SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bamiquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:37 schreef onlogisch het volgende:
Nu even koken. Want ik heb straks een BO7 matchupWordt dit nog gestreamed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
nee doe maar nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als daar animo voor is, natuurlijk
Hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je voor het gesloten hek staan?quote:
Graagquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik moet even langs de wijk Feijenoordquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je voor het gesloten hek staan?
Ik was daar laatst nog in dat winkelcentrumquote:
achterlijk land leven we toch. Zodra die immigratie hier het hoogtepunt bereikt vertrek ik lekker, tegen die tijd zal het zorgstelsel toch naar de tering gaan en 3 keer raden wie daar voor op gaat draaien. Nederland gaat dan ook Hong Kong voorbij als het gaat om de nummer 1 plek waar de huizenmarkt echt naar de tering is gegaan.quote:
Ik hou van jullie allemaal.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Zweden 2.0, maar stem vooral lekker Pvda/GL.
Ik denk dat onze gevoelige lieverd @RamboDirk hier ook graag een mention ontvangt.quote:
dan verwacht ik wel een review dan per dm van @RamboDirkquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze gevoelige lieverd @:rambodirk hier ook graag een mention ontvangt.
Moderator @onlogisch staat achter in de peilingen (vkz topic)quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
Opsporing verzocht op de avond voor de verkiezingen. Beste reclame voor Geert.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
De vraag die centraal staat ; Is dit een vrouw?
We leggen het voor aan een expert.
@:Rambodirk kom er maar in.
Al besprokenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
De vraag die centraal staat ; Is dit een vrouw?
We leggen het voor aan een expert.
@:Rambodirk kom er maar in.
quote:
Even kijken of ik er tijd voor kan vinden.quote:
Hij ligt al in de bus makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
We wensen @:onlogisch een fijne Dilan I dag toe
Daar maakt u maar tijd voor mevrouwquote:Op woensdag 22 november 2023 06:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even kijken of ik er tijd voor kan vinden.
Mijn kiezerspas was al ingevuld op de tijdstip van je post.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Daar maakt u maar tijd voor mevrouw
quote:Op woensdag 22 november 2023 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn kiezerspas was al ingevuld op de tijdstip van je post.
Maar dan ga je dus niet zelf stemmen?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn kiezerspas was al ingevuld op de tijdstip van je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |