Zielig grapje en ook kansloos, want in het stemlokaal wordt uitgelegd hoe je moet stemmen en benadrukt dat twee bolletjes een ongeldige stem is.quote:
Zegt wel iets over de naïviteit van de gemiddelde PvdA/GL-stemmer.quote:
Want jij denkt dat de gemiddelde PvdA/GL-stemmer daadwerkelijk twee bolletjes inkleurt? Ironisch genoeg zegt dat vooral iets over jouw naïviteit.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de naïviteit van de gemiddelde PvdA/GL-stemmer.
Wie zegt dat iemand er ingetrapt is dan?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de naïviteit van de gemiddelde PvdA/GL-stemmer.
Als we nou digitaal waren gegaan, dan hadden we het snel kunnen uitzoeken. Duh.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat iemand er ingetrapt is dan?
Absoluut niet soms moet je door de zure appel heenbijten. De coalitie die jij voorstelt PvdA,VVD,NSC die vrijwel niemand tevreden stelt gaat de kiezer niet kalmeren hoor. Op die manier voelen nogmaals bijna alle rechtse en linkse kiezers zich ongehoord en gaat er een rits naar de flanken. Het midden blijft misschien redelijk tevree maar die zijn dat toch met ongeveer elke mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Deze redenatie gaat alleen op bij mensen die geen barst om het land geven, maar puur partijpolitiek als een spelletje zien.
Owh ja, vertel eens?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als we nou digitaal waren gegaan, dan hadden we het snel kunnen uitzoeken. Duh.
Als PvdA stemmer zou ik me enorm bekocht voelen als Timmermans een coalitie met PVV had kunnen voorkomen, maar de VVD in de handen van Wilders had gedreven.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Absoluut niet soms moet je door de zure appel heenbijten. De coalitie die jij voorstelt PvdA,VVD,NSC die vrijwel niemand tevreden stelt gaat de kiezer niet kalmeren hoor. Op die manier voelen nogmaals bijna alle rechtse en linkse kiezers zich ongehoord en gaat er een rits naar de flanken. Het midden blijft misschien redelijk tevree maar die zijn dat toch met ongeveer elke mogelijkheid.
Lijkt me niet, Timmermans heeft toch meermaals aangegeven dat de VVD maar even aan de zijlijn moet staan als het aan hem ligt.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je vergeet de VVD. Die is zelf net zo goed veroordeeld tot PvdA/GL
Ik zie roomblanke Liselore van 18 met haar rebelse neuspiercing er wel voor aan om eerlijk te zeggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want jij denkt dat de gemiddelde PvdA/GL-stemmer daadwerkelijk twee bolletjes inkleurt? Ironisch genoeg zegt dat vooral iets over jouw naïviteit.
Timmermans heeft juist ook steeds benadrukt dat samenwerken belangrijk is, ook bij Yeşilgöz.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Timmermans heeft toch meermaals aangegeven dat de VVD maar even aan de zijlijn moet staan als het aan hem ligt.
Dat zegt vooral iets over jou.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zie roomblanke Liselore van 18 met haar rebelse neuspiercing er wel voor aan om eerlijk te zeggen.
Veels te veel conservatievelingen binnen dit topic, geen zin om de progressieve jongen uit te hangen.quote:
Het stonk ook in het stemlokaal. Stond iemand met lang grijs haar, bleek gezicht, in een hokje te stemmen. Ik zag dat die het bolletje van GL/PvdA inkleurde.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over jou.
Stem je geen CU meer? Als daadwerkelijke PvdA stemmer voel ik me bekocht als ze met VVD en NSC gaan, ik stem toch geen linkse partij zodat we alsnog rechts beleid krijgen om volgende verkiezingen weer gedecimeerd te worden op links. Laat de PVV het maar doen dan kunnen we volgend jaar weer stemmen. Met veel van de waardelooste partijen in chaos.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als PvdA stemmer zou ik me enorm bekocht voelen als Timmermans een coalitie met PVV had kunnen voorkomen, maar de VVD in de handen van Wilders had gedreven.
Zijn ook al briefjes gezien met: Vanwege drukte moeten mensen die pvda/gl willen stemmen, morgen stemmen.quote:
Geen garantie dat je volgend jaar weer mag stemmen, wel garantie dat het land de komende jaren achteruit gaat door een zeer rechtse coalitie. Goed idee...quote:Op woensdag 22 november 2023 16:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Stem je geen CU meer? Als daadwerkelijke PvdA stemmer voel ik me bekocht als ze met VVD en NSC gaan, ik stem toch geen linkse partij zodat we alsnog rechts beleid krijgen om volgende verkiezingen weer gedecimeerd te worden op links. Laat de PVV het maar doen dan kunnen we volgend jaar weer stemmen. Met veel van de waardelooste partijen in chaos.
Er is mij niks uitgelegd, hoor. Er wordt stilzwijgend je ID bekeken en vergeleken met de gegevens op de stempas, en je krijgt een formulier overhandigd. Allemaal in alle rust en stilte.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zielig grapje en ook kansloos, want in het stemlokaal wordt uitgelegd hoe je moet stemmen en benadrukt dat twee bolletjes een ongeldige stem is.
Dan nog staat het in het stemhok vermeld.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is mij niks uitgelegd, hoor. Er wordt stilzwijgend je ID bekeken en vergeleken met de gegevens op de stempas, en je krijgt een formulier overhandigd. Allemaal in alle rust en stilte.
Dat is aan de kiezer. Net aan hem. Natuurlijk wil hij liefst niet met VVD maar welk alternatief zonder is er? Dan wordt het oppositie. Ga je partijbelang dan boven landsbelang stellen?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Timmermans heeft toch meermaals aangegeven dat de VVD maar even aan de zijlijn moet staan als het aan hem ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |