Robert Maaskant genot.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die maken er een sport van om op het biljet te komen..
hihaho![]()
Is een oude foto. Ze is inmiddels een paar kilo aangekomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stem, nu afwachten of het genoeg gaat zijn om deze parel(s) in de kamer te houden
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier]quote:Op woensdag 22 november 2023 15:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Veel PVDA/GroenLinks te zien in dit topic, misschien is de uitslag op het laatste moment vanavond toch weer anders.
Wat was de grap?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:46 schreef Rianne84 het volgende:
Gestemd. Kan er een verbod komen op flauwe grappen van stembureaumedewerkers?
De zaal was in twee helften verdeeld.quote:
Idd. Zowel van die bubbel als dat het leeft.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Misschien zitten wij in een verkiezingenbubble, maar ik vind die lagere opkomst wel apart, je zou toch denken dat het super leeft in het land, helemaal nu.
Lekker manquote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef Coco het volgende:
Zojuist gestemd.
Er zat inderdaad een gruwelijk lekker wijf achter het bureau. Bohhh.
@:Caland
Pics graag.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef Coco het volgende:
Zojuist gestemd.
Heb je haar je potloodje gegeven?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef Coco het volgende:
Zojuist gestemd.
Ik hoefde alleen maar het eerste blad te openen....quote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef Zorro het volgende:
Ik ben blij dat ik op de kleuterschool heb geleerd om te vouwen.
Kolere wat een poster is dat stembiljet, je kan er direct een muur van je kamer mee behangen.
Ik ook maar moet toch een beetje de zaak camoufleren om het geheim te houden zeker!quote:Op woensdag 22 november 2023 17:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen maar het eerste blad te openen....![]()
![]()
![]()
Ik kreeg hem niet meer fatsoenlijk dicht, en dat terwijl hij niet eens ver open hoefdequote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef Zorro het volgende:
Ik ben blij dat ik op de kleuterschool heb geleerd om te vouwen.
Kolere wat een poster is dat stembiljet, je kan er direct een muur van je kamer mee behangen.
Voor wie heb je uiteindelijk gekozen?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:50 schreef Bocaj het volgende:
Vond de rode potloden wel slecht rood kleuren.... Je moet wel je best doen.
LEFquote:Op woensdag 22 november 2023 17:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor wie heb je uiteindelijk gekozen?
Lol! Drie potloden zelfsquote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
Welke naam vond je het mooist?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:47 schreef beantherio het volgende:
Ik heb mijn blanco stem uitgebracht. Lekker lang het hokje bezet gehouden met het doorlezen van het biljet.![]()
Waarom bestaat er in vredesnaam een Partij vd Sport?
Arme Rotterdammers die er geen heil meer in zien.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Misschien zitten wij in een verkiezingenbubble, maar ik vind die lagere opkomst wel apart, je zou toch denken dat het super leeft in het land, helemaal nu.
quote:Op woensdag 22 november 2023 16:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De zaal was in twee helften verdeeld.
"Gaat u links of rechts stemmen? hahaha en daarna kunt u uit 3 hokjes kiezen, weer een keuze uit links of rechts, of toch maar het midden? Hahaha. U heeft in ieder geval gekozen om hier naartoe te komen hahaha"
De Grote Kerk?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Zoals elke keer gestemd in een kerk. Zitten ook altijd dezelfde mensen. Er was 1 persoon voor me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |