SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bamiquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:37 schreef onlogisch het volgende:
Nu even koken. Want ik heb straks een BO7 matchupWordt dit nog gestreamed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
nee doe maar nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als daar animo voor is, natuurlijk
Hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je voor het gesloten hek staan?quote:
Graagquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik moet even langs de wijk Feijenoordquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je voor het gesloten hek staan?
Ik was daar laatst nog in dat winkelcentrumquote:
achterlijk land leven we toch. Zodra die immigratie hier het hoogtepunt bereikt vertrek ik lekker, tegen die tijd zal het zorgstelsel toch naar de tering gaan en 3 keer raden wie daar voor op gaat draaien. Nederland gaat dan ook Hong Kong voorbij als het gaat om de nummer 1 plek waar de huizenmarkt echt naar de tering is gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |