Toen was het 2013, wel lang geleden.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Nizno het volgende:
Joh zie ik nu dit topic pas?
waarom was ik niet in het eerste topic al gementioned?!?!?!
ja dus?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was het 2013, wel lang geleden.
duh tis nostalgiequote:
Cats, Beatles en Stones?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik bedenk me hoe weinig hoezee ik heb geroepen vandaag. Neemt niet weg dat het best vermakelijk was. Morgen krijgen we natuurlijk nog 140 platen van 3 artiesten.
wordt toch tijd dat ze eens een naam kiezenquote:
Gebroeders Gibb natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cats, Beatles en Stones?
Oh en ABBA natuurlijk
bij mij was bzn ook bezig, luister via mijn google dinges die ligt idd achter.quote:
Rob en Boudewijn krijgen we ook nog wel een aantal keer vrees ik zo.quote:
Volendam is een smakeloos landquote:Op donderdag 23 november 2023 20:49 schreef Tussle266 het volgende:
Voor het perspectief: we hebben meer dan 80% van de lijst gehad en minder dan 50% van de Catstafette.
Ja, al vind ik Let's Dance nog wel een van de leukere Cats die niet eens zoveel minder is dan de gelijknamige Bowie-song.quote:Op vrijdag 24 november 2023 07:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Volgens mij heb ik de hoogtepunten dit uur gemist helaas.
Ik ben er vrij zeker van dat die ene verrassing eerder een nachtmerrie gaat worden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij komen er nog 2 'verrassingen' toch? Ja en Songbird, maar dat wil ik niet echt een verrassing noemen.
Ik vrees dat die verrassingen mij allebei koud laten.
Ik heb even gekeken en het kan er eigenlijk maar eentje zijn en dan moet ik hier alles stuk gooien en daarna weer repareren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat die ene verrassing eerder een nachtmerrie gaat worden.
Ik weet verder niet wat jij verder tot verrassingen rekent, maar die in ieder geval. Die andere zou dan een zeker Nederlands product zijn van de man die al jaren voor de poort staat maar toch nog even wacht met aankloppen. Anders zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het kan er eigenlijk maar eentje zijn en dan moet ik hier alles stuk gooien en daarna weer repareren.
In het immer smakeloze Nederland vrees ik het ergste.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang geven we deze nog in de Top 2000?
Dit vind ik nog wel mooi op zich. Liever dan Alles dat Ademt ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, altijd weer doorbijten bij die nummers van Rob. Z’n stem is prachtig, dat helpt gelukkig wel
Het werd zomer vind ik wel mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, altijd weer doorbijten bij die nummers van Rob. Z’n stem is prachtig, dat helpt gelukkig wel
Dit is fraai gecomponeerd, laat dat maar aan Bernie en Elton overquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel mooi op zich. Liever dan Alles dat Ademt ofzo.
Ik heb de versie van de heer John eerlijk gezegd nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is fraai gecomponeerd, laat dat maar aan Bernie en Elton over
Yup, daar nam hij echt de verkeerde afslag, dit nummer is net een tikkie beter, maar staat op hetzelfde albumquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de versie van de heer John eerlijk gezegd nooit gehoord
Is zeker uit zijn Nikita-tijd?
En dan zeg jij niet Doedezemaarniet?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph speelt dit wel eens op het orgel
Ik moedig het orgelspelen altijd aan, hij speelt echt nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:10 schreef Buendia het volgende:
[..]
En dan zeg jij niet Doedezemaarniet?
Zonder dat stuk stond het bij mij in de top 10.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
Het is dit middenstuk wat de gemiddelde stemmer tegenhoudt om dit hoog te houden in week 53 he? Als dat er niet in zat, dan zou het er nog vele jaren in blijven staan.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan...
Ik ben er steeds zekerder van dat dit gaat gebeuren. Ik denk wel altijd aan die keer in 2006 toen Don Leo in A Gogo zei dat One op weg was de nieuwe nummer 1 te worden, om dezelfde reden. Dat liep ook even anders, maar dat gaat bij deze waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit blijkbaar ook al zo scoort bij de boomers zet wel te denken dat dit de Eagles wel eens kan gaan verslaan binnen nu en 3 jaar. Dan is de weg naar Queen ook open.
Ja, het is wel toegankelijker dan Black, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit blijkbaar ook al zo scoort bij de boomers zet wel te denken dat dit de Eagles wel eens kan gaan verslaan binnen nu en 3 jaar. Dan is de weg naar Queen ook open.
In deze lijst neem ik aan. Dan verwacht ik in ieder geval Music en Private Investigations. En de laatste nieuwe binnenkomer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu het meest diverse uurtje van dit jaar.
Twee keer Leonard Cohen achter elkaar vind ik niet divers...quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu het meest diverse uurtje van dit jaar.
En 2x ketsenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee keer Leonard Cohen achter elkaar vind ik niet divers...
Het is niet de beste Bee Gees inderdaad, maar..quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De katjes beginnen stilaan wel beter en beter te worden!
Ik zie een overeenkomst:quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bezetten de Cats nu gewoon1/8 van de top 100?
Misschien moet elke Volendammer verplicht drie lijstjes inleveren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:15 schreef Buendia het volgende:
Wie zijn toch die mensen die op al die platen van the Cats stemmen
Let's Dance of Save The Last Dance?quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook weer niks.. Doe mij maar Be My Day of Last Dance.
Die Drifters van zo dadelijk hoeven eigenlijk ook niet zo.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook weer niks.. Doe mij maar Be My Day of Last Dance.
Die eerste.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let's Dance of Save The Last Dance?
Niet bepaald..quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
Nou, was dat divers of niet, allemaal vergeten artiesten.
Ja, Rob, de Cats en ABBA zijn wel de hofleveranciers van de laatste dag zo.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, nog meer zeikmuziek van Rob
Ik heb de Cats kennelijk vandaag weten te ontwijken toen ik boven wasquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Rob, de Cats en ABBA zijn wel de hofleveranciers van de laatste dag zo.
Komt er niets meer van The Cats in die categorie?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zeker de hoogste die nooit de Top 2000 heeft gehaald?
Ongeveer dezelfde reden als waarom de PVV heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat doet Benny 2x zo hoog in de lijst?
De schuld van Mestrèg.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde reden als waarom de PVV heeft gewonnen.
Is Benny ook een populist?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde reden als waarom de PVV heeft gewonnen.
Kim Wilde die plaat toen niet opnemen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja, toen Kim Wilde die plaat nog niet had opgenomen.
Je stream loopt voorquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:17 schreef Tussle266 het volgende:
Wij zoeken naar die Oude Maas. Was er niet.
Ik had gewoon niets over John te zeggen, behalve dat ik beter overweg kan met zijn broer Air. Dus ik dacht, ik ben vast op tijd.quote:
Dat zou 'ie toch eigenlijk nummer 1 in de lijsten moeten staanquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemansvriend Go Your Own Way
Ik denk dat Amy Vodkahouse deze nipt verslaat dankzij de playlist van Lamme Frans & Friends in september?quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemansvriend Go Your Own Way
In de festivallijst stonden deze en A Forest ook geregeld. Misschien ook nog wat populairder werk van de Beatles en Stones, maar daar is weinig overlap. De rest doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat Amy Vodkahouse deze nipt verslaat dankzij de playlist van Lamme Frans & Friends in september?
Oh ja, die festivallijst. Die was dit jaar afgevoerd voor een 0.0 versie van de 1003. Dat was wel een slechte zet inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de festivallijst stonden deze en A Forest ook geregeld. Misschien ook nog wat populairder werk van de Beatles en Stones, maar daar is weinig overlap. De rest doet niet meer mee.
Niet door mij iigquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die al eens eerder gepost?
Briljant!
Die Kwien film bleef ook een jaar of 4 bonussen opleveren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:37 schreef Tussle266 het volgende:
Is die Elvis film op VHS uitgekomen, met al die bonussen?
Ja, 31 december moet je niet naar kijken voor deze lijstquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:18 schreef TLC het volgende:
Dit stond op 20 of zo in de Top 2000 vorig jaar
Heeft zelfs in de top 10 gestaan, volgens mijquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:18 schreef TLC het volgende:
Dit stond op 20 of zo in de Top 2000 vorig jaar
Hopelijk staan de Cats gewoon 20x in de Top 20 volgend jaar en verder nergens.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de vijf laagste van vorig jaar die nog niet geweest zijn zijn er 4x Cats en 1x De Nijs
Ik bij de Oude Maas.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef TLC het volgende:
Ik heb vroeger nog bij het ijzeren gordijn gestaan
Die van mij is gewoon van stof.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef TLC het volgende:
Ik heb vroeger nog bij het ijzeren gordijn gestaan
Is dit Frank Beard?quote:
Frank past overal bij.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:52 schreef Fred_B het volgende:
Leuke naam wel Frank Beard, toepasselijk bij de band.
Is het niet Het Het Hoogelaand?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ze dan toch zo nodig een nummer van Ede Staal in die toplijsten wilden hebben, waarom dan niet Het Hoogelaand
Dat heeft toch allemaal met de slavernij te maken ofzo, dat dubbel het?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is het niet Het Het Hoogelaand?
Die slaven hadden geen zin om op te staan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heeft toch allemaal met de slavernij te maken ofzo, dat dubbel het?
De gaswinning volgens mij, al die trillingen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heeft toch allemaal met de slavernij te maken ofzo, dat dubbel het?
Is dit het uur van ~13 minuten lang Kets?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks wat verdwaalde pareltjes (waaronder zelfs een stemplaat) wordt het komende uur wel mensonterend zeg
Wat een kattegejank iddquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks wat verdwaalde pareltjes (waaronder zelfs een stemplaat) wordt het komende uur wel mensonterend zeg
En dan te bedenken dat dat nog niet het dieptepunt is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit het uur van ~13 minuten lang Kets?
Gegeven de pool van welke 4 het kunnen zijn zijn het waarschijnlijk de 2 ergste + ofwel 1 redelijk lied ofwel 1 matig lied
ClaudiNEE.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat nog niet het dieptepunt is.
Het het nog nooit zo donker west, of daar zijn altijd weer The Cats.quote:
Ik was 16 en jij was 68 komt pas tegen etenstijd trouwens.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en Sweet Caroline en Rob de Nijs zullen ook ongetwijfeld komenDan hebben we wel alle draken meteen gehad, de bovenste vijf Cats-noteringen vind ik nog wel te doen en Foto van Vroeger kan ik ook wel hebben. Dan is alleen Du nog een kutnummer.
Wel bijzonder dat dat allemaal in 1 uur zit dan.
Nu vind ik dat we bij Rob, net als na dit uur bij de Kets, het ergste al gehad hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was 16 en jij was 68 komt pas tegen etenstijd trouwens.
Ja, ik zie dat ik vanmorgen sowieso al twee begrafenis-draken van Rob heb gemist.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu vind ik dat we bij Rob, net als na dit uur bij de Kets, het ergste al gehad hebben.
Het origineel van Leen Huijzer is prima in orde.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks mis met Sweet Caroline, het nummer is alleen de laatste jaren een beetje verpauperd geraakt
Het was al jaren een matig nummer natuurlijk, maar nu is het gewoon echt helemaal kut.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks mis met Sweet Caroline, het nummer is alleen de laatste jaren een beetje verpauperd geraakt
Die van Elton vind ik wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat ik vanmorgen sowieso al twee begrafenis-draken van Rob heb gemist.
Achterrr de skermuh komt nog.quote:
Nu geldt ook daarvoor dat het mindere materiaal wel is afgeserveerd, en dat betekent bij CCR wel echt dat er enkel écht lekkere nummers over zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:12 schreef Tussle266 het volgende:
Creedence komt ook, 2x. Voor de afwisseling.
Ja, waarbij bij de eerste vandaag een wat nutteloze vraag wordt gesteld.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:12 schreef Tussle266 het volgende:
Creedence komt ook, 2x. Voor de afwisseling.
Dat geldt voor dit nummer ookquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, waarbij bij de eerste vandaag een wat nutteloze vraag wordt gesteld.
Dit is wel echt een hapering in het systeem bij jou hoor, die wind en regen plaatjes.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze dus niet eens zo heel erg
Dit vind ik niet echt goed itt Miss Montreal. Vnl omdat Claudia niet kan zingen en het wel heel erg op de pathos gespeeld is. Maar ik vind dit zeker niet de ergste dit uur.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel echt een hapering in het systeem bij jou hoor, die wind en regen plaatjes.
Ja dat was ik. Nederland is een voorspelbaar land.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was het ook alweer die zei dat mensen op dit gingen stemmen in de Top 2000 ivm Wilders? De DJ sorteert alvast voor
Misschien mogen we allemaal bij Fred dan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was het ook alweer die zei dat mensen op dit gingen stemmen in de Top 2000 ivm Wilders? De DJ sorteert alvast voor
Ik snap wel meer niet m.b.t. stemgedrag, maar ja.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snap echt niet waarom dit in de laatste week boven Fortunate Son en Put a spell staat
Zeker Fortunate Son is vreemd, want die scoort ook 100% op hedendaagse platforms en Chinese Spionagenetwerken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snap echt niet waarom dit in de laatste week boven Fortunate Son en Put a spell staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |