Gevolg van de crisis op de huizenmarkt, alles is beter dan die camperquote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef S_E het volgende:
Gedumpt op nationale tv en dan toch weer terugkomen. Clasie is echt wanhopig.
Ze woonde toch in die camper?quote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Woont waarschijnlijk ook ergens 10-hoog in een flatje dus verhuizen naar een boerderij is wel een verbetering. Dan neem je die boer maar op de koop toe,
Heb ik gemist maar daar geldt hetzelfde voor. Een boerderij is een flinke vooruitgang, ook al eb je 2e of 3e keus.quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze woonde toch in die camper?
Nog een half uur. Hoe gaan ze dit vullen.quote:Op zondag 26 november 2023 20:53 schreef S_E het volgende:
Ik ga denk ik zappen. Deze afsluiting past mooi bij dit seizoen. Zoutloos en saai.
Voor Haico ook nog eens zaadloos.quote:Op zondag 26 november 2023 20:53 schreef S_E het volgende:
Ik ga denk ik zappen. Deze afsluiting past mooi bij dit seizoen. Zoutloos en saai.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit oneindig standhoudt. Ze houden elkaar nu nog wel vast, maar hoelang lukt het je nog om daar energie in te steken?quote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Verschillend. Klinkt dit alsof het straks misloopt of gaat het juist vanzelf wel blenden?
Zeker met die afstand. Het is niet of je er even langsrijdt.quote:Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit oneindig standhoudt. Ze houden elkaar nu nog wel vast, maar hoelang lukt het je nog om daar energie in te steken?
Komt vast nog welquote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik wil weten waarom het niks geworden is met Anke..
Geen vonk. Zeiden ze op de citytrip al. Het is zo leuk maar geen vlinders.quote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Zou Haico wel willenquote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef Stepperoller het volgende:
Gemiste kans om niet gewoon te gaan klootschieten
Je moet eerst al meedoen aan zo'n kutprogramma, omdat iemand anders je daarvoor opgegeven had.. Ik snap wel dat ze daardoor niet helemaal uit Zweden wilde komen.quote:Op zondag 26 november 2023 20:42 schreef Fascination het volgende:
Bernice wil de moeilijke vragen ontwijken
Ja vind dit ook raarquote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Haha denk het wel nuquote:Op zondag 26 november 2023 21:10 schreef Lov1 het volgende:
Ik vind het het heeeel leuk dat Ellen er is![]()
die gun ik het beiden echt heel erg.
(enne, Haico ontmaagd)
Lolquote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, Piet nu nog binnenkomen met die hysterische derde dame van hen en de verrassing is compleet
quote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar Clasie gaat dus weg bij AZ?
Iets te strakke voorspelling dit.quote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, Piet nu nog binnenkomen met die hysterische derde dame van hen en de verrassing is compleet
Vechten tegen borstkanker en een beginnende relatie is geen goede combi, misschien als ze genezen is.quote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef Enfoire het volgende:
Maar piet wil haar nu niet met 1 tiet?
Dat is wel een ongepaste opmerking in dit trieste verhaal.quote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef Enfoire het volgende:
Maar piet wil haar nu niet met 1 tiet?
quote:Op zondag 26 november 2023 21:17 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zou Ellen nog even op de hotseat komen en vertellen hoe het voor haar was?
Ik bedoel het niet ongepast, verre van..quote:Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Dat is wel een ongepaste opmerking in dit trieste verhaal.
Klopt nu welquote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vechten tegen borstkanker en een beginnende relatie is geen goede combi, misschien als ze genezen is.
Edit: geeft ze zelf ook een beetje aan
Moet je daar een weekend slapen als enige twintiger. Ik zou ook bedanken.quote:Op zondag 26 november 2023 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bernice was denk ik schoolziek. Maar snap ik 100 procent met strenge juf Yvon over de gevoelskunde
“Grappen” over een geamputeerde borst vanwege borstkanker en dat een ander iemand daarom niet meer zou willen is altijd ongepast. Daar kun je m.i. geen andere bedoelingen mee hebben.quote:Op zondag 26 november 2023 21:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet ongepast, verre van..
First dates dan maarquote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil eigenlijk me wel opgeven, maar dan zonder camera's en ik heb geen boerderij. En Yvon mag niet doorvragen.
Je kunt ook op Fok! je foto plaatsen. Heb je geen Yvon en boerderij en krijg je ook wellicht postquote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil eigenlijk me wel opgeven, maar dan zonder camera's en ik heb geen boerderij. En Yvon mag niet doorvragen.
Jaquote:
Hahah ja maar zonder camera's. Ik wil wel dat iemand anders de match maakt etc. maar dan gewoon mij de contactgegevens stuurt hahahhahaquote:
Alleen een foto plaatsen? Is dat al voldoende hihihiquote:Op zondag 26 november 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook op Fok! je foto plaatsen. Heb je geen Yvon en boerderij en krijg je ook wellicht post
Hahaha durf ik niet.quote:Op zondag 26 november 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaMaar wel camera en ons commentaar.
Gewoon op zaterdag bijbeunen als loonwerker en zelf een lapje grond kopen. Dan mag je net als Piet gewoon meedoenquote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laatste wat ik erover wil zeggen:quote:Op zondag 26 november 2023 21:22 schreef JanGroen het volgende:
[..]
“Grappen” over een geamputeerde borst vanwege borstkanker en dat een ander iemand daarom niet meer zou willen is altijd ongepast. Daar kun je m.i. geen andere bedoelingen mee hebben.
Bernice, ben jij dat?quote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dit klinkt heel erg als de reclame van relatiebemiddelingsbureau Mens en Relatie.quote:Op zondag 26 november 2023 21:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahah ja maar zonder camera's. Ik wil wel dat iemand anders de match maakt etc. maar dan gewoon mij de contactgegevens stuurt hahahhaha
Ha, gevondenquote:Op zondag 26 november 2023 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
En wat fijn om Claudia en Paul zo gelukkig te zien. Om heel eerlijk te zijn (en dat zeg ik niet vaak en niet zomaar): ik had het al gezien bij hun eerste ontmoeting. Misschien heb ik het hier zelfs wel gepost. Maar Claudia was geïmponeerd door Pauls rust die hij uitstraalde. Dat had ze bij geen enkele andere man.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk bij Claudia overigens die eerste (?) man? Die met dat khaki-groene overhemd. Die straalde echt rust en interesse uit, en je merkte dat Claudia dat erg fijn vond.
Kun jij voor @Pierre_Ranja een leuke date bedenken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |