Gevolg van de crisis op de huizenmarkt, alles is beter dan die camperquote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef S_E het volgende:
Gedumpt op nationale tv en dan toch weer terugkomen. Clasie is echt wanhopig.
Ze woonde toch in die camper?quote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Woont waarschijnlijk ook ergens 10-hoog in een flatje dus verhuizen naar een boerderij is wel een verbetering. Dan neem je die boer maar op de koop toe,
Heb ik gemist maar daar geldt hetzelfde voor. Een boerderij is een flinke vooruitgang, ook al eb je 2e of 3e keus.quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze woonde toch in die camper?
Nog een half uur. Hoe gaan ze dit vullen.quote:Op zondag 26 november 2023 20:53 schreef S_E het volgende:
Ik ga denk ik zappen. Deze afsluiting past mooi bij dit seizoen. Zoutloos en saai.
Voor Haico ook nog eens zaadloos.quote:Op zondag 26 november 2023 20:53 schreef S_E het volgende:
Ik ga denk ik zappen. Deze afsluiting past mooi bij dit seizoen. Zoutloos en saai.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit oneindig standhoudt. Ze houden elkaar nu nog wel vast, maar hoelang lukt het je nog om daar energie in te steken?quote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Verschillend. Klinkt dit alsof het straks misloopt of gaat het juist vanzelf wel blenden?
Zeker met die afstand. Het is niet of je er even langsrijdt.quote:Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit oneindig standhoudt. Ze houden elkaar nu nog wel vast, maar hoelang lukt het je nog om daar energie in te steken?
Komt vast nog welquote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik wil weten waarom het niks geworden is met Anke..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |