Klopt nu welquote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vechten tegen borstkanker en een beginnende relatie is geen goede combi, misschien als ze genezen is.
Edit: geeft ze zelf ook een beetje aan
Moet je daar een weekend slapen als enige twintiger. Ik zou ook bedanken.quote:Op zondag 26 november 2023 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bernice was denk ik schoolziek. Maar snap ik 100 procent met strenge juf Yvon over de gevoelskunde
“Grappen” over een geamputeerde borst vanwege borstkanker en dat een ander iemand daarom niet meer zou willen is altijd ongepast. Daar kun je m.i. geen andere bedoelingen mee hebben.quote:Op zondag 26 november 2023 21:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet ongepast, verre van..
First dates dan maarquote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil eigenlijk me wel opgeven, maar dan zonder camera's en ik heb geen boerderij. En Yvon mag niet doorvragen.
Je kunt ook op Fok! je foto plaatsen. Heb je geen Yvon en boerderij en krijg je ook wellicht postquote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil eigenlijk me wel opgeven, maar dan zonder camera's en ik heb geen boerderij. En Yvon mag niet doorvragen.
Jaquote:
Hahah ja maar zonder camera's. Ik wil wel dat iemand anders de match maakt etc. maar dan gewoon mij de contactgegevens stuurt hahahhahaquote:
Alleen een foto plaatsen? Is dat al voldoende hihihiquote:Op zondag 26 november 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook op Fok! je foto plaatsen. Heb je geen Yvon en boerderij en krijg je ook wellicht post
Hahaha durf ik niet.quote:Op zondag 26 november 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaMaar wel camera en ons commentaar.
Gewoon op zaterdag bijbeunen als loonwerker en zelf een lapje grond kopen. Dan mag je net als Piet gewoon meedoenquote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laatste wat ik erover wil zeggen:quote:Op zondag 26 november 2023 21:22 schreef JanGroen het volgende:
[..]
“Grappen” over een geamputeerde borst vanwege borstkanker en dat een ander iemand daarom niet meer zou willen is altijd ongepast. Daar kun je m.i. geen andere bedoelingen mee hebben.
Bernice, ben jij dat?quote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dit klinkt heel erg als de reclame van relatiebemiddelingsbureau Mens en Relatie.quote:Op zondag 26 november 2023 21:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahah ja maar zonder camera's. Ik wil wel dat iemand anders de match maakt etc. maar dan gewoon mij de contactgegevens stuurt hahahhaha
Ha, gevondenquote:Op zondag 26 november 2023 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
En wat fijn om Claudia en Paul zo gelukkig te zien. Om heel eerlijk te zijn (en dat zeg ik niet vaak en niet zomaar): ik had het al gezien bij hun eerste ontmoeting. Misschien heb ik het hier zelfs wel gepost. Maar Claudia was geïmponeerd door Pauls rust die hij uitstraalde. Dat had ze bij geen enkele andere man.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk bij Claudia overigens die eerste (?) man? Die met dat khaki-groene overhemd. Die straalde echt rust en interesse uit, en je merkte dat Claudia dat erg fijn vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |