abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211404619
quote:
Donderdagavond demonstratie op de Dam tegen verkiezingsuitslag

Vanuit de krakersscene is een demonstratie aangekondigd tegen de verkiezingsoverwinning van de PVV. Op Instagram wordt opgeroepen om donderdagavond om 19.30 uur te komen demonstreren op de Dam.

‘De PVV is de grootste geworden en parlementair links is kleiner dan ooit,’ schrijft Krakenburg020 op Instagram. ‘Temidden van een genocide in Gaza kiest Nederland voor islamofobie. Maar links is nog niet verslagen in de straten. Spreek je uit tegen islamofobie, tegen racisme, tegen anti-queerhaat. En spreek je uit voor de klimaatstrijd. Samen gaan we harder strijden dan ooit.’

Een woordvoerder van burgemeester Femke Halsema laat weten dat er geen demonstratie is aangemeld, maar dat dat ook geen wettelijke verplichting is. 'Het grondrecht om te demonstreren is een belangrijk fundament onder onze rechtsstaat en dat zullen we zoveel mogelijk faciliteren.'

Amsterdam is niet de enige stad waar donderdag een demonstratie tegen de overwinning van de partij van Geert Wilders wordt georganiseerd. Ook in Utrecht wordt donderdagmiddag vanaf 17.00 uur gedemonstreerd door de lokale afdeling van de PvdA en een uur later door Antifa. Een 15-jarig lid van die groep sloeg Thierry Baudet (FvD) maandag met een bierflesje op zijn hoofd tijdens een partijbijeenkomst in een café in Groningen.

https://www.parool.nl/ver(...)ks-pvda-25~bc486cfc/

-------------------------------

Ik vind deze demonstraties een beetje kansloos.
pi_211404630
Is er nog iets noemenswaardigs gebeurt? Zie niet veel voorbij komen in de nieuwsmedia..
pi_211404641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 22:22 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Vroeger in de jaren 0 leerden we nog op maatschappijleer dat omroepen een politieke of levensbeschouwelijke kleur hadden en dit expliciet de reden is dat ze bestaan. Om bepaalde groepen te vertegenwoordigen op tv. Ik zie dat daarna het VVD onderwijsbeleid heeft toegeslagen en die kennis verloren is gegaan.
Klopt helemaal. De verzuiling. De media waren daar een grote factor in met oa een bepaalde krant en zender.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211404668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:18 schreef wilders_baas het volgende:
Ik zag enkel blanke mensen die menen op te moeten komen voor de oh zo zielige minderheden in dit land :'). Waarom staat die groep er zelf niet?
Nou.......
twitter

Die demonstranten in Utrecht zetten gewoon alle Marokkanen weg als fascisten en racisten _O- :R
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211404692
Ik weet het nog steeds niet. Wordt er nu tegen de verkiezingsuitslag gedemonstreerd of tegen het PVV gedachtegoed?
Цой жив
pi_211404702
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 22:17 schreef TLC het volgende:

[..]
Beledigen van stemmers in een democratie goedpraten :') das ook n links trekje
Verder is dat trekje zeker niet alleen voorbehouden aan links. Woorden als deugers zijn niet bedoeld als compliment aan bijvoorbeeld D66 stemmers. Ook over de Denk en Bij1 stemmers heb je hier door de jaren genoeg kunnen lezen.

Wederom helemaal prima als je tegen PVV stemmers beledigen bent, maar doe nou niet zo zielig door te ontkennen dat stemmer belediging enkel vanuit links gebeurd.
pi_211404705
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 22:30 schreef Zwoerd het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Wordt er nu tegen de verkiezingsuitslag gedemonstreerd of tegen het PVV gedachtegoed?
Tegen Hamas zo te zien aan de Pallivlaggen en de 'From the river to the see' leuzen.
pi_211405344
Morgen ook weer demonstratie.

twitter
pi_211405365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:35 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Wat treurige bende is het ook.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211405748
Je kunt geen gezellig dagje stad meer doen zonder die demonstranten omver te wandelen. Ik heb er voor 2020 van genoten om in het weekend een middag rond te dolen in de Jordaan, langs de grachten, maar ook in de Rotterdamse Markthal of de Utrechtse binnenstad. Nu kun je geen stap zetten of ze krijsen in je oor dat het klimaat beter moet, dat Wilders een lul is en dat koffie met melk racistisch is. O ja, en met een Palestijnse vlag.
Als tegenwicht: 🇮🇱
pi_211405809
quote:
Tegen de PVV. Tegen de gedachtegoed protesteren gaat er bij mij niet in omdat je dat dan ook voor de verkiezingen had gedaan, maar ja dan waren ze bang dat dat tegen hen gebruikt zou worden. De toon is milder, een maand voor de verkiezingen was dat nog een stuk(je) minder het geval, dan hadden ze het dan moeten doen.
  vrijdag 24 november 2023 @ 07:15:08 #12
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_211406238
En is de oorspronkelijke TS nog gegaan?

De ex FvDer die fan van Putin en Trump was zeg maar.
pi_211406269
"Wij zijn voor democratie behalve als het ons niet uit komt".
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_211406365
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 07:29 schreef HSG het volgende:
Zo gaat het altijd bij die lui. Het is een mi-mi-mi huil generatie. Beetje als een kind in de supermarkt dat op de grond ligt te krijsen omdat het geen snoepje mag. En dat moet dan door als volwassen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 25-11-2023 12:28:35 ]
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 24 november 2023 @ 08:12:38 #15
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211406385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:35 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
pi_211406689
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 15:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wanneer was dat precies dat rechts ging demonstreren tegen de verkiezingsuitslag?
Niet per sé de verkiezingsuitslag. Ik zei dat als mensen hun zin niet krijgen, ze gaan demonstreren. Zowel links als rechts doet dat.
pi_211406720
Zelden zo genoten van een verkiezingsuitslag zeg. En nog steeds, hier op Fok! Is het genieten, Reddit is genieten, Joop.nl is genieten, nu, NOS, AD en noem ze maar op. Nooit zijn linkse tranen zo zoet geweest als nu. En ze snappen er nog steeds geen ene reet van. :D
pi_211407007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:06 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zo gaat het altijd bij die lui. Het is een mi-mi-mi huil generatie. Beetje als een kind in de supermarkt dat op de grond ligt te krijsen omdat het geen snoepje mag. En da moet dan door als volwassen :')
Inderdaad. Ik zie ook geen PVV/FVD aanhang de straat op gaan om te rellen als PVDA/GL had gewonnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zelden zo genoten van een verkiezingsuitslag zeg. En nog steeds, hier op Fok! Is het genieten, Reddit is genieten, Joop.nl is genieten, nu, NOS, AD en noem ze maar op. Nooit zijn linkse tranen zo zoet geweest als nu. En ze snappen er nog steeds geen ene reet van. :D
Vergeet LinkedIn.... :') Vol betweters die denken te weten hoe de wereld hoort te werken. :')
  vrijdag 24 november 2023 @ 09:40:27 #19
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211407069
Het is gewoon aftellen tot ze geweld gaan plegen om hun gelijk kracht bij te zetten
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211407088
Grappig, links dat Trumpiaans zich niet wil neerleggen bij de verkiezingsuitslag.
  vrijdag 24 november 2023 @ 10:09:23 #21
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211407369

Wat een dotjes

[ Bericht 18% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 24-11-2023 10:16:08 ]
pi_211407411
Heb helemaal niets met de PVV en Wilders en hoop dat het snel afgelopen is. Maar demonstreren tegen een (eerlijke) verkiezingsuitslag in een democratie is gewoon kansloos.
pi_211407573
quote:
Ik snap dat niet zo goed, er zijn groepen die geweld en intimidatie gebruiken tegen de zwakkeren van de Nederlandse samenleving en slechts de PVV wil tegen die gewelddadige en intimiderende groepen het leger inzetten.
De PVV is dan toch een partij die de voorkeur heeft bij de zwakkeren van de Nederlandse samenleving? Elke slappe lul hoeft dan toch niet meer te vrezen dat men hem met geweld alles afpakt?
pi_211407974
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een dotjes
Kijk toch eens hoe vredelievend onze Linkse liefjes zijn. Als het ze niet zint moet de ander maar dood :') De treurnis :N
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 24 november 2023 @ 11:15:04 #25
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211408439
De parlementaire democratie afwijzen, veel traditioneler kan je als fascist ook niet worden ook hoor, dan slaat het door.
pi_211408473
Amsterdam tja, die beginnen zich te knijpen natuurlijk.

Daar is bijna 60% allochtoon van niet-westerse afkomst, dat is dan de hoofdstad.
Ja ja, ik snap het, blank en van je eigen stam en cultuur houden is vies en op de een of andere manier racistisch, i get it.
  vrijdag 24 november 2023 @ 11:18:51 #27
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211408501
pi_211409124
quote:
Dat viel mij wel op, dat veel Marokkanen die ik afgelopen tijd gesproken heb op de pvv gingen stemmen..
Die zijn 'meer of minder' Marokkanen kennelijk vergeten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211409143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 11:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Daar is bijna 60% allochtoon van niet-westerse afkomst, dat is dan de hoofdstad.
Ja ja, ik snap het, blank en van je eigen stam en cultuur houden is vies en op de een of andere manier racistisch, i get it.
Nee, Amsterdam is voor mij onbetaalbaar om te wonen, daarom woon ik in een andere stad.

Dat is dan weer 1 blanke autochtone Nederlander minder in de hoofdstad.
pi_211409340
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Amsterdam is voor mij onbetaalbaar om te wonen, daarom woon ik in een andere stad.

Dat is dan weer 1 blanke autochtone Nederlander minder in de hoofdstad.
Dat is het andere verhaal natuurlijk.
Maar waarom zou je er willen wonen al was het wel betaalbaar?

Het is allang de hoofdstad niet meer van de bevolking van Nederland.
pi_211409401
quote:
Filmpje van 13 jaar geleden
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 24 november 2023 @ 12:33:40 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211409407
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat viel mij wel op, dat veel Marokkanen die ik afgelopen tijd gesproken heb op de pvv gingen stemmen..
Misschien omdat het wel Marokkanen zijn die normaal meedoen en het ook zat zijn dat een te groot deel van hun groep het loopt te verkloten voor de rest.
pi_211409885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Misschien omdat het wel Marokkanen zijn die normaal meedoen en het ook zat zijn dat een te groot deel van hun groep het loopt te verkloten voor de rest.
Ik heb ook het idee dat, naast het feit dat ze zien dat het te vol begint te raken, voornamelijk stemmen op Wilders omdat links de LHBTQ gemeenschap flink vertegenwoordigd. 65+ genders erkennen zij. Ik denk dat de Marokkaanse gemeenschap daar niet op zit te wachten.
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:20:20 #34
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211409924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik zou best in Amsterdam willen wonen, als het betaalbaar zou zijn. Er zijn genoeg wijken waar een goede mix is van bevolkingsgroepen en Nederlanders.
Een vriendin van me woont in oud-west, heel leuk wonen daar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211410304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Mooie stad met een rijke cultuur.
Ik kom er graag.

quote:
Dat is jouw mening.
pi_211411402
GL Amsterdam gaat zo weer de Dam op:

twitter
pi_211411533
quote:
Blij dat de PVV gewonnen heeft maar genieten kan ik niet. De haat is extreem, de uitspraken en de haat wat ik lees van veelal links wit volk is misselijkmakend, dat heb ik nog nooit uit de mond van een PVV'er horen komen. In allerlei bochten wringen ze zich, en met alles worden PVV'ers verketterd, ze slepen er alles bij tot een tas op een bankje leggen wat weer claimen van grond is en iets rechts wat dan bij de extremistische PVV hoort. Ze zwijgen ook volledig over het feit dat vele moslims, vele Marokkanen, Turken, Surinamers en Molukkers ook op de PVV hebben gestemd. En vooral de haat jegens de problematiek wat de PVV aankaart, ze geloven het niet, zijn allemaal leugens en onze leugens moeten bestreden worden. Fijn gevoel, wetende dat ze er alles aan zullen doen om de PVV uit te sluiten of dwars te zitten, dit volk strijd niet voor Nederland dit volk strijd tegen Nederland, en ik kan mij niet indenken hoe dit ooit goed zal komen, het lont brand, het is wachten totdat de boel ontploft.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211411775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Blij dat de PVV gewonnen heeft maar genieten kan ik niet. De haat is extreem, de uitspraken en de haat wat ik lees van veelal links wit volk is misselijkmakend, dat heb ik nog nooit uit de mond van een PVV'er horen komen. In allerlei bochten wringen ze zich, en met alles worden PVV'ers verketterd, ze slepen er alles bij tot een tas op een bankje leggen wat weer claimen van grond is en iets rechts wat dan bij de extremistische PVV hoort. Ze zwijgen ook volledig over het feit dat vele moslims, vele Marokkanen, Turken, Surinamers en Molukkers ook op de PVV hebben gestemd. En vooral de haat jegens de problematiek wat de PVV aankaart, ze geloven het niet, zijn allemaal leugens en onze leugens moeten bestreden worden. Fijn gevoel, wetende dat ze er alles aan zullen doen om de PVV uit te sluiten of dwars te zitten, dit volk strijd niet voor Nederland dit volk strijd tegen Nederland, en ik kan mij niet indenken hoe dit ooit goed zal komen, het lont brand, het is wachten totdat de boel ontploft.
Weet je, de kunst is om alles van een afstandje te bekijken en te beseffen dat wij geen enkele controle hebben over dit soort zaken. Uiteindelijk leidt deze houding van links alleen maar tot een grotere rechterzijde totdat zij gaan inzien dat ze het over een andere boeg moeten gooien of de bevolking zaken anders gaat zien of ervaren. Het zijn allemaal golfbewegingen.
pi_211411862
Deze is ook wel écht briljant:
Dit was dus nog vóór de eerste exitpoll.
Ook het nauwelijks bezwaar maken tegen zijn suggestieve vragen is veelzeggend. Bijna alleen Klaver lijkt dat door te hebben.
pi_211411878
quote:
Och, we gaan zien hoe hier over enkele jaren over wordt gedacht.
Het is niet de eerste keer dat een frisse wind in de politiek uiteindelijk een natte scheet bleek te zijn.
  vrijdag 24 november 2023 @ 16:17:41 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211411922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ twitter ]
Zal wel weer een heel divers feestje worden.
pi_211411952
quote:

[ twitter ]
Georganiseerd door Milieudefensie. Die zien de bui van het afschaffen van subsidie al hangen aangezien de PVV in haar partijprogramma heeft opgenomen: ‘Het financieren en subsidiëren van linkse clubs als Milieudefensie wordt gestopt’.

twitter

quote:
3. Krijgen jullie subsidie van de overheid?
Ja, Milieudefensie financiert haar activiteiten voor een deel uit langlopende subsidies van de overheid. De besteding van deze subsidies valt uiteen in 3 delen:
1 - Activiteiten bij Milieudefensie.
Bedrag in 2021: ¤ 2.498.879
‍2 - Activiteiten bij overige partners (vooral Friends of the Earth-groepen) waarmee samen de subsidie is verkregen.
Bedrag in 2021: ¤ 2.184.920
‍3 - Activiteiten bij alliantie-partners. Milieudefensie is penvoerder van de alliantie GLA (Green Livelihoods Alliance) en ontvangt het hele bedrag. Dit wordt verdeeld met de andere alliantie-partners.
Bedrag in 2021: ¤ 6.145.079

Een groot deel van de uitvoering van subsidies vindt dus plaats bij partners, buiten Milieudefensie. De financiering van de activiteiten die plaatsvinden bij Milieudefensie in Nederland is het beste te analyseren als we de categorieën 2 en 3 buiten beschouwing laten. Daarmee komt het aandeel overheidsfinanciering in de totale baten van Milieudefensie excl. partners op 20% (¤ 2.498.879).

Daarnaast ontvingen we de volgende inkomsten:

61 % ( ¤ 7.528.811) uit contributie, giften, donaties en nalatenschappen
12 % (¤ 1.411.875) van de Nationale Postcodeloterij
7% (¤ 831.503) van andere organisaties zonder winststreven
https://milieudefensie.nl(...)die-van-de-overheid-
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211411991
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Och, we gaan zien hoe hier over enkele jaren over wordt gedacht.
Het is niet de eerste keer dat een frisse wind in de politiek uiteindelijk een natte scheet bleek te zijn.
Ik mag toch hopen dat niemand van boven de, pak hem beet, 25 jaar oud in de veronderstelling is dat er ook structurele wijzigingen gaan plaatsvinden? Ongeacht of de PVDA of ons Geert nou aan het roer staat. Kijk naar de inflatie of de immigratie issues. Dat zijn globale problemen waar geen enkele partij en zelfs ons hele land niet tegen op kunnen boksen.
pi_211412048
quote:
Tegen een democratische verkiezingsuitslag.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211412063
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een dotjes
Oppakken, vastzetten, sleutel weggooien.
  vrijdag 24 november 2023 @ 16:35:27 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211412065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat niemand van boven de, pak hem beet, 25 jaar oud in de veronderstelling is dat er ook structurele wijzigingen gaan plaatsvinden? Ongeacht of de PVDA of ons Geert nou aan het roer staat. Kijk naar de inflatie of de immigratie issues. Dat zijn globale problemen waar geen enkele partij en zelfs ons hele land niet tegen op kunnen boksen.
Zeg dat maar eens tegen die lui die nu weer naar de Dam gaan. Die denken echt dat de duivel zelf op aarde is neergedaald en dat Nederland nu in totale duisternis wordt gestort.
pi_211412076
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of ze voelen zich totaal niet aangesproken, hij had het tenslotte over criminele Marokkanen.
  vrijdag 24 november 2023 @ 16:40:41 #48
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_211412104
quote:
Dit en ze tonen aan NIKS te snappen van ons stelsel.

Geen van de extreme standpunten van Wilders zullen het redden:

1. de PVV heeft geen absolute meerderheid in de 2de kamer.
2. de PVV heeft geen absolute meerderheid in de 1ste kamer.
3. wijzigingen die hij wil eisen grotendeels ook nog eens een 2/3de meerderheid in beide kamers
over twee verkiezingsperiode. Nexit bijvoorbeeld. En voor de wijzigingen waar een normale meerderheid nodig is zijn er ook nog rechters die van alles tegen zullen houden.

De enige van zijn uitspraken die het misschien kan redden is een migratie stop of vermindering van migratie. In theorie zou het kabinet strenger kunnen zijn maar het is al vaak genoeg gebeurd dat een rechter een beslissing op individuele basis of op basis van de situatie in een land heeft teruggedraaid.

quote:
Echt he :D dacht je dat alleen in de VS idioten rondlopen maar er zijn er hier ook een lading opgedoken.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_211412105
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je een hardwerkende en eerlijke Marokkaan bent in NL, dat je dan graag zou zien dat het criminele Marokkaanse tuig een keer hard aangepakt word omdat zij je een slechte naam bezorgen waar je zelf veel last van hebt. Meer last dan de gemiddelde Nederlander.
  vrijdag 24 november 2023 @ 16:53:44 #50
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_211412272
quote:
Dat inderdaad. Als GL/PvdA had gewonnen en de PVV-aanhangers hadden gedemonstreerd was de demonstratie weg gezet als extreemrechts.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_211412389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 11:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Het ironische is dat in die stad Amsterdam, waar nu dagelijks demonstraties tegen de PVV zijn, de PVV al ruim een decennium achter elkaar heeft gewonnen en nu de 4e partij van de stad is.
Ze demonstreren dus voor een groot deel tegen de eigen inwoners en dat gedrag zal er alleen maar voor zorgen dat Wilders daar blijft winnen totdat het ooit misschien zelfs in Amsterdam de grootste is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211412430
Je moet wel een enorm white savior-complex hebben om aan die onzin deel te nemen.
pi_211412449
Stel je even voor dat GL/PVDA 37 zetels had en Wilders op zou roepen tot demonstraties...

FASCISMEE!!!!HURDURR
  vrijdag 24 november 2023 @ 17:17:49 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211412477
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:09 schreef bertrandtraore het volgende:
Je moet wel een enorm white savior-complex hebben om aan die onzin deel te nemen.
Die levensgevaarlijke demagoog Rutger Groot Wassink zit er achter. (volgende link is achter betaalmuur; https://www.telegraaf.nl/(...)e-partijjasjes-thuis )

Je weet wel, die bestuurder die onwelgevallige rapporten in de la laat verdwijnen.

Nou, ik houd mijn hart vast, maar ik houd serieus rekening met linkse aanslagen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 24 november 2023 @ 17:21:17 #55
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211412511
quote:

[ twitter ]
Ok en wat wil men bereiken met deze demonstratie? De verkiezingsuitslag is gewoon een gevolg van een democratisch proces zoals we dat hier kennen. Eigenlijk ondermijnen ze de democratie met deze demonstratie door tegen de uitslag te demonstreren. Ergens ook gewoon gevaarlijk zeker met de moord op Pim in het achterhoofd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 24 november 2023 @ 17:29:08 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_211412575
Ik zie hier alleen maar links gedemoniseerd worden. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_211412594
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
LOL, links organiseert een demonstratie tegen de verkiezingsuitslag, mensen vinden dat raar, en dan is dat demoniseren?
  vrijdag 24 november 2023 @ 17:34:34 #58
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211412620
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welnee we vermaken ons met de koddige ironie van demonstreren tegen democratie, verder zijn we niet anders gewend van die clowns. Ze blijven maar campagne voeren, terwijl Wilders is al groot zat. Nja... gewoon toekijken en grijnzen, nietwaar?
pi_211412731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:13 schreef havanagila het volgende:
Stel je even voor dat GL/PVDA 37 zetels had en Wilders op zou roepen tot demonstraties...

FASCISMEE!!!!HURDURR
Dan had Wilders 'de aanval op de democratie ingezet'.

Het is compleet eendimensionaal wat dat betreft. Linksen die altijd stellen dat zij voor de democratie staan, gaan demonstreren tegen de uitslag van democratische verkiezingen waar rechts wint, waarbij men probeert te beweren dat rechts het vermeende gevaar is voor de democratie omdat zij zojuist hebben gewonnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 24 november 2023 @ 17:49:12 #60
pi_211412751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:31 schreef havanagila het volgende:

[..]
LOL, links organiseert een demonstratie tegen de verkiezingsuitslag, mensen vinden dat raar, en dan is dat demoniseren?
Raar? Ik zie ondermijnen democratie, linkse aanslagen, Pim Fortuijn niet alleen maar als raar.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 24 november 2023 @ 17:59:04 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_211412830
Mag links nu ook vier jaar gaan roepen om nieuwe verkiezingen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 24 november 2023 @ 18:16:38 #62
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211412991
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vier jaar? Je bent wel heel optimistisch, maar, ik zie niet in wat hen zou tegenhouden? Gezond verstand allerminst :D
pi_211413013
quote:
Vier jaar lang en elke dag als ze dat willen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 24 november 2023 @ 18:31:45 #64
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211413100
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:19 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Vier jaar lang en elke dag als ze dat willen.
Ja wacht ff... niet bij mij in de straat he! Doe ff normaal...
  vrijdag 24 november 2023 @ 18:34:26 #65
pi_211413119
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja wacht ff... niet bij mij in de straat he! Doe ff normaal...
Het is een vrij land, je kan gewoon verhuizen als het je niet meer bevalt.
  vrijdag 24 november 2023 @ 18:35:11 #66
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211413124
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is een vrij land, je kan gewoon verhuizen als het je niet meer bevalt.
Is een geschutskoepel op het dak ook een optie?
pi_211413900
quote:
Vrijheid van meningsuiting he.
pi_211413928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:31 schreef havanagila het volgende:

[..]
Nederland is raar, er zijn niet meer gewend aan demonstraties.
pi_211414041
Als linkse stemmer voelt het wel dubbel. Dat 'rechts' wint ben ik niet gelukkig over, maar de havermelktranen van al die fucking zachtgekookte eieren die de hele linkerkant verpest hebben voor doodgewone arbeiders, zijn stiekem wel erg lekker bij de koffie.
-nee-
pi_211414043
Ik hoorde dat kutkaag ook weer aan t huilen was, dus die heks bestaat ook nog steeds
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211414075
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 22:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
-------------------------------

Ik vind deze demonstraties een beetje kansloos.
Dat zijn helaas de meeste demonstraties. Blijft altijd toch een beetje een 'ze luisteren niet naar ons, dus we gaan allemaal samen heel hard roepen op straat' ding he.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:07:19 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211414113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat zijn helaas de meeste demonstraties. Blijft altijd toch een beetje een 'ze luisteren niet naar ons, dus we gaan allemaal samen heel hard roepen op straat' ding he.
In dit geval gaat het nog verder. Het Nederlandse rechtssysteem heeft namelijk gewoon naar deze mensen geluisterd, ze hebben hun stem mogen uitbrengen. Maar er waren nu eenmaal meer mensen die iets anders kozen.
pi_211414135
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 11:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
De parlementaire democratie afwijzen, veel traditioneler kan je als fascist ook niet worden ook hoor, dan slaat het door.
Je zou een punt hebben als men oproept tot een '6 januari, bestorm het binnenhof' ding.

Maar demonstreren is gewoon een normale democratische uiting hoor. Waar het dan ook over gaat.
pi_211414144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
_O-

Wat ben je toch een slachtoffer zeg.
pi_211414161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tegen een democratische verkiezingsuitslag.
Jup. Minderheden protesteren wel vaker.
pi_211414190
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
In dit geval gaat het nog verder. Het Nederlandse rechtssysteem heeft namelijk gewoon naar deze mensen geluisterd, ze hebben hun stem mogen uitbrengen. Maar er waren nu eenmaal meer mensen die iets anders kozen.
Klopt. En dus zal Geert als eerste mogen proberen te formeren. En anderen mogen protesteren.

Is allemaal niets ondemocratisch aan.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:22:36 #78
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_211414352
quote:
Nou ik ben meer links dan rechts en ik vind dit toch echt bizar wat er gebeurd.

Vandaag las ik ergens dat er mensen met borden rondlopen met "Volkert" erop met iets dat leek op het willen van een aanslag.

Het is heel simpel: zolang Wilders zich gedraagt (en tot nu toe doet hij dat) ga je niet demonstreren over een uitslag.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_211414400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef wdn het volgende:

[..]

Vandaag las ik ergens dat er mensen met borden rondlopen met "Volkert" erop met iets dat leek op het willen van een aanslag.

Het is heel simpel: zolang Wilders zich gedraagt (en tot nu toe doet hij dat) ga je niet demonstreren over een uitslag.
Het is nog simpeler. Men mag over alles demonstreren.
pi_211414514
Er zijn echt te veel linkse demonstraties. Veel pro-Palestina demonstraties en nu dit.
Met het vormen van een coalitie loopt het trouwens ook niet. Is het Nederlandse systeem waarin niemand echt de baas is (heel veel partijen, langdurige kabinetsformaties, veel polderen, talrijke demonstraties) nog wel van deze tijd?
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:39:51 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211414568
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:16 schreef AchJa het volgende:
Ze demonstreren maar een end weg die kansloze linkse sneuneuzen, het zijn vermakelijke taferelen die goed voor de lachspieren zijn.
Ik vind het meer stampvoetende kinderen die hun zin niet krijgen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211414697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het is volk dat het liefste doet rellen.
pi_211414746
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat dus. Het lijken een beetje luxe demonstraties.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  vrijdag 24 november 2023 @ 22:48:28 #84
pi_211415908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef wdn het volgende:

[..]

Zelfs jij mag je mening geven. Zelfs jij mag demonstreren.
  vrijdag 24 november 2023 @ 22:49:12 #85
pi_211415919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:35 schreef core2duo het volgende:
Er zijn echt te veel linkse demonstraties. Veel pro-Palestina demonstraties en nu dit.
Met het vormen van een coalitie loopt het trouwens ook niet. Is het Nederlandse systeem waarin niemand echt de baas is (heel veel partijen, langdurige kabinetsformaties, veel polderen, talrijke demonstraties) nog wel van deze tijd?
Dat komt omdat rechtse mensen te druk zijn met het slopen van de democratie.
pi_211418468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:40 schreef wdn het volgende:

[..]
Dit en ze tonen aan NIKS te snappen van ons stelsel.

Geen van de extreme standpunten van Wilders zullen het redden:

1. de PVV heeft geen absolute meerderheid in de 2de kamer.
2. de PVV heeft geen absolute meerderheid in de 1ste kamer.
3. wijzigingen die hij wil eisen grotendeels ook nog eens een 2/3de meerderheid in beide kamers
over twee verkiezingsperiode. Nexit bijvoorbeeld. En voor de wijzigingen waar een normale meerderheid nodig is zijn er ook nog rechters die van alles tegen zullen houden.

De enige van zijn uitspraken die het misschien kan redden is een migratie stop of vermindering van migratie. In theorie zou het kabinet strenger kunnen zijn maar het is al vaak genoeg gebeurd dat een rechter een beslissing op individuele basis of op basis van de situatie in een land heeft teruggedraaid.
[..]
Echt he :D dacht je dat alleen in de VS idioten rondlopen maar er zijn er hier ook een lading opgedoken.

Dat niet alleen. Wilders snapt als geen ander dat als je wilt regeren dat je water bij de wijn moet doen. Op het moment dat VVD/NSC zegt "we willen wel met je regeren maar dan moet je je standpunten over de islam laten vallen" dan gaat hij dat ook doen.
pi_211418476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
ca 75% van de stemmers heeft niet op PVV gestemd en van alle NLers is dat ca 89%.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211418486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 10:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ca 75% van de stemmers heeft niet op PVV gestemd en van alle NLers is dat ca 89%.
Ja dat is dus echt altijd zo. Flapdropgenot, gewoon elkaar naparatengenot.

Wat voor punt wil je hier mee maken?
pi_211418497
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 10:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ja dat is dus echt altijd zo. Flapdropgenot, gewoon elkaar naparatengenot.

Wat voor punt wil je hier mee maken?
dat de reactie die ik quote niet klopt.

Gek genoeg zijn er echt serieus mensen die denken dat de winnaar de meerderheid vertegenwoordigd. Mijn mond viel op de grond toen ik sommgie dit hoorde zeggen en posten op internet.
Ik denk dan altijd maar aan kees de kort "er is geen ondergrens aan domheid"

Er is niet gestemd op: wil je de PVV in de 2de kamer
of: wil je dat de PVV de grootste wordt.

Dus deze bijeenkomst heeft niks te maken met de democratie en verkiezingen, want de overgrote meerderheid heeft niet op de PVV gestemd en zij kunnen zich nu prima groeperen tot wel meer dan 50% van de bevolking. Daarnaast mag niet de gehele bevolking in NL stemmen, maar iedereen mag wel meedoen bij deze bijeenkomst.

[ Bericht 10% gewijzigd door sjorsie1982 op 25-11-2023 10:29:00 ]
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211418546
(Extreem) links heeft het er de laatste tijd maar druk mee. Al die demonstraties. Je zou je (zoals vaak schertsend beweerd wordt) inderdaad eigenlijk best wel kunnen afvragen of ze daarnaast nog wel een baan (kunnen) hebben. ;)
pi_211418553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 10:26 schreef Montagui het volgende:
(Extreem) links heeft het er de laatste tijd maar druk mee. Al die demonstraties. Je zou je (zoals vaak schertsend beweerd wordt) inderdaad eigenlijk best wel kunnen afvragen of ze daarnaast nog wel een baan (kunnen) hebben. ;)
het is een grote groep mensen dus ze kunnen prima afwisselen met deze werkzaamheden en zinloos betaald werk in de maatschappij.
pi_211418591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 10:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat de reactie die ik quote niet klopt.

Gek genoeg zijn er echt serieus mensen die denken dat de winnaar de meerderheid vertegenwoordigd. Mijn mond viel op de grond toen ik sommgie dit hoorde zeggen en posten op internet.
Ik denk dan altijd maar aan kees de kort "er is geen ondergrens aan domheid"

Er is niet gestemd op: wil je de PVV in de 2de kamer
of: wil je dat de PVV de grootste wordt.

Dus deze bijeenkomst heeft niks te maken met de democratie en verkiezingen, want de overgrote meerderheid heeft niet op de PVV gestemd en zij kunnen zich nu prima groeperen tot wel meer dan 50% van de bevolking. Daarnaast mag niet de gehele bevolking in NL stemmen, maar iedereen mag wel meedoen bij deze bijeenkomst.
Volgens dezelfde redeneerders heeft 'rechts' (dan dus inclusief NSC) 100 zetels.

Het verschil tussen links en recht is dan nog nooit zo groot geweest.
pi_211418595
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 10:32 schreef Montagui het volgende:

[..]
Volgens dezelfde redeneerders heeft 'rechts' (dan dus inclusief NSC) 100 zetels.

Het verschil tussen links en recht is dan nog nooit zo groot geweest.
op het nieuws ging het over pvv niet over rechts....
pi_211422309
En, zijn er al meldingen van hatecrimes? Zijn we de EU al uit? Zijn de eerste koffers al gepakt?
pi_211422465
Vraag me af waarom ze nu pas gaan demonstreren en niet na de zoveelste overwinning van de VVD
  zaterdag 25 november 2023 @ 16:28:07 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211422481
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:26 schreef Cupfighter het volgende:
Vraag me af waarom ze nu pas gaan demonstreren en niet na de zoveelste overwinning van de VVD
Je mag demonstreren :+
Dus doen ze dat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211422513
twitter

Tuurlijk mag je demonstreren, maar dit is natuurlijk heel wat anders dan het ergens mee oneens zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211422614
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:28 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je mag demonstreren :+
Dus doen ze dat.
Je mag ook je hoofd staan, dus waarom doen ze dat dan niet?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 25 november 2023 @ 16:41:48 #99
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211422622
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:41 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je mag ook je hoofd staan, dus waarom doen ze dat dan niet?
Is dat belangrijk voor jou? Vraag het ze zelf :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211422701
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:41 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Is dat belangrijk voor jou? Vraag het ze zelf :?
Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de 'dus'-redenatie.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 25 november 2023 @ 16:49:50 #101
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211422730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:47 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de 'dus'-redenatie.
Demonstratierecht is jou onbekend?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211422758
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Demonstratierecht is jou onbekend?
Waarom zou mij dat onbekend zijn wanneer ik me afvraag waarom het bestaan van dat recht impliceert dat iemand het "dus" doet?
  zaterdag 25 november 2023 @ 16:54:09 #103
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211422773
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou mij dat onbekend zijn wanneer ik me afvraag waarom het bestaan van dat recht impliceert dat iemand het "dus" doet?
lol :D Lekker doordrammen over iets wat mij vrij duidelijk lijkt.
ik sta niet te demonstreren , maar zij wel en dat moeten ze zelf weten. Simpel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211422916
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ze demonstreren blijkbaar omdat ze het ergens mee oneens zijn.

Andere mensen stemmen op een partij zonder het partijprogramma te lezen, omdat ze het niet met de vorige regering eens zijn.

Weer andere mensen lopen te schuimbekken op een forum omdat ze het ergens niet mee eens zijn.

Zo gaat iedereen op zijn eigen manier met die dingen om.
pi_211422979
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 17:06 schreef Buendia het volgende:

[..]
Kijk, dit is een redenatie waar ik wel wat mee kan. Chapeau.
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:09:47 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211423615
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 17:06 schreef Buendia het volgende:

[..]

Andere mensen stemmen op een partij zonder het partijprogramma te lezen, omdat ze het niet met de vorige regering eens zijn.

Weer andere mensen lopen te schuimbekken op een forum omdat ze het ergens niet mee eens zijn.

Zo gaat iedereen op zijn eigen manier met die dingen om.
Voor het gros was het weer een leuk deugfeestje... zichzelf opwerpen als nobele witte helpers van de verschoppelingen der aarde, met hun 'erehaag'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211424218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voor het gros was het weer een leuk deugfeestje... zichzelf opwerpen als nobele witte helpers van de verschoppelingen der aarde, met hun 'erehaag'.
Nou, laat ze dan lekker. Ieder zijn hobby.
pi_211437599
twitter

zondag 26 november 2023 @ 21:23:16 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211437903
quote:
Uiteraard op maandag om 12 uur, protesteren in de baas zijn tijd en dan tegen de baas aan schoppen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 november 2023 @ 21:30:32 #110
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211438016
quote:
Echt zo'n proto-Goebels, die Cliteur.

Je ziet hem ook gewoon op die send-knop klikken en dan even tevreden zijn spitse vingertopjes tegen elkaar aan trommelen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_211438090
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Echt zo'n proto-Goebels, die Cliteur.

Je ziet hem ook gewoon op die send-knop klikken en dan even tevreden zijn spitse vingertopjes tegen elkaar aan trommelen.
Raar mannetje inderdaad. Niet gek ook als je Baudet adoreert, dan ben je ook niet helemaal lekker.
Neemt niet weg dat dit vreemde acties zijn van deze ambtenaren. Laat ze gewoon hun werk doen ipv partijpolitiek bezig te zijn (idem in kwestie Israël / Palestijnen), dit werkt uiteindelijk alleen maar tegen ze,
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_211438164
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:36 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Raar mannetje inderdaad. Niet gek ook als je Baudet adoreert, dan ben je ook niet helemaal lekker.
Neemt niet weg dat dit vreemde acties zijn van deze ambtenaren. Laat ze gewoon hun werk doen ipv partijpolitiek bezig te zijn (idem in kwestie Israël / Palestijnen), dit werkt uiteindelijk alleen maar tegen ze,
Precies dit. Lijkt mij ook irritant dat je ambtenaar bent en een paar deugkneuzen van collega's zich willen profileren door zogenaamd voor alle ambtenaren te spreken. Vervelend slag mensen.
pi_211438171
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 21:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Uiteraard op maandag om 12 uur, protesteren in de baas zijn tijd en dan tegen de baas aan schoppen :D
Tegen welke baas dan?
pi_211438183
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Precies dit. Lijkt mij ook irritant dat je ambtenaar bent en een paar deugkneuzen van collega's zich willen profileren door zogenaamd voor alle ambtenaren te spreken. Vervelend slag mensen.
Je reageert nu op iets dat je zelf hebt verzonnen.
  zondag 26 november 2023 @ 22:07:09 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211438430
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 21:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tegen welke baas dan?
Ja wie is nou ook alweer de baas van de ambtenaren :?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211440371
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 22:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja wie is nou ook alweer de baas van de ambtenaren :?
Wilders niet in ieder geval.
pi_211440384
Die ambtenaren denken steeds vaker dat zij het beleid maken en ook steeds vaker is dat ook zo.
pi_211443326
De opkomst was overweldigend en dit terwijl de Stopera om de hoek ligt.

twitter
pi_211443362
quote:
1984 is er niks bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')