Dat is wat ik al zei, Jetten is een onderkruipsel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige waar ie mij mee had kunnen scoren is klimaat, en dan legt het af tegen robot Jetten. Tja, dan houdt het op hè.
En toch is hij op het gebied van klimaat ijzersterk. En Timmermans was afschuwelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al zei, Jetten is een onderkruipsel.
Niet alleen als politicus maar ook als persoon, ik weet het 99% zeker.
Zou wel ultiem genieten zijn als ie de grootste wordt, maar het is nog steeds de PVV.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stem dan gewoon Geert en kijk wat er gebeurd.
Niet perfect, maar nog steeds het beste politieke systeem.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
We gaan stemmen, maandenlang moeizaam formeren, en uiteindelijk wordt er niets opgelost.
Je hoeft niet op de lijsttrekker te stemmen hequote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch is hij op het gebied van klimaat ijzersterk. En Timmermans was afschuwelijk.
Of tweepartijensysteemquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet perfect, maar nog steeds het beste politieke systeem.
Ik heb liever geen fascistische of communistische dictator.
Hij is in de afgelopen jaren inderdaad wat gegroeid.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch is hij op het gebied van klimaat ijzersterk.
Hij representeert nog steeds de standpunten van GLPvdA. En die kon hij niet verdedigen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoeft niet op de lijsttrekker te stemmen he
Beter kiesdrempeltje invoerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Stiekem kickte ze er gewoon op.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef Gitw het volgende:
Dilan werd gegangbanged door Pieter en Franszonder vaseline.
Ik ga vermoedelijk Volt stemmen, al heb ik lichte twijfel over PvdA GL, maar als ik daar op stem, stem ik niet op Timmermans, maar Lisa Westerveld.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij representeert nog steeds de standpunten van GLPvdA. En die kon hij niet verdedigen.
wtf? die gozer kon voor hetzelfde geld nog een wapen dragenquote:
Hihaho, allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar er is geen goed alternatief. Links niet, NSC niet, PVV niet. Vvd is de enige beetje normale partij.
Ik denk dat ik maar gewoon een dobbelsteen mee neem het stemlokaal in.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga vermoedelijk Volt stemmen, al heb ik lichte twijfel over PvdA GL, maar als ik daar op stem, stem ik niet op Timmermans, maar Lisa Westerveld.
Met de tijd die hij kreeg had ie niet eens een wapen nodig als ie een heel klein beetje vechttechniek had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf? die gozer kon voor hetzelfde geld nog een wapen dragen
waarom is die beveiliging daar veels te laat?
Klopt maar ik heb liever minder versplintering, dat maakt beleid makkelijker.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Lisa denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga vermoedelijk Volt stemmen, al heb ik lichte twijfel over PvdA GL, maar als ik daar op stem, stem ik niet op Timmermans, maar Lisa Westerveld.
Interaccial.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef Gitw het volgende:
Dilan werd gegangbanged door Pieter en Franszonder vaseline.
Die twee partijen specifiek staan zo dicht bij elkaar dat het verstandiger lijkt om een partij de grootste te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gun de VVD niet de grootste te worden. En al helemaal niet met dat sociopathische zeikwijf als premier.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wel ultiem genieten zijn als ie de grootste wordt, maar het is nog steeds de PVV.
Ik zou niet kijken naar de presentatie en debatvaardigheid van een lijsttrekker, maar echt naar de standpunten van een partij, dan nog blijft het overigens lastig genoeg om een goede keuze te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon een dobbelsteen mee neem het stemlokaal in.
Valt wel mee. Zodra die echt mogen stemmen, gaan ze allemaal richting D66 om vervolgens teleurgesteld te worden, en daarna kiezen ze weer gematigd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
als die boomers eindelijk naar God gaan zakt de VVD ook vanzelf, maar dan krijgen we een nieuwe generatie van FvD personen voor terug. Tsja.
En als ze dat dan hoort gooit ze er een jijbak tegenaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De VVD doet alsof ze dit jaar zijn opgericht en je dus geen kritiek op ze kan hebben. Echt heel opzichtig dit.
Doe ik ook niet, anders had ik Omtzigt allang uitgesloten en was ik richting de PVV vertrokkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken naar de presentatie en debatvaardigheid van een lijsttrekker, maar echt naar de standpunten van een partij, dan nog blijft het overigens lastig genoeg om een goede keuze te maken.
Of @Nattekatquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En als ze dat dan hoort gooit ze er een jijbak tegenaan.
Dilan zou een uitstekende user in NWS kunnen zijn.
Een stem op Westerveld is gewoon een stem op Timmerfrans.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:19 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom alleen de VVD nu door het stof zou moeten wegens de toeslagenaffaire. Yesilgöz brengt het uitermate zwak, maar ze heeft wel een punt dat de PvdA er gewoon bij was.
Wat betreft verantwoordelijkheid nemen: Wiebes is als verantwoordelijk VVD-bewindsman afgetreden. Dat zegt Timmermans er niet bij.
Hij noemt Asscher die is afgetreden, maar die deed dat alleen maar onder druk van zijn achterban, niet omdat hij dat zelf zo nodig vond 🙂
Heeft ze ook mensen uitgescholden voor anti-semiet?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En als ze dat dan hoort gooit ze er een jijbak tegenaan.
Dilan zou een uitstekende user in NWS kunnen zijn.
Nee, een stem op GL/PvdAquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Een stem op Westerveld is gewoon een stem op Timmerfrans.
Die zat in de losersvluchtuitzending om 19:00.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
Baudet was er niet bij? (Schakelde halverwege pas in)
Jawel. Bij het kleine partijendebat vóór het 20:00 uur-journaalquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
Nieuwe versie van "Do They Know It's Christmas (Feed the World))".quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze hadden een liedje ingestudeerd maar tijd was op.
Nee, die zat bij de kleine partijen om 19u. Heeft ook slechts een zetel of 5 in de peilingenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
In dat opzicht verbaasde met het wel dat de PvdD hier mocht meedoen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, die zat bij de kleine partijen om 19u. Heeft ook slechts een zetel of 5 in de peilingen
Soms moet je gewoon op je gevoel afgaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, anders had ik Omtzigt allang uitgesloten en was ik richting de PVV vertrokken
Ik had Timmermans wel willen zien spreken over migratie. Maar dat mocht niet van de NOS, dus we zullen het nooit weten.
Dat is de 9e partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In dat opzicht verbaasde met het wel dat de PvdD hier mocht meedoen.
ik win altijdquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Mooie (alleen wel vaak voorspelbare) debatten. En peilingen tot het laatst aan toe. Ik hou hiervan.
Succes jongens, morgen. Moge de beste winnen!
Dat was meteen al bekend.quote:
nooit gehoord over deze partijquote:
Peilingen hebben juist teveel invloed. Zeker in die laatste week.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Mooie (alleen wel vaak voorspelbare) debatten. En peilingen tot het laatst aan toe. Ik hou hiervan.
Nou dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Peilingen zijn palingenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Peilingen hebben juist teveel invloed. Zeker in die laatste week.
Het meest gelachen heb ik in ieder geval om Jetten.quote:
Mensen hebben even het gevoel gehad dat ze invloed hebben,op wat er over hun levens beslist wordt en de media heeft z'n momentjes gehad, dat is het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
We gaan stemmen, maandenlang moeizaam formeren, en uiteindelijk wordt er niets opgelost.
Zo iemand zet zichzelf buitenspel. Geen enkel respect voor de omgangsvormen binnen de politiek. Een schertsfiguur.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
zie mijn analysequote:Op dinsdag 21 november 2023 22:32 schreef Rodgrod het volgende:
[..]![]()
Denk dat ze die zetel wel kunnen vergeten.
Graag opsluiten en TBSquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zo iemand zet zichzelf buitenspel. Geen enkel respect voor de omgangsvormen binnen de politiek. Een schertsfiguur.
Nou wees trots.quote:
Die representeert miljarden dieren, is dus de grootste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In dat opzicht verbaasde met het wel dat de PvdD hier mocht meedoen.
Heerlijk dit.quote:
Omtzigt was erg sterk dit debat.quote:
Inhoudelijk was er niets op aan te merken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Vond hem er anders behoorlijk moe uitzien.
Vind je? Ik heb die indruk in het geheel niet. Hij kwam vooral over alsof hij 0 energie over had.quote:
Dat gold wel voor meerdere lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Omdat jij het niet met hem eens bent en graag wilt dat iedereen Timmermans de beste vond.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb die indruk in het geheel niet. Hij kwam vooral over alsof hij 0 energie over had.
Alleen maar omdat jij graag wil dat Omtzigt de grootste wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat jij het niet met hem eens bent en graag wilt dat iedereen Timmermans de beste vond.
Die komen niet uit een burn-out. Maargoed, hopelijk krijgt hij geen terugval.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat gold wel voor meerdere lijsttrekkers.
Ja meest logisch maar wordt ook lastig hoor. VVD/NSC is wel redelijk conservatief voor PvdAGLquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat de PVV gaat winnen, mede dankzij de wijze waarop Dilan de VVD vertegenwoordigd.
Formeren gaat nog een dingetje worden, maar denk dat we uiteindelijk met een VVD, NSC, PvdA/GL komen te zitten, evt met een PVDD of D66 erbij.
Ik denk dat BBB ook nog wel een rol gaat spelen vanwege de eerste kamer zetelsquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat de PVV gaat winnen, mede dankzij de wijze waarop Dilan de VVD vertegenwoordigd.
Formeren gaat nog een dingetje worden, maar denk dat we uiteindelijk met een VVD, NSC, PvdA/GL komen te zitten, evt met een PVDD of D66 erbij.
Ja. Omtzigt zijn scheve oog/hoofd, werd steeds erger.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Nee, ik ga D66 stemmen (staat in het andere topic).quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij graag wil dat Omtzigt de grootste wordt.
Man, man, man, wat een treurig "argument" ook weer
Nee, dat is er echt één hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben aan het twijfelen over Jetten. Dat ik dit nog mocht meemaken. Wat een keuzestress
Ja dat kon je van tevoren verwachten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:44 schreef Red_85 het volgende:
Wat was dit slecht zeg.
Utopie, schenen schoppen en verder weinig concrete of zelfs geen antwoorden.
Wat een niveau heeft de politiek tegenwoordig...
Daarom is D66 een mooi tegenwicht voor GL/PvdA, da's ook een beetje de spagaat. Timmermans wil graag de grootste zijn maar het zou voor zijn beleid eigenlijk beter zijn als hij een aardig groot D66 ernaast heeft als tegenwicht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja meest logisch maar wordt ook lastig hoor. VVD/NSC is wel redelijk conservatief voor PvdAGL
Ik ga ook geen Timmermans stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik ga D66 stemmen (staat in het andere topic).
Nee, maar wel op GL/PvdA.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga ook geen Timmermans stemmen.
Zeker. Een Omtzigt zit daar niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat BBB ook nog wel een rol gaat spelen vanwege de eerste kamer zetels
Welnee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat BBB ook nog wel een rol gaat spelen vanwege de eerste kamer zetels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |