Wij moeten eens samen aan de bar gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, maargoed iedereen weet dit wel denk ook onderhand. laten we er maar ff over ophouden denk ik
ja het is een eindeloze discussie altijd.... helaas trouwens. Maar je zal dit altijd blijven houden. ook als het andersom was geweest trouwens.quote:
altijd goedquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij moeten eens samen aan de bar gaan zitten.
Het is allang geen discussie meer, in een discussie luister je naar een andermans argumenten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is een eindeloze discussie altijd.... helaas trouwens. Maar je zal dit altijd blijven houden. ook als het andersom was geweest trouwens.
haha ja we houden erover op, er is wel ff genoeg over gezegd denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is allang geen discussie meer, in een discussie luister naar een andermans argumenten.
En nu naar de bar.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
altijd goed. Doe dat nooit meer zoveel nu.
Maar waren altijd wel goeie discussies daar ja LOL
Morgen wird es schnee gebenquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, kunnen we het nu weer over het weer hebben?
Ach, beter een vinger in de schnee dan een schnee in de vinger.quote:
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallenquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, beter een vinger in de schnee dan een schnee in de vinger.
natte zooi als het er al is wssquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallen
Hier kan het meevallen nogquote:
Ik heb de weer topics niet gevolgd, maar schat zo in aan de kust..... weinig kans op iets wits.quote:
Ach ik ga morgen toch thuis werken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallen
Daar ga je wegwoeienquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de weer topics niet gevolgd, maar schat zo in aan de kust..... weinig kans op iets wits.
Bevalt het nog steeds?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik ga morgen toch thuis werken.
nu al trouwens hoor, flinke wind alquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ga je wegwoeien
Ik zit in het diepe zuiden.
niet werken dan morgen?quote:
Het is bijna kerst?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:16 schreef espri het volgende:
Ik kan niet slapen, vertel eens iets leuks?
hmmmmmm verhaaltje vertellen dan? waar hou je van?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:16 schreef espri het volgende:
Ik kan niet slapen, vertel eens iets leuks?
Van rode wijn…quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmm verhaaltje vertellen dan? waar hou je van?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja daar weet ik nou ook niet zo heel veel van weer. haha
Waarom vraag je hier om een leuk verhaaltje dan?quote:
Ja weet wel het smaakt fruitig, beetje aard smaak eraan, fruitig. hmmm ruikt lekkerquote:
Wil zaterdag een toertje met de trein gaan doen,quote:
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar benedenquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom vraag je hier om een leuk verhaaltje dan?
Pak die fles en leef je uit
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil zaterdag een toertje met de trein gaan doen,
alleen nog even uitzoeken waar ze nu weer aan het werk zijn
of waar er teveel sneeuw ligt
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar beneden
Jij wel dusquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Toevallig. Ik neem net een slokje van mij wijn
Jij al plannen?quote:
En dat is zo'n lange trap?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar beneden
Ojee, dat is laat, of vroeg..quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog maar net mijn avondeten op
Feli alvastquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:28 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, zoon viert zijn verjaardag dus daar gaan we heen.
Nou best wel.quote:
mannen... 🙄quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nou best wel.
En wordt manlief wakker en krijg ik het koud als ik er uit moet.
Oeffff heb gewoon een heeeeel zwaaaaaar levennnnnnn
Oostkant van de USA.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:31 schreef espri het volgende:
[..]
Oh je zit dus niet in ons kikkerlandje, waar zit je?
Yepquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
mannen... 🙄
Ik begrijp hem wel hoor. Er uit is gaan is meestal niet het probleem. De koude voeten tegen je aan als je partner later weer het bed in kruipt wel
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Jij gaat het bed niet uit, hij moet maar naar beneden lopen. Laat hem slapen en haal zelf wijnquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en graag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
Nouuuuuquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en vraag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
Mannen kunnen zo slecht luisteren/lezen,quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Jij gaat het bed niet uit, hij moet maar naar beneden lopen. Laat hem slapen en haal zelf wijn
ALS je hem wakker maakt. Dan gewoon niet doen en zelf je wijn gaan halen. Of gaan slapen, het is al 1:40 bij julliequote:Op vrijdag 24 november 2023 01:38 schreef espri het volgende:
[..]
Mannen kunnen zo slecht luisteren/lezen,
Ik zei, ALS
Ik maak hem niet wakkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
ALS je hem wakker maakt. Dan gewoon niet doen en zelf je wijn gaan halen. Of gaan slapen, het is al 1:40 bij jullie
En dan gewoon zelf een glaasje voor zichzelf in schenken. Slim. Naja, dat zou ik doenquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en vraag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan gewoon zelf een glaasje voor zichzelf in schenken. Slim. Naja, dat zou ik doen
Aardig van je. Maar misschien heeft hij ook wel trek in een glaasje wijn. Alleen weet hij het nog niet want hij slaaptquote:
Kan ook. Niemand die hoeft op te staanquote:
En zo zijn we weer precies waar we begonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardig van je. Maar misschien heeft hij ook wel trek in een glaasje wijn. Alleen weet hij het nog niet want hij slaapt
[..]
Kan ook. Niemand die hoeft op te staan
Maar we hebben elkaar toch een paar minuten bezig gehouden. Terwijl ik een stukje chocolade cake eetquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:46 schreef espri het volgende:
[..]
En zo zijn we weer precies waar we begonnen.
Zo is dat, en jaloers op je chocolade, zou kunnen proberen om manlief……..quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we hebben elkaar toch een paar minuten bezig gehouden. Terwijl ik een stukje chocolade cake eet![]()
Overigens aangenaam, ik ben devzero (beetje kinderlijke naam, maar ik had 20 jaar geleden weinig inspiratie bij aanmaken van dit account). Ik kom niet zo vaak meer in deze reeks
Volgens wikipediaquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:51 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat, en jaloers op je chocolade, zou kunnen proberen om manlief……..![]()
Wat betekent je naam of was het gewoon een verzinsel?
Aangenaam, espri of ook wel sprietje genaamd.
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.quote:/dev/zero is een begrip uit de computerwereld. In Unix-systemen is /dev/zero een virtueel uitvoerapparaat dat vergelijkbaar is met /dev/null. Als er naar geschreven wordt, werkt /dev/zero op dezelfde manier als /dev/null, want de data verdwijnen in het niets. Als er echter uit gelezen wordt, levert /dev/zero zoveel ASCII null-karakters[1] als in het leescommando opgevraagd wordt.
Grappig om te weten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia
[..]
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.
Ik doe dus iets met computers en het Unix/Linux operating system. Ik ben op FOK! gekomen via het tweakers forum, dus wel een logische keuze.quote:
Altijd leuk samen met je kind bakken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:56 schreef devzero het volgende:
Die chocoladetaart is iets wat mijn dochtertje wilde bakken en aangezien ik toch vrij was gisteren gemaakt (thanksgiving). Was een recept in de NY Times.
Klinkt wel aardig zoals je praat jahquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia
[..]
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.
Mijn dochtertje is 13. Ze vindt bakken leuk en ik had de meeste ingrediënten wel in huis. Maar uiteindelijk doe ik 70% van het werk en 100% van het opruimenquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:00 schreef espri het volgende:
[..]
Altijd leuk samen met je kind bakken.
Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:00 schreef espri het volgende:
[..]
Altijd leuk samen met je kind bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |