Héél vers.quote:Op zondag 26 november 2023 20:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het gaat over een een rij-instructeur die door de rechtbank werd veroordeeld voor ontuchtige handelingen bij een leerlinge"
'Vers van de pers!' pent Alberto op Instagram.'We hebben de rechtszaak over de uitzending van komende zondag gewonnen. Het gaat over een een rij-instructeur die door de rechtbank werd veroordeeld voor ontuchtige handelingen bij een leerlinge. Hij is daartegen in beroep, maar zolang zijn strafzaak loopt, beschikt hij niet over een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag), heeft hij geen instructiepas en mag hij geen lessen geven. Die regel lapt hij aan zijn laars.'
Alberto geeft aan dat op film staat dat de man in kwestie wel degelijk nog theorielessen geeft. 'Daarnaast interview ik een jonge vrouw die zegt dat de rij-instructeur ook bij haar seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde. Ik confronteer de rij-instructeur.'
De bewuste aflevering van Undercover in Nederland is zondag om 21.30 uur te zien bij SBS6.
@de_boswachterquote:
We gaan wel op de achterbank zitten.quote:Op zondag 26 november 2023 21:43 schreef Isane het volgende:
[..]
Theorie gelijk in de praktijk brengen
Jep iddquote:Op zondag 26 november 2023 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Praktijkles als je niet zelf rijdt.
Daarom is het ook een theorielesquote:Op zondag 26 november 2023 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Praktijkles als je niet zelf rijdt.
Volgens hem is dat ook een soort praktijkles.quote:
Had overal schijt aanquote:Op maandag 27 november 2023 10:25 schreef Dutch_view het volgende:
Kan die scooterhandelaar Lauran voortaan niet de confro's doen voor Albertooooo?
Die kerel was niet bang
Haha, zonder camera had Lauran hem klappen gegeven hoor!quote:Op maandag 27 november 2023 12:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Had overal schijt aan
Alberto ook maar dan anders
Ah dan gaat Albertoooooooo weer achter klusjesmannen aanquote:Op zondag 10 december 2023 23:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Idd, laatste aflevering. In feb weer op de bres
malafide klusjesmannenquote:Op maandag 11 december 2023 00:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ah dan gaat Albertoooooooo weer achter klusjesmannen aan
Joh.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 20:16 schreef Nober het volgende:
Vanavond half tien. De laatste aflevering van dit seizoen! Vanaf zondag 7 januari een nieuwe serie Stegeman op de Bres #undercoverinnederland #stegemanopdebres
Ook op z'n insta.
[..]
Héél vers.
Vrouw met alvleesklierkanker met eigen huidkliniek opgelicht door haar vette boekhoudert.quote:
Niet dus uiteindelijk. Had ook echt de hoop toen ze zei dat het beter ging.quote:
Nou inderdaad... Die toko's mogen absoluut geen klanten meer krijgen... Wat een absolute zak strontquote:Op maandag 8 januari 2024 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Iemand enig idee welk administratiebedeijf en of zonnepaneelbedrijf het gaat? Zodat we daar niet per ongelijk zaken mee gaan doen.
Had een hoog Benny Hill gehalte.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:25 schreef Dutch_view het volgende:
Achtervolging op de fiets, die had ik nog niet eerder gezien
quote:
Die vrouw heeft veel moeten doorstaan man.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
viel mee, dacht dat die sjerity weer zou ophangen
Dit lijkt me onjuist.quote:
En vervolgens verhalen op Sjeritie, en daar is Albertooooooooooooooooo ook bij.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Een beetje dan. Rente en incassokosten eraf
6000 moet moeders nog steeds zelf aftikken
Met draaiende camera hopelijk!quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En vervolgens verhalen op Sjeritie, en daar is Albertooooooooooooooooo ook bij.
quote:Alberto Stegeman stond midden op straat tegen haar te schreeuwen alsof ze Taghi in eigen persoon was
Die vrouw in dat zwarte jackie op de fiets, dat was de slechterik van de week, die hoognodig eens door Alberto Stegeman moest worden uitgefoeterd. Ook voor de kijkcijfers natuurlijk, zag Angela de Jong.
...
Het probleem met Alberto is alleen dat hij zo graag wil scoren dat hij niet kan doseren.
Hij staat net iets te vaak met overslaande stem te schreeuwen en foeteren tegen mensen en in situaties waarin het alleen maar tegen hem werkt. Daardoor kan ik hem als kijker amper nog serieus nemen.
Neem afgelopen zondag. Hij werd te hulp geroepen door een ouder echtpaar. Hun volwassen zoon Jamie raakte een paar jaar geleden ernstig gehandicapt. Zijn vrouw Charity scheidde van hem en liet hem achter met een fikse schuld. Zijn uitkering had ze voor zichzelf gebruikt - ‘Ik heb haar pizza en sushi zien bestellen op het terras’, aldus haar ex-schoonmoeder - en niet voor de zorgkosten van Jamie. En nu staan bij hem en zijn ouders deurwaarders op de stoep, kan hij niet naar de tandarts en een telefoonabonnement afsluiten lukte ook niet.
Kortom, een tranentrekkend verhaal waarbij je als kijker meteen snapt dat er bergen verdriet, wrok en gevoelens van onrecht bij alle partijen zitten.
Klein detail: Jamies ex erkent in het echtscheidingsconvenant dat zij de schulden heeft veroorzaakt. Ze zegt ze alleen niet te kunnen betalen, omdat ze zelf in de schuldsanering zit.
Dat bleek aan het einde van de aflevering te kloppen. Ook was er binnen drie minuten een coulante afbetalingsregeling geregeld met de zorgverzekeraar. Maar dat belette Alberto niet om de veertig minuten daarvoor vol de aanval in te zetten op Charity. Er was een heuse reconstructie met een actrice die met een triomfantelijk gezicht de betaalrekening leegpinde. Afgewisseld met beelden van de zielige Jamie die met zijn moeder een rondje maakte op zijn aangepaste fiets.
Twee medewerkers van Alberto volgden Charity stiekem door het dorp om haar ‘dagritme’ in beeld te brengen. ‘Ze komt nu jouw kant op, in een zwart leren jackie.’ ‘Ze gaan weg. Haar zoontje zit achterop.’
En uiteindelijk was er midden op een drukke kruising een confrontatie waarbij Stegeman stond te schreeuwen en tieren tegen Charity alsof ze Taghi in eigen persoon was.
Niet dat het ook maar iets opleverde. Het was vooral gênant en tenenkrommend. Maar de schandpaal was daar. Ex-schoonmoeder tevreden. Alberto ook, want die had zijn uitzending weer gevuld. Als toetje kreeg hij Jamie voor de camera ook nog zover dat hij een sneer uitdeelde aan zijn ex.
Ik dacht aan zijn zoontje dat dit ook te zien krijgt. Maar ik geloof dat ik de enige was.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:53 schreef Dutch_view het volgende:
En uiteindelijk was er midden op een drukke kruising een confrontatie waarbij Stegeman stond te schreeuwen en tieren tegen Charity alsof ze Taghi in eigen persoon was.
Dat lijkt me de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Die ma had ook gewoon die dude in de schuldsanering kunnen doen. Had ze geen 6 jaar lang 100 euro per maand hoeven betalen.
Maar nee, lekker vasthouden aan je principes en hopen dat Sjerity over 1,5 jaar na de schuldsanering alsnog dat geld gaat betalen (gaat dus niet gebeuren).
Net terug gekeken, kansloos weerquote:Op maandag 5 februari 2024 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, Alberto. Die heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Veel schreeuwen, weinig klaarspelen.
Steinquote:Op zondag 18 februari 2024 21:57 schreef matthijst het volgende:
Een Duitser stoot zich blijkbaar wel 2x aan dezelfde steen.
Er lag al een aangifte maar zonder Albertoooooooooo was het niet zo snel gegaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:28 schreef Dutch_view het volgende:
Polizei Drenthe heeft wel goed werk geleverd
Erik Mulder, tel nr zal niet meer te bereiken zijn denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef matthijst het volgende:
https://web.archive.org/w(...)range-leaders-serie/
Hmm in April weer als het goed is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm in April weer als het goed is.Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje een knurft van een koper. Hij komt een beetje over als een patser die te veel geld had.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef StephanL het volgende:
Hij had beter een rally vrachtwagen kunnen kopen of lang zo’n bouwer gaan.
1 zandkorrel en je staat vast
Heel verhaal op facebook maar ik heb genoeg oplichters zaken op tv voorbij zien komen waarbij de oplichtende partij altijd weer mooie praatjes klaar hadden achteraf en zichzelf in de slachtoffer rol plaatsen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk even op de facebook van die Marijke. Ik heb het idee dat ik haar meer geloof dan Alberto en entourage die weer voor een hoop sensatie op pad waren.
Zo is dat. Je wil niet weten hoeveel zaken Alberto afwijst die ook voor 95% stinken maar waar er nog een klein beetje twijfel is.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heel verhaal op facebook maar ik heb genoeg oplichters zaken op tv voorbij zien komen waarbij de oplichtende partij altijd weer mooie praatjes klaar hadden achteraf en zichzelf in de slachtoffer rol plaatsen.
Dat gevoel bekruipt me ook een beetje na het verhaal op FB van Marijke.
Alberto gaat niet voor 1 klacht verhaal halen, dan is er echt wel wat langer aan de hand met meer dan een hand vol klanten.
Herhaling?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Underkoffer zo op Veronica? Wat is deze om 23:30
Ik zag t iddquote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Aanstaande zondag weer nieuwe afleveringen van Albertooooooooooo
Nu aan het werk met zijn koelllleeegaa vriend.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Aanstaande zondag weer nieuwe afleveringen van Albertooooooooooo
Denk dat ze zelf ook niet naar een dokter zouden gaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben altijd benieuwd of deze mensen dit nou zelf geloven of dat ze gewoon bewust domme mensen aan het uitbuiten zijn.
Vast een collega van Albertoquote:Op zondag 26 mei 2024 21:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja had iemand vorige week hier ook voor de deur. Dikke doei, mooi laten staan natuurlijk
Online zitten chatten met kleine meisjes zeker? Gelukkig druipt Alberto af als je niet in zijn trucjes traptquote:Op zondag 26 mei 2024 21:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja had iemand vorige week hier ook voor de deur. Dikke doei, mooi laten staan natuurlijk
iddquote:Op zondag 26 mei 2024 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Online zitten chatten met kleine meisjes zeker? Gelukkig druipt Alberto af als je niet in zijn trucjes trapt
Gastenboekquote:Op zondag 26 mei 2024 22:07 schreef matthijst het volgende:
Mocht je kanker hebben, hier kan je terecht:
https://levensbewustzijn.nl/nl/Home/
Heel kort seizoen blijkbaar ivm het WK las ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, 't seizoen is weer begonnen... Benieuwd wanneer de aflevering met oa m'n broertje wordt opgezonden.
Oh okay, hij zou horen wanneer het uitgezonden werd. In eerste instantie (opnames waren half december) hadden ze begin mei gezegd maar det hebben nog niets gehoord.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel kort seizoen blijkbaar ivm het WK las ik.
Spannend. Laat je het weten?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh okay, hij zou horen wanneer het uitgezonden werd. In eerste instantie (opnames waren half december) hadden ze begin mei gezegd maar det hebben nog niets gehoord.
quote:
Aldus een zekere Matthijs Fokstraquote:Ik had afgelopen weken last van mijn anus. Mijn dokter dacht aan darmkanker. Maar ik denk dat het meer aan de stress lag. Gelukkig vond ik deze site. Mies stelt de mensen goed gerust: geen stress, geen kanker.
Ik poep wel steeds moeilijker, maar ik fok dat dat toch stress is.
Welk WK?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarvan SBS de uitzendrechten niet heeft dus waarom zou het een kort seizoen zijn?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat er tijdens wedstrijden helemaal niemand gaat kijken? Elke zender programmeert gewoon herhalingen tijdens EK. Is geen geld te verdienen dan. Kost meer dan dat het oplevert tijdens die avonden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarvan SBS de uitzendrechten niet heeft dus waarom zou het een kort seizoen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |