje of zo
Ik heb nog nooit een cruise gedaan, maar het is niet mijn soort vakantie. Ik trek er liever zelf op uit, ook al zal dat soms beteken dat ik minder zie dan bij bv georganiseerde reizen met lokale gidsen. Bijvoorbeeld afgelopen zomer met een huurauto door Costa Rica gereden (eigenlijk maar een klein stukje in het noordwesten) waar ik dan met handen/voeten/gebrekkig spaans me moest redden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
We houden er enorm van en gaan 2x per jaar.
Paar jaar terug 3 weken maar toen gingen we ook naar Dubai, dan heb je meer tijd nodig.
Het liefst gaan we 10 dagen of 2 weken.
Oja nog een keer 3 weken maar toen gingen we naar deABC eilanden.
Dan moet je gewoon meer tijd uittrekken er voor.
Zo dachten wij ook altijd en deden ook doevakanties.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cruise gedaan, maar het is niet mijn soort vakantie. Ik trek er liever zelf op uit, ook al zal dat soms beteken dat ik minder zie dan bij bv georganiseerde reizen met lokale gidsen. Bijvoorbeeld afgelopen zomer met een huurauto door Costa Rica gereden (eigenlijk maar een klein stukje in het noordwesten) waar ik dan met handen/voeten/gebrekkig spaans me moest redden.
Maar mijn ouders hebben recentelijk ook cruises ontdenkt en hadden een leuke tijd langs de kust van noorwegen. Dus misschien komt het nog.
Gewoon doen wat je leuk vindt en wat mogelijk is. Mijn moeder kan amper nog vliegen, dus een cruise is perfect voor hunquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:07 schreef espri het volgende:
[..]
Zo dachten wij ook altijd en deden ook doevakanties.
Maar de laatste jaren vanwege mijn gezondheid doen we het zo en bevalt eigenlijk ontzettend goed.
Altijd doen wat voor jou past en leuk is, zoveel mensen, zoveel wensen.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je leuk vindt en wat mogelijk is. Mijn moeder kan amper nog vliegen, dus een cruise is perfect voor hun
Ja, en naar Serpo met de rest van zijn huisgenootjes ...quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:58 schreef pullup het volgende:
Ze hebben die groene mamba weer gevonden
Ook nogquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, en naar Serpo met de rest van zijn huisgenootjes ...
Nou gaan ze op zoek naar een serval
https://www.omroepbrabant(...)-niet-zelf-te-vangen
Die hebben we hier dan weer net niet gehadquote:
Ik schrok ervanquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hebben we hier dan weer net niet gehad
Hij luistert alleen naar zijn bazinnetjequote:Op vrijdag 24 november 2023 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook nog
Please vind dat arme beest en haal hem uit deze rotkou
Niks van haar geloven, de Wicked Witch of the (Middle)East is duidelijk haar toverkracht kwijt.quote:
< Denkt met weemoed aan zijn brons- en zilvervloot spaarrekening.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:05 schreef TLC het volgende:
Pinnen bestaat vandaag 35 jaar![]()
![]()
https://nos.nl/video/2499(...)daag-precies-35-jaar
* denkt met weemoed aan zijn gulden verzameling.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:05 schreef TLC het volgende:
Pinnen bestaat vandaag 35 jaar![]()
![]()
https://nos.nl/video/2499(...)daag-precies-35-jaar
Mwah, dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De weigering van de VVD is geen slimme zet.
Probleem is dat Mark Rutte zijn kans op een topfunctie in de Navo of EU direct kwijt is als de VVD de partij van Geert omarmt.
Dat laatste geloof ik niet. Ruttes benoeming SG NATO is al in kannen en kruiken. Wat ik wel opmerkelijk vind: hij schijnt dus zowel met Biden als met Trump gesproken te hebben en die zouden informeel allebei akkoord zijn. Zo werkt lobbyen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De weigering van de VVD is geen slimme zet.
Probleem is dat Mark Rutte zijn kans op een topfunctie in de Navo of EU direct kwijt is als de VVD de partij van Geert omarmt.
Luister vooral naar het tweede deel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat laatste geloof ik niet. Ruttes benoeming SG NATO is al in kannen en kruiken. Wat ik wel opmerkelijk vind: hij schijnt dus zowel met Biden als met Trump gesproken te hebben en die zouden informeel allebei akkoord zijn. Zo werkt lobbyen.
Die amateurs zijn net zo slecht op de hoogte als jijquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister vooral naar het tweede deel.
En de bron is uiterst interessant.
[ twitter ]
Mooie theorie, maar dit wordt niet in Brussel beslist. Hierover beslissen hogere machten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister vooral naar het tweede deel.
En de bron is uiterst interessant.
[ twitter ]
Geweldig. Ik zat net even te snuffelen in de vrijgegeven FBI-rapporten over Oltmans.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie spreker was die man
Zekerquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooie theorie, maar dit wordt niet in Brussel beslist. Hierover beslissen hogere machten.
Afvallig valt wel mee. Er gaat een heel andere wind waaien door Europa. Kun je leuk vinden of niet, maar het is wel de realiteit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ZekerEchter geld ook voor de hogere machten:
Het huidige westerse politieke klimaat.. vraagt niet een leider uit een afvallig land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |