abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211397023
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat zou zeer prima zijn , wat een bullshit met al die miljarden
Fantast.
pi_211397046
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Daar blijft best een merderheid voor in die coalitie
Dat mag ik hopen van wel.
Ik heb het niet zo op Rusland zoals Geert het wel heeft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 23 november 2023 @ 11:58:37 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211397050
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Fantast.
Directie BnnVara na zege PVV: ’Donkere ochtend, bedreiging voor samenleving’
JORDI VERSTEEGDEN

Aangepast: 9 min geleden50 min geledenin TV

AMSTERDAM - Bij de publieke omroep BnnVara zijn alle medewerkers donderdagmiddag uitgenodigd voor een bijeenkomst ’om elkaar een hart onder de riem te steken’. Dit is gedaan in reactie op de politieke zege van Geert Wilders en de PVV. Dat blijkt uit een interne mail, die in handen is van De Telegraaf.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211397058
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef capricia het volgende:
Ik maar me zorgen om onze inzet voor Oekraïne. Dat vind ik namelijk een belangrijk punt.
Maar de VVD heeft zich er altijd hard voor ingezet. Dus hopelijk blijft onze steun.
PVV heeft 37 zetels, dat is veel maar geen meerderheid. De PVV zal zeker m.b.t. deze kwestie heel veel water bij de wijn moeten doen en wel zoveel dat je de wijn niet meer kunt proeven.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 23 november 2023 @ 11:59:06 #205
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211397060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Daar blijft best een merderheid voor in die coalitie
Weer een teleurstelling voor de Geert-stemmer dus.
pi_211397068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als de VVD Rutte een kans wil geven in de NAVO, zal dit een breekpunt moeten zijn.
Ik heb geen idee of de manier waarop hij dit land achterlaten heeft, ook meetelt voor zijn sollicitatie bij de NAVO.
Maar wat een puinhoop laat hij achter zeg.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211397089
Juist de cultuursector moet inderdaad enorm vrezen. De NPO aanpakken en cultuur wegbezuinigen zijn dingen waarmee Wilders goede sier kan maken bij zijn achterban, zonder dat de achterbannen van NSC en VVD daar last van hebben. Dat lijkt me eigenlijk een no-brainer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211397095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Geert muteert de PVV na de verkiezingsuitslag gewoon even in een totaal andere partij, best bijzonder.
blablablabla
pi_211397097
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb geen idee of de manier waarop hij dit land achterlaten heeft, ook meetelt.
Maar wat een puinhoop laat hij achter zeg.
Was vooral heel slim om het kabinet te laten vallen op migratie, dat heeft wel leuk gewerkt voor de VVD
  Forum Admin donderdag 23 november 2023 @ 12:01:23 #210
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211397103
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef capricia het volgende:
Ik maak me zorgen om onze inzet voor Oekraïne. Dat vind ik namelijk een belangrijk punt.
Maar de VVD heeft zich er altijd hard voor ingezet. Dus hopelijk blijft onze steun.
Ik verwacht dat de nieuwe samenstelling van de kamer overwegend pro Oekraïne gaat zijn.

Wat ik ontzettend naar vind is de vermoedelijke band tussen Rusland en de pvv.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211397111
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Geert muteert de PVV na de verkiezingsuitslag gewoon even in een totaal andere partij, best bijzonder.
Voorlopig is het allemaal nog praatjes voor de buhne, of hij echt water in de wijn doet gaat pas bij de (in)formatie blijken.
  Forum Admin donderdag 23 november 2023 @ 12:01:50 #212
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211397113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Was vooral heel slim om het kabinet te laten vallen op migratie, dat heeft wel leuk gewerkt voor de VVD
Tja, de man is en blijft een geboren top politicus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211397162
quote:

[..]
Voorlopig is het allemaal nog praatjes voor de buhne, of hij echt water in de wijn doet gaat pas bij de (in)formatie blijken.
Hij wil premier worden dus hij zal wel moeten.
blablablabla
  donderdag 23 november 2023 @ 12:06:30 #214
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211397176
quote:

[..]
Tja dan denk ik dat niemand zich daaraan gaat branden.

Het grappige is dat wanneer Geert zich als een gewone politicus gaat gedragen, dat zijn populariteit als sneeuw voor de zon gaat verdwijnen
pi_211397197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:00 schreef Hanca het volgende:
Juist de cultuursector moet inderdaad enorm vrezen. De NPO aanpakken en cultuur wegbezuinigen zijn dingen waarmee Wilders goede sier kan maken bij zijn achterban, zonder dat de achterbannen van NSC en VVD daar last van hebben. Dat lijkt me eigenlijk een no-brainer.
Ik verwacht heel veel weerstand en tamtam als er drastische bezuinigingen komen op de bestaande cultuursector. Dit maakt Nederland ook echt een minder prettig land om in te leven als burger.

Bij de NSC komen de kiezers overal vandaag qua politieke kleur, dus bij een deel van de cultuurminnende kiezers gooien ze dan hun eigen glazen in.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 23 november 2023 @ 12:08:21 #216
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211397198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
De geertstemmer gaat het echt alleen om immigratie en verder niks
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 23 november 2023 @ 12:09:17 #217
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211397208
quote:

[..]
hij zal wel moetenanders is het torentje al snel weer vacant
pi_211397264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:08 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Ik verwacht heel veel weerstand en tamtam als er drastische bezuinigingen komen op de bestaande cultuursector. Dit maakt Nederland ook echt een minder prettig land om in te leven als burger.
Die weerstand zal vooral komen van de hoger opgeleide linkse stemmers, de meeste PVV en NSC stemmers komen nooit in een museum of bij een gesubsideerd concert. En de VVD stemmers kunnen hun kaartjes zelf wel betalen. Ik denk echt dat er veel minder weerstand komt dan jij denkt.

Sowieso: welk percentage Nederlanders komt er nu in musea of in theaters bij gesubsideerde voorstellingen? Als dat 15% is, is dat denk ik al veel. Veel mensen gaan liever naar Groots net een zachte G, de toppers, Jochem Meyer of een festival. En die krijgen al geen subsidie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211397346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De geertstemmer gaat het echt alleen om immigratie en verder niks
Niet helemaal waar, migratie staat weliswaar op 1, maar ook bestaanszekerheid, woonbeleid staan erg hoog.
pi_211397351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die weerstand zal vooral komen van de hoger opgeleide linkse stemmers, de meeste PVV en NSC stemmers komen nooit in een museum of bij een gesubsideerd concert. En de VVD stemmers kunnen hun kaartjes zelf wel betalen. Ik denk echt dat er veel minder weerstand komt dan jij denkt.

Sowieso: welk percentage Nederlanders komt er nu in musea of in theaters bij gesubsideerde voorstellingen? Als dat 15% is, is dat denk ik al veel. Veel mensen gaan liever naar Groots net een zachte G, de toppers, Jochem Meyer of een festival. En die krijgen al geen subsidie.
Dan ligt er een mooie kans voor de PVV en de NSC om hun kiezers ook meer te laten genieten van de cultuursector. Musea op bepaalde dagen gratis open en een cultuurcheque voor burgers om naar het theater te gaan.
  donderdag 23 november 2023 @ 12:19:46 #221
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211397361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:13 schreef Hanca het volgende:

[..]

Musea gaat denk ik iedereen wel heen, over oorlog, vliegtuigen. Maar die potjes en pannetjes dingen mogen wel weg.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211397363
twitter
pi_211397416
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Dan ligt er een mooie kans voor de PVV en de NSC om hun kiezers ook meer te laten genieten van de cultuursector. Musea op bepaalde dagen gratis open en een cultuurcheque voor burgers om naar het theater te gaan.
Die mensen gaan niet omdat ze het niet kunnen betalen, maar omdat ze er helemaal niks aan vinden. Een voorbeeld: Ik sprak van de week nog een NSC stemmer (die voorheen SP stemde) dat ik in een midweek Parijs in het Louvre, Orsay, Invalides, en nog wat musea was geweest en dat ik zelfs naar een balletvoorstelling was geweest. Ze vond dat ik mijn tijd daar maar had verspild, lekker de hele avond op terrasjes hangen en drinken was toch veel leuker?

Zo zitten een heleboel mensen in elkaar. En dat is prima, zo mogen ze zijn. Dwing vooral geen mensen om van cultuur te 'genieten', als je Joling een betere muzikant vindt dan het symfonieorkest dan mag dat. Maar zulke mensen krijg je dus echt niet in musea of theaters, daar doe je ze geen plezier mee. En die raak je dus ook niet met bezuinigingen op cultuur, dat juichen ze juist toe.
pi_211397517
quote:

[..]
Een beetje vergelijkbaar met Italie waar na de komst van Meloni ook gewoon alles doorgaat en zij niet meer als extreem rechts wordt gezien maar als een leuke spontane vrouw waar ook Rutte het prima kan vinden.
pi_211397520
Zijn we al bekomen van de schrik?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')