quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan...
Ik ben er steeds zekerder van dat dit gaat gebeuren. Ik denk wel altijd aan die keer in 2006 toen Don Leo in A Gogo zei dat One op weg was de nieuwe nummer 1 te worden, om dezelfde reden. Dat liep ook even anders, maar dat gaat bij deze waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit blijkbaar ook al zo scoort bij de boomers zet wel te denken dat dit de Eagles wel eens kan gaan verslaan binnen nu en 3 jaar. Dan is de weg naar Queen ook open.
Ja, het is wel toegankelijker dan Black, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit blijkbaar ook al zo scoort bij de boomers zet wel te denken dat dit de Eagles wel eens kan gaan verslaan binnen nu en 3 jaar. Dan is de weg naar Queen ook open.
In deze lijst neem ik aan. Dan verwacht ik in ieder geval Music en Private Investigations. En de laatste nieuwe binnenkomer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu het meest diverse uurtje van dit jaar.
Twee keer Leonard Cohen achter elkaar vind ik niet divers...quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu het meest diverse uurtje van dit jaar.
En 2x ketsenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee keer Leonard Cohen achter elkaar vind ik niet divers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |