Zie vorige topicquote:
Beetje teruglezen is primaquote:
Ik heb geen geldquote:
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaidquote:
Je hebt geen tijd , maar wel geld?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaid
Weet niet wat er nu echt beter is trouwens.
euhm ja, komt het beetje op neer eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd , maar wel geld?
Dat is waardelozerquote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaid
Weet niet wat er nu echt beter is trouwens.
Ik heb de hele balans nog niet echt erin gevonden, maargoed eerst wel geld was meer prioriteit als meer vrije tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waardelozerKan je ook niks doen met je geld
Niks mis mee dan toch..quote:Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja, komt het beetje op neer eigenlijk wel.
Althans als ik het vergelijk dus met 2 jaar terug.
nee hoor, maar het is beetje zoeken voor mij nog om het lekker in balans te krijgen, het kost ff tijd om uit te vinden hoe dat lekker te laten werken trouwens.quote:
Ik heb het momenteel iets beter dan een paar jaar terug.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar het is beetje zoeken voor mij nog om het lekker in balans te krijgen, het kost ff tijd om uit te vinden hoe dat lekker te laten werken trouwens.
Het is makkelijk he als je geen cent hebt enzo en de kans wel hebt om alles goed te maken en financieel wat buffer op te bouwen, want had 0 he of min 0 eigenlijk.
Dus goed dat lukte en nu denk ik, heb helemaal niet al dat geld nodig eigenlijk en ben liever wat meer vrij gewoon om bv wat meer te werken aan muziek maken, gitaar spelen weet ik veel allerlei dingen die niks kosten enzo.
ik ook hoor, het is heel anders als 2 jaar terug. Maar ook dat roept allemaal weer nieuwe vragen op en "levensdingen" ideeën enzo.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel iets beter dan een paar jaar terug.
Het is een dramaquote:Op donderdag 23 november 2023 23:23 schreef aloa het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de overwinning van de PVV
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor, het is heel anders als 2 jaar terug. Maar ook dat roept allemaal weer nieuwe vragen op en "levensdingen" ideeën enzo.
ik zie de drama niet zo eigenlijk? Volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een dramawaren ook veel van mijn studenten redelijk over de zeik
of te wel, jij had gelijk, maar die werkgever kon het niet meer betalen dus..quote:Op donderdag 23 november 2023 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.
Van een kale kip kan je helaas niet plukken.
Gewoon de ingewanden er uit rukken en die kip op de BBQ.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.
Van een kale kip kan je helaas niet plukken.
Ja snap ik ja. Ik zag het wel enigszins aankomen, maar dit was wel enorm...quote:Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een dramawaren ook veel van mijn studenten redelijk over de zeik
Jep.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
of te wel, jij had gelijk, maar die werkgever kon het niet meer betalen dus..
Ja dat is wel zuur idd.
Ik heb een killerparkiet dus zeg het maar.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Ik zie hem heel af en toe nog wel en dan krijg ik moordneigingen
Nou ja de drama is het racistische tintje wat aan de PVV hangt.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie de drama niet zo eigenlijk? Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Ze vormen wel weer een nieuwe coalitie iedereen water bij de wijn en iig hebben we iets anders als wat er al was. Want daar was sowieso kwart Nederland het niet mee eens.
Kan handig zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een killerparkiet dus zeg het maar.
ja maar dat word wel wat gemengd met de coalitie besprekingen gok ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja de drama is het racistische tintje wat aan de PVV hangt.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat word wel wat gemengd met de coalitie besprekingen gok ik.
Ik denk ook dat dat het hele punt van de kiezer is. Proberen jullie het maar want wat we tot nu toe hebben gehad is ook één pot nat.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:35 schreef kree het volgende:
Ik snap serieus niet.... en de media maken het er erger op, van kan nooit met wilders en moeilijk dit moeilijk dat.
Vergeet niet, de vorige MP was een leugenaar en de hele partij erachter ook. En dat vergeet ineens iedereen wel.
Hoe erg kan het zijn?
Het is niet dat Wilders in zijn eentje ineens allerlei gekke wetten kan doorvoeren? er is nog de oppositie ook en voordat zoiets erdoor komt is het echt wel besproken en gedaan.
Nu eens op een andere manier, eigenlijk hoewel ik stemde er niet eens op, ik vind het geen slecht plan. Doe het maar eens anders als alle voorgaande jaren en zien we het vanzelf wel?
Zio'n succes was de regering nou ook weer niet de laatste 10 of meer jaar. wmb
Geen idee en mss wekt het ook totaal niet, maar ok zeker gezien aantal stemmers vind ik dat ie wel de kans moet krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Geen mens die wou praten jaren terug met de CD....maar het is Wilders gelukt en hij is geen haar beter dan wijlen Jan Maat.
ja, klopt. en dat is zeker te weten ook wat ik om me heen hoorde.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het hele punt van de kiezer is. Proberen jullie het maar want wat we tot nu toe hebben gehad is ook één pot nat.
Jan Maat ging toch wel een stapje verder.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Geen mens die wou praten jaren terug met de CD....maar het is Wilders gelukt en hij is geen haar beter dan wijlen Jan Maat.
Ik vind het vrij bizar wel...eng ook wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee en mss wekt het ook totaal niet, maar ok zeker gezien aantal stemmers vind ik dat ie wel de kans moet krijgen.
Dat is niet anders als bij een andere grote partij he die gekozen wordt?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:39 schreef pullup het volgende:
Volgens mij mag je wel in je handjes knijpen als je kan verwachten dat het voor jezelf niet heel veel uitmaakt, denk dat het voor een deel van de bevolking best heel beroerd kan gaan uitpakken
Wilders ging net zo ver hoor, meer binnen de lijntjes misschien.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jan Maat ging toch wel een stapje verder.
Het is niet te vergelijken want een hele andere tijd.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Wilders ging net zo ver hoor, meer binnen de lijntjes misschien.
Wilders is de wat modernere versie idd.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken want een hele andere tijd.
Wat vind jij zo positief aan hem?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:47 schreef kree het volgende:
wat staat jullie het meeste tegen aan Wilders eigenlijk?
Zijn probleem met de Islam en vluchtelingen. Ergens goed dat er eens kritisch naar gekeken wordt maar de wereld is niet zwart/wit.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:47 schreef kree het volgende:
wat staat jullie het meeste tegen aan Wilders eigenlijk?
Dat hij iets anders wil alsdan het zo is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |