abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2023 @ 14:54:36 #51
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211381611
quote:
15s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:48 schreef Tlaloc het volgende:
Wel apart eigenlijk dat rechts de eerste vrouwelijke premier met migratie achtergrond kan leveren en dat links voor een oude witte man gaat. Hoe anders was dat met Kaag.

Blijkbaar telt identiteitspolitiek alleen als het ze niet in de weg zit.
Het is weer eerder typisch dat rechts er over gaat zeiken.
Je hoort van hun niets anders dan woke dit en woke daar.

Bliksemafleider om het kapitaal te beschermen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 november 2023 @ 14:54:55 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211381617
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:54 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Misschien interesseert rechtse kiezers die identiteits shit niet zo.
Nou ze beginnen erover te klagen dus blijkbaar toch wel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 november 2023 @ 14:54:57 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_211381618
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:54 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Misschien interesseert rechtse kiezers die identiteits shit niet zo.
Ze maken zich er anders ernstig vaak druk om.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 22 november 2023 @ 14:55:00 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211381619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, daar zou ik geen bezwaar tegen hebben. Dan heb je wel een fysieke stem.
Waarom die obsessie met een fysieke stem? Je kunt ook je digitale stem inzichtelijk maken en elk moment van de dag kijken wat je ook alweer hebt gestemd. Desnoods print je dat vervolgens uit als je het bewijs graag vasthoudt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211381629
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Weet je wat pas echt gek is? Dat je linkse media daar dus totaal niet over hoort, terwijl het bij Kaag dag na dag nergens anders over ging. Eerste vrouwelijke premier dit dat, powerhouse, begin van een revolutie, werkelijk alles werd uit de kast getrokken om Kaag dat torentje in te krijgen.

En nu? Totale stilte.
Eerder apart dat rechts wat altijd (zogenaamd) zo tegen identiteitspolitiek waren nu opeens PvdA de maat wil meten want een man is lijsttrekker. Heel goed toch dat ze voor kwaliteit gaan in plaats van identiteit? Zou de VVD duidelijk iets van kunnen leren.
pi_211381635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom die obsessie met een fysieke stem? Je kunt ook je digitale stem inzichtelijk maken en elk moment van de dag kijken wat je ook alweer hebt gestemd. Desnoods print je dat vervolgens uit als je het bewijs graag vasthoudt.
Hoe wil je dat inzichtelijk maken zonder iets mee te geven?
pi_211381639
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:53 schreef alpeko het volgende:

[..]
Jij bent ook snel om?
Nee, het belangrijkste is dat het telbaar is. Gewoon een fysieke stem die je kunt tellen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211381647
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Eerder apart dat rechts wat altijd (zogenaamd) zo tegen identiteitspolitiek waren nu opeens PvdA de maat wil meten want een man is lijsttrekker. Heel goed toch dat ze voor kwaliteit gaan in plaats van identiteit? Zou de VVD duidelijk iets van kunnen leren.
Nou, kom, dat valt wel mee, de VVD is van iemand zonder actieve herinnering aan het verleden naar iemand die niet over het verleden wil praten gegaan. Dat is toch wel vooruitgang? ;)
pi_211381650
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom die hekel aan iets wat door alle mensen te controleren is, ipv een computer? Heb je hackplannen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211381663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, het belangrijkste is dat het telbaar is. Gewoon een fysieke stem die je kunt tellen.
Voor jou. Ik vind het eigenlijk belangrijker dat ik kan verifiėren dat mijn stem op (bij wijze van) Hugo de Jonge ook echt is meegeteld. Dat kan ik met het huidige systeem niet.
pi_211381667
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Waarom die hekel aan iets wat door alle mensen te controleren is, ipv een computer? Heb je hackplannen?
Ik wel, ik ben al jaren bezig om mijn plan voor werelddominatie uit te werken.
pi_211381670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef alpeko het volgende:

[..]
Voor jou. Ik vind het eigenlijk belangrijker dat ik kan verifiėren dat mijn stem op (bij wijze van) Hugo de Jonge ook echt is meegeteld. Dat kan ik met het huidige systeem niet.
Dat kun je wel, door bij het stembureau aanwezig te zijn.
pi_211381676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat kun je wel, door bij het stembureau aanwezig te zijn.
Nee dat kun je niet. Daar zie ik toch niet dat mijn stem fysiek op de juiste stapel wordt gelegd. Ik heb geen idee welk biljet van mij was.
pi_211381688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:59 schreef alpeko het volgende:

[..]
Nee dat kun je niet. Daar zie ik toch niet dat mijn stem fysiek op de juiste stapel wordt gelegd. Ik heb geen idee welk biljet van mij was.
Je kunt daar zelfs zien dat elk biljet op de goede stapel wordt gelegd. Allemaal, dus ook die van jou.
pi_211381690
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Och, maat nemen... Ik constateer alleen maar dat het wel opvallend is dat het nu blijkbaar niet relevant is voor links en de media om een vrouwelijke premier te hebben. Terwijl het met Kaag toch echt wel een ding was.

Heb overigens liever Femke Merel als premier als het toch een vrouw moet zijn, hebben we ook wat leuks om naar te kijken.
pi_211381697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt daar zelfs zien dat elk biljet op de goede stapel wordt gelegd. Allemaal, dus ook die van jou.
Nee dat kan niet tenzij ik er een tekening op maak ziet mijn formulier er exact hetzelfde uit als van anderen.
pi_211381713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:59 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik heb mijn eigen stem best een aantal keer teruggevonden anders, niet zo moeilijk als je de enige bent die piratenpartij heeft gestemd op dat bureau.
  woensdag 22 november 2023 @ 15:03:22 #68
38496 Perrin
pi_211381725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:56 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hoe wil je dat inzichtelijk maken zonder iets mee te geven?
Wat dacht je via internet icm je digid.
pi_211381729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik heb mijn eigen stem best een aantal keer teruggevonden anders, niet zo moeilijk als je de enige bent die piratenpartij heeft gestemd op dat bureau.
Ja of op iemand laag op de lijst. Dat is nu ook een beetje mijn methodiek. Niet dat ik wantrouw of zo maar ik zal niet de enige zijn die een stem op een lijsstrekker uitbrengt. Vermoedelijk wel de enige van het stembureau die op deze persoon gestemd heeft.
pi_211381734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat dacht je via internet icm je digid.
Mwah... niet anoniem. Geen voorstander van.
  woensdag 22 november 2023 @ 15:04:28 #71
38496 Perrin
pi_211381738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Echt dat wanttrouwen :N Het huidige systeem is traag en helemaal niet zo veilig als je denkt. Digitaal kan sneller en veiliger. Een goed ontworpen systeem is veel en veel veiliger dan het huidige analoge systeem.
  woensdag 22 november 2023 @ 15:04:44 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211381742
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:00 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Och, maat nemen... Ik constateer alleen maar dat het wel opvallend is dat het nu blijkbaar niet relevant is voor links en de media om een vrouwelijke premier te hebben. Terwijl het met Kaag toch echt wel een ding was.

Heb overigens liever Femke Merel als premier als het toch een vrouw moet zijn, hebben we ook wat leuks om naar te kijken.
Tja wellicht roept de VVD/Dilan voor diegenen toch teveel weerstand op om puur voor een vrouwelijke premier daarop te gaan stemmen.

Er was ook geen links persoon in de VS die op Sarah Palin als eerste vrouwelijke VP zat te wachten.
pi_211381755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Echt dat wanttrouwen :N Het huidige systeem is traag en helemaal niet zo veilig als je denkt. Digitaal kan sneller en veiliger. Een goed ontworpen systeem is veel en veel veiliger dan het huidige analoge systeem.
Dat vertrouwen in computers terwijl dagelijks wordt bewezen dat ze totaal onbetrouwbaar zijn, zoals ook iedere ICTer zal beamen, snap ik echt niet.
pi_211381770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat vertrouwen in computers terwijl dagelijks wordt bewezen dat ze totaal onbetrouwbaar zijn, zoals ook iedere ICTer zal beamen, snap ik echt niet.
Het zijn niet de computers die niet betrouwbaar zijn, het zijn de mensen.
pi_211381773
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja wellicht roept de VVD voor diegenen toch teveel weerstand op om puur voor een vrouwelijke premier daarop te gaan stemmen.

Er was ook geen links persoon in de VS die op Sarah Palin als eerste vrouwelijke VP zat te wachten.
Lijkt me ook, bij de vorige verkiezingen was een linkse premier uitgesloten. (Nu lijkt Timmermans me ook kansloos wat voor bizarre coalitie zou hij dan moeten optrommelen.) Maar als het Kaag werd had je dat nog als troost I guess ze is lang niet zo rechts als Yesilguz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')