Van rode wijn…quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmm verhaaltje vertellen dan? waar hou je van?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja daar weet ik nou ook niet zo heel veel van weer. haha
Waarom vraag je hier om een leuk verhaaltje dan?quote:
Ja weet wel het smaakt fruitig, beetje aard smaak eraan, fruitig. hmmm ruikt lekkerquote:
Wil zaterdag een toertje met de trein gaan doen,quote:
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar benedenquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom vraag je hier om een leuk verhaaltje dan?
Pak die fles en leef je uit
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil zaterdag een toertje met de trein gaan doen,
alleen nog even uitzoeken waar ze nu weer aan het werk zijn
of waar er teveel sneeuw ligt
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar beneden
Jij wel dusquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Toevallig. Ik neem net een slokje van mij wijn
Jij al plannen?quote:
En dat is zo'n lange trap?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dan moet ik HE_LE-MAAL naar beneden
Ojee, dat is laat, of vroeg..quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog maar net mijn avondeten op
Feli alvastquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:28 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, zoon viert zijn verjaardag dus daar gaan we heen.
Nou best wel.quote:
mannen... 🙄quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nou best wel.
En wordt manlief wakker en krijg ik het koud als ik er uit moet.
Oeffff heb gewoon een heeeeel zwaaaaaar levennnnnnn
Oostkant van de USA.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:31 schreef espri het volgende:
[..]
Oh je zit dus niet in ons kikkerlandje, waar zit je?
Yepquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
mannen... 🙄
Ik begrijp hem wel hoor. Er uit is gaan is meestal niet het probleem. De koude voeten tegen je aan als je partner later weer het bed in kruipt wel
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Jij gaat het bed niet uit, hij moet maar naar beneden lopen. Laat hem slapen en haal zelf wijnquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en graag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
Nouuuuuquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en vraag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
Mannen kunnen zo slecht luisteren/lezen,quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Jij gaat het bed niet uit, hij moet maar naar beneden lopen. Laat hem slapen en haal zelf wijn
ALS je hem wakker maakt. Dan gewoon niet doen en zelf je wijn gaan halen. Of gaan slapen, het is al 1:40 bij julliequote:Op vrijdag 24 november 2023 01:38 schreef espri het volgende:
[..]
Mannen kunnen zo slecht luisteren/lezen,
Ik zei, ALS
Ik maak hem niet wakkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
ALS je hem wakker maakt. Dan gewoon niet doen en zelf je wijn gaan halen. Of gaan slapen, het is al 1:40 bij jullie
En dan gewoon zelf een glaasje voor zichzelf in schenken. Slim. Naja, dat zou ik doenquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik heb de liefste man hoor, als ik hem nu wakker maak en vraag om een glas wijn, doet ie dat ook nog met liefde.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan gewoon zelf een glaasje voor zichzelf in schenken. Slim. Naja, dat zou ik doen
Aardig van je. Maar misschien heeft hij ook wel trek in een glaasje wijn. Alleen weet hij het nog niet want hij slaaptquote:
Kan ook. Niemand die hoeft op te staanquote:
En zo zijn we weer precies waar we begonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardig van je. Maar misschien heeft hij ook wel trek in een glaasje wijn. Alleen weet hij het nog niet want hij slaapt
[..]
Kan ook. Niemand die hoeft op te staan
Maar we hebben elkaar toch een paar minuten bezig gehouden. Terwijl ik een stukje chocolade cake eetquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:46 schreef espri het volgende:
[..]
En zo zijn we weer precies waar we begonnen.
Zo is dat, en jaloers op je chocolade, zou kunnen proberen om manlief……..quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we hebben elkaar toch een paar minuten bezig gehouden. Terwijl ik een stukje chocolade cake eet![]()
Overigens aangenaam, ik ben devzero (beetje kinderlijke naam, maar ik had 20 jaar geleden weinig inspiratie bij aanmaken van dit account). Ik kom niet zo vaak meer in deze reeks
Volgens wikipediaquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:51 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat, en jaloers op je chocolade, zou kunnen proberen om manlief……..![]()
Wat betekent je naam of was het gewoon een verzinsel?
Aangenaam, espri of ook wel sprietje genaamd.
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.quote:/dev/zero is een begrip uit de computerwereld. In Unix-systemen is /dev/zero een virtueel uitvoerapparaat dat vergelijkbaar is met /dev/null. Als er naar geschreven wordt, werkt /dev/zero op dezelfde manier als /dev/null, want de data verdwijnen in het niets. Als er echter uit gelezen wordt, levert /dev/zero zoveel ASCII null-karakters[1] als in het leescommando opgevraagd wordt.
Grappig om te weten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia
[..]
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.
Ik doe dus iets met computers en het Unix/Linux operating system. Ik ben op FOK! gekomen via het tweakers forum, dus wel een logische keuze.quote:
Altijd leuk samen met je kind bakken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:56 schreef devzero het volgende:
Die chocoladetaart is iets wat mijn dochtertje wilde bakken en aangezien ik toch vrij was gisteren gemaakt (thanksgiving). Was een recept in de NY Times.
Klinkt wel aardig zoals je praat jahquote:Op vrijdag 24 november 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia
[..]
Of te wel iets op een computer wat alleen maar lege teksten produceert.
Mijn dochtertje is 13. Ze vindt bakken leuk en ik had de meeste ingrediënten wel in huis. Maar uiteindelijk doe ik 70% van het werk en 100% van het opruimenquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:00 schreef espri het volgende:
[..]
Altijd leuk samen met je kind bakken.
Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:00 schreef espri het volgende:
[..]
Altijd leuk samen met je kind bakken.
Yep, zoon wordt dinsdag 34 en daar gaan we zaterdag dus naar toe, zien we schone dochter en kleinzoon van bijna 8 ook weer even.quote:
Oma espriquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:07 schreef espri het volgende:
H
[..]
Yep, zoon wordt dinsdag 34 en daar gaan we zaterdag dus naar toe, zien we schone dochter en kleinzoon van bijna 8 ook weer even.
Je hebt de opa leeftijd dus nog niet?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Oma espri![]()
Ik hoop nog even geen kleinkinderen te verwelkomen
Ik was op mijn 26ste nog lang niet toe aan kinderen
Geen idee, ik ben al bijna 20 jaar 40 dus blijf hier lekker hangen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:11 schreef kree het volgende:
Ben ik de enige vrijgezel hier trouwens die net 40+ is
ik krijg een beetje soort midlife crisis ofzo? Voel me nl nog niet zo oud, maar zie steeds meer toch het verschil wel . hmmm..quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:12 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al bijna 20 jaar 40 dus blijf hier lekker hangen.
Ik ben wel vrijgezel hoor, maar niet "net 40+". Ik ben een jonge god van 18quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:11 schreef kree het volgende:
Ben ik de enige vrijgezel hier trouwens die net 40+ is
Iemand van 30 kan al opa worden, maar dat bedoel je nietquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:12 schreef espri het volgende:
[..]
Je hebt de opa leeftijd dus nog niet?
jajaquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel vrijgezel hoor, maar niet "net 40+". Ik ben een jonge god van 18
Ik voel me ook helemaal niet bijna 60, nouja soms lichamelijk wel maar in m’n hoofd niet hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik krijg een beetje soort midlife crisis ofzo? Voel me nl nog niet zo oud, maar zie steeds meer toch het verschil wel . hmmm..
quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel vrijgezel hoor, maar niet "net 40+". Ik ben een jonge god van 18
Je zit inderdaad wel in de leeftijd dat je dat gaat merken. Pas maar op hoor. Voor je het weet krijg je geen dates meer en is het leven overquote:Op vrijdag 24 november 2023 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik krijg een beetje soort midlife crisis ofzo? Voel me nl nog niet zo oud, maar zie steeds meer toch het verschil wel . hmmm..
ja dat is raar toch? Ik heb dat ook, het is ook niet zo zeer nu in sociale dingen of met werk enzo dat die leeftijd speelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:15 schreef espri het volgende:
[..]
Ik voel me ook helemaal niet bijna 60, nouja soms lichamelijk wel maar in m’n hoofd niet hoor.
nou qua dates ging dat toch nooit zo snel en wil ik ook niet eens. maarja hequote:Op vrijdag 24 november 2023 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit inderdaad wel in de leeftijd dat je dat gaat merken. Pas maar op hoor. Voor je het weet krijg je geen dates meer en is het leven over
quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit inderdaad wel in de leeftijd dat je dat gaat merken. Pas maar op hoor. Voor je het weet krijg je geen dates meer en is het leven over
Het is ook maar wat voor je zou willen. Wil je wel een vrouw en kinderen? Voor sommigen is dat de holy grail, en sommigen willen het totaal niet. Wat wil jij?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is raar toch? Ik heb dat ook, het is ook niet zo zeer nu in sociale dingen of met werk enzo dat die leeftijd speelt.
Maar wel soms dat ik denk, wtf man het zou me niks boeie om een hele nacht in een kroeg te hangen bv.
Dat is een ding dus wel.
Maar ook en dat speelt veel meer mee, dat ik zie veel jonger als ik met vrouw en kinderen en huisje boompje beestje en gedoe met dat alles ermee.
Dat ik nog zit in het idee van lang leve de lol enzo. haha het strookt niet meer en zo is het ook wel lastig mensen te vinden dus van mijn generatie die voor dat soort dingen nog te porren zijn.
Ja hoor. Op ieder potje past wel een deksel. Ook op die van jou @kree Maar bedenk wat belangrijk is en wat niet. En soms moet je water bij de wijn doen. Naja, niet mijn wijn, want ik schenk zo nog een glaasje in. Maar eerst de afwas.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:22 schreef espri het volgende:
Welnee joh, positief kijken helpt de helft al.
euhm het willen is een groot woord?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook maar wat voor je zou willen. Wil je wel een vrouw en kinderen? Voor sommigen is dat de holy grail, en sommigen willen het totaal niet. Wat wil jij?
En ja, de eerste tekenen van een midlife crisis bij mannen is dat ze denken dat ze er een stuk jonger uit zien
Nooit van gehoord, moest ff Google opstarten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben koet werd ook laat vader inmiddels zijn het pubers.
Mannen hebben minder last van een tijdslimiet dan vrouwen, maar misschien wordt het toch eens tijd om na te denken wat je verder wil. Maar misschien wordt het eerst tijd om te denken of je een relatie wil of niet. Want een kind voed je niet alleen op, dat gaat het best in een relatie (of dat nou MM, VV, of MV is).quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
euhm het willen is een groot woord?
Ik zit een beetje in een twijfel geval nu van wil ik dat nu wel of niet?
Ben er nooit echt tegen geweest opzich, maar kom denk beetje op het punt dat ik denk dat nu nog kinderen krijgen en ze opvoeden en etc mss wat te laat is.
Weet ik veel, dit is echt een lastig punt voor me he. en zeg dit echt niet als grap. Maar heb daar wel eens moeite mee. Maar realistisch gezien is het nu iig in alle ideetjes niet handig nog steeds.
Of het zou kunnen en hoe ik denk of het zou kunnen is een ander verhaal, maar "far-shot" denk ik wel en denk niet echt. mss nog als ik iemand heel liefs ontmoet ofzo adoptie iets idee of wat ouder kinderen, maar nu fantaseer ik wel.
Vara's vuurwerk? Dat was Henk Westbroekquote:Op vrijdag 24 november 2023 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vuurwerk is hij ook bekend mee geworden.
het is dus heel lastig, voor nu, ik zie alles niet echt als optie, zeker neit met kinderen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen hebben minder last van een tijdslimiet dan vrouwen, maar misschien wordt het toch eens tijd om na te denken wat je verder wil. Maar misschien wordt het eerst tijd om te denken of je een relatie wil of niet. Want een kind voed je niet alleen op, dat gaat het best in een relatie (of dat nou MM, VV, of MV is).
En zelfs al zit je in een stabiele relatie en willen jullie beiden kinderen, dan "krijg" je ze niet zomaar. Misschien heb je geluk, misschien totaal niet. Is adoptie voor beiden een optie?
Denk er over na.
Slaap ze!quote:Op vrijdag 24 november 2023 03:11 schreef espri het volgende:
M’n iPad is bijna leeg, dan maar proberen te slapen 😴
Trusten beste mensen
Fascinerendquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
https://www.vpro.nl/progr(...)jn-bullshitbaan.html
Het is een heel duidelijk programmaquote:
Zal eens kijken..quote:Op vrijdag 24 november 2023 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een heel duidelijk programma
Ach het is een best goede analyse en het laat ruimte voor je eigen interpretatie. In ieder geval zet het aan het denkenquote:
Keer docu over gezienquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach het is een best goede analyse en het laat ruimte voor je eigen interpretatie. In ieder geval zet het aan het denken
Geen idee wat dat is dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Keer docu over gezien
Heb jij n bsb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |