Soms moet je gewoon op je gevoel afgaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, anders had ik Omtzigt allang uitgesloten en was ik richting de PVV vertrokken
Ik had Timmermans wel willen zien spreken over migratie. Maar dat mocht niet van de NOS, dus we zullen het nooit weten.
Dat is de 9e partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In dat opzicht verbaasde met het wel dat de PvdD hier mocht meedoen.
ik win altijdquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Mooie (alleen wel vaak voorspelbare) debatten. En peilingen tot het laatst aan toe. Ik hou hiervan.
Succes jongens, morgen. Moge de beste winnen!
Dat was meteen al bekend.quote:
nooit gehoord over deze partijquote:
Peilingen hebben juist teveel invloed. Zeker in die laatste week.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Mooie (alleen wel vaak voorspelbare) debatten. En peilingen tot het laatst aan toe. Ik hou hiervan.
Nou dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Peilingen zijn palingenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Peilingen hebben juist teveel invloed. Zeker in die laatste week.
Het meest gelachen heb ik in ieder geval om Jetten.quote:
Mensen hebben even het gevoel gehad dat ze invloed hebben,op wat er over hun levens beslist wordt en de media heeft z'n momentjes gehad, dat is het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
We gaan stemmen, maandenlang moeizaam formeren, en uiteindelijk wordt er niets opgelost.
Zo iemand zet zichzelf buitenspel. Geen enkel respect voor de omgangsvormen binnen de politiek. Een schertsfiguur.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
zie mijn analysequote:Op dinsdag 21 november 2023 22:32 schreef Rodgrod het volgende:
[..]![]()
Denk dat ze die zetel wel kunnen vergeten.
Graag opsluiten en TBSquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zo iemand zet zichzelf buitenspel. Geen enkel respect voor de omgangsvormen binnen de politiek. Een schertsfiguur.
Nou wees trots.quote:
Die representeert miljarden dieren, is dus de grootste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In dat opzicht verbaasde met het wel dat de PvdD hier mocht meedoen.
Heerlijk dit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |