Ik ben er vrij zeker van dat die ene verrassing eerder een nachtmerrie gaat worden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij komen er nog 2 'verrassingen' toch? Ja en Songbird, maar dat wil ik niet echt een verrassing noemen.
Ik vrees dat die verrassingen mij allebei koud laten.
Ik heb even gekeken en het kan er eigenlijk maar eentje zijn en dan moet ik hier alles stuk gooien en daarna weer repareren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat die ene verrassing eerder een nachtmerrie gaat worden.
Ik weet verder niet wat jij verder tot verrassingen rekent, maar die in ieder geval. Die andere zou dan een zeker Nederlands product zijn van de man die al jaren voor de poort staat maar toch nog even wacht met aankloppen. Anders zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het kan er eigenlijk maar eentje zijn en dan moet ik hier alles stuk gooien en daarna weer repareren.
In het immer smakeloze Nederland vrees ik het ergste.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang geven we deze nog in de Top 2000?
Dit vind ik nog wel mooi op zich. Liever dan Alles dat Ademt ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, altijd weer doorbijten bij die nummers van Rob. Z’n stem is prachtig, dat helpt gelukkig wel
Het werd zomer vind ik wel mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, altijd weer doorbijten bij die nummers van Rob. Z’n stem is prachtig, dat helpt gelukkig wel
Dit is fraai gecomponeerd, laat dat maar aan Bernie en Elton overquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel mooi op zich. Liever dan Alles dat Ademt ofzo.
Ik heb de versie van de heer John eerlijk gezegd nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is fraai gecomponeerd, laat dat maar aan Bernie en Elton over
Yup, daar nam hij echt de verkeerde afslag, dit nummer is net een tikkie beter, maar staat op hetzelfde albumquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de versie van de heer John eerlijk gezegd nooit gehoord
Is zeker uit zijn Nikita-tijd?
En dan zeg jij niet Doedezemaarniet?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph speelt dit wel eens op het orgel
Ik moedig het orgelspelen altijd aan, hij speelt echt nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:10 schreef Buendia het volgende:
[..]
En dan zeg jij niet Doedezemaarniet?
Zonder dat stuk stond het bij mij in de top 10.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
Het is dit middenstuk wat de gemiddelde stemmer tegenhoudt om dit hoog te houden in week 53 he? Als dat er niet in zat, dan zou het er nog vele jaren in blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |